×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Дете забило молив във врата на съученик в Бургас, твърдят родители


Дете забило молив във врата на съученик в Бургас, твърдят родители
Тормозът е системен, не може да продължаваме така, казаха в един глас и родители, и учители
02 Октомври 2024, Сряда, 07:56 ч.
Автор: Иван КОЛЕВ, видео и снимки: Иван КОЛЕВ

Не е вярно, не е забил молива, а само го е одраскал, всички го нападат, защото пуснах жалба заради това, че детето ми бе набито в училище, твърди майката

Родителите на децата от 3-ти „В“ клас на СУ „Св.св. Кирил и Методий“ и голяма част от преподавателския състав в училището излязоха днес на символичен протест на площад „Тройката“ в Бургас.

Те се страхуват и нито могат да работят спокойно, нито да децата им да учат, защото процесът е възпрепятстван от 8-годишно момче. Има оплаквания, че е агресивно и създава постоянни проблеми. Твърди се, че е наръгало и друг ученик с молив в близост до сънната артерия.

„Ситуацията е невъзможна. Децата не ходят на училище втора седмица. Проблемът не е в детето, а в неговите родители, които смятат, че няма нищо нередно и обвиняват всички останали“, казаха родители.

Главният учител Дорена Киндалова от СУ „Св.св. Кирил и Методий“ твърди, че са полагани много услия, но не срещат подкрепа от родителите на детето. "Родителите бойкотират усилията на училището. Те смятат, че има световен заговор срещу тях, който да изведе детето им от училището", каза тя.

Майката Зорка, бащата Владимир и техен адвокат присъстваха на символичния протест днес, за да изкажат своите възражения срещу демонстрантите 

Майката Зорка Иванова обаче има друга версия – че детето й е жертва. Всичко започнало още от предходното му училище в ж.к.“Меден рудник“, където неназовано от майката лице, се опитало да отмъсти на семейството й по „финансови мотиви“.

След това се направил опит момченцето да бъде прехвърлено в друго училище, но някой го наклевитил, родителите скочили и се взело решение детето да бъде изведено от комплекса, обясни Зорка.

Така се озовало в СУ „Св.св. Кирил и Методий“ в началото на миналата година. Но там отново се появили проблемите.

Според майката нямало проблеми до 28 май т.г., когато момчето й било пребито от други деца и тя пуснала жалба. След това момченцето й било нарочено от всички.

Протестът на родителите се предаваше на живо по една от националните телевизии, когато ситуацията бе сравнително спокойна. 

Напрежението ескалира след края на живото предаване, вижте видеото на Флагман.бг:

Родителите днес ще отидат в Агенция "Закрила на детето" и ще настояват да се предприемат мерки - детето да бъде изведено с решение на социален работник в самостоятелна форма на обучение. Защита иска и педагогическия персонал.

Учителите твърдят, че момченцето през втория срок на миналата година посещавало учебните часове с психолог, а самата психоложка пострадала най-сериозно, защото получила сериозна травма след спъване от детето. 

 

 

 


