×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Всяка дама някога е мечтала да има бранд за дрехи ... Какво трябва да знаем, за да извървим този път правилно


03 Ноември 2023, Петък, 10:10 ч.

Ще започнем с кратки и основни съвети за това как да стартирате марка дрехи от нулата.

Всеки бизнес има своя история на основаване. Някои хора стават професионалисти в това, което правят от дълго време, като заменят домашната си работа със собствен офис и екип от служители. Други придобиват смелост да правят нови, нишови неща, които са много търсени, но изискват много учене и поемане на рискове. Има и такива, за които компанията е просто сбъдната мечта. Често това е желание, носено в сърцето от ранна възраст. Такъв беше случаят и с нас като марка за дрехи Евиза. Погрижихме се този първи – много емоционален – етап от изграждането на бизнеса, който е създаването на брандинг елементи, да улесни максимално стартирането на компанията на този взискателен пазар и да помогне да се привлече вниманието към офертата на компанията. Знаем някои неща, през които сме минали и много ни се иска да ги споделим.

Имаме три основни принципа, които обуславят градежа за вбъдеще. Тези основни правила ще са ни като старт за следващи действия, посочени в следващите редове, ще направят една обща картина за концепция и към какво трябва да се стремим.

Мъдри са тези, които не се бавят

С отварянето на шивашкото производство, се наложи да съобразим видовете изделия, които искаме да предлагаме на пазара. Благодарение на ранното решение комбинирахме различни дейности паралелно, което в крайна сметка стартирахме навреме, което е част от успеха.

Подготовка и настройка

Приехме като идея ясни брандинг предпочитания, последователни и многобройни примери, идея за бранд комуникация и разграничаване от конкурентните марки. За да определим заедно творческата посока, започнахме с очертаване на основните характеристики на продукта. Знаехме, че поне в началото асортиментът ще включва само рокли, всички те ще бъдат много женствени и всеки модел - независимо от крайната кройка - ще подчертава фигурата като цяло или върху определена част от тялото. След това обсъдихме типа естетика, от който клиентът се интересува и определихме какъв тип изживяване иска да предложи на купувачите.

Начертайте приоритети

В началото, когато никой не знаеше за нововъзникващата марка, направихме значителни разходи за проучване (пътуване, срещи с потенциални партньори, мостри за оценка на качеството на шивашките услуги) и производство (прототипи, материали, шиене).

След като вече ви посочихме някои параметри, предлагаме да минем към същината на въпроса.

Как да създадете своя собствена марка дрехи?

Вашата собствена марка дрехи като бизнес идея? Продължавайте да мислите, проучвате и превърнете мечтите си в реалност! Все пак трябва да се помни, че модата е един от най-бързо развиващите се отрасли на икономиката и мисълта за откриване на марка, която предлага тениски, суичъри, анцузи или екологично облекло, идва в съзнанието на стотици хора всеки ден. И така, как можем да преодолеем конкуренцията и нашата марка да бъде забелязана? Най-важното е първо да разгледаме ключови въпроси като концепцията на бранда, целевата група, продукта - който да отличава нашата компания, визуалната идентификация, както и процеса на производство на облеклото. Как да го направим правилно и да постигнем успех на пазара? Вижте как да създадете своя собствена марка дрехи стъпка по стъпка и да преминете от идея към реализация и най-вече как да правите дрехи и да правите пари от тях.

Концепция на марката 

Всичко започва с идея и това не е по-различно. Ако искате да започнете своя собствена марка дрехи, първо трябва да помислите за нейната концепция и основна идея. Мислите ли да пуснете суичъри? Страхотно, но какво следва? Помислете как точно искате да изглежда вашият продукт и с какво трябва да се отличава – може би бродерия или уникални щампи са рецептата? А може би основната им ценност е да са материалът, от който са направени – органичен или рециклиран? Тук се изправяте пред един от най-важните избори, визията и цялостния имидж на вашата марка облекла, които трябва да са последователни от началото до края – от продукта, през езика на комуникация до визуалната идентификация, която ще достигне до вашата целева група, но повече за това след малко. 

Целева група 

Не можете да угодите на всички и трябва да запомните, че това не е важното. Вашата марка трябва да достигне до избраната от вас целева аудитория. Когато определяте вашата целева група, отговорете на тези основни въпроси: кой е моят получател? на каква възраст? от какво се интересува? какво прави в свободното си време? къде работи или може би все още учи? в кой град живее? какво харесва? какво чете? Създавайки точен профил на вашата целева група, ще ви бъде много по-лесно да научите за специфичните нужди на вашия мечтан клиент и така да достигнете до тях по-бързо и по-ефективно.

