×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Нужна ли е синя зона в бургаския ж.к.“Славейков“


Нужна ли е синя зона в бургаския ж.к.“Славейков“
Това е паркингът срещу игрището на "Звездичка" в ж.к."Славейков". Той обслужва пет огромни блока и там много рядко има места
06 Май 2023, Събота, 18:00 ч.
Автор: Иван КОЛЕВ, снимки: Иван КОЛЕВ

Живущите в района на „Болеро“ и университет „Проф.д-р Асен Златаров“ се видяха в чудо, искат ред в паркирането

Да се въведе синя зона в района на университет „Проф.д-р Асен Златаров“ и магазин „Болеро“ – в западната част на бургаския ж.к.“Славейков“. Това настояват живущите.

Ива Петрова се свърза с Флагман.бг, за да алармира, че в тази зона през последните години се построиха много нови сгради.

Привидно те имат паркинги, дори подземни гаражи, но са крайно недостатъчни, защото става въпрос за 5 блока с по 6 етажа и няколко входа – няколкостотин апартамента, които се издигнаха срещу един от учебните корпуси на държавния ВУЗ в Бургас.

„От близо година не можем да намерим паркомясто. Има много коли с регистрации от други райони, служебни автомобили, както и стари и неизползвани МПС-та, които окупират паркингите. Нека да се чуе мнението на жителите на ж.к.“Славейков“, но ние, живущите в блок 164,165, 166 и 40 сме на мнение, че трябва да има синя зона“, пише в писмото до Флагман.бг Ива Петрова.

Паркоместата в този район са крайно недостатъчни. Заемат се от служебни автомобили и коли на студентите от държавния ВУЗ

В непосредствена близост има и друга проблемна зона – паркингът срещу „Звездичка Арена“, който обслужва 5 големи блока. В близост има и ресторанти, заради което спирането в тази зона е невъзможно след 17 часа.

Синя зона в ж.к.“Славейков“ засега звучи, най-малкото като непопулярно решение, което едва ли Общинският съвет ще приеме в края на мандата. Хората, които живеят в бързоразвиващия се комплекс обаче настояват да се обследват натоварените зони и да се предложи решение, което ще отпуши обществените паркинги.

Пишете ни на "Вашият сигнал до Флагман.бг" или [email protected]

Да излезеш от паркинга срещу блок 141 и блок 142 е почти непосилна мисия, особено за неопитна жена шофьор като тази от снимката

 




Флагман.БГ Владимир Путин с извънредно обръщение Владимир Путин с извънредно обръщение 21/11/2024, Четвъртък 20:45 10
Флагман.БГ Ще се шокирате какво се твърди за него Ще се шокирате какво се твърди за него 21/11/2024, Четвъртък 20:36 3
Флагман.БГ "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... 21/11/2024, Четвъртък 19:48 1
Флагман.БГ Дъщеря й възражда най-големите й хитове Дъщеря й възражда най-големите й хитове 21/11/2024, Четвъртък 19:40 0
92
Коментара по темата
92.
Звездичка
10.05.2023 18:22:45
1
3
То пък и в Славейков остава да направят, целия град да го направят зони и хората да не могат никъде да паркират и да трябва да плащат допълнително. Идиоти! Не стига, че в центъра направиха така, да не можеш да си ползваш колата да ходиш на работа ми те принуждават да се тъпчеш в тъпите им автобуси с вмирисани пътници!
91.
Bs
08.05.2023 23:13:58
0
1
Бургазлий са най тихите ....
90.
do 86
08.05.2023 23:09:55
0
6
на тебе явно изобщо не ти е ясно кое е края на града, хахахаха
в България е много евтино да си купиш кола, накупили по няколко таралясника и ги наредили пред блоковете и после нямало места, да не говориим, че в 99% от случаите, общината не е инвестирала и 1 ст в парко места, че и пари ще събира от синя зона за това, то точно от бай Тошево време си стоят повечето междублокови пространства, първо малко разходи за инфраструктура и после синята боя
89.
до 86
08.05.2023 23:06:30
1
6
Брат, аз имам служебна кола и в същия този "краен" комплекс я държа на платен паркинг. А за личната си плащам в подземен гараж, който стои празен, защото тарикатите не им се дават пари, ама иначе заради тарикати с по 3-4 коли, хората немогат и една да паркират. Така, че естественият подбор е за дребните тарикати, които си купуват талиги на килограм и си ги редят пред блоковете.
88.
Иван
08.05.2023 21:48:30
0
4
Нали до 40 и 41 блок дето постройха кооперация,щяха да правят паркинг какво стана.Отвориха Т-Маркет и нищо тези грозни павильони си седят разпадащи се,до tnenook вклучително всичко трябва да се премахне и да се направи един хубав паркинг.
87.
Примерно
08.05.2023 11:07:52
6
9
Аз имам един въпрос, хипотетично да предположим, че аз имам малък бизнес. Плащам към общината и държавата данъци на стойност около 100 000 - 200 000лв. на година. било то ДДС, осигуровки, такса смет, данъци на обекти, накрая плащам данък печалба и дивиденти (С които общината прави ремонти, а държавата плаща пенсии). Имам ли право да спра служебния си автобомил пред района в който имам собствена търгоска площ или пък съм по наем? Или да извадя още 100 000лв, специално заради този, който си е купил апартамент в края на града, плаща му данък 300лв на година и се сърди на мен, че правя бизнес и съм си спрял колата в района?