В категории: Просвета , Бургас


Ето как се прави чуден кекс
Ето как се прави чуден кекс 21/11/2024, Четвъртък 15:00 0
Известен водещ напусна БНТ
Известен водещ напусна БНТ 21/11/2024, Четвъртък 13:17 0
305
Коментара по темата
305.
Ужас
11.10.2024 08:42:41
0
1
Три кокошки и един петел с още 200 сеирджии! Срамота за "протестиращите". Вие сте....вие сте....само това се чува. А тези дето обвиняват нима не са? Нима техните деца са Тихи и кротки. Простотия българска цццц............
304.
РЕЗИЛ
10.10.2024 20:49:47
0
3
Гракнали група непознати с искания....шшшшш ЦГЦ да не се взехте за показани. Единия от Царево, другия от Сарафово, третия от....той се знае от къде, че и с претенции към семейството. Я си оправяйте децицата, дет от малки си помислили, че ще разчистват , който не щат кат обкръжение! Това Европа като го види, който е заявил протеста ще иска да се скрие.
303.
Виктор Маринов
08.10.2024 19:38:55
0
3
Това всичко законно ли е? Не вярвам протеста да е разрешен срещу конкретно малолетно дете. Вероятно има разминаване между разрешението и иизпълненито му.
302.
Ангел Калчев
07.10.2024 22:00:03
5
4
Два шамара, един хубав бой вкъщи и ако й това не свърши работа, вън от училище изобщо. Да се явява като частен ученик, след като не може да бъде другите. Асоциалните психопати и без това да прекалено много. Трябва да се поправи, ако може. Ако не, трябва да бъде наказан, основно родителите му.Те да виновни.
301.
НА баба хвърчилото
05.10.2024 20:25:39
8
9
ГРОТЕСНИ ПЕРСОНАЖИ КРЕЩЯТ С НАДЕЖДА ДА ОСАКАТЯТ ЖИВОТА НА ДЕТЕ И РОДИТЕЛИТЕ МУ!
ТЪЖНО........УДАРИХМЕ ЛИ ДЪНОТО?
300.
На траверса куртулата
05.10.2024 17:44:51
6
1
У педзадницата,учитал,Боже пускай бонби!
299.
Тони
05.10.2024 17:18:44
6
9
Майката е хахава, таткото хич го няма, а детето е техния плод.
298.
Равносметката
05.10.2024 15:46:56
6
10
Мисля, че някой вместо да изкара очите на това семейство им направи услуга. Стана ясно какво правят в това училище с неудобните. Кой загуби?
297.
Хула,хула!
05.10.2024 08:42:13
7
5
Адвокатееее,знаеш ли я таз песен,какво значи НК!?
296.
Факман
05.10.2024 02:42:46
9
16
Майката и бащата са в основата на проблема тука. Нито един член от това семейство не би трябвало да се репродукцира повече като им се извърши кастрация на всеки един и се прекрати множенето им. От тяхното семе нищо добро няма да излезе.
295.
Адвокат
04.10.2024 23:17:28
5
9
Чувате ли се какво говорите??? От лека телесна ще правят нова експертиза за средна. Прочете НК и не се изказвайте повече така неподготвени. Научете се да четете или си сменете адвоката....
294.
Мони
04.10.2024 23:05:39
6
14
Съжалявам го това дете, че е попаднало в такова семейство. Майката е много арогантна, как има съвест да застане пред тези хора. Няма да направи лошо, ако си зарови главата в пясъка, като щраус.
293.
Ванеса
04.10.2024 18:25:11
13
12
Скандала е голям, ще се разнищи случая ми се струва, много неща ще разберем май май които се крият в това училище...
292.
Запознат
04.10.2024 17:38:56
5
10
ЦАРЕВСКИТЕ КЛИМАТИЦИ И ЧАДЪРА!!!! ТОВА ВИДЯ НАРОДА!
Скоро не изревя ли и друга майка от този политически субект?
291.
Уауу
04.10.2024 17:35:43
12
10
От лека телесна се правело експертиза за средна телесна???? Какво са го правили това дете вътре?? Нищо чудно че отклоняват вниманието и не щат да гледат камери!!! Ще ги сгащят. Скандала е голям и ВИПЧЕТА ЯВНО КРИЯТ....
290.
до 285
04.10.2024 17:26:34
4
4
Първо: нямате никакво право да поставяте диагноза. Второ: абсолютно неграмотна сте и се надявам да не се развъждате! Психопатката явно тук сте вие! Потресаващо е, че такива като вас имат деца! Потрасаваща сте!
289.
Неграмотни изроди
04.10.2024 17:03:01
1
3
Просто ги блокнете ,претенции големи!
288.
Майката и чадърът!
04.10.2024 16:53:48
0
2
От Максим Горки!
287.
Яница
04.10.2024 16:38:23
13
10
МАЙКАТА Е ТООООП, ТОООП!!!!
Ония кряскащите, единия едвам го удържат, докато крещи и клепа иговори против, че е против агресията. Ха Ха
286.
Страничен
04.10.2024 16:35:28
14
14
Нормално, симпатична семейство. Организирана гилдия- потулват нещо затова са отвън
285.
Майка
04.10.2024 15:21:38
11
17
Да, понякога няма какво друго да се направи за жалост. Затова има затвори, 285. Там изпращат хора, които са опасни за другите. Днес е на 8, скоро ще е на 18 и ще убие някой. Тогава и да го защитават майка му и баща му, ще е късно. Ако наистина искат да му помогнат, да си отворят очите и да го лекуват, ако изобщо е възможно. Психопатият не е болест между другото.
284.
до 283
04.10.2024 15:15:59
0
2
А ти след като настоя за повече права, затвори други. Ей така, щото прецени с капацитета на какво? Следобедни сериали?
283.
Майка
04.10.2024 15:01:15
11
19
Нима учителите нямат право на безопасна работна среда? Обезправихте ги напълно, сега ги обвинявате, че не могат да въдворят ред? Учителят СЪЩО ИМА ПРАВА. И ако желаете умни и образовани деца, учещи в безопасна среда, подкрепяйте ги!!! Относно това дете вероятно е социопат, има много такива документирани случаи. Изкусни манипулатори, които нямат съвест и са изключително жестоки. Трябва да го затворят някъде и да не излиза сред хора никога. Родителят си е родител, но трябва да има механизм, който да защити нормалните хора.
282.
барабонка
04.10.2024 14:53:06
7
15
бахти панаира , понякога тълпата просто си посочва някой който не е от тяхния "лагер" и изкарва върху него цялата си злоба, завист , комплекси за непълноценност и всичко най лошо, погледнете всички които бяха срещу тази майка, грозни, недодялани и отвратителни истерици , айде да видим тяхните деца, родителите още от градините се групират на групичи и гледат да не допускат никой в тяхното "общество" , предполагам че се делят на "Ние сме от ЦГЧ" а тея са от МР и не са наша класа
281.
до 280
04.10.2024 14:32:01
10
9
аз коментирах и не съм майката. Мисля, че
флагман могат да засекат ip адресите. Много май ти се иска да е майката под всички коментари, но не е. Моя коментар е 266. Пак ще
повторя май май не се получи това което се
очакваше? Единственито което се ижда във видеото е прости родители викащи и крещящи. Монетата има две страни. Искрено се надявам да прочетем как се развиват нещата.
280.
8709
04.10.2024 14:22:42
9
9
До майката на гаменчето - като си пишеш сама коментари да си се хвалиш, променяй малко стилът, че много личи, че са от един човек.
279.
Ана-Мария Б.
04.10.2024 14:04:23
9
16
Само от средномислещи и нагоре се знае, че кофтите коментари за това нормално семейства се пишат от присъствалата тълпа там. Хубаво, че масово чета и коментари от здравомислещи хора. Егати виковете, на ония с "НАШЕТО УЧИЛИЩЕ" даже 1 го хвана за ръката да не тръгне към майката, щот го забиваше. КОЙ Е АГРЕСОРА ОТ ВИДЯНОТО???
278.
ХъКътъ Мъкъта
04.10.2024 13:59:26
7
14
Какво видяхме- промотъри с плакати, бунт от учители, бунт от родители, цел да изгонят дететенце......ццЦцЦ?
277.
ПРЕСЛИ
04.10.2024 13:45:22
6
12
Смях, смях......стройно организиран цирк. КОЙ Е КУКЛОВОДА НА ТОЗИ НАРОД? Я КЪДЕ СЕ Е ПОДВИЗАВАЛ- ВИЗИТКИ ЗА КЛИМАТИЦИ И РИБА НЯМАШЕ ЛИ?
276.
*********
04.10.2024 13:39:37
2
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
275.
До флагман
04.10.2024 13:39:14
9
8
Спирайте го тоз турски сериал, моля.
Половината коментари са на майката а тя трябва и да работи.
274.
Запознат
04.10.2024 13:35:18
7
7
Детето е посещавало само 1 детска градина. Кой има интерес да клевети?
273.
999
04.10.2024 13:03:08
8
18
Сменени две градини, три(две училища) , две паралелки само в Ким, изключен от частна занималня, счупен крак в къщи (не в училище) , и проблеми никакви...само това, че цял клас не ходи на училище (също с право на образование).
272.
*********
04.10.2024 12:13:04
6
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
271.
Ккк
04.10.2024 12:10:45
6
9
Желязото се кове докато е горещо ...
Изтървана работа ....къде са тези родители....
Те първа ще имат проблеми според мен ...детето сега е на 8,а после ....
270.
*********
04.10.2024 12:08:51
7
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
269.
*********
04.10.2024 10:26:46
2
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
268.
:)
04.10.2024 10:20:46
5
11
какво да ги правиш.... дечица, сегашното поколение деца са просто една уродлива съдестична сган също като радителите им, всички са отайки
267.
*********
04.10.2024 07:56:02
6
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
266.
hahaha
03.10.2024 23:10:01
12
24
не знам дали детето е агресивно, но майката и бащата изглеждат много нормални. Останалите родители особено тоя мъж дето училището било негово са
доста смешни. Не знам с тоя протест дали въобще си направиха услуга
265.
*********
03.10.2024 20:22:35
2
12
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
264.
М.БЛАЖКОВ
03.10.2024 20:01:24
16
20
Голям самоконтрол от майката! Други щяха да изпопадат от страх и стрес и в рев! БЕТОН и думите си мереше и не им остана длъжна! ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
263.
Interesno
03.10.2024 19:57:14
10
11
Като не си доволен да работиш с клиенти- сменяш рабатата, като не си даволен от ученизите- ами не бъди учител....Какво изризаш на протест срещу тях??? Всяко дете е разрично...Боже...кой е видяр протест срещу клиентииии!!!! Феномен- МОН ДА СЕ САМОСЕЗИРА!!!
262.
ANGEL
03.10.2024 19:52:08
13
18
ТОВА, ЧЕ ГОЛЯМ БРОЙ ХОРА КРЕЩЯТ ЕДНО И СЪЩО НЕЩО, НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ КАЗВАТ ИСТИНАТА ЗА ДРУГИ! ОЗНАЧАВА, ЧЕ ИМА ОРГАНИЗАЦИЯ С КРАЙНА ЦЕЛ.....
261.
*********
03.10.2024 19:49:40
5
9
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
260.
АВТОРИТЕТ
03.10.2024 19:45:27
21
23
ЕВАЛА НА МАЙКАТА! ЯВНО НЕ СА ОЧАКВАЛИ ДА СЕ ПОЯВИ И ДА ГОВОРИ. НАПРАВО ГИ РАЗХВЪРЛЯ СЪС АРГУМЕНТИ И СПОКОЙСТНИЕ!
ЩОМ УЧИТЕЛСКАТА ГИЛДИЯ СА ИЗВИКАЛИ СРЕЩУ 1 ДЕТЕ- ЗНАЧИ НЯКОЙ Е УСЕТИЛ, ЧЕ ПРИМКАТА СЕ ЗАТЯГА!!!
259.
Toni
03.10.2024 16:55:54
14
39
Кирил и Методий е училище с авторитет. Жалко, че такива недоразумения са попаднали там. Няма как 100 човека да казват, че има проблем, а майката да се изкарва жертва. Доколкото разбирам е имало проблеми и в др училище, детска градина и т.н. На всички ние ясно, че нещата тръгват от семейство. Защо с останалите 1500 ученика няма проблем, а само с един и то на 8г. Детето е жертва на неблагоразумието на родителите си. Вижте само майката, колко е хладнокръвна, как стои там, аз щях да съм паднала в дън земя, а тя вирнала носа.
258.
До 256
03.10.2024 13:04:33
1
4
Ей, хулиган :D
257.
Крис
03.10.2024 13:02:17
3
9
Ами така е в най добрия град за живеене, едни луди се разправят с други луди!
256.
Ст
03.10.2024 12:35:17
10
8
Аз в 5ти клас забих химикал в главата на един съученик защото си помисли, че е скалата от кеча. Ама за разлика от днешните простотии, химикала наистина беше забит в кратуната. После извика друг хулиган, който получи половин тротоарна плочка в гърба и се изви като гъсеница. Сега сте големи лигльовци и родители и деца.
255.
До 248
03.10.2024 12:00:08
4
7
Явно имате свит мироглед, относно педагозите?
Най- добрите учители като количество и качество са в СОУ "Антон Страшимиров".
Тази година, на откриването на новата, учебна година и кметът го потвърди.
Ако имате шанса да запишете дете в клас на г- жа Деяна Янкова, г- жа Златина Филипова, г- жа Камбурова или при която и да е от учителките там, сами ще си направите сметката за качеството, нивото, отношението.
254.
до 253
03.10.2024 11:46:17
16
10
Титан на "демократичното" мислене, сиреч, пълна липса на такова! Фактът, че болшинството, т.е. невежото стадо, е умишлено насъскано или дори просто му е изсипана някаква пропаганда в главата и то я повтаря като папагал, ни най-малко не означава, че това е истината.
253.
4141
03.10.2024 11:18:03
11
25
Без да знам случая, няма как 100 човека да твърдят, че детето е проблемно, и да не е така
252.
*********
03.10.2024 11:07:35
9
8
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
251.
*********
03.10.2024 10:42:33
3
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
250.
*********
03.10.2024 10:25:02
3
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
249.
Запознат
03.10.2024 10:16:34
12
30
Това дете е много арогантно и жестоко, а майката тормози учителите, директорите и родителите още от детската градина. Упражнява психически тормоз над всички. Горките хора, дано да успеете! Разбирам ви напълно, колко сте изстрадали и защо скачане. Подкрепяме ви всички разумни бургазлии.
248.
Родител дете в 3клас
03.10.2024 10:10:15
8
12
Най - добрите учители, които някога съм си представяла, че може детето ми да попадне са там! Дано институциите да покажат, че образованието ще бъде спасено! Ако сега погнат учителите заради това, че желаят нормален учебен процес, евала!
247.
Запознат
03.10.2024 10:06:29
6
18
Всички тук коментиращи и некомпетентни по-въпроса,си нямат и най-малка на представа,какво е да си пускаш детето всеки ден със страх в училище!
А относно невинните деца,естествено че децата ще започнат да се защитават!
Защото се започва с едно бачкане,всички мислим деца са,по-невнимание.НО когато започват да стават всеки ден разни неща,се запитайте как по-точно да отидат тези деца на училище,заради ЕДНО единствено!!!
Ами учителите и преподавателите???
Те как да научат децата на нещо?
Нямате си на представа за какво иде реч!!!!
И въпреки всичко,не детето не е виновно!
Просто е време да им светне най-накрая лампата,на тези родители!
Все пак,не цялата вселена се върти около тях!
246.
ЯСНА РАБОТА
03.10.2024 10:03:45
16
15
Щом учителите са организирани отвън, значи е ясно как го третират същите вътре това дете!!! Да ги осъди!!!!! ДИСКРИМИНАЦИЯТА КЪДЕ Е ??
245.
*********
03.10.2024 09:57:55
4
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
244.
*********
03.10.2024 09:48:37
14
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
243.
Mimi
03.10.2024 09:45:18
15
17
На тази майка, трябва да и се отнемат родителските права. Тя е болен мозък. Много нагла женица.
242.
*********
03.10.2024 09:41:05
7
7
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
241.
*********
03.10.2024 09:24:08
3
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
240.
*********
03.10.2024 09:18:32
7
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
239.
*********
03.10.2024 09:17:41
7
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
238.
*********
03.10.2024 09:16:02
4
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
237.
210 адвокат?!
03.10.2024 08:57:00
1
2
И какво правиш по сайтовете ,пари или баби или и двете търсиш ,майка ти е в къщи ,не е тук!
236.
dd2
03.10.2024 08:34:10
5
13
мен повече от всичко ме възмущава липсата на момчета в тази ситуация. Явно всички "момчета" са едни мамини синчета! По мое време ако имаше такъв един индивид, щеше да е ступан и да му се покаже къде му е мястото. Майките сега бдят като квачки върху дечицата си мамини, златни и отглеждат едни женчовци. Хора без чувство за справедливост и да защитават момичета и по-слаби хора. Боят възпитава.
235.
Y
03.10.2024 07:09:30
6
15
Тука всички са -Не сме от тия, как’ Сийке. А коментарите са ви просташки, цинични и подбуждат към агресия! Не децата, вий сте за психото! Погледнете се, зрели хора, с професии, със семейства! Падение!
234.
БРАВО
03.10.2024 06:49:49
8
10
до аналогия 232
най -добрия коментар.....много си прав...
да се навият две -три хлапета от класа и да му спретнат,един хубав бой,на копеленцето,па да се оплакват тия галфони родителите после на арменския поп.,ако искат.......Така ще е най-добре...
Когато децата сами си оправят проблемите,всичко си идва на мястото и копче не могат да им кажат....
233.
*********
03.10.2024 04:41:30
1
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
232.
Аналогия
03.10.2024 02:03:05
1
13
Две години един такъв хубавец тормози децата в класа на малкия. Най -редовно вземаха къде юмрук, ритник и все той провокиран и всеки път, майката зяеше, че това било защитна реакция, но накрая по-здравите момченца го приклещили в коридора и за една драскотина - разследване, медицинско, жалби, психолози.- някой ми тормози детето. Те хубаво, че не са му върнали за всичко, ами само го бяха наплашили .
231.
Ха ха ха
03.10.2024 01:56:26
11
5
Ами, тя класната им е там, бе хора! Сред колектива им на площада. Какви болнични? Какво напускане?
Изгледайте официалния репортаж към Нова ТВ. Там й дават думата...
Ми, да напуска като иска! Ама, който ще действа- не приказва.
Да заминава! Има сумати млади, достойни и образовани педагози. Пък и ме съмнява въпросната класна да не дава някакви извънучилищни консултации, дори и само в някоя от online - образователните платформи.....
230.
Аз
03.10.2024 01:03:03
9
15
Според мен бащата в семейството упражнява насилие върху майката и детето копира.Децата са огледало.
Докато не се вкарат закони както в чужбина със сериозни санкции за такива родители агресията в България ще продължава с пълна сила.
229.
*********
03.10.2024 00:42:18
2
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
228.
*********
03.10.2024 00:35:25
2
23
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
227.
Педагог
03.10.2024 00:19:25
2
19
Агресията е присъща на живите организми, включително човека. За това в семейството се възпитава самоконтрол и укротяване на бесовете, които мъчат всеки човек. Няма абсолютна гаранция , че дори възпитани деца няма да станат диваци и престъпници. Но възпитанието помага.
226.
От номер 223
02.10.2024 23:55:11
11
17
Ако проблем е детето, то нека се вземат мерки със спокоен тон и уважение от тези всички възрастни хора в рамките на разговор и дебат, а не тълпата да крещи на майката!
Така ли се взимат решения.Алоу, сел*ндури!
225.
*********
02.10.2024 23:46:58
3
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
224.
До 223
02.10.2024 23:35:02
8
30
Какъв кураж! Тази майка не се интересува от психическото и физическото здраве на детето. Целта и е да го използва , като оръжие, за да си начеше егото. От тази пишман майка са изревали и всичките и колеги в ДСК. Готова е да мине през всеки и всичко, за да я похвалят пред останалите. Няма такава долна подлога.
223.
xyz
02.10.2024 23:17:41
33
15
Пожелавам Ви кураж (майката на детенцето). Вие сте силна жена! И това ще мине!
Завиждат Ви! Така са повечето хора! Още веднъж пожелавам Ви сили, ще се справите!
222.
Мнение
02.10.2024 22:58:43
7
31
Детето не е виновно, а болните му родители. От далече се вижда, че майката не се е грижила за него. Те възпитават престъпник, някой ден ще страда цялото ни общество. Майката ще си бие главата в стената, но ще е късно.
221.
Щастливец
02.10.2024 22:40:28
10
19
Зорка е голяма работа. Ако знаете как се забавлявахме у Перник. Много е палава и всеотдайна, но нещо в семейството не и вървят нещата, но няма и как да вървят с това палаво подсъзнание. Онзи баламурник, с който съжителства се чудя как влиза в кабината с толкова големи рога. Детето, то си гаменче като бащата само където няма цицина на главата.
220.
оффф...
02.10.2024 22:38:51
2
10
Хора, пишете си на ЛИЧНО!
Какво си изкарвате кирливите ризи пред хората
219.
Не са смей ма клозетке!
02.10.2024 22:29:32
7
3
За деца говориш,дърта баба Яго,въри бери гъби у гората,бясна съм,че не мога да отмъстя на ,,чудовища,,фалшиви!
218.
Да ,а на изродите!
02.10.2024 22:24:02
3
2
Са по темата ,дебели митювци има колко щеш,не е само един,който ви обслужва ,,дъртите и миризливи,,!
217.
Лично мнение
02.10.2024 22:21:50
8
14
Много е слаба избраната им адвокатка.
Ле- лееее, ако беше някой от засуканите й колеги, изобщо нямаше да допусне доверениците й да говорят, се ядосват, надвикват и т.н. ...
Щеше с тихия глас, с два лафа, цитирайки постановления и нормативи да се оправи с тълпата. АДВОКАТ е все, пак!
А, относно това ¥нижение, на което бяха подложени, определено щеше да им изкара доста обезщетения по всичко, което реши.
216.
Ха-ха-ха
02.10.2024 22:13:19
8
31
Не мога да повярвам, пак това нагло семейството тормозят родители, деца и учители. На тях това им стана практика. Защо не помислят за доброто на това дете и не предприемат други мерки. Да си бяха стояли в Канада, ама те и от там са ги изгонили. Много отровни хора!
215.
до 108
02.10.2024 22:07:57
3
22
"Общо взето във всеки випуск на всяко училище има по 2-3 такива изродчета."

