Опашка от желаещи кандидат-студенти в Университет "Проф. д-р Асен Златаров"
Документи се приемат от 3 юни до 28 юни
На 3 юни стартира официално кандидатстудентската кампания в Университет „Проф. д-р Асен Златаров“. Желаещите да се обучават в едно от най-големите държавни висши училища в Югоизточна България ще могат да подават документи от 3 юни до 28 юни. Документите ще се приемат в Учебно-информационния център на Университета – студентско общежитие, бл. 1, партер.
„Изключително съм щастлива, че с този силен екип заедно да работим за това, през месец септември учебните зали на университета да са пълни с още повече студенти. Благодарение на всички нас ще предложим девет нови специалности – 3 в ОКС „професионален бакалавър“- „Мениджмънт на хотели и ресторанти“, „Туризъм и здравословно хранене“ и „Туристически бизнес и предприемачество“, 2 в ОКС „бакалавър“- „Управление на здравни грижи“ и „Специална педагогика“. Също така и 4 нови магистърски програми „Киберсигурност – технологии във финансовата сфера“ „Управление на здравни грижи“, „Дигитални технологии и иновации в обучението в детската градина и началното училище“ и „Специална педагогика. Ресурсен учител“, бяха думите на проф. д-р Севдалина Турманова, зам. ректор по учебната дейност. „Искам да благодаря на всички вас, че в срок подготвихте необходимите образци, които са подредени изрядно тук. От името на ректора проф. д-р Христо Бозов и от свое име Ви пожелавам здраве и нека успехът да бъде с нас! Изключително важно е да повишаваме имиджа на университета ни и да привличаме повече студенти в атрактивни и нови специалности“, допълни тя.
„Кандидатстудентската кампания е целогодишна. Днес откриваме един от най-важните етапи, в който започваме приемането на документи. Искам да ви благодаря, колеги, че с такова усърдие приемате новите кандидат-студенти, които стават като наши деца. Пожелавам ви да сте здрави и да имаме общ успех в кандидатстудентската кампания“, каза доц. Тодор Паличев, който е директор на Учебен отдел в университета.
Инж. Венета Маевска, която е главен експерт в Учебния отдел също поздрави екипа с пожелания за здраве и успешна година.
Още преди 09:00 часа пред Учебно-информационния център на университета чакаха кандидат-студенти, за да подадат своите документи. Една част от тях имат интерес да изучават педагогика, други проявиха желание към медицински специалности, химия, екология и компютърни науки.
Работното време на комисията по прием на документи е от 08:00 ч. до 16:30 ч., а в съботните дни от 09:00 ч. до 14:00 ч.
Електронният адрес за контакти е: [email protected]
Пълният кандидатстудентски график е публикуван на страницата на университета: www.btu.bg.