×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Слезте от тротинетки и велосипеди на главната в Бургас, глобяват здраво!


Слезте от тротинетки и велосипеди на главната в Бургас, глобяват здраво!
Полицаи спират хората, каращи превозните си средства между множеството по ул. "Александровска" и ул. "Богориди" и пишат фишове за нарушения
18 Юни 2023, Неделя, 17:33 ч.
Автор: Флагман.бг

Причината за това са зачестилите инциденти

Водачите на електрически тротинетки и велосипеди да спазват правилата за движение в Бургас, защото мерките срещу тях са затегнати от известно време. По главните улици, където е забранено да се карат, а трябва да ги бутате и да се придвижвате пеша, са започнали мащабни проверки, установи репортер на Флагман.бг. 

Полицаи спират хората, каращи превозните си средства между множеството по ул. "Александровска" и ул. "Богориди" и пишат фишове за нарушения. 

Едновременно с това Община Бургас и ОДМВР-Бургас организират мащабна информационна кампания, с която да образоват хората в града за правилното управление на тротинетка и колело. Причината за това са зачестилите инциденти с техни "ездачи".

Бизнесмен почина след катастрофа с тротинетка

Водачите например са длъжни да ползват светлоотразително облекло и да включат светлините си в тъмната част на денонощието, както и да се движат възможно най-вдясно по платното. На каращите тротинетка е забранено да се движат по трасета, по които ограничението на скоростта е над 50 км/ч, както и в пешеходни зони и бус ленти. Забранено е и да карат с над 25 км/ч или пък да превозват други лица, както и да използват мобилен телефон, докато управляват тротинетката. Има и ограничение на възрастта, като водачите по-малки от 18-годишна възраст трябва да носят задължително каска, а тези под 14 г. могат да управляват ИЕПС само по велоалеи.

Младеж с тротинетка с пукнато ребро след удар в кола

Най-много водачи на елтротинетки са били глобени заради това, че са управлявали в тъмната част от денонощието без светлоотразително облекло или елементи по него, с което са създали риск от инцидент. Друга част от санкционираните са били наказани за управление на тротинетката в пешеходна зона или по тротоара. Има много глоби и за наличието на повече от едно лице по време на движение на тротинетката, което е забранено от закона. „Ездачи“ на електрички са масово глобявани и заради неспазване на изискването на закона къде точно трябва да се движат. Разпоредбата е те да използват изградената велосипедна инфраструктура, там, където има такава, а при липса на такава да карат по платното възможно най-близо до десния тротоар.

5-годишно дете падна тежко от тротинетка в Морската градина

Глобите за почти всички нарушения с тротинетки са от 50 лв., включително и най-честите – с карането на забранени места и возенето на пътници. Изключение правят нарушенията за липса на светлоотразително облекло и каска за непълнолетните водачи, които се глобяват с 10 лв.

Две деца пострадаха при инцидент в бургаския кв. Ветрен

 

 


В категории: Бургас


Флагман.БГ Мартин Кура е новият й мъж Мартин Кура е новият й мъж 22/12/2024, Неделя 17:40 4
Флагман.БГ 18 пъти по-богат от крал Чарлз 18 пъти по-богат от крал Чарлз 22/12/2024, Неделя 17:00 0
Свали 30 кг
Свали 30 кг 22/12/2024, Неделя 16:40 3
92
Коментара по темата
92.
Night rider
27.07.2023 09:44:57
0
0
Мъж на 38 г. с 50 % Телк. Зависим съм изцяло от велосипед. Маршрута ми за работа минава през Александровска и с това компромис няма да направя (поне сутрин). Тея минцифайки ми се разхождат още 08.00 и съм принуден да ходя 1 час по-рано за да ги избегна (07.00). Септември да ги няма! Ши ги еба и ... тръгнали и от велосипедистите да ми събират пари...
91.
*********
21.06.2023 15:49:07
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
90.
89 bravo
21.06.2023 15:12:21
1
2
В урбанизираната територия на община Царево се забранява движението на ИЕПС в следните зони:

- пешеходни улици и алеи;
- градските градини;
- площадите;
- детските и спортни площадки.
- Забранява се движението на ИЕПС по тротоарните площи на всички населени места, с изключение на маркираните тротоарни велосипедни алеи.


Индивидуални електрически превозни средства (ИЕПС) на територията на община Царево могат да бъдат управлявани при спазване на изискванията и ограниченията, регламентирани със Закона за движението по пътищата и настоящата Наредба.

Лица под 14-годишна възраст нямат право да управляват ИЕПС.

Лица на възраст от 14 до 16 години могат да управляват ИЕПС само по велосипедната инфраструктура.

Лица с навършена 16-годишна възраст могат да управляват ИЕПС само по велосипедната инфраструктура и по уличната мрежа, на която за всички превозни средства е разрешена максимално разрешена скорост до 50 км/час.

Всички водачи на ИЕПС до 18-годишна възраст са длъжни да използват предпазна каска.

Максимално допустимата скорост за движение на ИЕПС на територията на община Царево е 25 км/час.

Всяко ИЕПС трябва да е оборудвано с изправни:

- спирачки;
- механичен или електронен звънец, като не се използва друга звукова сигнализация;
- устройства за излъчване на бяла или жълта добре различима светлина отпред и за излъчване на червена светлина отзад.