Сега сигурно има... Преди 1989 нямаше и със сигурност нямаше в училище като Кирил и Методий, където учех до седми клас. Тя затова пропагандата ни чака с нетърпение да измрем - ние, неудобните хора с неудобни спомени.
214.
Уртак
02.10.2024 21:53:10
6
31
Тези нарциси трябва да бъдат лишени от родителски права. Какъв родител си при условие, че виждаш детето си да страда и наливаш още масло в огъня. Това е семейство Адамс! Майката, защо не сподели, колко често си оставя уж най- милото на съседите и отива да си вдига крачетата по Нова Загора и т. н. Бащата си върти геврека, а Зорето бръмчи и бръмчи в района, като градинска пръскачка. Дано социалните си свършат работата, че го съжалявам това дете, в каква вредна среда расте.
213.
Запознат
02.10.2024 21:52:42
4
30
Семейството е много скандално и мнително, проблемът е в майката. Изключително нагла, жестока и безкрупулна жена. Детето не е със СОП. То и мъжа и са жертва на нейният нарцизъм. Успех, хора!
212.
До 210
02.10.2024 21:46:01
4
27
Адвокатката е съседка на лудата майка. Хич ги няма и двете са за психиатър.
211.
*********
02.10.2024 21:45:33
4
21
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
210.
Адвокат
02.10.2024 21:40:41
7
28
Тази колежка я познавам, само търси медийна изява. Кантората и е на ул. Сливница. Много слаб юрист, но е същата скандалджийка, като семейството. Смях в залата!
209.
Изненадан
02.10.2024 21:37:19
5
27
Тази майка е за психиатър, а мъжът и е под чехъл. Много смешни селяни. Да си стоят в селото от където идват. Горките деца!!!!
208.
Комшийка
02.10.2024 21:33:24
6
36
Майката на детето е нагла, манипулативна лъжкиня, и на работното си място е същата мизерница, а да не говорим как се намести в банката. Горкият и мъж, съжалявам го.
207.
Що толкова се ,,възбудихте,,?
02.10.2024 21:32:51
1
7
Вие любители на интернет,на тази тема,като самите ,,вие,,също сте ,,жестоки,, !?
206.
Имам от първия етаж
02.10.2024 21:30:16
3
2
Да обидиш някой или да му напишеш името с малки букви,достатъчно е красноречиво ,каква неприязън съществува ,справедлива!
205.
ТИ ДА ВИДИШ
02.10.2024 21:22:08
6
29
Няма съмнение, че майката на хиперактивното крет.нче е за психиатрия.
А адвокатката им изглежда като т.па сел.нка. Виновни са родителите на това дете, което като порасне ще извършва престъпления ако не се въдвори още сега в училище за деца със специални потребности.
204.
*********
02.10.2024 21:02:57
0
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
203.
До 170
02.10.2024 20:50:24
4
26
Докато не спрат да приемат в университетите за учители тройкаджиите от гимназиите ,образованието няма да се оправи.Много от сегашните учители са неграмотни и не познават дори добре предмета ,който преподават.
202.
Това не е само в БГ!
02.10.2024 20:15:36
0
13
Разликата ,че на запад действат крайно , а в БГ ,правилото е такова ,мойто да е ,,добре,,какво ме интересува за ,,чуждото,,отврат !
201.
гражданин
02.10.2024 20:11:33
3
37
Забелязвам някаква плашеща тенденция при родителите - да не се обръща никакво внимание на децата, да си свирят с уста, защото детето е уж много “културно”, то просто било “хиперактивно”. И на работа имам такава колежка, четвърти път сменя училище, защото учителките ѝ били завиждали и затова се отнасяли лошо с детето ѝ. И съседи имам такива, всяка учебна година са на ново училище, хората били нещастни и се заяждали с тях и детето им. Просто нямам думи какви помияри отглеждат деца. Децата не са виновни, а невменяемите им родители, които с това непукисто поведение им вредят още повече. Деца лесно се раждат, но трудно се гледат и потърпевшите после сме ние нормалните хора!
200.
Съседката
02.10.2024 20:07:31
7
46
Същата тази майка дойде да се кара на детето ми, защото нейният Алекс го наби и той му тегли един шут. Вика, кряка, заканва се. Държа се по същия начин. Само тя е права! Детето й има нужда от помощ, а тя от психолог. Проблем голям има тази женица. Дано някой й помогне.
199.
Начи ,дебелия митю
02.10.2024 19:56:26
1
2
И такива като него ,неверните си глупости ?
198.
До 195
02.10.2024 19:49:33
0
8
Вие нямате обща култура. Опция 2: нямате дете в училище и не знаете какво правят кифлите и батките в Бургас с различните деца :)
197.
До 191
02.10.2024 19:48:26
5
8
ПМГ е последното място в този град, където се намират маса умни деца. Има и няколко още в списъка. Но са малко. успех. Ние ви следваме плътно. Моето дете също няма да остане тук. Това тук е месомелачка! Правилно го определихте! Хубава вечер!
196.
Zabavlenie
02.10.2024 19:43:16
6
6
КЛИМАТИЦИ И РИБА....ТОВА ВИЖДАМ ..НА ТОВА МИ МИРИШЕ...само кебапчета и Роми не видях...Но други забравени лица мернах....Може да са дошли по-късно....
195.
Lnol
02.10.2024 19:42:30
6
31
В такива моменти трябва да се постъпва мъдро. Повечето тук коментиралите нямате елеменетарна култура. Възникнал е конфликт между ученика и съучениците. Нека институциите разрешат да се работи временно онлайн в класа докато се оправи проблема. Принципно такива ученици, които имат проблеми с дисциплината са за индивидуално обучение. Без значение дали родителите искат или не искат. Тези учители са излезли в подкрепа на колегите си, не конкретно срещу този случай, а срещу системата. Трябва да се намери компромисно решение.
194.
Най-после
02.10.2024 19:41:36
15
16
си причиних стреса да изгледам това видео. Сутринта го спрях почти веднага, за да не ми причини главоболие. Няма такова невъзпитано племе! И това са уж учители! Това не е разговор, а надвикване. Никой не изслушва никого. Никой не проявява елементарно уважение към никого. Крещят като изтървани от лудницата.

Между другото, след като хореографираното линчуване на градския площад се опитва да мине за протест, може би дори за "спонтанен" протест, въпреки че си е осигурило професионални плакати и медийно отразяване, интересно е също как са осигурили и присъствието на родителите, та дори и на адвокатката им и защо те продължиха да участват в тази нечистоплътна гротеска след като очевидно не можеха да надвикат тълпата, на която и липсват първите 7 години, а професията и все пак включва донякъде и възпитание на деца, не само обучение ... След всички наблюдения и прочетени мнения, все повече ми се струва, че цялата история е фарс и всички, до един, са актьори.
193.
До 192
02.10.2024 19:40:36
7
8
Точно!
И същите тези ще минават за пореден път по централните булеварди на 20.05. с букети в ръце....???
Припомнете си текста на: " Върви народе възродени" и сравнете това, което днес видяхме като представителна извадка на просветителите, дали има нещо общо със съдържанието.
А, скоро е и 01.11.- Денят на будителите!
Какви будители са те с тази публична масовка, с разни кр€чет@ла от редиците им?
192.
*********
02.10.2024 19:33:29
21
15
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
191.
До 187
02.10.2024 19:29:16
5
13
Благодаря Ви!
Още, щом завърши ПМГ и се изнесе в София. Завърши СУ и емигрира в бяла държава. Сега е реализирана там по специалността си.
Мили родители, мислете и избирайте мъдро, моля!
Децата растат много бързо и всяка адекватна инвестиция в образованието им си заслужава!
190.
*********
02.10.2024 19:27:35
17
12
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
189.
Начи ,като туриш костум
02.10.2024 19:22:48
3
6
И си ,,хинтелигентен,,...
188.
ЗАМЕСЛЕН
02.10.2024 19:22:04
14
15
До КОЛКОТО се ориентирам говорим за здраво дете и другарски съд, барабар с учители, а на среща нормално семейство...СМЯТАЙТЕ КАКВО СЕ ПРАВИ ПЪК С ДЕЦАТА С ТЕЛК....НИЕ СЪС ЗДРАВИТЕ КАКВО ПРАВИМ...ПРОВАЛ.....НА СИСТЕМАТА!!!
187.
до 184
02.10.2024 19:20:35
5
8
Да, говорим за едно и също нещо. Поздравления! Пожелавам Ви успех! Ние сме тръгнали по същата пътека и се надявам да намерим правилната конфигурация за качествено образование. За липсващите химикали, помагал, и подобни.. дори няма да отварям дума. Що касае социализацията.... не ми е нужна с агресивни деца на нереализирани индивиди. Успех! Ние още малко и ще намерим правилното решение за нас!
Сега се сетих за случай в детската градина. Един ден намерих пантофки с два номера по-малки от този на детето ми.... нашите бяха чисто нови. Тези, които намерих бяха поне на година. Така че..... бургаските батки и кифли спечелиха мега яката промоция: 20 лв. :) Ей за това ниво става въпрос. Нямам намерение да го допускам близо до детето ми. Не си заслужава! Още веднъж, успех Ви пожелавам!
186.
Ано,мари,
02.10.2024 19:20:02
5
1
Ти къв учитал си,не ме ентересува,просто така ,да питам .....!?
185.
Ала бала
02.10.2024 19:15:46
2
2
Портакала,скрий се,не си ходил или ходила на училище!
184.
До 180
02.10.2024 19:14:28
3
8
СФО- Самостоятелна Форма на Обучение
Точно това имам предвид и аз.
Home schooling. Ние я обучавахме у дома. И полагаше изпити. Отвяваше ги веднага. Това олимпиади всякакви, тестове...
Да не споменавам, че и имунната й система се стабилизира. Преустанови с утвърдената практика на някои учители да държат отворени прозорците в ранните, сутрешни часове срещу децата.
Спря се и с краденето или повреждането на личните й вещи, и помагала.
Да не споменавам колко пъти съм откривала наши дрешки долу, при чистачките в чувалите с "вещи от предишни випуски", при надписани имена и клас на етикетите....
183.
Има и ужасни учители!
02.10.2024 19:13:42
2
8
Които ,не знам защо са завършили такова нещо,изобщо!?
182.
Ala bala
02.10.2024 19:11:46
13
4
А ако НАИСТИНА на тези деца беше направено Нещо Смятайте КАКВО щеше да е ???? Те нямат нищо на срещо, а майката говори за средна телесна повреда....ТАКА ЛИ СЕ ГАЗЯТ ПРАВАТА НА ОБИКНОВЕННИТЕ ХОРА!!
181.
Ящна и дащна!!!!
02.10.2024 19:10:38
3
18
Каквито децата ,такива и родителите и обратно,лошото държание в училище ,не е отсега ,на тази тема може много да се говори и пише,болезнена тема и несправедлива ,отново!
180.
До 177
02.10.2024 19:05:55
3
13
СФО? Намеквам за директно отписване на децата от училищата и преминаване на домашно обучение. Home schooling. Намерих училище в Кеймбридж, което предлага такава опция. Дори да е скъпа опция... е по-добра от месомелачката, както описахте системата тук!
179.
*********
02.10.2024 19:04:21
7
18
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
178.
До 175
02.10.2024 19:02:33
3
19
Вярваш или не, в Бургас има "майки", които се филмират точно толкова. По училищата е ТРАГЕДИЯ! Ако имаш някоя лабилна директорка, или неквалифициран директор.... става ей такъв филм! Бургаските батки и бургаските кифли са способи да създададът всякакви филми на ужасите! Тази история вони!
177.
До 170
02.10.2024 19:01:33
3
9
За СФО ли намеквате, моля?
Ние го приложихме в неофициален вариант, чрез чести извинителни бележки в държавното училище.
Своевременно частни уроци и по всякакви спортове, хобита, пленери...
Имате пълно право!
Няма никаква база за сравнение с м€сомел@чката в масовия клас с: разни лелки по етажите- "педагози", които не са стъпвали в университет и учили по специалността; приближени на ръководството учители, на които им раздават класовете с нашите деца като зеленчуци на пазара.
И аз се надявам все повече родители да прогледнат, че с- мата в този си вид е по- скоро вр€дна за личността.
176.
Amid sega
02.10.2024 19:00:59
2
5
Някой се е понацапал, сгащи ли са го, девойката и адвокат си е взела, Та..ЗАТОВА са ЦЪФНАЛИ ЗАИНТЕРЕСОВАНИТЕ непознати учители барабар с Напън за ученици...С Помощ от Бивши ПЕпе Дере!!!!
175.
шшш
02.10.2024 18:59:16
1
16
Стивън Кинг пасти да яде. Моливи, потрошени стави, натрошени психолози. Ханибал Лектър в зародиш :D
174.
Близък
02.10.2024 18:56:50
17
7
Майката е обследвала детето и с направление. Ще ги забие, както и направи- кратко, точно, ясно ги освети и защо се случва.
173.
Мая
02.10.2024 18:55:52
12
12
Моят син хвърли чантата на едно момиче от втория етаж на училището- през прозореца.Тя разбира се вфигна панаир.Питам го аз защо така е направил.Той каза,че тя с цялата си тежест е скачславърху чантата му с вдички неща в нея.Та чудя се- добре оболо е с молив някой,но това дали не е било защита.Ободеният дали не е направил или казъл нещо преди това.Детето може да е оплашено,да има проблем и не трябва да се заклеймява,а да се работи с него.Племенникът ми учи в Германия.Там правят като тийм билдинги вечерни игри в училището с родители и деца- за сближаване на колектива.Учителката казва кое е в компетенцията на училището.За всичко друго може да се пуска жалба в полиция и те разследват,глобяват,предупреждават и т.н.
172.
Panair
02.10.2024 18:55:12
2
5
Онази с перуката в Обпедния дом или в Траурния работеше? Тя май затова иска да погребе живи хора??? Като има инциденти не са ли лекарите, които викат Полиция и социални ако са имали съмнения, а не гя след 2 години с цел облага и шантаж?
171.
до 169
02.10.2024 18:51:19
3
5
И ти го погледни този буквар. Наложащо е.
170.
До 167
02.10.2024 18:50:14
0
17
Най-точният коментар е, че системата не струва! Това, на което подлагат децата е престъпление! Децата изкарват по 12 часа в училище. После имат домашни! Нямат време за спорт и хобита! И накрая са функционално неграмотни! Доста често говоря с родители, които са абсолютно неграмотни и си позволяват да говорят за образование! Да, и учителите са в тази клика. Учителката от занималнята на сина ми в 1ви клас не знаеше какво е пълен член; Кога се пишат запетайки; Граматиката ѝ е под всякакви критика. За мен последното решение е частно училище! Final destination: домашно обучение. Нека родителите, които осъзнават колко пагубна е образователната система да не пренебрегват тази опция. Когато децата извън тази система станат много... може пък да им светне какъв провал е! Съмнявам се... но мечтите са безплатни!
169.
До 166
02.10.2024 18:46:03
4
5
Човек, иди си лекувай нервите, после наблегни на буквара. Що за хахави хора се навъдихте Бе!?
168.
до 164
02.10.2024 18:44:11
2
9
Май имаш сериозни проблеми с пълния член :)
167.
Д. Илиев
02.10.2024 18:37:13
4
18
Толкова много коментари, а само един коментар номер 150 казва всичко за проблема в образованието ни в няколко изречения. И на върха на пирамидата са учителите, а не беше далеч времето, когато това беше една от най-престижните професии. Днес с едни от най-високите заплати в държавния сектор,броят частните уроци и рекламират помагала и учебни пособия на "наши" издателства срещу процент. А накрая децата на България са функционално неграмотни.
166.
До 160
02.10.2024 18:34:12
21
8
"Браво" на Вас?
Доволни ли сте, сега като подложихте едно семейство на това?
По- здрави, по- умни, по- млади, по- умни!, по- добри!, по- успешни ли станахте?
Да, постигнахте гласност сред обществото.
Но, нашето общество не е стадо и не всички се водят от зрелищата и тълпата!
...., относно Вашите проекции за бъдещата реализация на чуждите деца, хайде първо да обърнете внимание на тези, които сега са най- близо до децата в учебно- възпитателния процес?
Имам предвид онзи репортаж и онези абсолютно н€адекв@тни клипчета на г- жа от Вашето училище, с въртене на з@дници, ч@лга, АЛКОХОЛ!!!
165.
Анализ
02.10.2024 18:29:10
17
12
Една "патка" с опашка зад мъжа,дето училището било тяхно- та тя ясно се чува как крещи- Ние не го искаме(детето).След 2 минути ръкохама с пръст и вика- Не е срещу детето...пълна излагация.Друга просрачка в началото( сигурно от персонака) вика да напускали ичилището щом не го харесват.Значи те да си дерибействат,хората да се спасяват кой как може и никой да не вкара ред в това училище.Бащата "собственик" на училището толкова е прост,че издъни и класната,че е с болничен от страх:))))))
164.
Родна реч о, майна
02.10.2024 18:07:45
14
3
Написано:
"Дете забило молив във врата на съученик"