Елемент на желанието

Самият продукт не е всичко. Днешният клиент е много по-взискателен и търси марки, които да му предложат допълнителна стойност, с която да се идентифицира. Това означава, че продуктът трябва да бъде последван от идея, която е включена в концепцията на марката. пример? Екологично облекло – ако нашите суичъри се отличават не само с дизайна си, но и имат подходящи сертификати и са създадени с мисъл за устойчивата мода, клиентите, които ценят горните ценности, със сигурност ще изберат нас пред конкуренцията, която не е прозрачна. 

Облекло, което се отличава със своя дизайн 

Ако вече имаме концепция, целева група и знаем каква е идеята ни, половината успех вече е зад гърба ни. Сега е време да проектираме нашите суичъри, тениски и анцузи. Хитовият продукт не е само материалът и кройката. Графики, щампи, бродерии и лозунги са един от най-добрите начини продуктът да бъде забелязан – но това, което има значение тук, е изработката и качеството. Има много методи за маркиране на дрехи, които могат да направят вашите дизайни уникални - и ние сме специалисти в това. Кое ще е най-доброто за вашата марка? Вижте целия спектър от възможности, за които разказваме и постройте концепцията.

Етикетиране

Етикет - въпреки че някои може да си помислят, че никой не му обръща внимание, нищо не може да бъде по-далеч от истината. Етикетът е "лицето" на вашата марка дрехи. Това, което е на него, дава ясно послание на клиента, че знае за какво плаща и какво качество получава. Това е изключително важно и помага за изграждането на качествен имидж на марката. В допълнение към основната информация, като състав и методи за грижа, тя може да съдържа и забавен слоган или скрито послание. Такъв етикет, пришит от външната страна на дрехата, може просто допълнително да украси продукта. Всеки детайл има значение тук. 

Процес и производство на дрехи

Време е да преминем към етапа, който може би е най-голямото предизвикателство за мнозина - процесът и производството на облеклото. В края на краищата не всеки трябва да е дизайнер или да знае шивачество, за да отвори собствена марка дрехи. Имате идея, но не знаете как да се погрижите за останалото - форма, ушиване на оригинала, шиене, етикетиране, контрол на качеството или опаковка? Внимание! Самата идея е достатъчна, а ние ще се погрижим за останалото. Можем да сме от полза като консултанти за всеки, който иска да изгради бранд.

БИЗНЕС ЦЕЛИ

Отличете се сред огромната конкуренция

Нашата задача беше да ви подготвим за основите на марката, която трябва да излезе на един много наситен и изключително разнообразен пазар. В същото време асортиментът на марката трябва да се хареса на популярните вкусове и да бъде отговор на актуалните тенденции в облеклото, популяризирани от вериги магазини. Демонстрирането на качеството е част от този процес. Също така искаме да направим марката по-лесна за достигане до потребителите, свикнали с множество стилове и модели, предлагани на много ниски цени - основно произведени в Китай и изработени от нискокачествени материали, предлагани от всяка известна верига магазини или много конкурентни марки.

Поради ниските разходи за производство на рокли, същите компании могат да си позволят модела на "непрекъсната продажба" - те привличат вниманието на младите клиенти не само с огромен избор от продукти, но и с постоянни промоции и показване на страхотни ценови отстъпки. Ниските производствени разходи също позволяват на конкурентите да инвестират значителна част от бюджета си в постоянна и интензивна промоция. Липсата на разпознаваема и запомняща се идентификация на марката не е проблем за клиентите, които държат предимно на ниските цени. Решихме ясно да се разграничим от марките, чиито имена и визуална идентификация не удостоверяват стойностите, представени в маркетинговите комуникации.

ЦЕЛИ НА ДИЗАЙНА

Заложихме на няколко неща: Името, което е в основата на маркетинговата комуникация за марката.

Лого, високо качество и съзнателно позициониране.

Дизайн на кутия за опаковане на рокли, осигуряваща подходящо изживяване и подпомагаща изграждането на добавена стойност

Това, което е много важно също, в този случай беше възможно да се създаде име, което е с достъпно име на домейна.com - в момента това е изключително трудно за постигане, но е възможно само в случай, че добавим допълнителни елементи към името в интернет адреса. В други случаи е необходимо да се договорят условията за закупуване със собствениците на конкретен домейн, а това изисква допълнителни, често значителни инвестиции.

Слоганът също има значение като същност на философията към общата визия. Нашата марка е създадена за силни и уверени в себе си жени, както и за тези, които тепърва ще откриват тази вътрешна сила. Евиза иска да убеди клиентите, че светът е отворен за тях – не е нужно да са известни личности, звезди или модели, за да се почувстват специални!