Трудно е елементарния индивид да погледне нещата отгоре и да види, че те са взаимосвързани.
86.
До 83
08.05.2023 10:36:28
3
7
Да брат, много просто, и да вземат да върнат и бай тошо като изкуствен интелект направо. Някой да ви е спрял в хола? Купете си паркомясто и ще има къде да спирате. Взели апартамент в края на града и искат и паркомясто към него в цената. Това е естествения подбор, като нямаш нужната квалификация да вадиш пари, ще седиш в квартала с още хиляди души и ще се надпреварвате кой ще паркира пръв. Е знам, че е много обидно това, което пиша, ама си е 100% истина, а истината винаги е грозна. Айде дайте палци надолу, в знак на съпричастност аз ще дам първия!
85.
До Ива Петрова
08.05.2023 08:01:54
0
7
Ако направят синя зона там ще ти изкъртя гъза,ясно
84.
идио
08.05.2023 01:19:18
0
12
А да питам, в Славейков, улицата от бензиностанция Ромпетрол нагоре е разкопана от ВИК от месец декември 2022 годин и шест месеца никой нищо не прави, улицата е затворена, освен, че там се отнемат и паркоместа. До края на годината ще сколасат ли да я оправят, че доколкото ми е известно крайният им срок е 6 месеца затова? Всичко е разкопано и за пешеходци и за автомобили.
83.
предложение
08.05.2023 01:13:20
4
11
Много просто- на всеки апартамент му се определя по едно парко място и всеки си паркира там. Това дори може да го свършат домоуправителите. Правят опис, изпращат го в общината, дори жилищните сгради могат и сами да си разчераят местата. Всякакви служебни коли ще изчезнат. Да направят буферни паркинги, за такива които идват на гости. Има апартаменти с по 4-5 коли, лични, служебни, товарни, а подземните паркинги на кооперациите стоят празни. Целият проблем на общината е, че пише наредби, а сама не си ги спазва. Лично съм подавал сигнал за спрени товарни автомобили пред нашата кооперация в Славейков, което по тяхната наредба е забаранено и дори не ми върнаха отговор, още по-малко някой да дойде да извърши контрол.
82.
контрол
08.05.2023 01:02:27
2
8
Общината да започне да си върши работата и да разчиства служебни автомобили, товарни автомобили, камиончета, влекачи, дори цяла каравана има спряла пред нашата кооперация. Да въведе ясни правила за паркиране, да разчертае паркингите пред блоковете. Отиваш на гости на някой, отиваш да гледаш възрастен човек, носиш багаж- съкаш в касичката, ай няма нужда.
81.
Дом Периньон
08.05.2023 00:44:34
2
12
Паркирането трябва да е в платени зони за целия град . Цяла Южна Европа бръмчи на мотори и скутери, Северна Европа на велосипеди, пълно е вече с електрически велосипеди и тротинетки , само в България всеки трябва да притежава жилищна кутийка и Ганю да изтъпани два-три таралясника пред блока . А за Бургас пък става въпрос все пак за един не много голям град , който на всичко отгоре има и много добър градски транспорт .
80.
radeon
07.05.2023 23:51:09
0
12
Докато не се спре безобразното презастрояване, нищо друго не помага.
79.
Алчност
07.05.2023 18:31:02
3
11
Стига сини зелени ,помня и и всякакви зони .Вече не може да идеш с кола и до болен роднина а в крайна сметка нищо на среща само си вдигат заплатите и изрязаха хубавите дървета в града,Екологично .В Европа има синя зона но никой не си прави труда като не може да мисли да иде и да копира.
78.
Чичо Манчо
07.05.2023 17:23:30
1
5
Всички живущи в Бургас припадат вече от мерак за синя, залена, червена, жълта и всякакъв цвят зона, за да са по спокойни и да се радват на новите придобивки от общината.
77.
123
07.05.2023 16:25:30
0
9
Няма нужда от синя зона в района на бл.47,48-просто трябва да се оправи и асвалтира паркинга ,да се разчертае и служебните коли да изчезнат .Да се сложат ограничителни колчета на тротоара ,където непрекъснато спират коли и пешеходците трябва да вървят по улицата ,а не по тротоара .
76.
Green area
07.05.2023 16:10:43
2
7
В Лазур около краставицата е пълно със служебни автомобили, на тези от рибарските магазини, на алармаджиите и на тези който им правят ремонт. Мислите ли че някой плаща за зелена зона и дали минават да ги проверяват? Това се превръща в тенденция. И какво като плащам за зелена зона и пак обикалям като гламав?
75.
Тик-Ток
07.05.2023 14:58:42
3
14
Точно така.
Истинският проблем служебните коли.

