Порталът на НАП с електронни услуги е отличен с нова награда
В НАП се стремим да предоставяме все по-голям брой нови услуги, те да бъдат лесно достъпни от повече хора и по всякакъв начин, казва Малина Панайотова
Националната агенция за приходите (НАП) получи поредна награда за Портала си с електронни услуги за развитие на иновативни решения в ИТ областта. Отличието е в категорията Innovation Of The Year („Иновация на годината“) в класацията #TechElite.
На церемонията по връчването на наградите от страна на НАП присъстваха директорите на дирекциите „Обслужване“ и „Информационни системи и електронно управление“ – Боряна Георгиева и Малина Панайотова.
Приходната агенция поддържа над 170 електронни услуги, които дават удобство на гражданите и бизнеса, пестят време и средства и намаляват административната тежест. Със своята интуитивна навигация, лесен достъп до информацията за всяка услуга и функционалност, е-Порталът улеснява значително физическите и юридическите лица при декларирането и плащането на данъци и осигурителни вноски. Всяка услуга в него разполага с информационна страница, от която потребителите могат да се запознаят с начина на работа и необходимото средство за достъп до нея, както и с нейните функционалности.
"Ние в НАП се стремим непрекъснато да предоставяме все по-голям брой нови услуги, те да бъдат лесно достъпни от повече хора и по всякакъв начин – с КЕП, с ПИК, включително и свободно. Зад тази платформа стои работата на страшно много хора, които не са само в сферата на информационните технологии. Голям принос в изграждането на портала на НАП имат хората от бизнес дирекциите - дирекция „Обслужване“, „Информационен център“. Не зная дали има друг такъв софтуер и такава организация в България, която да може да поддържа и развива толкова много и различни електронни услуги, които да бъдат достъпни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и да предоставят актуална информация по всяко време на денонощието“, каза Малина Панайотова при получаването на наградата.