Водачите на ИЕПС са длъжни:

- да се движат по изградената велосипедна инфраструктура, а при липса на такава – най-близо до дясната граница на платното за движение;
- в тъмните часове на денонощието и/или при намалена видимост да управляват ИЕПС с включени светлини, както и да ползват светлоотразителни елементи върху видимата част на облеклото, позволяващи да бъдат лесно забелязани;
- да се движат с изправна спирачна система на управляваното ИЕПС;
- да спазват останалите изисквания за управление на ИЕПС, регламентирани със Закона за движението по пътищата.

На водачите на ИЕПС се забранява:

- да управляват ИЕПС с концентрация на алкохол в кръвта над 0,5 на хиляда и/или след употреба на наркотични вещества или техни аналози;
- да се движат по пътища и улици, на които максимално разрешената скорост за движение за всички превозни средства е над 50 км/ч.
- да се движат в зони и улици, обозначени с пътни знаци В9 – „Забранено е влизането на велосипеди“, Г15 „Задължителен път само за пешеходци“ и Г13 – „Пътна лента или платно за движение само на превозни средства от редовните линии“;
- да превозват други лица;
- да се движат успоредно до друго ИЕПС или двуколесно пътно превозно средство;
- да управляват превозното средство, без да държат кормилото с ръка;
- да се движат в непосредствена близост до друго ППС или да се държат за него;
- да превозват, теглят или тласкат предмети, които пречат на управлението на превозното средство или създават опасност за другите участници в движението;
- да използват мобилен телефон при управлението на ИЕПС.
89.
Видяхте ли
21.06.2023 12:50:45
0
1
статията за Царево? Без коментари! Да не би някой да зададе логичния въпрос - а кога в Бургас?! Разбира се, тази разпасана и опасна идиотщина никога не трябваше да се допуска, но все пак по-добре късно отколкото никога!
88.
до 82
20.06.2023 14:46:48
3
5
Къде видя велоалеи в Бургас? Такива има на 2-3 отсечки по 50-100 метра, даже и те са изградени неправилно. Всичко друго което шизофренираш за велоалеи е тротоари и паркови алеи, които са споделено пространство за пешеходци и колоездачи, без абсолютно никакво предимство на решилите да избиват комплекси там тротинеткаджии и колелетаджии. Латексови черти по тротоар не са велоалея и никога няма да бъдат.
87.
до 83
20.06.2023 13:07:27
0
2
Прав/а си... Бях се зарекла да не си губя повече времето и енергията, на всичкото отгоре генерирайки доходи за този парцал, но отвреме-навреме нервите ми не издържат и пак почвам да се занимавам с безсмислени глупости... Трябва пак флегмите да ме спасят. Тъй като VPN-ът забавя връзката, не винаги е включен, и ако те ми затворят устата, това помага при липсата на самодисциплина.
86.
до 85
20.06.2023 08:16:33
4
3
Точно така шматарок, научил си си урока.
85.
ссс
19.06.2023 23:29:43
5
11
Ей, ако не кара в центъра няма да го бъде Бай Ганьо. ТОЙ не може и не иска да бута , ТОЙ трябва задължително да кара. ТОЙ е велик и всички трябва да се съобразяват с него . Ако блъсне някой ... да е гледал къде ходи нали .
84.
*********
19.06.2023 22:22:35
0
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
83.
Survival of the fittest
19.06.2023 22:07:11
0
6
"Начешете" си езиците, изпуснете "парата", кажете какво трябва и какво не трябва. По-добре ли се чувствате? Нали знаете какво ще се промени? :)
82.
До 74
19.06.2023 16:42:56
4
5
Ми ходи си по веоалеята то е равносилно с ходенето по улицата
Като те удари някой се сърдиш на себе си не на човека
Като ти е тесен тротоара вина велосипедиста няма те и улиците са тесни и разбити ама ко да се прай господин Николов е човека към него се обръщайте с въпросите не само да коментирате и да се прайте на силни и вишни кадето има веоалеята пешеходец място няма както и обратното
81.
80 съм
19.06.2023 16:08:45
0
0
80 съм коментара е до 78
76 си е прав.
80.
До 76
19.06.2023 16:05:48
4
2
айде ма ти нали щеше да напускаш "планетата затвор" за кво тогава са пазиш?
Вземи иди там в един хотел с решетки в парк "езеро" там ти е мястото. Там ще те отърват от бртвежите ти за сатаната сатанистите масоните цифрите и другите страхове и глупости с които ти е напълнена капацуната.
79.
до 66
19.06.2023 15:41:11
4
4
Много просто - автобуси има и през лятото!
78.
до 76
19.06.2023 15:32:57
2
7
Съгласна съм с всичко което си казал/а, но ще ти кажа че в България се налага да вървя отляво, противно на нормалното, защото не желая да ме застигнат и блъснат кретените в гръб. Отляво поне ги виждам и мога да реагирам. И не стига че и бездруго тесните тротоари с безумно посадени стълбове в средата им се отнеха от пешеходците, но те са тези, от които се очаква да вървят на слънце и по-близо до колите! Ами, сори, пишман европейци, няма как да стане тая! Ще продължавам да вървя сред вашите нарисувани измислени картинки от слугите на Сатаната, които се стремят да провокират колкото се може повече стрес, противоречия, хаос и смърт!
77.
Sas
19.06.2023 14:53:21
5
9
Крайно време е да се задължават всички тротинетки и велосипеди да правят застраховка гражданска отговорност!
76.
Интелект и клултура
19.06.2023 14:08:15
2
13
Батали, я се съвземете малко с тия изнежени претенции да караме три велисипеда успиредно ама ако може да е на тротоара, че ни е шубе по платното, иначе сме екстриймъри виж маунтинбайка е еднуро амортисьора шоков, дискови спирачи...ама карам по тритоара, че ме е шубе да карам в трева, градинка или по павета. А я се сетете преди кметчето да ви излъже, че е направил велоалеи и да разчертае ментеалеи по същите тези тротоари (които бяха тогава и по-широки) как се разминаваха пешеходци и велосипедисти? Ами както и сега, само, пе никой не беше дал лъжливото усещане на лумпените велисипедисти, че имат предимство на тротоара и карат по магистрала без да трябва да слаломират между другите участници в движението по тротоара и безбройните препятствия като неокастрни дървета и храсти, билбордове, стълбове и нерегламентирани стърчащи ориспособления на павилиони и магазини? С две думи усвоиха едни стабилни пари с които уж направиха разделни от тротоара велиалеи а не го направиха изобщо, внушиха на велисипедистите, че имат неприкосновена двупосочна писта за излитане разчертана изцяло върху тесните тротоари и в крайна сметка пак си ги избирате същите и сте доволни. А има какво да се желае и от дебилни пешеходци, особено ученици които вървят в редица по 3-4 и никой не се и сеща да мине отпред или отзад за да може да се размине с насрещно идващ дори и само един човек и дори напират да се блъснат в него очаквайки, че той трябва да излети някак и да не им се пречка. Аз винаги гледам дори в най-тесните тротоарчета да съм в единият край, така че да има място да се размина с насрещно идваш или да не ореча на по-бързо движещ се зад мен да ме задмине. Същото го прилагаме и на местата с фалшиворазчертани велоалеи, може да ходя по илюзорно втълпената ви неприкосновена веломагистрала, защото тя заема изцяло тротоара и неадекватно шиканира ту от дясно, ту отляво, ту по средата, но винаги оставям място да мога да бъда изпреварен или да се разминем с насрещно идващ. Та пешеходци, вървете така сякаш не е единствено за вас създаден света и винаги оставяйте пролука за разминаване, а велисипедисти, по фалшиворазчертаните осевдовелоалеи върху тротоара карайте както и преди да ги надраскат- слаломирайки между пешеходците, изпреварвайки ори възможност и с разумна скорост. Ако се бърза, се слиза на пътното платно. И за финал карам маунтинбайк от 2000-та и не съм спирал, но по- песто съм пешеходец и последните години се нагледах на прекалено много неадекватни колоездачу, които даже трудно се задържат да не паднат, но пък напират като камикадзе да се врат в тълпи с хора. Аз когато е пренаселен тротоар или е изцяло в паркирали автомобили си карам по платното вдясно, подавам винаги сигнал на шифьорите зад мен когато ще завивам и дори на натоварени кръстовища не съм имал проблем. И още нещо, навремето още в детската градина до 1-ви 2-ри клас ни учеха освен светофар и как се пресича, ами и как се върви, как се прави път, правилото за дясна линия на движение дори и по тротоара, а в момента и млади и стари се шматкат като неадекватни във всички посоки убедени че са единствените за коуто функционира целият Свят. Трябва спешни курсове и обучителни видеа за всички от 7 до 107 години.
75.
Продължаваме Педерастията
19.06.2023 14:07:33
4
17
Първо да спомена че съм съгласен за Ел. тротинетките , но..... Ами да Ви еба майката на общинарите. Чикиджии и курви до един ( заедно с джендърите) ! В цял свят искат да свалят хората и да ги качат по колелета , наще дебили щели да глобяват за каране на колело! Къде да си карам колелото в центъра бре Ваща мама проста?? Работя на пъпа на Бургас ,а живея в Изгрев! Трябва ли да хващам гнусния Ви вмирисан лайнобус , вместо да покарам ЕКО и здравословно. Трябва ли да плащам билет или Гориво+ няква боядисана зона или незаконен паркинг? Кой е виновен че Баба Марийка върви по диагонал из улицата вместо да се движи адекватно? ЦГЧ не е детска градина за да пускате дебилизираните си полуидиотчета , за тази цел има детски площадки и паркове. А относно Свинките дето си разкарват лайносерящите кучета пуснати с 5м повод? Нали имаше зоополицаи , какво стана с тях? Общината да си оправи улиците , да осигури евтин , бърз и качествен градски транспорт , удобни паркинги. Нека тогава да глобяват! Такава простотия като да глобяваш Велосипедист, едва ли е честа случка в нормална цивилизация. Помислете с празните си манерки как се кара колело в Китай?!?! Проучете малко темата , нали сте компетентни по всичко , ето Ви още една компетенция !
74.
До 44
19.06.2023 14:07:31
3
11
Ще ходим по велоалеите, я! Като са направили на тротоара място - точно 2-3 плочки, колкото за половин крак, а камо ли пък да се разминат двама човека или не дай си Боже, майка с количка. А до тясното пешеходно пространство са диктисали иначе велоалея и тумби разминаващи се пешеходци трябва да им правим място на двама трима айляка, каращи тротинетки или велосипеди. "Благодарим", за което на "скъпите" общинари!!!
73.
!!!
19.06.2023 13:00:14
3
14
Съгласен съм, пешеходна зона е, не трябва да се кара, а да се бута. Но имам няколко въпроса по този повод!
1. Може ли където не е пешеходна зона да има качествена мрежа от велоалеи, по които НЯМА , коли, пешеходци, кучета на повод, майки с колички, бабички с бастуни и ел.инвалидни колички ?
2. Може ли след 21:00 часа булевардите да стават на писти за състезатели, които никой не може да ограничи.
3. Може ли общината да следи след 17 часа кой паркира по сините зони и за колко, че то от туристи по хотелите, хората които си плащат реално трябва да паркират на майната си?
4. Може ли да също така , тази наредба да важи за инакасо автомобилите, общинска охрана, СОТ-аджиите, които си шпорят безпроблемно из тълпите?
5. Може ли ако общината не вземе мерки, ние гражданите на този град да съблюдават за изпълнението на разпоредбите и, без да сме репресирани от органите на полицията?
За едни приятели питам, де?
72.
Asas
19.06.2023 12:02:57
3
15
Вярно е ,че има хора които карат безотговорно и опасно , НО всеки един автомобил ПО-МАЛКО по улиците на града е По -чист въздух , а чистият въздух е здраве . Така че ползата от велосипеди и тротинетки е по-голяма от вредата.Просто трябва да се кара отговорно и разумно.
71.
Вече глобен!
19.06.2023 11:53:58
5
10
В Бг е тъй! Най-лесно е вместо да се помисли как да се създадат условия за решаване на даден проблем, тук: ЗАБРАНЯВАМЕ и ГЛОБЯВАМЕ!!
Очаквам скоро, понеже стават много катастрофи и злополуки, ръйш ли - некадърните ни управници да забранят изобщо движението на превозни средства в градовете и селата. Да е разрешено само извън населените места - със скорост до 50 км/ч. От тях да мине - на магистралата може и със 60 км/ч.
Това - алеи, това - равни тротоари и скосени бордюри, това - гладък асфалт... трудна работа! Къде, къде по-лесно е парите от нашите данъци - диплим в пачки и кюлчета - и в чекмеджето!
Ееех натрод, народ дали ще станеш някога НАРОД ????
70.
до 68
19.06.2023 11:31:50
7
6
Пропускаш факта, че пишещият не отива на разходка, а на РАБОТА и то всеки ден
69.
Чичо Со Рос
19.06.2023 11:18:41
3
10
Тротинетките са позволени само на Gейпаради.
От ръководството на "Отворено общество"
68.
до 66
19.06.2023 11:16:53
10
8
Минавайте по Демокрация или Гурко - просто е. После бутайте тротинетката си до работя, няма да Ви се изтъркат подметките, ако повървите малко! Просто е!
67.
.....
19.06.2023 10:02:31
2
16
Преди дни слизаме от такси директно на тротоара. Синът ми слезе първи. Буквално от нищото се появи някаква с тротинетнка НА ТРОТОАРА и едва не се заби във вратата! Караше с бясна скорост НА ТРОТОАРА, на който НЯМА обособена алея. Какво се случва, ако тази се сблъска с дете? Арогантността ѝ стигна до там, че дори да направи физиономия и да засили още повече. Извинете, но ако няма обособена алея нямате място там нито с колелата, нито с тротинетките! Пешеходците са най-уязвими. И да, трябват си глоби. Но не епизодично, а всекидневно.
66.
Шофьор, пешеходец, тротинеткаджия
19.06.2023 09:48:11
2
16
Пиша в качеството и на трите.
Нямам нищо против да се спазват правилата и съответно тези, които не ги спазват да си понесат последствията.
Работя в централната част. Пътувам от друго населено място. Спирам в началото на града, тъй като не мога да си позволя да плащам за синя зона за паркинг в центъра, и от там зимата хващам автобус а лятото използвам тротинетка.
Има изградени що годе добри вело алеи които както всеки знае стигат до централната автобусна спирка до Свободния университет. От там надолу до гарата няма никаква изградена вело алея.
За да се спазват правилата следва да се пусна по Ботева. Варианта с велосипед е що годе добър, но карането на тротинетка с 8 инчове гуми по Ботева се равнява на самоубийство. Асфалта е изключително груб, пълно е с всевъзможни неравности, дупки, отводнителни шахти и прочие. Няма да споменавам интензивния трафик с автомобили, маршрутки и автобуси. Пълен абсурд е да се кара там било то и велосипед а какво да говорим за тротинетка.
И как всъщност да спазят правилата, като нямам избор, затова ги нарушавам и аз. Да, карам съвсем бавно, пазя хората, но това не ме оправдава, но нямам избор. Защо толкова години общината не измисли нещо и да направи съответните връзки с велоалеи към централна градска част.
Защо чисто и просто не се обособи зона по Александровска (по средата например) за велозона по подобие на същата в морската, или да измислят нещо друго.
Иначе най - лесното е да се глобяваме, но като нямаш алтернатива, какво да направиш.
Какво да говорим, че дори пред самата община има сложена стоянка за велосипеди, както и пръснати навсякъде в града и дори в центъра - от онези зелените тротинетки, а иначе ще глобяваме.
Глобявайте, но дайте възможност и регулация на хората и за този вид екологичен, безплатен и полезен транспорт.
65.
Do 64
19.06.2023 09:22:25
5
8
Smeshnici kato tragnem po ulicite za shtoto zakona go pozvolqva shte hodite s validolite da karate zad nqkoi s 20 km
64.
Опа
19.06.2023 09:04:20
11
11
Велосипеди и тротинетки нямат място в пешеходна зона. Крах.
63.
Уругваеца
19.06.2023 08:12:53
3
6
Лафа за Ямбол от Бай Тошево време 1. На Гарата преврат 2. В Центъра разврат 3. В Покрайнините глад
62.
Гичо Вичев Окото
19.06.2023 08:07:53
0
4
Въййй и ква стана тя аз къде ще си карам колело...обичам Мила
61.
До 57
19.06.2023 07:27:01
0
9
Явно си тънко убиден сешяндур
Заминавай си от големия град
Бургас ме е създаден за ямбулийй
Нито можете да шофира те нито да говорите там с каручката сте си най добре прости селяндури в големия град
Като деца в магазин за шоколад
Не знайте на каде да хванете
Пък за ебането ето пак селяндурски приказки ко да учаквал от такива хора
60.
Брус Ли от Меден Рудник
19.06.2023 05:59:44
7
4
Слезте от тротинетките и се качете на моя и на Салито
59.
карай разумно
19.06.2023 04:40:56
10
9
Трябва да има часова зона за велосипедисти,Сутрин рано хората отиват да спортуват и не пречат на никой,
58.
До 57
19.06.2023 03:03:31
7
8
млъквай ве цъвул. Първо ща еба по цялата любовна алея а после ща търсят под Дианата или храна за рибите у Тунджа ясно ли ти е ве педал? Ай успокой са малко и отивай да смучеш чурки че за да друго не ставаш селтак прост
57.
До 45 Бургас
19.06.2023 01:10:22
24
1
Еей ебан гъз

