Wizz Air се извиниха за гафа с инвалида
Wizz Air съжалява за прининените неприятни емоции и се ангажира да работи още по-усилено, за да осигури инвалидни столове за пътеката във всички свои самолети, се казва в позицията
От авиокомпанията Wizz Air изпратиха официално становище до Флагман.бг, в което се извиняват за това, че не са осигурили инвалидна количка на трудноподвижен човек.
Флагман.бг писа по случая вчера. Касае се за полет Лондон Гетуик-Рим. Спенсър Уотс е помолил стюардесата да му помогне да стигне до тоалетната в бордова инвалидна количка, тя обаче му отговорила , че в самолета няма количка, така че няма как да помогнат на Уотс. Бе разпростанен и запис, който показва мъжа, който пълзи на пътеката на ръце към тоалетната.
Брутално видео от самолет на WizzAir: Принудиха инвалид да пълзи на ръце до WC
Ето и официалното становище от Wizz Air:
„Искрено се извиняваме за неприятното преживяване, което е имал наш клиент на полета Лондон Гетуик-Рим. Ние осъзнаваме колко важни са инвалидните колички за нашите пътници с увреждания и екипажът ни на борда е обучен и се стреми да предоставя специална помощ при поискване винаги, които наш клиент се нуждае от такава. За съжаление, по време на този конкретен полет не е имало налична инвалидна количка за пътеката, с която се се асистира на пътника да стигне до тоалетната. Предвид ситуацията, нашият кабинен екипаж е предложил лично съдействие на пътника при пренасянето му до задната тоалетна.
Wizz Air съжалява за прининените неприятни емоции и се ангажира да работи още по-усилено, за да осигури инвалидни столове за пътеката във всички свои самолети. Авиокомпанията подчертава, че тази цел вече е постигната на пазари като България, където към днешна дата 100% от флотилията в страната разполага с такива“.