С цялата тази информация можете да изчистите целите и да построите план за себе си как трябва да изглежда построяването на една марка и нейното реализиране. От изключителна важност е поставянето на стъпка по стъпка от самото начало, ако се стремите към успех. Ние от Евиза произвждаме над 4000 артикула и работим с над 400 вида материи. Предоставяме на клиента нд 40 размера, от които да избира. Построили сме всичко това от нулата и сме готови да помагаме на вскеки, който иска да успее да надгражда.


В категории: Лайфстайл


Коментари
Флагман.БГ Тази снимка от Бургас развесели мрежата Тази снимка от Бургас развесели мрежата 27/04/2025, Неделя 14:41 2
Арестуваха Петко Шекера
Арестуваха Петко Шекера 27/04/2025, Неделя 14:00 3
Истанбул пак се разлюля
Истанбул пак се разлюля 27/04/2025, Неделя 13:20 4
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Арестуваха Петко Шекера Арестуваха Петко Шекера Хванаха го да кара пиян Правосъдният министър: Имотната мафия е по-силна, отколкото си мислих Правосъдният министър: Имотната мафия е по-силна, отколкото си мислих Краткото послание е, че тя не е по-силна от държавата, каза Георги Георгиев и намекна за преразглеждане на работата на арбитражните съдилища Над 300 човека от Горно Езерово на протест: Няма да позволим още веднъж да останем излъгани Над 300 човека от Горно Езерово на протест: Няма да позволим още веднъж да останем излъгани АПИ обещава основна реконструкция на пътя до Бургас през 2026 г. Реалистично ли ви звучи? 1500 лв. месечно - достатъчни за сам човек Реалистично ли ви звучи? 1500 лв. месечно - достатъчни за сам човек КСНБ изнася поредни данни, които меко казано звучат странно Новата морска връзка между Бургас и Истанбул е в ход Новата морска връзка между Бургас и Истанбул е в ход Тя ще има огромни пoлзи зa иĸoнoмиĸaтa нa цeлия peгиoн Шокираща гледка на плажа в Бургас, жена лежи мъртва на пясъка Шокираща гледка на плажа в Бургас, жена лежи мъртва на пясъка Предстои да бъде извършена аутопсия Трагедия в Перник Трагедия в Перник Мъж полетя от 8 ет. Много лоша статистика за България Много лоша статистика за България Една четвърт от децата не ходят на почивка заради липса на средства Желязков: Папа Франциск беше изключителен човек Желязков: Папа Франциск беше изключителен човек Ето какво каза премиерът Зов за помощ: ВВС спешно търсят кръводарители за командир Антон Иванов Зов за помощ: ВВС спешно търсят кръводарители за командир Антон Иванов Кръвната група няма значение
Това са отборите от Ефбет лига с висящи лицензи Това са отборите от Ефбет лига с висящи лицензи 7 клуба дължат пари на НАП Експерт по четене на устни разкри тайния диалог между Тръмп и Зеленски Експерт по четене на устни разкри тайния диалог между Тръмп и Зеленски Вижте какво видя експертът  Тези три зодии ще ударят джакпота Тези три зодии ще ударят джакпота Вижте какво вещае хороскопът за май месец Христо Иванов: Трябва да поискаме властта Христо Иванов: Трябва да поискаме властта “Не искаме власт заради самата власт и на всяка цена. Но не можем да не поставяме във фокуса на политическите си усилия взимането на властта – ясно и категорично", смята Христо Иванов Тази снимка от Бургас развесели мрежата Тази снимка от Бургас развесели мрежата Роден "гений" си зарежда колата от терасата Гришо забърса бившата на Роналдо Гришо забърса бившата на Роналдо Ейса Гонсалес е една година по-голяма от Григор. На 16 май той ше навърши 34 г., а мексиканката е на 35 Кои са най-големите егоисти сред зодиите Кои са най-големите егоисти сред зодиите Вижте дали сте в този ТОП 3 Истанбул пак се разлюля Истанбул пак се разлюля Нови земни трусове в мегаполиса след силното земетресение от 6,2 по Рихтер Почина емблематичен културен деятел Почина емблематичен културен деятел Този свят напусна Монтанари Кара кола за 30 милиона долара Кара кола за 30 милиона долара Меси е любител на "Ферари"
Станка Златева, председател на БФБ Станка Златева, председател на БФБ Али Реза ряпа да яде Виц на деня Виц на деня - Мамо, кои си купуват черен хайвер?
- Тези, които ни пращат за зелен.
Виц на деня Виц на деня - Може ли да разгледам и избера от всичките?
- Господине, това е вашето, вземете го и си тръгвайте от детската градина.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Любовта е дупка в сърцето.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори