Морално ли е? Предплатих за санаториум в Павел баня, но ме приеха в болница, от хотела ме отрязаха с капарото
За много хора 200 лв. не са много, но аз съм пенсионер с малка пенсия и само лекарствата ми са над 150 лв. за месец, казва пенсионерката от Бургас пред Флагман
„Платих капаро за почивка и рехабилитация в Павел баня, но получих инсулт и ме настаниха в болница. Изпратих жалба и епикризата си, но от хотела отказаха да ми върнат парите.“ Това обясни 75-годишнаата Анна Илиева Йовчева-Гроздева от Бургас в рубриката ни „Вашият сигнал до ФЛАГМАН“. Жената преживява старините си с учителска пенсия и е категорична, че за нея задържането на предплатата ѝ в нейния случай е неморално.
„През месец септември направих резервация за балнеохотел и санаториум „Маркони“ в Павел баня и преведохме 200 лв. капаро заедно със сина ми. Резервацията ми беше за 30 ноември. Седмица преди това получих инсулт и постъпих в болница за 5 дни. След като се обадихме да предупредим, от хотела казаха, че не връщат капаро. Но аз обясних в писмена жалба, която им изпратих заедно с епикризата си, че имам уважителна причина, била съм в болница все пак. За много хора 200 лв. не са много, но аз съм пенсионер с малка пенсия и само лекарствата ми са над 150 лв. за месец. Парите на мен са ми безкрайно необходими и приемам, че това не е морално. След като се обадих, ми казаха, че в договора го пишело, че не връщат капарото – аз такъв не съм сключвала. Препратиха ме и в сайта им, но моят случай не е такъв, аз имам епикриза от болницата. Искам да ми върнат парите“, казва пенсионерката.
В жалбата си до ръководството на хотел „Маркони“ тя е описала всичко, прикрепила и епикризата си. "Те ми се обадиха в петък, 6 декември, и ми обясниха, че пари не връщат при никакви обстоятелства. Резервацията ми беше за 10 дни от 30 ноември и смятам, че случаят не е морален“, повтори тезата си Анна Илиева Йовчева-Гроздева.
След като се свързахме с хотела в Павел баня, от там потвърдиха казаното от Анна Йовчева-Гроздева. „Знаем за какво става дума. Ако отворите сайта ни, ще видите, че сме описали условията за резервация, за да няма такива коментари. Там няма описани уважителни причини за връщане на капаро на клиентите, както е по цял свят“, коментираха от ръководството на хотел „Маркони“ пред Флагман.бг.
Виж, хотелът е можело да отложи престоя примерно, но види се това е политиката му.
Изумително е, че в 21 век, някой все още се чудят за такива елементарни неща
Да вземеш парите на болен човек е гнусна постъпка от морална гледна точка.
Възмутени и отвратени сме.
ЗАЩОТО НЕ СЕ ВРЪЩА
СТИГА СТЕ РЕВАЛИ ЗА ДРЕБНИ СТОТИНКИ
няма морал.
Затуй мигрант тук
не ще се е спрял.
Тук крадците
се ширят в палати,
a бедните
проклинат си съдбата.
няма морал.
Затуй мигрант тук
не ще се е спрял.
Тук крадците
се ширят в палати,
с бедните
проклинат си съдбата.