Тя е сигурният победител в "Ергенът", издъни я огромен гаф
Маги, която през последните епизоди е много близка с Алек и дори се стигна до целувка
Магдалена Томова печели третия сезон на „Ергенът“. Това става ясно след гаф на предаването, където неволно разкриват победителката, става ясно от проучване на „Господари на ефира“.
Маги, която през последните епизоди е много близка с Алек и се стигна до целувка, е разкрита по татуировка на ръката. Още в първия епизод победителката в булчинска рокля е показана, но без да й се вижда лицето.
На екран ясно си личи татуировката й която по други кадри е разчетена, че е притежание на русокосата дама, която е обвинявана от останалите участнички, че е прекалено възрастна за Алек.
„Никога не е късно да ти се случи нещо за първи път, без значение на колко си години. Любовта не признава възраст“, заяви емоционално Маги, за която отдавна се твърди, че е фаворитка за победата
"Затова и всъщност остава самотна майка на момиче"
Бря! Тя имала дете ли? Явно крие този факт. Явно накрая остават две майки блондинки - едната на момче, а другата на момиче
В тях се показва това, което зрителите много искат да видят, както и това, което изобщо не искат да видят. Винаги сценария е в двете крайности, защото е дълбоко проучено, че така се поддържа интереса на мозъците на зомбираните зрители.
Ако прочетете внимателно визитките на участниците в тези риалита, ще забележите, че те са написани с цел да скандализират, но по-скоро повърхностно, за да не звучат прекалено брутално, с което да отблъснат зрителите.
Това е вид психическо-емоционална въдица, на която да се хванат зрителите, за да има на кого да се възмущават и да задоволяват желанието си, откровено да не харесат някого, когото да "размажат" с обиди, епитети и псувни, и така да изхвърлят върху някой задържаните гняв и агресия.
Много е важно зрителите да имат материал за хейт и подигравки, за да почувстват вътрешно удовлетворение от изпълнението на идиотските роли, от продалите душите си актьори.
Тази практика се използва умело от кукловодите на света, с цел зрителите да имат с какво да се занимават (вълнуват) и да изпускат някъде натрупаното в тях напрежение, от "розовото" им ежедневие, докато в това време, кукловодите прокарват плановете си, съвсем "незабележимо" в световен мащаб.
Участниците се ПРОДАВАТ буквално, за да ги направят обект на сеир и да влязат в ролите на определени персонажи, към които зрителите имат своите Очаквания.
Такъв е механизма на всички риалита. Винаги има добри и лоши герои, режисирани скандали и хепиендове. Зрителят без да се усети, става част от определена агитка, защото в кастинга внимателно са подбрани персонажи, с които да се идентифицират зрителите, както и такива, които да отхвърлят и псуват на воля.
ТВ каналите продават абсолютно НАСИЛСТВЕНО - всевъзможни лекарства, бързи кредити (за да има с какво зрителите да купуват всичко, което им се предлага), дамски превръзки, памперси, бом-бигири-бири, лаксативи, тампони, прахове за пране, ароматизатори за тоалетна и т.н.. За "щастливо" начало и финал във всяка рекламна пауза, "най-великия" футболист на планетата (или някой друг "успял" индивид), ви приканва да отидете в някое от БЕТ казината, за да вземете своя бонус и да ви отръскат всичко каквото ви е останало по джобовете. Казина, които перат огромни пари, без да използват нито грам перилни препарати - с промитите мозъци на зомби зрителите, им е напълно достатъчно.
Пиша всичко това, защото в интернет пространството, има безброй постове свързани с обсъждане на всевъзможни тв бози, които хората сами наливат в мозъците си, чрез големите ЧАСТНИ телевизии.
Това се отнася и за всички предавания от типа на "Брадърите", в които група несъвместими хора, се затварят напълно доброволно, в неестествени условия, където да се подложат на свръхстрес, който пък да резултира в "интересни" за зрителите конфликти.
В случая, Шараните са всички, които участват пряко или косвено в тези ЛУДИ сценарии, с тази разлика, че на участниците се заплаща добре, продуцентите взимат най-големия пай, а зрителите се самопрограмират по собствено желание, с идиотски нереалности и рекламни продукти, които
заплащат ежедневно и напълно РЕАЛНО, с парите, ВРЕМЕТО и ЖИВОТА си.