Тази естрадна легенда отказала "Денсинг старс“ заради "Капките", а те се подиграха с нея
До какво ли не води халтурата в днешния ни т.нар. шоубизнес.
В последното издание на „Като две капки вода“, 72-годишният Панайот Панайотов бе подложен на чутовна гавра. Въпреки достолепната си възраст, той бе принуден да облече къса черна рокля и нелепа перука в опит да се преправи на Тина Търнър от най-дивия й период.
Съвсем резонно изпълнението му бе пълен провал, след като отдалеч личеше, че Панайотов се чувства неловко в тази роля. Той стоеше като препариран на сцената и не смееше да мръдне, тъй като ЕГН-то му не позволяваше развихряне, а токчетата, на които се бе качил му създаваха явен дискомфорт.
И публика и жури едва сдържаха смеха си, а Панайотов бил доста огорчен, разкриват от близкото му обкръжение. В съсловието се чудят на кого му е хрумнала подобна пошлост и се възмущават как възрастен човек е бил принуден да се прави на жена, при това облечен в разголени тоалети.
Най-гневна от цялата ситуация била съпругата му Емилия, която била категорична, че той не бива да се появява в този си вид пред камерите. След злополучната си изява, певецът бил доста гневен и бил на косъм да си тръгне. Той бил категоричен, че повече не би допуснал подобна гавра с достойнството му, и ако му дадат друг такъв образ, напуска състезанието. В крайна сметка, той получил уверения, че занапред няма да има подобни грубости.
Колеги на Панайотов издават, че той се съгласил да участва в „Капките“ единствено заради хонорара, тъй като в последните години имал финансови затруднения заради малкото му ангажименти. За всяко от участията му в „Капките“, Панайотов получавал по 500 лева.
След фиаското с Тина Търнър, бил категоричен, че ако отново го гримират като травестит, си тръгва., пише Уикенд.
Да е жив и здрав
бай Панчо, ама като си е дал ду*пе*то под наем, ще търпи и меда и жилото. А иначе, човек трябва да знае кога да слезе от сцената, за да не стане за резил.
Да е жив и здрав
бай Панчо, ама като си е дал ду*пе*то под наем, ще търпи и меда и жилото. А иначе, човек трябва да знае кога да слезе от сцената, за да не стане за резил.