Явно в Ямбол си ебан от мъжка проститутка и затова си доста злобен.
Като чета как някое Бургаско лайно се обяснява на тема градове и морета ми се доебава.
Носи си Адидас а и си затваряй миризливата мусура Ясно

Голям бой ще те еба ако пак се обясняваш за области градове и села ясно ли е осран адидас
56.
*********
19.06.2023 00:46:32
1
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
55.
Xxx
19.06.2023 00:16:31
6
11
В Лондон направо ги конфискуват!
54.
Много шум за нищо
19.06.2023 00:15:05
0
26
Сопокоооо , редовна ПР акция както всяко лято. Всяко чудо за 3 дни. Никакъв ефект.
Нон стоп се кара, Разходили ли се двама общински полицай по обед , сиволично спряли няколко човека и чрез медиите вече много голяма работа станала. Поредното голямо Нищо. Тя е забраната от години и кво. Дайте статистки за глобените по този казус за две години и каквъв е смисъла като янам никакъв ефект. Може би някви указателни табели с маршрути или поне да са ясни зоните забранени и позволени
53.
До 8
19.06.2023 00:12:26
6
5
Дааа,искрено ти пожелавам,един такъв с колело или тротинетка,да мине през детето ти или внучето ти,докато се разхождате по Александровска!
52.
50
19.06.2023 00:10:25
3
1
да мога да му седна на главата да видим дали ще оцелее
51.
777
19.06.2023 00:09:48
3
13
Една от по-безопасните алтернативи на александровска от новата поща до жп гарата - по цар симеон. Там без значение дали е колело или тротинетка, трябва да се спазва безопасна дистанция от паркираните автомоболи, а шофьорите по закон са длъжни да осигурят 1.5м при изпреварване. Иначе казано колелото трябва да се движи в средата на платното със средна скорост около 17-20км/ч. Сега скъпи пешеходци, които най-вероятно сте съшите съвестни шофьори.. Си представете как ще ви се изтощи акумулатора от надуване на клаксон и ще преграхнете от поздрави за родата на колоездача.. Защото пак ще ви пречи. Това е само един пример. Много малък процент от хората не ги е страх да си карат колелата на пътя, останалите ги е страх заради примерните шофьори, които са същите пешеходци, които умеят да цитират закони, ама не и да ги спазват.
50.
До 2
19.06.2023 00:07:38
7
7
Направи си сметка,ако ти изшия един шамар,докато минаваш с 40 км/ч покрай детето ми,къде ще отлети главата ти ;)
49.
така така
18.06.2023 22:38:08
6
24
Няма инфраструктура но дай да глобяваме... А лобито на лайм където им са захвърлени буквално тротинетките из целият град няма ли проблем? Лайма е из целият център но дай да глобяваме другите хора..
48.
Fds
18.06.2023 22:33:51
1
10
До 46 : не е 1000 ама към 800 е, скоро глобиха приятел, сега тегли кредити да се плаща глобата.
47.
Do 46
18.06.2023 22:09:36
12
12
Смешен си шибаняк си ти
Като не те кефи на село ходи
Ко си ми трагнал по центъра
46.
Dd
18.06.2023 22:00:53
16
19
1000 лева трябва да глобата ако шибано шимпанзе кара тортинетка или колело по главанта.
45.
Бургас
18.06.2023 21:58:00
20
30
Винаги се е кароло велосипеди в морската градина и по центъра винахо хората са спортува ли край морето и ся някви селяндури дето населиха хубавия ни град почнаха с претенциите си ми ходете си у ямбул и си правете плажа в някой локва и никой няма ви пречи
44.
До 38
18.06.2023 21:54:18
26
20
С кое не се съобразяват
Пешеходците като папагали ходят по веоалейте
Да не говорим че и пресичат кадети им скимне и си мислят че колите им са длъжни да спират пешеходец е ходещ ологофрен той не гледа за идващи коли велосипеди и тротинетки той си мисли че ходи по облаци и са му длъжни свички
43.
Ланс
18.06.2023 21:37:49
5
31
Като махнеш колелета от 1 май и Ленин ще ги качиш на тротоарите на Ботева и Републиканска. Га не щете велосипедисти, може ли някоя умна глава да ми обясни,аджеба, къде свършват велоалеите от Гурко, Сан Стефано и Свободния университет?
42.
*********
18.06.2023 21:37:43
1
12
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
41.
гост
18.06.2023 21:35:29
2
47
1.Има голяма разлика между велосипедите и тротинетките. Вторите са МПС - та !!!!!
2. Общинарите да върнат всички "усвоени" европари за велоалеи.Те си знаят!
3.Защо глобяват велосипедистите, каращи по главната, а никой не закача спрелите и каращите по главната тумби автомобили на СОТ и служителите им които си пият кафето и си пушат цигарите без да им пука от пешеходците?
40.
MiB
18.06.2023 21:30:54
2
16
Все си мислех, че Общината е по-висока летва от Живко Табаков, лъгал съм се!
39.
До 30
18.06.2023 21:27:10
0
10
Ще си караш, докато не те.....
38.
До 37 ха ха ха
18.06.2023 21:25:02
3
28
Да, троринетките са проблема. Не се съобразяват с нищо около себе си.
37.
Xaxaxaxa
18.06.2023 20:53:17
23
24
Тротинетки те ли ви са проблема
Проблема е в инфраструктура на града
Бургас е хубав град но хората от ямбул Сливен елхово и околието напълни ха град тези селяндури работа нямат тука и да викат че са бургазлии
Те са основбият броблем
Пък ко сте почнали се вайкате
Димитър Николов аз ли ви го избрах човека хал хабер си няма как да стане просто си боядисва улиците сменя сферофари слага бус ленти както дойде не го мисли за вас да е удобно те парите си вървят а как ще стане кой го интересува
Та тротинетки те ви пречат на големите граждани а като си карата кошниците като аборигени и не знаете ко е Тва пешеходна пътека половината от вас тука са неграмотни шофьори иначе мнение имате като не ми харесва стачкувайте ама и за там бупе нямате
36.
Малоумна работа
18.06.2023 20:34:17
1
48
Общината да глобяват и фирмата с разхвърляните из града тротинетки, които създават опасност за хората. Оня ден катам с 30км/ч по велоалея и виждам тротинетка поставена така, че да задръсти и цялата велоалея.Отпред пешеходци, след тях - странично паркирана тъпинетка, а зад нея пухкавелка си разхожда кучето на 5 метров повод
35.
Mazni selqni
18.06.2023 20:28:04
3
10
Problema e 4e takiz kat flagman
Ne otrazqvat BuK ,EVN eon Chezz

