Виваком остави половин "Славейков" четири дни без телефони и интернет
Без домашни телефони и без интернет останаха хиляди семейства в ж.к. „Славейков”. Комуникацията спря внезапно към 20 часа в неделя и до този момент все още я няма. Възрастни хора останаха без връзка с външния свят, домашни потребители и фирми без интернет. Куриоз е, че без телефони и нет останаха и двата офиса на Виваком в комплекса, единият от които в „Кауфланд”
От общия номер за клиенти за страната 070017000 отговориха:
-в неделя вечерта - повредата е във вашия дом и ще пратим техници;
-в понеделник сутринта - повредата е във вашия модем и ще пратим техници във вторник;
-в понеделник вечерта - има някаква повреда, ще я отстранят до 2 ноември
-във вторник по обяд – планът на нашите техници, които работят, е да отстранят повредата до сряда
Каква повреда? Къде? Никаква информация.
Телефонът за спешни запитвания на Виваком се оказа един любезен начин да те въртят в омагьосан кръг и да не ти казват нищо съществено.
На питането къде е повредата – отговор – нямаме информация. На питане какво се е повредило – кабел. На въпроса колко дни трябват, за да се смени един кабел – нямаме информация. На питането кой отговаря за жалбите на гражданите – гордо – ние! Отново повтаряме – къде е повредата отново отговор – не знаем. При настояването да бъдем свързани с някой по-висшестоящ и по-информиран служител – папагалски отговор – нямаме право да даваме такава информация. Дори опитът ни да откопчим телефона на някой отговарящ за комуникациите в Бургас се натъкна на същия отговор – нямаме информация.
Изключително любезно и с много благодарности за сигнала от единствения телефон за клиенти ни „информираха”, че не знаят дали фирмата признава неустойки за четири /дано са само четири/ дни замлъкнали телефони. Още по-любезно ни информираха, че не знаят това дали ще се отрази на месечните сметки и дали те ще бъдат намалени. Най-вероятно с телефон или без, с услуга или не, неустойки в договорите не са предвидени.
Още по-любезно два дни служителите криха, че има авария и до последно не признаха къде е. /Нищо чудно и да не знаят/. Виваком не пусна извинение или информация дори на сайта си. Един жилищен комплекс без комуникация – голяма работа! Говори се упорито, че при свързването на новостроящия се МОЛ „Галерия” багер е скъсал всички връзки, но пък от Виваком упорито отказват да кажат да или не.
Ако домашният ви телефон замлъкне внезапно, опитайте да разберете защо на тел. 070017000. Ние за три дни не успяхме!