А колко по-разбираемо е:
"Дете забило молив във вратът на съученик"
или
"Дете забило молив във вратата на съученик"
163.
Ана
02.10.2024 18:03:44
12
10
И детето линчуват без да се усещат- даже училището било тяхно,улицата също....
162.
До 157 Минувач
02.10.2024 18:02:28
4
22
Не е обследвано, както се изразявате. Майката е отишла на частно при психолог, който е драснал ,че всичко му е наред. Ако детето очевидно има някакъв сериозен проблем е необходимо много задълбочено комплексно психиатрично-психологическо изследване от високо квалифицирани специалисти по детска психология и психиатрия и то с по-продължително наблюдение. Тези псевдо прегледи и то при нароилите се незнайно какви специалисти са ала-бала.
161.
Ха ха
02.10.2024 18:02:00
3
13
Коя е жената с русата черта с надменната стойка.На видеото изглежда като голяма специалистка по ставите.
160.
До 155
02.10.2024 18:00:45
4
27
Не линчуват ничие дете, а родителите му! Правете разлика между тази тънка граница, децата не са виновни, че имат родители идиоти, които защитават собственото си безхаберие и то с адвокат/да пази Господ от такъв/.
За съжаление много деца в тази възраст са в това състояние и резултатите след 10 години ще ги видим всички. Наркомани, проститутки, пияници и крадци е това ще е.
159.
До 156
02.10.2024 17:46:48
0
5
Явно не съм Ви разбрала,за което се извинявам!
158.
BeLi Gashti
02.10.2024 17:43:51
6
11
Първо...пПОМИслих, че е Предизборна кампания...ПосЛЕ стана ясно, че е ПРОТЕСТ Срещу 8годишно дете от Лица с Опит в предизборни кампании....Визитки за климатици и риба не раздаваха ли?
157.
Минувач
02.10.2024 17:40:50
8
12
Жената каза, че детето й е обследвано. Значи органите да обследват сега действията на учителите. РУО ли ги изпраща на протеста- много странно.
156.
До 151
02.10.2024 17:39:15
1
13
Аз пиша от чужбина.Точно същото имах впредвид.Казали сте го с други думи- затова писах,че системата цялостно не работи в Бг.Чуждите специалисти не са по- умни от нашите,но си вършат работата по калъп и проблемите се решават- доктори,съветници,психолози и т.н.А да ви кажа и тук има проблеми- кавги и бой в тоалетните като по филмите,заплахи по улиците.Ресурсът е голям.Големите ги изключват при повече провинения,но с мъничките деца проблемите са други.
155.
ox
02.10.2024 17:36:14
21
13
Тая пасмина ,защо се е събрала да линчува едно дете и то на това място? Истината е, че образованието ни е пълна нула ,барабар със специалистите си! Флагман, да не ме изтриете ,че не съм по темата, ама точно по темата, като гласувам с ръчичките ви ,почти винаги реагира и другата ръчичка ,на която не кликвам! Това не става за първи път! Гласуването и тук е ,като в държавата-менте!
154.
Питам
02.10.2024 17:26:07
6
31
Аз пък питам, ако пък толкоз` е тормозено детето, що тез` родители го държат в туй училище? Те някакви садисти ли са или детето е мазохист?
153.
до 145
02.10.2024 17:24:46
0
5
Абсолютно невярно :)
152.
До 150
02.10.2024 17:23:30
0
4
БРАВО!!!
Абсолютно подкрепям апела Ви!
151.
До 146
02.10.2024 17:23:05
0
26
Ами като има проблем майката да го заведе да го обследват.Никой не е длъжен да търпи такова поведение.В класът на синът ми имаше същият проблем.Дете изключително агресивно което за малко не уби друго дете.Бащата на въпросното за малко да пребие директорката.Беше ужас.Родителите на такива деца по никакъв начин не приемат ,че децата им имат проблем.Ако приемат проблема нещата много бързо се случват.Срещу нехайният родител никой нищо не може да направи.Понеже някой беше писал за Европа да му кажа,че там веднага когато детето ти има проблем те задължават с него да се работи,да се обследва.Никой не те пита искаш ли не искаш ли.
150.
Tr
02.10.2024 17:19:17
3
25
Докато в учебните планове и всякакви локумени схеми, които училищата си приемат с педагогически съвети, учителски седенки и прочие на първо място не се постави здравето, психиката и физическата издръжливост на децата да седят по 10 часа в тъмните като пещери училища, да кълват безумни уроци и безкрайни домашни през всяка свободна минута, без да спортуват, без да са ангажирани с бита у дома, с комуникация и връзки по между си и в семейството, с четене и хобита -ще е така, ще изплискват легена в най-млада възраст. Пък МОН и РУО-та ше се занимават със статистика от матури и ДЗИ. Образованието с днешната метода и днешните педагогически специалисти, трябва да изчезне, да се зачеркне и да се мисли за децата, като живи същества, за тяхното бъдеще, здраве и реализация. Защото освен оценките по матури и изпити, на тези деца им предстои да го живеят тов живот и да създават семейства. Не да са номера и статистика в нечий електронен Дневник или платформа, които са глътнали стотици хиляди с които можеха да се подобрят условията в училищата и т.н. Да излязат тея безволеви заплатаджии даскали и директори и да си признаят, че в днешното образование няма нито едно нещо, което работи за децата.
149.
Bash
02.10.2024 17:14:29
9
9
За да излезе тази жена сред тази организирана хайка........май май ..бая са им натрошили нервите или са сплашвани????
148.
Мнение
02.10.2024 17:12:57
3
18
Детето може да има някакъв психически или психологически проблем, а може би болест, която не я установена. Може да има нужда от помощ, от специални грижи. Нямат ли училищен психолог?
147.
Bozhko
02.10.2024 17:10:46
25
22
Голям кураж се иска да се изправи тази нежна майка пред тълпи от непознати мазни лица, врякащи какво да ставало, как да ставало. Един господин викаше "НАШЕТО УЧИЛИЩЕ" Това не е ли училището и на това детенце?
146.
Николина
02.10.2024 17:10:46
14
17
Родителите на "непослушното" дете изглеждат интелигентни хора!Само да знаете че и в детските градини и в училищата се бутат и толерират много деца които не стават за нищо!!!Учителите в днешно време се ръководят от финансови интереси и нямат грам морал и етика.От своя страна родителите защитават и подкрепят глупостите на децата си,които са изключително невъзпитани и разлигавени от съвсем мъничко.А някого от тези всички хора замислял ли се е че това дете може да има проблем с развитието,проблем от аутистичният спектър,да има психологически проблем,да е хипер активно????В интерес на всички а най-вече за това дете е да се обърне сериозно и задълбочено внимание над поведението му и да се приложат необходимите мерки за разрешаването им.
145.
XX
02.10.2024 17:09:55
5
9
До 139