Не може в 8.00 да идват с личната кола заемайки място до 17.00ч, примерно.

След това, в 17.00ч. се връщат, паркират, и оставят за вечерта служебната.

Така постоянно, едно място е заето.
Ами, ако имат 5-6 и повече коли????
74.
777
07.05.2023 14:45:08
3
20
Решаването на проблема е с общинска наредба да се забрани на всички фирмени автомобили да паркират в жилищните зони. Правят се паркинги извън града и всички да си държат там талигите, срещу заплащане естествено.
73.
Кдкффккф
07.05.2023 13:48:15
0
3
Който му се играе на блъскащи колички спира на тая нива. Място има ама не пред терасата на Ганьо, трябва да се пресече улицата... О, ужас
72.
Мчи тъй ми
07.05.2023 12:29:20
0
3
Ут убштинатъ съ чудим утде да изкарами некой леф. Най-ефтину е с бакътъ с буя и посли събирами кеша. Дет съ вика синвтъ зонъ ши избива дупката в бюджета и кофти резултатъ от великата транспортъ схема
71.
ДО 67
07.05.2023 12:04:03
3
6
Това с вдигането на чистачките няма да свърши добре.
Видях вдигнати чистачки на човек, който живее там.
Познавам обкръжението му и зная, че тръгнат ли да търсят чистачко-вдигачите, ще ги намерят и няма да свърши добре за тях.
70.
Хайде без манипулации
07.05.2023 09:59:03
7
12
Хайде стига евтини манипулации. Синя зона е да ви пълни мързеливи те гуши, а не да решава проблеми! Вие мързеливците като сте прости, не значи, че всички са прости като вас!!
69.
Тик-Ток
07.05.2023 09:29:13
0
8
Колите на АВТОХИТ, имам предвид!
68.
Тик-Ток
07.05.2023 09:27:49
0
12
Авторите, наистина имат много коли.
Ако наистина си оставят личните коли, докато карат служебните, получава се така,че постоянно са заети поне 5 места.
67.
До 63
07.05.2023 09:21:05
0
9
Прав/а си!
Но някъде по-долу в коментар имаше въпрос: " Синята зона ще осигури ли място за паркиране на живущите или пак който превари"?
Но само заради тези от Автохит вдигам две ръце за " За".
Още по тъпото е, че обикаляме като като пумпали и блоковете, паркираме където има място, докато някой си селяндур от нечий си вход реши, че има вещено право на мястото пред входа и започва да прави панаири или да вдига чистачки.
66.
До 64
07.05.2023 09:18:51
6
14
Кой се ти , че да определяш живота на хората, кой къде да живее. Щом живееш на това място ти от кое село си ? Сигурно се бутате 10 човека в една гарсониера
НЕ НА СИНЯТА ЗОНА !
65.
*********
07.05.2023 09:07:11
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
64.
Ползвател
07.05.2023 08:39:16
22
11
Във всеки един комплекс трябва да има синя зона.На който не му харесва да си ходи на село.Който иска да е в града ще си плаща.
63.
Истината!!!
07.05.2023 07:15:54
14
14
Аз съм "ЗА" за това да има синя зона, или друг вид регулация в района.
Така, служебните коли няма да висят вечер и по празниците, паркирани пред входовете.

