Vivacom е победител в категорията „Ангажиране на служители“ в престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards
Телекомът спечели 2 престижни награди: победител в категорията „Ангажиране на служители“ и финалист в категорията „Привличане на таланти“
Vivacom спечели две награди на престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards, който отличава компаниите, които поставят хората в центъра на своето развитие и се открояват с най-добрите практики в управлението на човешките ресурси и изграждането на работодателска марка. Водещият телеком е победител в категорията „Ангажиране на служителите“ и финалист в категорията „Привличане на таланти“. С тези награди компанията затвърждава позицията си на лидер в телекомуникационния сектор в България, който не само внедрява иновации, но и поставя като приоритет хората и тяхното развитие.
„Радвам се, че сме отличени с тези две престижни награди, защото те са отражение на нашето вярване, че хората са най-ценни за организацията. Нашата стратегия за привличане на таланти ни помага да привличаме хора, които имат същите ценности, възприети от компанията, и желание да допринасят за цялостния бизнес успех. Оценяваме доверието и ангажираността на служителите и сме убедени, че предоставянето на кариерно израстване е ключово за тяхната мотивация. Затова провеждаме различни програми за подкрепа на професионалния растеж на нашите екипи,“ заяви Малина Чавдарова, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.
Vivacom е победител в категорията „Ангажиране служители“, защото не спира да инвестира в инициативи за повишаване на удовлетвореността на своите служители, като програмата 3E (Enhancing Employee Experience). Радостина Младенова, мениджър привличане на таланти и бизнес партньори, сподели основните приоритети на програмата и от името на HR екипа взе заслужените отличия на церемонията по награждаване. Програмата 3E стартира през 2023 г. и цели да изгражда активности, с които се грижи за положителното изживяване на служителите през цялото време, в което са част от работните процеси на компанията. Всички инициативи са със засилен фокус върху ангажираността служителите – прилагане на нови онбординг практики, засилване на взаимоотношенията с топ мениджмънта, предоставяне на нови придобивки и интерактивни обучения за професионално и личностното развитие на служителите. Освен това програмата включва инициативи за многообразие и ESG, експертни програми за признание, задържане и развитие, 6 менторски програми, както и вътрешна програма за обучения на нови мениджъри, която бе отличена със сребро в престижните награди за най-добър работодател на България Career Show Awards 2024.
Наградите са признание за успеха на дългосрочната стратегия на Vivacom за развитие на работодателската марка. В категорията „Привличане на таланти“ Vivacom се отличава с успешни и иновативни практики за привличане на хора и интегрирането им в бизнес процесите. Компанията използва разнообразие от канали и платформи, включва служителите в процеса на привличане чрез програми за препоръки, осигурява партньорства със средни и висши учебни заведения, създава и развива разнообразни инициативи за развитие на млади таланти и много други.