"Децата са продукт на семейството си" - а семейството - на а обществото.
144.
Ангел
02.10.2024 17:04:56
1
9
КРАДЕЦЪТ ВИКА ДРЪЖ КРАДЕЦА
143.
Гледал отстрани
02.10.2024 17:04:41
23
15
Проява на голяма смелост е родителите на това дете да се явят на този публичен залп.Сами с адвокат срещу всички.Това ме навежда на мисълта,че са невинни:).А протестърите ги гониха,след 1000 въпроса и крякане ги изгониха,казаха им да си тръгват- пречиха им на протеста- хахаха.Градът е техен,училището е тяхно- хахах....
142.
Момент...
02.10.2024 17:03:34
10
19
Не познавам нито семейството, на което днес му устроиха "другарски съд", нито детето им.
Познавам друго момченце, което учеше преди години в същото училище и което все беше черната овца в класа на "най- добрата екскурзоводка сред учителките".
Хора, това дете беше прекрасно! Родителите- също! Възпитани и работливи хора!
Незнам за Вас и никого не соча с пръст, но на мен откровено ми стана болно, заради това, което днес преживяха двамата родители...
Може би и другите родители имат право?!
Незнам! Като човек ме заболя, заради семейство.....
Майката е толкова нежна и слабичка. Да, ще го защитава! Какво да прави? Дете им е!
Бащата поставен като първокласник пред учебната дъска...
Неприятна ситуация!
Знаете ли колко дълбоко в тялото могат да потънат емоционалните травми и какви чудесии да отключат?
С това online - коментиране/ хейтърство заприличахме на зверове, да знаете.
Едва ли има нормален човек, който лично би бил толкова жесток и агресивен, когато види болката на този, когото е наранил с думи или действия???
Другите родители, също изглеждаха искрени в думите си.
Хубаво е това, за което настояват педагозите, че не може да се превръщат в звероукротители! НО! Всички ли действащи педагози са там, заради призванието, а не, заради други облаги?
В клипа се вижда една мисля от "лелките" в училището, която извива глас.. Ама, чакайте! Къде е лелята, къде са родителите? Къде е майка, учила и доказала се в банковия сектор?
Мили родители,
животът не е особено дълъг за всички ни, уви!
Изберете това, което прави Вас и семействата Ви щастливи.
Не се превръщайте в пушечно месо между институциите, моля?
Не всички битки си заслужават времето и енергията до победа. Щастието, здравето и мирът са значимите!
141.
Селения
02.10.2024 17:01:47
23
10
Като гледам КОИ СА хората в протеста, преди да е говорила още майката, ВЯРВАМ ЧЕ КАЗВА ИСТИНАТА.
140.
Тотална щета
02.10.2024 16:57:23
6
9
Селска разправа, преса върху семейството с участници лица и политическа кариера. Заплашвали са я, че работят с прокурори- ОЛЕ, МАЛЕ. Я да си кажат с кои прокурорите и във каква връзка работят?
139.
Ох
02.10.2024 16:56:23
1
32
Едно дете на 8г прави диви и щастливи 30 семейства?! И няма кой да се справи с това дете? Бургас наистина е "най-добрият" град за живеене.

В Кафалията имат подобни проблеми, та не давайте 10 бона за рушвети. Всъщност в почти всяко училище има такива деца - агресивни, невъзпитани, но бетонирани.
Децата са продукт на семейството си. А в Бургас е модерно да си прост, ама много прост
138.
Zapoznat
02.10.2024 16:53:19
10
19
МАЙКАТА И ДО ОМБУДСМАН СЕ Е жалвала, ЧЕ ТОРМОЗЯТ ДЕТЕТО Й- ЗАТОВА СЕ ОБЕДИНИХА УЧИТЕЛИТЕ- щот им се дръпна какви са ги вършели и ще се разбере.
137.
Smiax
02.10.2024 16:49:16
12
13
Детето било наръгало някой, било счупил ръка на психолог, било преминало като супер мен- а защо като са били тези сензация ги е нямало по новините и всичко само медицинската сестра в училище оправяла. Престанали са се с това дете, омраза, отмъщение, страх- какво се крие?
136.
*********
02.10.2024 16:45:16
4
15
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
135.
Moto
02.10.2024 16:43:05
5
19
Май май излиза, че училището си избира децата-ХА ХА. А РОДИТЕЛИТЕ СА ПОЕЛИ КОНТРОЛА НАД УПРАВЛЕНИЕТО МУ-СБЪРКАНА РАБОТА. Къде е РУО Бургас? Не отговарят ли те за управлението, че родители и телевизии диктуват нещата?
134.
111
02.10.2024 16:42:32
2
9
До: ХХХ: Май не можеш да четеш с разбиране. Не съм писала за обществена вина и отговорност. Всеки родител отговаря за възпитанието на своето дете, не обществото. Моето дете, както и на повечето хора, не създава проблеми в училище, научено е да спазва правилата, но това не означава, че някой трябва да му пречи.
133.
Ivan Kiryakov
02.10.2024 16:40:34
4
17
Класната си взела болничен "от стах". Интересно по код е оформен болничния.
Някаква учителка, непазнаваща майката и детето крещя- СРАМ Е УЧИТЕЛИ НА ХАЙКИ ДА КАЗВАТ, ЧЕ НЕ ИСКАТ 8ГОД. ДЕТЕ. СРАМ! Милна Българио!
132.
Х спейс
02.10.2024 16:38:32
3
11
Много факти сесъбраха! Изпращаме чиния от Марс да си ги приберем.
131.
до 126
02.10.2024 16:37:33
20
10
В няколко коментара беше споменато, че майката работела в банка/и? Тя самата говори за "финансово отмъщение". Не е много трудно да се предположи и повярва, че майката може да е попречила на някаква финансова игра в това корумпирано гето...

Че постановката е режисирана е ясно от пръв поглед, но и твоите допълнения са полезни. Всъщност, не бих се изненадала ако дори всички са актьори и целта е просто поддържането на постоянен хаос, конфликти и омраза.
130.
До 127
02.10.2024 16:37:29
8
9
Е диагнозата на болничния ще е друга.Тайно се знае,че е страх.Докторът издал метне болничен,учителката лъже,че е болна,а директорката толерира всичко това.
129.
ХС ДС
02.10.2024 16:36:45
11
17
Това училище няма ли директорката? Що не се видя? Какви бяха тези деца до 12 клас- нали детето било 3 ти клас. Как се организира такъв протест с непознати хора? Какви са мотивите? Социални няма ли за тази група родители, които не си пускали децата на училище, ми извиват ръцете на оново симпатично момиче. Какъв е онзи мазния отзад, той не беше ли от партия?
128.
До нормалните родителите и деца
02.10.2024 16:35:36
8
16
Животът е много превратен, днес "проблемното" дете е чуждо, но ...утре може да е вашето, вашето дете, вашето внуче, вашето братовчедче. Тогава... дано като тези родители да имате куража да застанете пред подобни плакати .... и укорителни погледи.......
127.
ANASTASIA
02.10.2024 16:33:33
5
17
КЛАСНАТА БИЛА СИ ВЗЕЛА БОЛНИЧЕН ОТ СТАХ. КОЙ ЛЕКАР ИЗДАВА ТАКИВА БОЛНИЧНИ? НЕЩО НАГЛАСЕНО ИМА
126.
Факти
02.10.2024 16:25:33
34
25
Нароченото дете първо е било пребито от 3-ма свои съученици. Майката е извадила съдебно медицинско и е пуснала жалби по институциите. От тук тръгва цялата история в това училище и мъките на това семейство, което се бори детето им да учи.

Няколко интересни факта, които ще ви дадат отговори:

1. Госпожа директорката не присъства на протеста.
За сметка на това всички нейни подчинени от 1 до 8 клас заедно със зам. директорката са подредени там.
Въпроси: Децата от 1 до 4 клас не са ли само с 2 учителки? Какво е направило това дете на тези учителки, с които то не се познава? Защо е тази организираност и отбрана, вместо да излезе директорката и да отговори на въпроса - Защо не предоставя записите от камерите?

Тук идва и другият факт.

2. Класната ръководителка на това дете не излезе и тя да говори, а удобно за случая си взела болничен.


3. На колко от тази маса протестиращи, които пак бяха добре организирани и с плакати подготвени, децата са пострадали? Стана ясно, че само едно е одраскно с молив.

Хайде, правете си изводите!

Горкото семейство! Някой много ги мрази!
125.
до 123
02.10.2024 16:21:47
2
8
Ти си виновек. Простак си ти! Също и неграмотен. Запази си епитетите за майка ти и баща ти! Никой не те е обиждал за да реагираш така. Явно ти е приоритет да се излагаш!
124.
До 119
02.10.2024 16:20:00
6
21
Много сме далеч от Европа.Аз живея в Европа.Тук има и ституции.В Бг има симулиране на такива.Нито учителите стават,нито другите по веригата.При нас едно такова дете се работи с него,докато не се оправи,а на родителите само се съобщава какво трябвс да правят или как ще бъде наказан ученикът(ако е разглеждан ба съвет).Цялата тази пасмина е побъркала детенцето- това местене и стрес е ужас.Може да е преживяло нещо като по- мъничко.Всеки заклеймявс,никой не върши работа.Моят синковец в Бг беше заклеймен като проблемен( никой не е набил и т.н.),но се оказа,че родителите които го плюха не знаеха какво вършат техните деца в клас.Сега в чужбина го хвалят,че помага на другите.За първи път се почувства оценен.А "кротките" му съученици от Бг вече пушат,пият,дрогират се,даже има един отстранен от елитно училище ...
123.
ХХ
02.10.2024 16:19:04
8
0
До 120
"! И един от проблемите е, че в България общество НЯМА! " - и КОЙ е виновен за това бе, про'с'так неграмотен?
Аз вероятно, щот не съм неграмотен некадърник, гласуваш ЕС да ми даде МРЗ....
122.
*********
02.10.2024 16:14:11
2
7
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
121.
чичито
02.10.2024 16:12:44
3
5
Емилчо седи мирен бе котенце.
Тоз Птеродактил с табелата да не би да е родител с този поглед....
120.
до 119
02.10.2024 16:11:45
2
20
Хайде стига с тази обществена вина, а? Преди да сочиш с пръст се сети на къде сочат другите. Да, позна, към теб! И ти си част от това общество... така че не се изключвай удобно. Второ: всеки от нас носи отговорност за своето дете. Не за обществото! И един от проблемите е, че в България общество НЯМА! Тук всеки се спасява както може. Тук е джунгла и всеки сам си търси пътя.
119.
ХХ
02.10.2024 15:56:16
19
6
До 114 "Всъщност, проблема е в родителите, които не сътрудничат, защитават детето и го оправдават" - проблемът СТЕ ВИЕ - обществото, което все обвинява другите. И родителите, и детето, и про'с'таците дет гласуват за тази система (да бъдело като в ЕС) са виновни.
Факт.
118.
До 34
02.10.2024 15:55:07
0
4
Работеше, сега е в ДСК.....
117.
Родител
02.10.2024 15:50:40
8
9
Това ни е благодарността към учителите, които от ранните зори се грижат за просветата и доброто на децата ни? Браво госпожа родителке! До кога ще ги тъпчем тези учители?? В това училище сме, прекрасни госпожи, себеотдадени! Трябва да се променят нещата! Учители, директори да не стават звероукротители!
116.
Родител
02.10.2024 15:49:48
6
16
Това ни е благодарността към учителите, които от ранните зори се грижат за просветата и доброто на децата ни? Браво госпожа родителке! До кога ще ги тъпчем тези учители?? В това училище сме, прекрасни госпожи, себеотдадени! Трябва да се променят нещата! Учители, директори да не стават звероукротители!
115.
ужас
02.10.2024 15:25:45
7
21
Очевидно детето живее в агресивна среда. Прави това, което вижда.
114.
111
02.10.2024 15:19:17
4
29
Всъщност, проблема е в родителите, които не сътрудничат, защитават детето и го оправдават. За да работи психолог от учебното заведение с детето, родителите трябва да дадат съгласието си, както и с тях да се работи, което те няма да желаят. Затова е цялата конфронтация с училището и другите родители. Местенето от клас в клас не решава проблемите на детето, но и не може другите деца да са потърпевши. Наглостта на родителите се вижда от присъствието на адвоката им там. Ясно показват, че няма да вземат мерки, за съжаление детето не може да бъде насила преместено.
113.
Коментар
02.10.2024 15:14:10
0
24
Флагман - обективната журналистика изисква да бъдат изслушани всички страни по случая. Чакаме отговор от Петя Петрова!!!
112.
До 110
02.10.2024 15:13:01
5
9
По надолу някой беше писал,че е дашна.Ако е вярно може и да ти се получат нещата.
111.
31
02.10.2024 15:10:53
12
21
Родители с много нисък родителски капацитет.Тя и майката прилича на психично болна-има нещо в погледа и.В нашият клас имахме дете с аутизъм добре,че го преместиха та всички и деца и родители си отдъхнахме.Такива деца нито се социализират,нито се развиват само пречат на другите деца.
110.
*********
02.10.2024 15:06:21
2
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
109.
*********
02.10.2024 15:03:39
6
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
108.
Така така
02.10.2024 15:03:39
7
37
Общо взето във всеки випуск на всяко училище има по 2-3 такива изродчета. И в нашия клас имахме. Ама сега камери, мамери пълни простотии. Оставете децата да го бият като тъпан всеки ден и да се махне гаменчето. Когато нито децата нито учителят те искат заради агресия ти нямаш място там. Той трети клас 3 училища сменил , а детето им слънце било . Ще равна направо :)
107.
Някой
02.10.2024 15:01:14
4
67
Дърщеря ми учеше с въпросното момче в 1ви
клас, ами искам да ви кажа, че заби молив под окото на съученик, сьбу бельото на з момичета, удряше с юмруци децата и
включително удари с юмрук госпожата в корема!
В случая родителите на впросното момче са невменяеми, отказващи да поемат каквато и да е отговорност над постьпките на сина им и без да си дават сметка, че по този начин насьрчават поведението му, като в един момент след години, ако това продължава той ще стане потенциално опасен са обществото.
Разбирам да са 1-2-3 случая, да се каже, че не е така, но при 100 случая, все ли всички други ся виновни, предвид факта, че това негово поведение е още от детската градина?!
106.
До 105
02.10.2024 14:55:54
4
12
Точно!
И аз се сетих за въпросния учител по ФВ в Немската гимназия, когото много от коментиращите посочваха.
Сещам се и за учителката от СОУ "Кирил и Методий", която в края на миналата учебна година беше популяризирана с клипчета с маанета и алкохол.
Влизам в сайта на училището и гледам, че въпросната госпожа продължава да е от колектива там.
Странна работа!
СФО (Самостоятелна Форма на Обучение) ми звучи като все по- логичният избор за обикновено дете.- лично мнение.
105.
Разбунен кошер
02.10.2024 14:47:54
3
8
Това жужене днес ми напомня на статията за липсата на климатици и задушаването на децата в немската гимназия. Тогава темата също свърна в друга посока, към някакъв екзотичен даскал. Много коментари подкрепяха вината му. Дали бяха действително на ученици, дали бяха на негови врагове, дали наистина прави това в което беше обвиняван... кой да ти каже... Единственото на което може да се разчита е, че всяко чудо е за 3 дни най-много и нищо не се променя и няма и да се промени. Предполагам въпросният учител продължава да е на работа там, дори и поведението му да съответства на тогавашните масови коментари.
104.
Ужас!
02.10.2024 14:35:07
2
25
Ле- лееее...!
Това го има в сумати online - медии.
Току- що гледах официалното клипче за Нова ТВ...
Е, добре, де! Има такова чудо, къде са от РУО- Бургас в случая???
Събрали се педагогически персонал, родители, другите родители, адвокат, журналисти.... РУО само като си отворят прозорците и може да чуят какво става на "3- ката".
Защо изобщо РУО Бургас е допуснало да се стигне дотук? В коментарите хората пишат, че има и други подобни, активни случаи в ДГ и училища. Е, как може РУО да мълчи и бездейства при това положение? Или изобщо да не ги чакат, съответно и съобразяват с някакви техни постфактум становища, и пряко засегнатите страни да се оправят по други начини?!?
103.
минавам само за майката да питам
02.10.2024 14:35:07
4
11
cena?
102.
до 73
02.10.2024 14:29:03
3
3
Гроздето е кисело , нали :)
101.
до 100
02.10.2024 14:17:26
4
6
Бас държа,че си бивша учителка или директорка на училище в някое село, която не са я оставили на работа след пенсия.
100.
*********
02.10.2024 14:08:20
2
9
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
99.
Аз
02.10.2024 14:05:41
6
29
2-3 пъти като заиграе шамарената фабрика и ще се оправи за половин час. 8 годишен пикльо и нямало да могат да се справят с него. ЕВем ти и преподавателите
98.
К.К.
02.10.2024 14:03:20
35
18
Какъв е този нагласен протест с тия плакати? Кой ги предостави? Според мен това дете и да има проблеми не е трябвало да го местят от едно в друго у-ще.Като кажат на едно куче бясно край.Ръководството на първото у-ще с помощта на родителите е трябвало да положи усилия да овладеят ситуацията.Ще се решили проблема като го местят-не,ще се задълбочи.И всички тия гракнали родители,учители немогат да се справят с едно8 годишно дете.То звяр да беше ще го укротят.Сегашните у-тели нямат подход да задържат вниманието на децата.Не да обвинявате само родителите ,няма работещи институции.По- лесно им е да се отърват от проблема и да прехвърлят
отговорността на друг.
97.
Ха ха
02.10.2024 13:55:33
14
25
Класната взела болничен от страх??????Значи не е болна.Това не е ли нарушение и своеволие на държавна хранилка.Те знаят само отпуски и болнични даскалиците.Абдикирала.
96.
Преподавател до 4ти клас
02.10.2024 13:54:13
24
8
Детето просто си е изтървало нервите. Трябва му фиджет спинър и поп-ит устройство за успокояване на нервите.
Ако наистина искаше да нарани някого щеше да използва пергел или чук.
Всичко е наред.
95.
129
02.10.2024 13:20:10
5
23
Такова дете (и всяко друго) някой като Киряков (бог да го прости) от механото щеше да го вкара в пътя за 20-30 мин. Който го познава знае за какво говоря. ;)
94.
до 91
02.10.2024 13:12:33
2
49
Вики, съдебномедицинско можеш да си изкараш и като минаваш у вас в хола и си чукнеш крака в масата ,например. Ще се зачерви ,може да ти излезе и синка. След това като отидеш при съдебния лекар и кажеш ,че мъжът ти те е ритнал при семеен скандал и съдебният лекар ще потвърди ,че имаш такава синка и е възможно да е станало така, както ти твърдиш.
И пропускаш обаче, че също така казаха,че това дете е изключително агресивно, постоянно е в конфликт с останалите деца и учителите. Някое от другите деца според теб дали няма да му отвърне в един момент,за да се защити. Ако обърна внимание също така, при един от случаите е викана полиция от учителката мисля,гледали са записите от часовете и са установили ,че за два часа ,заради поведението на това дете ,учителката е успяла да преподава едва 9 минути. Три пъти местен,целия клас спира да ходи на училище, обаче все другите виновни според майката .
93.
*********
02.10.2024 12:54:47
1
8
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
92.
До 73
02.10.2024 12:46:31
3
9
А на кого да бутнем 10 за Коджакафалията? Пробвахме,но явно ударихме на камък.
91.
Виктория
02.10.2024 12:36:12
40
17
Само аз ли пропускам, че майката каза, че има съдебно медицинско. Това не се издава туко така. Значи наистина някой тормози това дете, а удобно се крие?
90.
Maiki
02.10.2024 12:31:45
53
14
Познавам семейството- много точни хора. Майката винаги е била човечна. Смятай как са ги завъртяли и кой ги е организирал с професионални плакати. Те дори не ги познавали...
89.
....
02.10.2024 12:29:42
7
27
Любопитното е, че всички 88 коментара са някакви опити за авторитетно раздаване на праводъдие. Това което пропускат всички е, че тази история не е разказана обективно. Забравяте, ,че всеки един от нас е добрият герой в неговия си филм. Още по-вече забравяте, че всеки вярва силно в неговата си гледна точка. Нито ще стигнете до корена на проблема, нито до решението. Редно е да се включат психолози в тази история. С това детет трябва да се работи много дълго време за да се разбере какво наистина се случва. След това с родителите и не на последно място с другите деца в класа. Лошата новина е, че в училищата не се наемат психолози, а някакви самозванци изкарали три седмичен курс. Я извикайте Тодор Тодоров и колегите му. Ще ви разнищят историята и ще ви посочат проблемите, виновните, и решенията. Ама няма да се случи, защото първо е скъпо; второ: никой не иска да чуе, че всъщност ТОЙ/ТЯ е лошият герой.
88.
daaa
02.10.2024 12:25:18
6
52
72, почват училище сутрин в 7.30 и учат до 15.00, нариват ги с домашни и ги пращат в къщи. Ако някой иска да спортува, пише домашни до 12-1 нощем, или по-скоро не пише. А ако не спортува, се прибира и до 8 -9 вечерта пише домашни. Не знам каква е тая "система" на образование, в която учениците са на 13-14 часов учебен ден. Всичко е едно огромно безобразие и на никой не му пука!
87.
А. Карамитев
02.10.2024 12:23:51
44
21
Ясно е, че някой се е постарал спрямо това семейство. Видно се упражнява натиск върху тях. Няма конкретика, но общи викове от тълпата. Пребили са сина й в класната стая и не са свалили камерите от училището? Това мирише. Крият ли нечие синче, за да петнят детето?
86.
За съжаление
02.10.2024 12:20:52
8
60
Такива деца ще има много. Не е виновно детето. ВИНОВНИ СА РОДИТЕЛИТЕ! Детето наистина е жертва, но НА ВЪЗПИТАНИЕТО НА РОДИТЕЛИТЕ СИ! А такива нагли важни майки са много в нашия град.
85.
Тц
02.10.2024 12:19:14
14
23
По училищата само некадърници работят.Не могат да оправят детето.Не го оправдавам,но само заклеймяват.В чужбина е друго яче.От опит го казвам.
84.
Българин
02.10.2024 12:15:09
2
32
Ей така се пръкват гаменчетата...
83.
.....
02.10.2024 12:13:42
9
36
И аз да напиша един коментар по темата ,че се препознах до някъква степен. Роден съм 82ра втори или трети клас даже не помня коя година беше. С химикал еднодневка всеки ки помни как изглеждаха ми го заби един полумангал в бузата само писеца. Майка и баща ми говориха класната още си го спомням. Мангала всеки ден класната го думка с една пръчка и шамари беше наказан прав в ъгала до една ПЕЧКА !!!!!!!!!!!!! И всичко се оправи даже след това станахме приятели, по нагоре в класовете. КАКВИ СА ТИЯ ОЛИГОФРЕНИ простотиии бе. Детето адвокати , ясно е ,че въпросното дете е проблемно иска бой ,а боя възпитава и това е. КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА ГОВОРИ. ДОКАЗАН МЕТОД в годините не веднъж. Сега алибализми телевизии камери простоии.
82.
Родител от 3..Б клас
02.10.2024 12:12:27
1
40
Никоя институция не дава отговор само ни прехвърлят от една на друга .А началника на РУО БУРГАС г-жа Петрова лично дава съгласието да се прехвърли проблемното дете от едно училище в друго а сега дори неможем да я открием в институцията за разговор миналата седмица била в Испания сега в Банско
81.
РЕШЕНИЕТО
02.10.2024 12:11:26
6
29
За причинените вреди и страдания се полага обезщетение. Нужен е иск и справедливо правораздаване. Детето не може да плати, плаща родителя, тъй като той отговаря за неговите действия. Като няколко псевдо родители се разделят с имотите си, останалите рязко ще бъдат загрижени за поведението на отрочето си в обществото. Само глоби и санкции ще върнат нормалния ред на нещата.
80.
до 72
02.10.2024 11:50:14
4
4
Конкретният случай изобщо не е такъв и общите ти разсъждания "по принцип" нямат нищо общо с реалността.
79.
Бащата
02.10.2024 11:47:40
9
20
е виновен! Ако беше блъскал редовно недо.....та майка, тя щеше да обръща повече внимание на детето и нямаше да се стигне до тази ситуация.
78.
До 49.
02.10.2024 11:47:05
2
3
49, ти си извратЕн.
77.
Г. Б.
02.10.2024 11:41:20
5
51
Хайде да се върне едно време… Учителите бяха Институция, уважение. А сега…. Нищо не могат да направят срещу някакво пишлеме на 8, ай сиктир…. Боят с възпитателна цел тук е НАЛОЖАЩ! Родители, възпитавайте децата си, защото като ги дундуркате така не правите нищо друго освен сакато поколение. Отива си България…
76.
УЖАС
02.10.2024 11:40:00
6
36
Има и дЕбиЛи според които "майката" е ПРАВА. Но все пак са 5,6 роднини на "милото" детенце. Мястото му е Комлука, в училището за "напреднали" така ще разбере що е томоз, а родителите му ще са щастливи, че се е соЦиАлиЗираЛ със СЕБЕПОДОБНИ. ЧУДНО МИ Е КОЙ ЩЕ Е ТОЯ ДИРЕКТОР ДЕТО ЩЕ ГО ВЗЕМЕ.
75.
!
02.10.2024 11:39:08
0
11
Уважаеми съграждани!
Оставям това тук. Има мнооооооого материал по темата....
https://www.eiacademy.bg/polezni-saveti/za-roditeli/pri-nervno-dete-parvo-tryabva-da-se-lekuvat-roditelite
74.
До дете на 90те
02.10.2024 11:33:11
3
30
Не знам къде си учил и н кой зверилник си се бил, но родените през 80те не сме се мляли в училищата.
73.
Лего
02.10.2024 11:24:32
5
33
Кажете на родителите да дадат една десятка и да го бутат в Коджакафалията. Там приемат всякакви идиотчета и лигавета :)
72.
Моите 5 стотинки
02.10.2024 11:22:43
6
39
Много хиперактивни деца не могат да изразходят енергията си и все някъде избива. Вместо да играят в междучасията, учители ги задържат и им сливат часове. Държат ги до 15:00ч в училище, с след това те трябва да се готвят за следващият ден. Нямат никакво свободно време. Като добавим и шуробаджанащината и политическата принадлежност в училищата, съчетана с некадърност и некомпетентност на много от учителският състав и ни светва защо е такова полижението
71.
Ти да видиш!
02.10.2024 11:17:04
7
19
Някаква пък говори, че имало документ за нараняването при сестрата на училището?! Тези мед. сестри са като мъглата - все ги няма. Обаче не знаех, че го играят и съдебни лекари :-)))
70.
merd
02.10.2024 11:15:51
2
37
60, тоя произвол и тормоз, който цареше баш през 90те по училищата, много хора им скапа психиката за цял живот. Защото "проблемните" не ги изключваха, не че нямаха желание, ама и ТВУтата вече ги нямаше. И по училищата беше война. И това НЕ БЕШЕ правилно. От друга страна, в момента има две крайности - уж супер дисциплина, контрол, сакън да не закъснееш, сакън да нямаш домашно, сакън да си с 50 учебника и 100 помагала, и същевременно подобни лекета няма нито кой да ги набие, нито кой да ги накаже. Едно време ги биеха, преди това ги наказваха и пращаха по ТВУтата, а сега ги гледат и се чешат.
69.
До 66
02.10.2024 11:08:08
11
26
Всичко се удряше по наше време от такива деца. И момчетата получавахме удари от такива деца и момичетата също бяха удряни от такива деца. Единствената разлика е, че тогава родителите ни, не ни местеха заради такива деца. А ни казваха, ударят ли те първи и ти ще удряш! Ръгат ли те и ти ще ръгаш!Ритат ли тези ти ще риташ! И ние момчетата и момичетата ни отвръщахме на удара от такива деца. Тогава ни учиха да се справяме и да отговаряме на удар с удар. Същото ще кажа на детето си сега!!!!!
68.
На полицията
02.10.2024 10:51:57
1
30
В едно от видеата таткото казва, че се ударило в шкаф, като ги питат за ставата, а другия клип майката развива трилър, че го блъскали в училището в ставата...нещо версиите не им съвпадат.
67.
Запознат
02.10.2024 10:51:12
56
21
Майката е много интелигентна жена и възпитана, да се стигне до този организиран протест има нещо гнило. Виждал съм ги с детето им, винаги се е държало много любезно.
66.
Фараж и Орбан
02.10.2024 10:44:31
24
18
Българите са, изчадия заченати на пияна глава.
65.
Всичко е отвкъщи
02.10.2024 10:39:06
4
68
Детето е проблемно и не виждам как ще се оправи,ако се мести от един клас в друг. Щом три пъти го местиш и резултата е един и същ, значи супермамата не си е написала домашното.
Това решава проблемите на класната , на директорката и т.н. но не и на детето й.
И ние имахме такъв случай.Майчето искаше всички родители да ходим организирано на психотерапия...защото нямало как нейното да е агресор.
64.
до номер 62
02.10.2024 10:31:46
4
33
Да ти удрят и обиждат момичето... ти приемаш ли го... или ти май нямаш деца... нещастник!
63.
Решениета
02.10.2024 10:30:04
2
41
Да си заведат детето на психолог!
62.
Малки очи
02.10.2024 10:29:49
8
48
Тази жена е болна, то й личи. Да се разбере детето как е натрошено. Нещо тъмно има в тези родители. Нещо крият.
61.
до 60
02.10.2024 10:23:56
2
12
Оооох, приятелю/приятелко... Не съм религиозна, но сме в съгласие относно бясното общество. Не мисля, че има спасение или връщане назад... Много усилия бяха положени, с десетилетия, и резултатите са налице. Нали знаеш и предишното, много по-откровено, име на тази "медия"?
60.
Дете на 90-те
02.10.2024 10:22:33
47
20
Малееее. За такава тъпотия ли се събират тези родители. А по наше време беше много повече от един молив. И уши от игра с ножица имаше порязани. И порязани ръце имаше от игра с ножица, пак заради буйни деца. И счупен зъб имаше едно дете от юмрук на друго. Бой и кръв имаше, юмруци в корема и имаше. Разбити носове имаше. Скъсани якета и блузи имаше. Ама никой родител не ни местеше в друго училище. Учителите казваха за такива проблемни деца няма да го изключваме! ТО ДЕТЕТО ЩЕ СИ ГО ИЗРАСТЕ С ВРЕМЕТО. И НАИСТИНА ТОВА ТАКА СТАВАШЕ. Никой никъде не се е местил заради проблемните деца. Това ни направи хора и се научихме така да се борим в живота днес. Вие, като ги преместите тези деца днес. Децата така с групово местене не ги учат на нищо родителите им, освен утре, като пораснат да бъдат женчовци. Една крушка да не могат да завият, като големи. После се чудят, защо мъжете днес започват да се обличат с РОКЛИ? А това днес от Бургас, май наистина става за финансови въпроси.
59.
До 47
02.10.2024 10:18:05
2
25
Точно така е!
Представете си какво им е и на стандартните учители, които имат в групите си деца с "особено" поведение, но без конкретна диагноза.
.., т.е. в този случай, дори и за няколко часа са лишени от компетенциите на ресурсен учител, с когото да обединят усилия в учебно- възпитателния процес.
Ама, пустите, делегирани бюджети...
58.
Народе?
02.10.2024 10:15:49
4
30
На това дете трябва да се четат молитви против бяс! Проблема е духовен,защото това живеене без страх от Бога и без вяра в Бога води до това!
57.
Атанасов
02.10.2024 10:12:47
41
28
Доста подготвена акция с тези плакати.
След репортажа и абсурдните нападки спрямо родителите от оня дебил от ПП-ДБ и и другите гръмогласни простаци, сякаш съм склонен да застана на страната на родителите на това дете.
Жалко, че обикновено силните на деня се налагат и това дете ще претърпи ище един стрес, вместо да му бъде помогнато.
56.
*********
02.10.2024 10:11:26
3
13
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
55.
XX
02.10.2024 10:09:31
2
2
До 47 разбира се е предният ми пост.
54.
ХХ
02.10.2024 10:06:47
5
20
До 4
"За съжаление има много деца със специални потребности" - има деца ненаучени на ред и дисциплина. Децата със "специални потребности" са единици.
Но докато неграмотните про'с'таци разсъждавате така - дано да ви мачкат децата!
53.
*********
02.10.2024 10:05:51
3
10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
52.
До Коментатор
02.10.2024 10:01:04
3
46
Знаеш ли кое е гнило?! Ти. Тоя хубавец беше в Иван Вазов в класа на синът ми
Преди година. Попиля ги всички. Само, че тогава го преместих щото това дете беше било и ритало всички в класа. Адвокат си знаела. Психическа експертиза. Да му наеме учител. Да го преместят в училището в Комлука за да спре да тормози.
51.
живко
02.10.2024 09:59:44
9
32
същия проблем го има ив детска градина Златна рибка - детето е с доказан аутизъм и тормози децата има много жалби от родителите но общината не взема мерки и директорката също . защото има гръб в общината - отидете и питайте в градината за детето аутисче -дето яде камъни чорапи ходи голо и тормози децата
50.
глас народен
02.10.2024 09:59:37
1
25
кога ще се самосезират контролните органи и прокуратурата трябва задължителна проверка от ДЕТСКА ПЕДАГОГИЧЕСКА СТАЯ и отдел закрила на детето а не говорилня пред децата и хората.какво чакат ОЗД и 1РУ да стане убийство ли и тогава да действат.закъсняват много.
49.
Само искам да отбележа..
02.10.2024 09:57:13
8
31
Не че нещо ама майката става за тряскане.
48.
Запознат
02.10.2024 09:54:36
10
61
Да ви нарисувам картинката набързо. Бащата тираджия, майката върляк и я знаят из Бургас , че не е много сгодна. От там бащата като се прибере я разтрива леко, от там детето какво да види. Познай, щом в три училища има проблеми с това лапе, къде е истината. И така, по същество: поредните дегенерати дето са по-по най, а нормалните хора са лошите. Слезли от Меден рудник та в Центъра да тормозят нормалните хора. Най-добре в някое село, при чобаните. За всикчи страни ще е по-добре.
47.
42
02.10.2024 09:52:05
9
60
ВЪЗМУТИТЕЛНА ЖЕНА .
Изгонете го от училището за да се спре с тормоза над децата и учителите.
Вместо майката да си възпита детето, тя отворила уста и бълва като змия злоба и лъжи.
Отвратителни родители.
Вероятно и в работата е толкова злобна и е мразят всички.
46.
Чудо
02.10.2024 09:51:06
6
40
Дано поне социалните да спасят детето от тази обезумяла майка, и този абдикирал баща, дето се крие зад гърба на жена си.
45.
Мдааа..
02.10.2024 09:49:51
2
37
Същата ситуация имаме в СОУ "Иван Вазов" в Бургас. Директорът и бившата сервитьорка, преквалифицирана в зам. директор си затварят очите за проблемите.
44.
111
02.10.2024 09:49:35
4
62
Само 1 месец от началото на учебната година, в 3 клас и вече е сменил няколко училища и винаги някой друг е виновен. Ясно е, че детето е проблемно, а родителите го подкрепят и проблема се повтаря. За съжаление само родител доброволно може да консултира детето си с психиатър. Назрял е момента да се направят нормативни промени както в Закона за закрила на детето, така и в този на МОН. Не може да се разчита само на добронамереността на родителите. То всъщност винаги, когато едно дете в такава ранна възраст не се адаптира в училищната среда и проявява агресия, проблема е и в родителите.
43.
Дъртия
02.10.2024 09:48:20
5
44
Това е огледалото на обществото ни. Болест, тежка болест ни е налегнала. Едните отритват детето, другите го защитават като родители, но истината е, че преди 35 години такива казуси се решаваха от институции, занимаващи се точно с такива проблемни отношения между деца - деца, деца - родители, рдители - родители. Нямаше пропуск във възпитанието, с който тогавашната ни ДЪРЖАВА да не можеше да се справи. Не са нито от днес, нито от вчера тези хиперактивни и с душевно растройство деца.
42.
Истината и да не си затваряме очите!
02.10.2024 09:48:00
4
54
Проблемът е масов и не само в училищата, а тръгва и от детските градини. За съжаление има много деца със специални потребности, че и по тежки отклонения, чиито родители държат те да са в същата среда среда и при същите условия с останалите, въпреки че тази среда става крайно вредна както за тях така и за останалите деца, които имат не по-малки права за нормално обучение и развитие.
41.
XX
02.10.2024 09:45:58
9
9
Правилно мачкат децата на политкоректните родители!
Докато не си признаят публично, че И детето е виновни, заслужават да страдат!
40.
Таня
02.10.2024 09:44:15
2
58
Просто преместете децата в друго училище! Това е спасението в неработещата ни система.

Майката си знаела правата! Майката да отдели от времето си, за да помогне на детето си да социализира коректно. Ако трябва да го изведе в самостоятелна форма временно, да осигури фамилна терапия и да се погрижи Собственото и дете да има нормален старт в живота! За това сложим майките!!!
Сега майката грачи като тъпа гарга и спомага да валидира ненормалното поведение на сина си и му създава още по - конфликтна ситуация! И тя на психолог, защото очивдно не се справя нито със себе си като човек разпознаващ добро/лошо и с детето си. Това дете има нужда от помощ!
39.
Аз
02.10.2024 09:42:38
7
29
Типично за това училище,, което толерира поведението на този тип ученици.!!!!
Не е първия подобен случай там!
Превърна се в най-пропадналото училище.
38.
майките са за е....е
02.10.2024 09:40:46
3
30
В публиката има психично откачен човек. Внимавайте - Х. Даракчиев има жълта книжка и стъклени очи. Родителите вземайте си детето и го лекувайте, недейте си измисля реалности.
37.
До 36
02.10.2024 09:40:31
0
31
Работеше.
Сега е в ДСК
36.
запозната майка
02.10.2024 09:35:25
4
102
Майка съм на едно от децата, които заради това дете не ходят на училище. Знаете ли че класната е пред напускане, знаете ли че всички родители и учители са стресирани, децата ни не искат да ходят на училище... Институциите мълчат! Такова е положението!
35.
ДО 31
02.10.2024 09:25:04
27
19
Напълно си права, особено когато на всеослушание се подкрепят терористите в газа, фашистките терористи в Украйна, дори и по националните медии и сайтове е така! Червеното дс си знае работата, усилено ни връща към орбитата на фашистка раша! Е, сега модераторите може и да изтрият коментара ми, и това ще е част от истината, която казах ...
34.
..?
02.10.2024 09:24:45
1
35
Майката Зорка, случайно да работи в банка?
Прилича ми на една от служителките в ОББ...
33.
Р.Р
02.10.2024 09:22:07
0
49
Родители оправете себе си първо , децата от вас чуват и виждат всичко което правят !!! Никой друг не вие виновен !!!!
32.
Да
02.10.2024 09:21:30
5
60
Със това дете и моя син имаше проблеми и майката и бащата искара моя син виновен и аз го ступах а сега какво се оказва че мойто дете е било невинно пък аз го искарах виновен пък детето ми се кълнеше че въпросното дете е виновно но аз повярвах на родителите. После още два случая имаше със това дете и пак обвиниха другите деца тези същите родители инъче изглеждат хубави хора но те си оставят детето да го гледат детегледачки и дефакто нямат много време прекарвано със детето все други хора го гледат това дете явно найстена е проблемно дете
31.
Пак няма виновни
02.10.2024 09:20:43
3
65
Учителите и директорите в училищата масово потулват подобни случаи. За конкретния инцидент те даже не знаят какво точно се е случило в училището. Не ме интересува кой е виновен. Прекрачи ли прага на училището детето ми, за неговата безопасност отговаря директора. Той трябва да осигури нормални условия за провеждане на учебен процес и да гарантира закрилата на всяко дете, както пише в закона. Има достатъчно средства, които може да използва за целта.
30.
един
02.10.2024 09:19:15
3
56
Същата драма последните 2 години в "Любен Каравелов" - неконтролируемо в поведението си лайнце направи два класа с учителите на маймуни.
Родителите в класа преиграха с измищльотините - изкараха го, че малкия чупи и осакатява, а то реално просто няма филтър на устата и действията.
Родителите на лайнцето минаха в отбрана.
Директора каза, без злополука не мога нищо да направя.
Прави, здрави, бели, разумно изглеждащи хора, не могат да направят на едно хлапе.
От беззъби хора вие чакате граждаско общество ...
29.
Някаква си там учителка
02.10.2024 09:16:01
5
41
Само по коментарите можем да си извадим изводи що за племе сме. Мислим, че ще излекуваме агресията с агресия и ето ти резултат. Масова агресия навсякъде. Е, децата от кой да го вземат този пример, че да не бъдат агресивни?! Те не правят това, което им се казва, а каквото им се показва.
28.
Вярно
02.10.2024 09:13:57
5
35
И едното го има и другото.
Общия проблем е, че обществото разбито, а администрацията не може са управлява и контролира. Резултата е беззаконие. Кога най сетне ще осъзнаем, че ни откраднаха държавата разни местни търгаши, алчни капиталисти, извратени нпо, продажни политици.
27.
Оптимист
02.10.2024 09:13:50
2
52
Единствено и само родителите са виновни! Спрете им енергийните напитки и телефоните!
26.
Както винаги,
02.10.2024 09:13:39
46
28
има нещо гнило и в този случай. Прекалено аранжиран, професионално направени плакати, навирани усърдно в кадър... Обикновено такива постановки целят насаждане на страх, но може и да са други целите...
25.
Учителя на Златка
02.10.2024 09:07:26
6
17
ОФФ Златка е със Златна полудява полудява само като го помирише
24.
Янко
02.10.2024 09:07:10
3
74
Агенция за закрила на детето да насочи милото дете към обследване в детска психиатрия, за да се изключи заболяване, след това може да се коментира кой и как е проявявал агресия.
След като има пострадали и сред педагогическия персонал, случаят определено не е "детска игра".
23.
До 3 и 5
02.10.2024 09:02:17
7
61
На когото са му вечно криви учителите, явно е от същото тесто като мамицата,татенцето и детенцето от репортажа.
22.
Кую
02.10.2024 09:01:08
5
37
Макаренко за малкия пикльо, но тогава еврогейските НПОта ще що отнемат от родителите.
21.
*********
02.10.2024 08:55:48
4
19
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
20.
@@@
02.10.2024 08:49:17
4
93
От всичко ,което изгледах и изслушах виновни са родителите на детето.Всичко тръгва от възпитанието дадено от родителите.Има деца ,които са супер активни и има психолози,които да се занимават с тях.Не може другите деца да страдат от това и учителката да не може да проведе нормален час.
19.
Бургас
02.10.2024 08:48:59
44
17
Майката на въпросното дете поне си знае правата проблемът е че,учителите не предприемат нищо,защото родителите не са там.
18.
.....
02.10.2024 08:46:02
2
68
Проблемът е както в родителите на детето, които не могат да приемат здравословния му дефицит и предприемат адеквати мерки, така и в ДСП "Закрила на детето", които не предприемат законови мерки срещу родители, които не полагат адекватни мерки при отглеждането на детето си. Проблем има и в ЗПУО - дете в начален етап, нарушаващо правилата може да се санкционира, но не и да се премести по решение на Педагогическия съвет в друго училище. Крайно време е да се преразгледа цялото законодателство в това отношение. В масов клас на всяко училище трябва да има ред и дисциплина!!!
17.
ми ко са чудите ве
02.10.2024 08:41:35
2
65
при днешните поколения и родителите и децата им са на един акъл....


до 10
16.
Тулупа
02.10.2024 08:40:24
8
63
На това сополиво копеленце му трябва един хубав пердах....
Ама евроГЕЙските директиви ...????
Това е бъдещето на България....
15.
КиМ
02.10.2024 08:40:13
8
60
Хахаха този бащата на проблемното дете, защо е с такъв огромен хематом на челото? Явно и той е някакъв изрод. Само го погледнете каква цицина има отляво на челото си. Обяснява как нямало агресия, тя агресията на лицето му изписана хахаха. Жалкари ей, марш от КиМ!
14.
Аве
02.10.2024 08:39:49
1
70
Майката си еб..о майката. Може и да бъркам ,но този е рогоносец . Иначе нормална реакция , хората си защитават детето. Но ако е опасно за другите, просто трябва да приемат реалността.
13.
До 9
02.10.2024 08:39:35
5
62
Горкото дете, при такива родители.
Дано се осъзнаят.
12.
до бай димо
02.10.2024 08:37:42
6
46
По-скоро лош БГ-е материал......
Не само бургазлии,майните,шопите,заралии...всички са едни л****а.....БГ-то е един голям к*****ф с 95 %-а нация от дебили....!!!
11.
Бай Тошко
02.10.2024 08:35:32
0
119
Едно време ги хващаха за ушите и ги биеха. Сега панаири на централния площад
10.
Фен на Жоро Игнатов
02.10.2024 08:33:34
7
45
Само Жоро Игнатов ще реши случая,друг изход не виждам СЪДЕБЕН СПОР да разплете случая.
9.
Само на 8
02.10.2024 08:31:17
2
143
Не могат да се справят с 8 годишното си дете а как ще се справят с него като стане на 16. Ударите тогава ще са и срещу родителите му. Старите хора хубаво казват "бий дупе да не биеш дупище".
8.
5
02.10.2024 08:30:09
4
75
Майката е наперена, но бащата е пълен чукундур и овчар
7.
До 1
02.10.2024 08:29:43
10
25
Тъпи селяни, тъпи коментари, не се обиждай, нормално е...
Ако нещо си вманиячен по кмета, защо не отидеш лично да му поднесеш душевните си терзания?
6.
Таня
02.10.2024 08:19:52
3
167
Ако е имало проблеми в повече от едно училище е ясно какво е положението. Никое дете не може да бъде заставяно да посещава училище с малки агресорчета.
Не било забило молива?!? Алоу, моливчетата нямат място до ничия кожа!!!
Ако това дете няма соп е редно да излети от образователната система, докато не е пригодно да постъпи в нея!
Спрете да създавате травми у нормални деца, заставяйки ги да търпят и оправдават агресорчета!
5.
Бай Димо
02.10.2024 08:19:30
14
80
Лош боргашки материал - и даскалите, и родителите, всичкото народ се мисли за много важен, за прав във всичко. Никой не съжалява, никой не се извинява, все те прави, все другите криви. Няма оправия. Закривай!
4.
До 3
02.10.2024 08:15:10
10
118
От родителите по-големи мърши няма - претенции, наглост, никакво възпитание.
3.
бой
02.10.2024 08:14:07
10
55
Бой бе, тая с розовото, бой на площада бе, бой до откат! Проблемът ще се реши от само себе си. Як дърмон с пренареждане на керемидите.
2.
гадни
02.10.2024 08:09:16
107
50
Учител да поеме вина? НИКОГА!
Една от най-долните касти сте!
1.
Даскала
02.10.2024 08:07:31
8
121
Майката на проблемно то дете е страшен вълк. Нормално и детето да е такова.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Голям пожар пламна в Свети Влас, хвърчат пожарни (СНИМКИ) Голям пожар пламна в Свети Влас, хвърчат пожарни (СНИМКИ) Огънят изпепели покрив на жилищна сграда ДНК-анализ закова убиеца на камериерката Роза Мачокова ДНК-анализ закова убиеца на камериерката Роза Мачокова Престъпникът умрял от измръзване година след извършване на престъплението Ето как се прави чуден кекс Ето как се прави чуден кекс Домашен с шоколад и ядки Несебър отбеляза подобаващо Деня на християнското семейство Несебър отбеляза подобаващо Деня на християнското семейство Празникът в храм „Успение Богородично” бе организиран със съдействието на Община Несебър, църковното настоятелство и Тракийско дружество – Несебър Строително скеле се наклони опасно заради силния вятър Строително скеле се наклони опасно заради силния вятър Органите на реда взеха мерки 13 двойки от Камено празнуват "златна сватба", врекоха се отново във вечна вярност 13 двойки от Камено празнуват "златна сватба", врекоха се отново във вечна вярност Младоженските имат зад гърба си 50-годишен семеен живот, но и днес са все така влюбени и щастливи заедно 11 арестувани за трагедията в Нови Сад, включително министър 11 арестувани за трагедията в Нови Сад, включително министър Заради инцидента в Сърбия се проведоха няколко протеста Пълна промяна за парка в "Славейков", ще грейне Пълна промяна за парка в "Славейков", ще грейне Вече са прокарани нови подземни кабели, а след завършване на алеите в началото на декември ще бъдат монтирани новите осветителни стълбове и възстановено осветлението на парка Пожарникари от цялата страна на крак, причината е... Пожарникари от цялата страна на крак, причината е... Няма пострадали граждани, но щетите са много "Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал" "Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал" Твърди Валентин Тончев от АПС
Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Веднъж встъпил в длъжност, новият президент на Щатите гарантира, че подобни гледки повече няма да виждаме. До тогава обаче... Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Йоав Галант също не е подминат от МНС Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Не иска да носи такава отговорност Продадоха банан за 6,2 милиона долара Продадоха банан за 6,2 милиона долара Той е бил част от концептуално произведение, дело на италиански художник Проф. Румен Кънчев: Във война сме с Русия и Путин може да нареди ядрен удар Проф. Румен Кънчев: Във война сме с Русия и Путин може да нареди ядрен удар По всяко време може да даде заповедта, а НАТО все още няма подобна доктрина, чрез която може бързо да се реагира, коментира той Речникът на Кеймбридж обяви думата на 2024 година Речникът на Кеймбридж обяви думата на 2024 година Тя е... Какво се договориха Русия и Северна Корея? Какво се договориха Русия и Северна Корея? Дружбата им се увеличава Вземат ли Лондон на мушка след удара с ракети Storm Shadow? Вземат ли Лондон на мушка след удара с ракети Storm Shadow? Руснаците отмъщават с масивни въздушни атаки от кораби на Черноморския флот Тоалетен скандал тресе САЩ, Майк Джонсън забрани на демократ(ка) да ходи в женската WC Тоалетен скандал тресе САЩ, Майк Джонсън забрани на демократ(ка) да ходи в женската WC Тоалетните са отделни за мъже и жени и тях може да влизат само биологичните представители на съответния пол, гласи разпореждането му Еротичен модел репетира секс с 300 мъже, готви се за рекорд от 1000 за 24 часа Еротичен модел репетира секс с 300 мъже, готви се за рекорд от 1000 за 24 часа Британският еротичен модел Лилиън Филипс съобщи в началото на месеца, че е правила секс със 101 мъже за половин ден
Валентин Тончев Валентин Тончев Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал Виц на деня Виц на деня - Ти виждал ли си летяща чиния?
- Преди да се оженя не бях виждал...
Виц на деня Виц на деня Добрият футболист, дори от най-неудобното положение - може да вкара гол в собствената си врата! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Трябва да намеря начин да взема изпитите...
Мама: Ами седни да учиш!
- Ситуацията е сериозна, не ми е до шеги.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори