Първи кадри от бруталната челна катастрофа на пътя Приморско-Китен
При инцидента загина 18-годишен водач на БМВ
Наш читател ни изпрати кратко видео от бруталната катастрофа, която стана тази сутрин на пътя Приморско-Китен. При челен сблъсък между лек автомобил БМВ и Нисан "Навара" загина 18-годишния водач на немското возило. От кадрите става ясно, че ударът е бил доста силен, пикапът се е качил на мантинелата.
Вижте видеото ТУК:
Както Флагман.бг писа по-рано, причината, довела за трагичната смърт на момчето от Долна Баня, е несъобразена скорост с мократа настилка и неправилно изпреварване на дълга колона от автомобили, която около 09:56 часа се е движела към Китен.
Шофьор на БМВ загина на място след челен удар на пътя Приморско-Китен, други петима са ранени
Заради мокрия път БМВ-то се е подхлъзнало, водачът, който е имал книжка едва от 4 месеца, не е успял да го овладее, което пък е довело до челен сблъсък с насрещно движещия се лек автомобил Нисан "Навара”, със софийска регистрация. Водачът на бавареца е загинал на място, а тежко пострадали са двамата му спътници.
Потърпевши от пътния инцидент са и шофьорът на Нисана - мъж от София, жена - вероятно съпругата му / заклещена в автомобила в тежко състояние/ и дете / по първоначални данни със счупено краче/.
Движението е пренасочено през Китен- ММЦ - Приморско, уточняват още от пресцентъра на ОДМВР-Бургас.
по принцип никакъв призив не може да се прави, наистина Дарвин е прав - "тихо, оставете ги природата да си свърши работата.."
50 процента от автомобилите в страната са обути с гуми втора употреба,даже за собствениците им няма значение дали са зимни или летни,Други 40 процента от шофьорите купуват евтини незнайни марки гуми със съмнителни свойства.Никой не сменя гумите си с нови след 5-6 години експлоатация от датата на производството им,и пак зависи от пробега който са изминали за този период.Разбити,неравни и мръсни пътища,некачествен асфалт,неадекватно поставяне на знаци,едномесечни шофьорски курсове почти без практика за да може да са по възможност с най ниската цена.Малки наказания в закона за всички нарушители на пътя,никаква събираемост на глобите които се дължат от тях,родители-идиоти на младите кандидат шофьори,зомбирани в телефончетата си пешеходци,които също се мислят за безсмъртни дори и да са на пешеходна пътека.Никакво въздействие от органите на пътна полиция върху шофьорите от по-малките населени места като градове и села,където може да няма и един сфетофар и когато попаднат в по сложни ситуации извън тези населени места реагират неадекватно.Алкохол и дрога на достъпни цени и без никакъв контрол.Шофьори в напреднала възраст без да преминават медицински тестове за адекватност на реакциите им и психическа устойчивост,напротив след определена възраст законът им прави шофьорските книжки безсрочни.Половината от шофьорите не знаят как се преминава през кръгово кръстовище с 5-6 изхода например.Това са една малка част от причините,които правят статистиката в България толкова черна.Когато има адекватни глоби за нарушителите и сумите се дърпат на момента от сметките им,когато отидеш на годишен преглед за тех.състояние на автомобила си и без да те питат ти сменят всички износени определено важни части по колата,а на теб единствено ти остава да си платиш сметката за да мине прегледа,годишната ти гражданска отговорност и данъка на автомобила да зависят от стажа ти като шофьор и от броя на нарушенията ти от предходната година,само тогава може да се промени тази статистика.Ако това се направи реално по този адекватен начин,тогава и претенциите на самите шофьори към качеството на пътната мрежа ще бъде по високо и безкомпромисно,съответно и към държавата,която отговаря за поддръжката и изграждането им.Всичко друго е дрън дрън,ала бала или господ да ни помага.
6e pi6at Estestven podbor
Родителите на 18годишния шофьор-убиец също са виновни че не са го възпитали.
Може да е бил и дрогиран с наркотици.
Бог да прости!
п.п. ДО ВСИЧКИ КЕЛЕШИ...ей да знаете, че в живота няма Escape!!! Няма рестарт и няма втори шанс!