Доживяхме! Пускат ежедневни полети между Бургас и София през лятото
Пътуването между столицата и морския град ще е с продължителност 50 минути
Ежедневни полети между Летище Бургас и София пускат през лятото от националния авиопревозвач „България Еър“. Това ще се случи от 1 юли, а до тогава курсовете ще се осъществяват 4 пъти седмични – в понеделник, петък, събота и неделя.
Лятната програма на авиокомпанията с ежедневни полети от столицата до морския град ще започне от 1 юли и ще продължи до 8 септември, като в момента в системата на сайта няма полети единствено за три дати – за 3 юли, 3 и 4 септември. Времетраенето на полета между двата града е 50 минути.
Редовни линии между двата града имаше през 80-те година на миналия век. Те продължиха приблизително до средата на 90-те, когато бяха прекратени поради липса на интерес. Неясно остава дали наличните по хангари самолети на националния превозвач ще са достатъчни и как ще се осъществява редовната им поддръжка. Фактът обаче, че в последните 2 месеца се заговори не само за възраждане на българските държавни железници, но и вече и за вътрешни авиолинии е много обнадеждаващ за родния транспорт.
С новата линия Бургас-София, разибра се ако билетите са на приемлива цена, има шанс да се разтовари и трафика към и от Южното Черноморие, който в разгара на лятото създава не само предпоставки за катастрофи, но и прави предвижването в морския град кошмарно, въпреки успешните опити да се изградят обходни маршрути.
"Че до Костовия Гад Зееви ежедневно имаше полети до София през 45 минути" - хайде, хайде, посмали малко на два пъти на ден целогодишно, а?
"Че до Костовия Гад Зееви ежедневно имаше полети до София през 45 минути" - хайде, хайде, посмали малко на два пъти на ден, а?
"Заплатите по време на соца бяхя 120-200 лв" - 84та учениците работещи няколко седмици през лятото лека неквалифицирана работа вземаха 120-140 лева.
Трябва да си бил много про'с'т и жалък, за да си взимал толкова.
ПП. Кранист на пристанището правеше над 1000 на месец.
Колко пъти приканват хората...
Ми, заминавайте! Даже сте на промоция в момента: безплатен, еднопосочен билет и шанс да блеснете пред извънземните.
Ще сте от основателите на колонията на Червената планета. Там, чудесно бихте могли да приложите "добрия пример" от бургаския модел, от последното десетилетие...
Може и да са Ви благодарни за "иновациите"?!?
Не бъркай сметките, приятел.
По времето на цоц-а 90% от летящите беха по командировки, плащани от... абе КОЙто плащаше тогава...
Нема заплати, нема 5лв, Партията/Предприятието плаша... То и сега вероятно е така, да се ръснеш толкова пари...
Можех да се закълна, че някой ще изръси тази глупост! Като процент от заплатата цената на самолетния билет може да е била същата, че дори и по-висока, за някои, НО тогава процентите за други разходи бяха много по-различни! Като тези за храна, режийни, транспорт, жилища и какво ли не друго!
Разликата беше във времетраенето на полета - 1 час с АН 24 (витлов самолет, средна скорост: 410 km/ч) и 45 минути с Ту 134 (реактивен).
Интересно ми е с каква таратайка ще возят сега мераклите мътници, че ще пътуват цели 50 минути?
От какво бе, очевидно небургазлийо, да сме доволни:
1. Че до Костовия Гад Зееви ежедневно имаше полети до София през 45 минути за 40 минути срещу 20 лева и срещу 10 ст. можехме да си поръчаме от самолета такси, което да ни чака пред аерогарата, а след Гад-а (29 години минаха) сам можеш да прочетеш по-горе какво - може би - ще има.
2. Че експрес "Чайка" стигаше до София за 4 часа и 45 минути, огромни композиции, с удобни, чисти, здрави вагони с отоплени зиме купета, чисти и здрави тоалетни и вагон-ресторант, при идеално поддържани ж.п. линии, а сега трябва да сме доволни според тебе от изхвърлените от швабите 4 стари вагона за 5 часа и половина, без купета?
Кога кирливите демократи ще стигнат комунистите?!
И какво? След 35 години демокрация има нови и нещо което беше стандарт при комунизма.
Толкоз то от кирливите демократи сравнени с комунистите.
То за четирчленно семейство ще излезе колкото една екскурзия в Милано ...