Avariite gi plashtat i te
Krajbite sashto haha
34.
Велоалеите са дроб
18.06.2023 20:21:33
4
32
Май ще се накожи да слезем от велосипедите изобщо. Велоалеите са дроо, Възраждане е като разкопано от иманяри. Леш е цялата работа
33.
Дааа
18.06.2023 20:08:09
12
42
Към 22и24 посочете поне една успоредна улица на главната с велоалея, която да оресича центъра от Новата поща до жп гарата. Ммммм?
45 години карам из целия Бургас, такива глупости, които сътвориха гербавите няма.
Пожелавам ви децата или внуците ви да излязат с тротонерките или велосипедите заедно с колите по разбите с дупки с тънко намазан асвалт улици като Републикаска, Ботева... Ако имаше велоалея да глобяват, но от механотехникума до жп гарата е ужас да се кара по пътното платно... автобуси, коли... Това с глобите, са за съд ба кмета и общината, за това, че няма условия за велосипеди... но иначе сме зелени и поощряваме колоезденето... слезте от колите и ползвайте велосипеди до работа... слезте да ви глобят заради некадърниците в общината.
32.
Тюлена
18.06.2023 20:07:50
3
36
Мен преди време ме блъсна 1 велосипедист,обаче съм 110кг.и не мръднах...оня падна....нищо му няма....викам му,Абе човек ако беше дете....оня мълчи и гледа земята....племето не е виновно...то не проумява какво прави и какъв пример дава на младите....язък....тотално падение.... Амин.
31.
*********
18.06.2023 20:01:23
5
8
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
30.
Аве на
18.06.2023 20:00:25
32
12
Никой не му пука за вашите деца. И без тва центъра е Кенеф и ходят само позьори. Като толкова са притснявате за децата си не ги водите в центъра. Ами ги пускайте пред блоковете на детсцките плоштатки. И без това и да ги водите в центъра хора няма да станат. Ще си караме колкото искаме.
29.
Komantatora
18.06.2023 20:00:01
9
21
БГ е тъпо племе,съдя по коментарите по долу...не народ,а мърша
28.
123
18.06.2023 19:58:34
4
29
Като ги гледам тротинетките, а и тези с колела как летят, е все едно да пуснеш мотористи в пешеходната част. Не само травми, а и смърт могат да причинят.
27.
По-зле
18.06.2023 19:56:54
1
30
Ще става в тази територия....никой не спазва нищо...тротинетки...кучета... къртят бетон по обяд...една лапа,друга гълта($л@доледа)....те богаташите от Лос Анжелис отдааавна се преместиха от центъра в спокойните покрайнини....и тук вече е така само необразовани и неграмотни хора в центъра.....в района на морска гара пък комплексари с беенвета,20-30 годишни дъраци....мотористи с 10-20годишни дръгели....Общината да вземе да удължи входящата и изходящата бариера,че идиотите минават м/у бариерата и бордюра....айде ахмаци...холан.
26.
X
18.06.2023 19:37:35
6
34
Малоумници,половината ви начертани сини и зелени зони закриват пешеходните пътеки,разположили сте разни казани по главни улици,половината улици ги направихте на бустан и ги зарязахте .Това ли ви е най-големия проблем?????
25.
Тъпа работа
18.06.2023 19:32:58
10
6
С колите, които пресичат тази неприсосновена пешеходна зона по Фотинов, Лермотов, Левски, Македония, Самуил?! Да слизаме и да ги избутвваме , нали? А за кучетата...добър опит, няма да стане...
24.
C
18.06.2023 19:32:16
3
34
Ще е хубаво и всички ,които са се накачулили по тротоарите да бъдат глобени,че да има и къде да се върви.Бургас не е само цгч и трите улици около него. Най-вече всички олигофрени,които имат гаражи във Възраждане ,а паркират пред тях на тротоарите
23.
Това
18.06.2023 19:30:29
9
29
Тротинеткаджия ли си, най-долен чиляк си. Емили тротинетката си.
22.
Ханко Брат
18.06.2023 19:08:56
15
44
Разбира се! - Това е пешеходна зона! Александровска и Богориди без трогинетки, велосипеди, скейтбордове и Кучета!
21.
Челен опит
18.06.2023 18:48:51
5
66
Електрическата тротинетка Е МОТОРНО превозно средство и като такова , за него трябва да се изисква шофьорска книжка категория М . Точно като мотопедите . Същите НЕ трябва да имат право да се придвижват по пешеходни зони и велоалеи ! В Русия отдавна промениха закона за движение по пътищата и приравниха ел.тротинетките със статут на мотоциклет или мотопед ! С което хилядите нещастни случаи намаляха драстично ...
20.
Модерни сме хендсфри тротинетки
18.06.2023 18:47:36
7
28
До 11 мен освен тротинетките ме дразнят и тези безотговорните с малките деца къде мъкнат навсякъде и невъзпитанието на родителя, а не на детето си личи си. Влизаш в магазина от количката малкия звяр се мята в хладилната витрина, на оня не му пука, на касата се сеща и по уредбата го търсят. На улицата е същата работа, онова хвърчи а модерния татко забит в телефона и понеже е много зает го мъкне и по избори и когато знае че ще виси на някоя опашка.
19.
Боклуци
18.06.2023 18:40:20
1
58
А моторите кога?
Около новата поща е ад след 9 вечерта . Общината да обяви поне гонки ли има кво???
18.
Общинара е шамандура
18.06.2023 18:35:47
8
39
А кой ще глоби общината за глупостта да боядисва велоалеи там където няма и да пуска тротинетки навсякъде и след години да се сети че са опасни? Туристи и мигранти наемат каквото е пуснала общината , карат ги навсякъде и ги зарязват къде им падне и накрая го отнася някой тукашен келеш понеже видял че другите така правят.
17.
Въййй
18.06.2023 18:34:46
5
46
Това е много хубаво, ама защо чак сега започвате да ги глобявате тези безотговорници. Малко ли хора бяха блъснати от тях?
16.
Ангел Калчев
18.06.2023 18:27:01
7
52
Крайно време беше. Това, което е направено, е нещо хубаво. Така трябва да ф постоянно.
15.
До 12
18.06.2023 18:26:43
17
8
на бас че твойто ще е умно педалче или джендърче като теб. Айде сега ходи лапай че да се успокоиш малко хахаха
14.
наглия тротинеткаджия
18.06.2023 18:26:24
40
7
до всички възмутени скоро ще ви раздам и плюнки в движение
13.
Az
18.06.2023 18:22:30
14
59
МНОГО НАГЛИ ВРЛОСИПЕДИСТИ И
ТРОТИНЕТКАДЖИИ
НАГЛИ ДО БЕЗОБРАЗИЕ
12.
*********
18.06.2023 18:22:08
3
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
11.
Dd
18.06.2023 18:21:54
17
70
С малко дете съм, как да го пусна из богориди или александровска като изродите с колела и тортинетки хвърчат все едно им е магистрала, някой ден ще пребия някой такъв изрод
10.
Маам ви и странджански тъпири
18.06.2023 18:10:45
17
76
Ек странджански говеда, главната е за пешеходци единствено ! Тротинетките ви, коне, магарета на село може да си хвърчите из кушията колкото си искате селяндури малоумни.
9.
наистина е време
18.06.2023 18:08:57
8
37
да забранят шумните и запрашаващи духалки,изхвърлящи миризливи вредни газове ,които нанасят повече вреда отколкото полза.Все пак е 21-ви век.
8.
До 5 Даааа
18.06.2023 18:08:40
22
26
искрено ти желая детето или внучето ти ако реши да покара из центъра някой такъв като теб да го хване и да го му тегли един здрав бой
7.
Как така?
18.06.2023 18:05:54
37
22
Ще те глобят ,ако спреш!Тези дебелаци няма как да те настигнат!"ХВАНИ МЕ ,АКО МОЖЕШ"!
6.
до паляците от общината
18.06.2023 18:04:53
16
51
абе що вместо да се чудите кое хлапе или пенсионер с колело да спрете да глобите не застанете една нощ на Цар Симеон да видите кой с колко и как кара? Не ви ли е срам при положение че вие нарушавате закона за сила на шум с тия духалки в парк където е забранено да се вдига шум и прах да се пънете да глобявате хората с измислени наредби.
Най добре почнете да съдите тъпата община за нива на шум в парка - да ги видим тогава
5.
Дааааа
18.06.2023 18:03:23
38
64
Не само глоби а и здрав бой трябва за тъпите наркоманизирани олигофрени докато се научат маам и проста,малоумна, че главната е за пешеходци. Само бой ги оправя тези, шутове и пак шутове докато им се налее малко мозък в празните кратуни
4.
dgd
18.06.2023 17:59:14
59
43
аре ве до преди 2 години всички карахме колела по Богориди и Алексндровска сега изведнъж не можело. Аве я духайте - елата ма фанете. Що не почнете да глобявате истинските нарушители в тоя град вместо да се чудите с кви тъпотии да си пълните бюджета.
3.
Не вървете по велоалети ГОВЕДА
18.06.2023 17:58:22
25
51
А селинджърите, които вървят като 100 кила по велоалеите ще бъдат ли глобявани?
Някои дажи си разхождат мастиите с автоматичен повод за да им е гадно на колоездачите!
2.
тротинеткаджия
18.06.2023 17:47:26
56
23
моята вдига 45км ч искам да видя дебелия от общинска кал бяга зад мен да свали някое килце хаайайхахаай
1.
тротинеткаджив
18.06.2023 17:43:27
68
28
вече няколко пъти някакъв черен екзотичен полицай от комлука се опитеа да ме спре но няма какво да направи
аз си продължавам, глобен е само този който им спре хаха а след 18 ч. май вече няма полицаи по центъра? еми тогава и давам ряз необезпокоявано :))
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Полицаят е длъжен да ви информира защо сте спрени Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви Три стъпки тестват колко здрави са любовните ви отношения... Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона Строителите ще калкулират в цената на имота новия данък, обясни адвокат Хеликоптер, включен в издирването на Николай, не е открил следа от момчето Хеликоптер, включен в издирването на Николай, не е открил следа от момчето Целият ресурс, който въобще е възможен, е включен в оперативно-издирвателната акция Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с Петя, както е истинско й име,  първо бе танцьорка във видеоклиповете на Милко Калайджиев, а след това той я превърна в Преслава, която познаваме днес  Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген Целта е с разширение да се направят по две пътни ленти във всяка посока преди пункта Не паркирайте на ул. "Цар Самуил" в Бургас, ако искате колата ви да остане здрава Не паркирайте на ул. "Цар Самуил" в Бургас, ако искате колата ви да остане здрава Непознат мъж обикаля и дере всички превозни средства, троши и прозорци Мартин Кура е новият й мъж Мартин Кура е новият й мъж Певецът бил изключително надарен, Алекс Богданска удари джакпота с него Стана ясна причината за внезапната смърт на цесекаря Марто Стана ясна причината за внезапната смърт на цесекаря Марто След като получил лекарска помощ, Мартин се върнал на терена, но след нова криза издъхнал напът за болницата Свали 30 кг Свали 30 кг Риалити звездата от последния сезон на „Биг брадър“ Веси Маринова свалила 30 килограма след излизането си от къщата
18 пъти по-богат от крал Чарлз 18 пъти по-богат от крал Чарлз Това е най-големият милиардер в Африка 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия В Магдебург днес е ден на траур Секссимвол си отряза косата Секссимвол си отряза косата Яман, известен с ролите си в популярни сериали, вече не се страхува да експериментира с образа си Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Съобщава се за загинали Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Той обвини местните власти, че събират прекомерни такси за използване на съоръжението Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Вноската в отбранителния съюз да се вдигне повече от два пъти - за това натискал американския президент Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Расте броят на жертвите на нападението Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Тя е открита по време на железопътни изкопи по южното крайбрежие на Израел през 1913 г. и първоначално не е призната за исторически значима Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Виенската прокуратура я разследва Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург И защо Ислямът е мирна религия тогава, когато не се практикува
Сергей Станишев Сергей Станишев Не може да си девствен два пъти Виц на деня Виц на деня - Мамо, аз съм вече голям.
- Защо мислиш така, Стефчо?
- Вече не искам дядо Коледа, искам Снежанка.
Виц на деня Виц на деня - Брат, ти лягал ли си с грозна жена?
- Еми случвало се е...
- Аз пък никога не съм си лягал с грозна... ама с к'ви съм се събуждаааал...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Да ти увиснат ц*ците е дреболия, но да ти увисне дреболията е проблем.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори