Започна сериозен дебат за червената зона на Бургас, предлагат да се ограничи
Нашата теза е, че това няма да реши проблемите с паркирането на Бургас, тъй като не се създават нови места, обявиха от ПП "Възраждане"
Сериозният дебат за червената зона в Бургас вече започна. Само преди няколко дни бе представена концепцията за платено паркиране в града, предвиждащ регулиране на червена, синя и зелена зона. (ВИЖТЕ ТУК)
Днес общинските съветници от ПП „Възраждане“ дадоха извънреден брифинг в централата на партията, за да развият визията си по темата.
„Нашата теза е, че това няма да реши проблемите с паркирането на Бургас, тъй като не се създават нови места. Нашите опасения са, че ще се стигне до ефекта на доминото, който наблюдавахме със синята зона – проблемът ще се измества от улица към улица. Предложението ни е червената зона да бъде редуцирана до максимум и на север да достига до ул.“Васил Левски“, защото след това има достатъчно паркинги, които могат да се използват за буферни зони“, каза Мариян Иванов, който е член на Транспортната комисия към ОбС Бургас.
Той уточни, че идеята на „Възраждане“ е червената зона да е в периметъра от ул.“Васил Левски“ до бул.“Булаир“ и ул.“Цар Симеон“ до бул. „Христо Ботев“.
Флагман.бг припомня, че в първоначалния проект се предвижда да обхване цялата зона от бул."Сан Стефано" до бул."Булаир" и да достигне от бул."Христо Ботев" до бул."Демокрация". Предвидено е в нея да попаднат и части от ул."Фердинандова" - до разклона за ул."Уилям Гладстон".
Според него идеята за ограничено паркиране в центъра не е лоша, но трябва да се намалят служебните абонаменти, които в момента „затапват“ зоната.
„Със задоволство мога да кажа, че беше възприето едно наше предложение, което бе залегнало в управленската ни програма – един комплекс една зона. Знаете, че в момента и ж.к.“Възраждане“, и ж.к.“Братя Миладинови“ и ЦГЧ имат много подзони и когато един шофьор не намери място до дома си, а спре на друга улица му закопчават автомобила. Имаме уверение, че в новата наредба за платено паркиране това ще се промени“, допълни Иванов.
От ПП „Възраждане“ отбелязаха, че на последната сесия мнозинството в ОбС Бургас са приели първата им докладна – за ремонт на детска площадка в кв.“Горно Езерово“, но са отхвърлили друго тяхно предложение – за увеличаването на еднократната финансова помощ за раждане на дете и увеличение на инвитро фонда.
„Поискахме да се увеличи тази помощ, защото към момента нейната себестойност е колкото дневните джобни пари на голяма част от гласувалите срещу нашето предложение. Искахме сумата да стане минимум 1000 лева, но това наше предложение беше отхвърлено с аргумента, че парите, които се дават в момента са напълно достатъчни – от 370 до 670 лева. Отхвърлиха и нашето предложение за увеличаване на парите по инвитро програми“, каза пред журналисти Виктория Върбанова.
Депутатът от ПП „Възраждане“ Борис Аладжов, който също присъства на брифинга от своя страна подчерта, че ще продължат т.нар. „спонтанни протести“, подобни на този, който направиха през уикенда. (ВИЖТЕ ТУК)
„Миналата година проведохме изключително мащабна кампания, след която събрахме над 600 хил. подписа за провеждане на референдум за запазване на българския лев като национална валута. Едно позорно решение на Конституционния съд обаче погази основния закон на Република България – Конституцията и правата на всички тези граждани, които ни подкрепиха. Заради това ние предприехме редица протести – блокади на ГКПП-та, пристанищата в Бургас и Варна. Времетраенето на тези блокади беше под 2 часа, защото нашата цел не е да пречим на българските граждани и бизнес, а да покажем нашата решителност и потенциала на структурите ни“, каза Борис Аладжов.
Вижте още от пресконференцията тук:
С М Я Х
Слава на Россия!
Ван Балгариа от НАТО и ЕС!
Балгариа - президентска республика!
К. Костадинов - ве4ен президент!
Кмета на Бургас - в Сибир!
П.С. около мен нови паркинги няма, просто вече 10 год плащам за да спирам на същото място където преди спирах без пари. Комшиите е те така.
Верно това с тия зони е пълен смях, но както винаги на всяка манджа мирудия са топ “мениджърите” от Възраждане.