Когато неонът и шоколадът се срещнат, се получава перфектната иновация
Нова серия IQOS бе показана за първи път в Бургас
Шеф Иван Кустев и ресторантьорът Явор Сарафов показаха най-новите шоколадови изкушения, изработени специално за новата лимитирана серия IQOS ILUMA Neon Purple на Филип Морис Интернешънъл
В началото на юни Филип Морис България представи в Бургас лимитираната серия IQOS ILUMA NEON PURPLE. И трите устройства от серията впечатляват със своя пурпурно неонов цвят и невероятен дизайн, носител на международната награда за продуктов, индустриален, брандов и комуникационен дизайн Red Dot.
Серията бе показана за пръв път пред пълнолетните потребители в града на събитие, организирано в официалния магазин на IQOS, а като бонус посетителите на бутика имаха възможността да се срещнат с шеф Иван Кустев и ресторантьора Явор Сарафов. Популярните майстори на кулинарното изкуство създадоха колекция от шоколадови бонбони, залагайки на цветовете на неона и тяхната магнетичната сила, а Бургас е част от градовете, през които преминава своеобразното турне на Neon Purple, събирайки на едно място представители на IQOS общността в България, която вече наброява повече от 350 000 пълнолетни потребители.
„Иновацията е в центъра на нашата идея. Изработихме три различни вида шоколадови бонбони, всеки вид с уникален вкус и дизайн. Единият е дело на колаборацията между двама ни, а другите два са наши лични авторски произведения. Аз съм голям почитател на комбинацията сладко-солено и за моя бонбон заложих на солен карамел, защото ми е любим във всякаква форма и вид. Реших, че ще е добра възможност да подходя с неговия балансиран вкус, който да стои леко в устата, но и да те подканва да си вземеш отново и отново. Има сладост, има соленост, има завършеност. Създадохме доста интересни, цветни и вкусни бонбони, които са наистина уникални. Те максимално се доближават до концепцията на IQOS да сме иновативни, различни и цветни”, обясни ресторантьорът Явор Сарафов.
„Моят вкус е черешов тютюн. Това разработка на сос, която направих за един от моите мастъркласове преди време. Аз съм перфекционист, винаги съм се стремял да работя на най-високо ниво и в този ред на мисли смея да твърдя, че съм работил на едни от най-добрите места. Филип Морис Интернешънъл е компания, задвижвана от технологиите и иновациите. Моето вдъхновение са именно иновациите, затова предизвикателството се отрази отлично на творческата ми мисъл”, каза на свой ред шеф Иван Кустев.
С пускането на лимитираната серия на родния пазар, Филип Морис България отбелязва 10 години от лансирането на IQOS в световен мащаб – системата за нагряване на тютюн, с която компанията направи първата сериозна стъпка към реализиране на визията си за бъдеще без дим. Днес бездимните алтернативи на ФМИ се предлагат на над 80 пазара по цял свят, а IQOS е водещ в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20.8 млн. са спрели да пушат изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към продукта. На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50%.