Между тези двете избухна страшна война
Папазова коментира и изказването на бившата миска и настояща водеща на "Съдебен спор" Ромина Андонова-Тасевска, която заяви, че конкурсът "Мис България" е просто "трамплин за момичетата да си намерят богати мъже"
Конкурсите "Мис България" и "Мис Силикон" са в открит конфликт относно критериите за участие и изискванията към кандидатките. Основният спор е дали участничките могат да имат силиконови импланти и до каква степен трябва да излъчват естествена красота.
Ирина Папазова, организаторка на конкурса "Мис България" и вдовица на застреляния моден бос Васил Папазов, е категорична: "При нас няма място за нито едно момиче, което е със силикон по тялото си!" Тя подчертава, че допуска само незначително количество силикон за лек контур, но нищо повече.
Папазова коментира и изказването на бившата миска и настояща водеща на "Съдебен спор" Ромина Андонова-Тасевска, която заяви, че конкурсът "Мис България" е просто "трамплин за момичетата да си намерят богати мъже". Папазова отговори, че това е нещо естествено и не е тайна, но добави, че явно самата Ромина е имала такава цел, след като е участвала в конкурса.
Ирина Папазова разкри, че ще има значителни промени в регламента на конкурса. Церемонията по коронясването на трите топкрасавици на България ще се проведе през януари в София, вместо през септември, както беше през последните три години. Локацията на церемонията също се променя и ще бъде във Военния клуб в столицата, вместо в студията на "Ню Бояна филмс".
За разлика от "Мис Силикон", конкурсът "Мис България" има сериозни изисквания към интелекта на претендентките. Папазова твърди, че повечето от нейните момичета са студентки, владеят най-малко два езика и притежават добри обноски, възпитание и умения за социална комуникация.
Миналата година организаторите на "Мис България" промениха регламента и до участие в конкурса вече се допускат само момичета, навършили 17 години.
Експерти от бранша допълват, че докато участничките в "Мис Силикон" най-често намират приложение в еротичната индустрия и избират професията на плеймейтка, родните "кралици на красотата" се използват основно за лица на модни брандове, в рекламите на български и чужди корпорации, и за лица на благотворителни и хуманни кампании. Образно казано, едните се борят основно за собствения си престиж и печалби, докато другите го правят и в името на "световния мир".