Разберете, служителите идват с личните си автомобили. Качват се в служебните и вечер обратно ги прибират.
Така местата за паркиране постоянно са заети.
Отделно от университета идват сутрин, паркират и отиват на лекции. Цял ден колите им висят в района.
62.
Ком
07.05.2023 06:29:19
2
18
Тази статия-уловка на флагман, само показва колко шарани има в Бургас :)))
Ама големи шарани-не ти трябва кукичка, те на бастун се хващат!
61.
Слушател
07.05.2023 03:09:57
3
41
Синята зона няма да ви реши проблема от доста време сме ползватели на същата и като се прибера все няма места и обикалям половината квартал за място.Едно безмислено пълнене на джобове.b
60.
Истината!!!
06.05.2023 22:41:34
4
36
Да си разкарат служебните коли паркирани пред входовете на кооперациите!!!!!
Бусовете също!!
Аман от ганьовци!!!!!
59.
Синя зона
06.05.2023 22:40:09
1
50
Ако пък си мислите че като е синя зона вечер ще има места жестоко се лъжете . Разходете някъде където е синя зона след 17:00 часаи вижте дали има места за паркиране .
58.
Аз да ви кажа
06.05.2023 22:37:49
9
26
Проблема е реално в това : искам да си спра каруцата в двора ,аааа исках да кажа колата под балкона, да си пуша цигари от балкона и да е целя със фасове. Ако може с нея да вляза в супермаркета и да напазаря, но не мога , затова спирам пред вратата на супермаркета, нищо че са направили паркинг на магазина. Кмета знае какъв ви е манталитета, затова не ви прави паркинги на няколко етажа , защото никой няма да спре там и да върви пеш пет минути до блока, или пък да плати за да се поддържа и охранява този паркинг . Предпочита да държи парите за ремонт на тротоари и озеленяване, защото там ще паркирате ,само и само каруцата ви да е под балкона . Пълен смях сте всички, че и мизерии един на друг си правите заради едното паркиране .
57.
От Славейков
06.05.2023 22:12:29
1
18
Бих добавил към изброените, че там има и детска градина и Начално базово училище и когато оставят и взимат децата си също е някакъв ужас от коли в околните улички. Отделно те вече са доста разбити, а преасфалтиране ще има на куково лято. Улицата от Разделителна към университета е дроб. Кмет - няма. Пари - няма. И вас да ви няма.
56.
Анонимен
06.05.2023 22:08:39
0
8
Същината на корупцията е общинския ........
55.
Община Бургас
06.05.2023 21:57:54
0
11
харесва тази публикация
54.
Миткото
06.05.2023 21:57:39
4
40
Така почват винаги новите разширения на платената зона. Първо, възмутена гражданка/гражданин пише как не може да си паркира колата. Прави естественно подписка и видиш ли всички пляскат с две ръце - искаме синя/зелена зона. Второ, прави се докладна разписка и общината загрижена за хората единодушно я приема. Трето, почва чертането на нова обширна територия. Това само че е легална касичка за запълване на бюджета без абсолютно никаква мисъл за бедния данъкоплатец. Синята зона трябва да е само за суперцентъра на Бургас, а зелена за проблемни места за паркиране покрай морската и пред някои болници примерно. Всички други зони цветни или не нямат място в нашия град. За съжаление май наистина ни готвят изненади за комплексите.
53.
Манго с канго
06.05.2023 21:48:52
0
40
Що не направят синя зона в комлука на ул. "Тамара " примерно.
52.
ТБС
06.05.2023 21:34:37
0
21
До 44 - в голяма грешка си. Много от блоковете са с нотариални актове с право на строеж - информирай се. Второ кметя, да си изпълни обещанието от преди 10 години и да спре застрояването, или да обясни на всички в новите кооперации, че нямат право да паркират, където им хареса, а на паркомястото пред кооперацията си или в предназначената им паркоклетка. Ако нямат такава да се обърнат към строителя и да се я потърсят. Заради селяндурите страда цял комплекс, това включва и наглеците със служебни и товарни автомобили. Ако проблема с паркирането продължи, тогава кметя може да изисква нещо допълнително.
51.
Запознат
06.05.2023 21:30:25
2
14
Стига глупости. Засега там винаги може да си намериш място. Толкова много паркоместа има около училище СУ "Еп.К.Преславски" ( района, обект на статията), че само човек който няма никаква ориентация ще се затрудни да намери къде да паркира в рамките на няколко минути.
50.
*********
06.05.2023 21:25:44
1
14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
49.
Смях
06.05.2023 21:22:57
0
22
Супер безсрамни от Общината -това дето сте го снимали даже и не прилича на паркинг. Вземете първо ги ремонтирайте тези локви,разчертайте места и т.н. Само прибиране ви е в главата.
48.
000
06.05.2023 21:15:25
2
8
Време е общината няма пари !
47.
До 45
06.05.2023 21:04:50
8
5
Ко ши праш бе сельо, дишай там кроношпана и лягай
46.
Бургас
06.05.2023 21:02:45
6
18
Да се забрани на разни фирмени коли и бусове да паркират в ЦГЧ, да си ходят на село, да се сложи бариера на входовете на Бургас и да се взима по 100 до 1000лв такса в зависимост от таралясника за ямбУл и сливенски селтаци
45.
Иван
06.05.2023 21:01:37
3
8
Първо М.Рудник после комплексите,ако стъпите в Славейков аз лично ще ви оправя ...много бързо стой и гледай,има начини и то много...
44.
до Сандо
06.05.2023 20:53:55
11
15
В голяма заблуда си. Живущите в жилищните блокове са собственици само на апартаментите си. Земята под блоковете е собственост на общината.
43.
бургазлия
06.05.2023 20:48:43
3
25
Нещата опират до общината да си върши работата. Градът се напълни с пришълци. Лошо няма, Растем. Обаче всеки, който дойде да живее в Бургас е длъжен да се регистрира. След като се регистрира, данъка на колата вече ще се плаща в Бургас. Така общината ще разполага с пари за изграждане на паркинги. Отделно, че всяка нова сграда трябва задължително да разполага с паркоместа, колкото са жилищата в нея. Много неща могат да се променят, стига да искат. Ама май не искат.
42.
Синята зона
06.05.2023 20:47:21
6
18
не решава проблема с паркирането!
В Централна градска част, където новите кооперации с гаражи отнемат пространство, също не можеш да намериш място, а наглите руски и укрийнски копелета паркират, сякаш и тяхно!
41.
Ъпсурт просто
06.05.2023 20:28:08
1
22
да построят паркинг в Славейков, те до сега да са го направили, вече няма къде. Покрай Била е ужасно просто. Няма регулации няма община, няма полиция да въдвори ред. А не се иска много, управниците не струват, няма визия, явно и закони се заобикалят. Така ще е докато няма гражданско общество. От нас зависи как искаме да живеем.
40.
Бургазлия
06.05.2023 20:24:40
1
9
Първо Възраждане след завършване на ремонта и да се готви Зорница.
39.
Abba
06.05.2023 20:20:01
5
6
Не зона
38.
еееееее
06.05.2023 20:12:08
5
11
На коментар 37 ще отговоря.....
"важно е Софиянци да са добре,Бургазлии да духат супата"
То този път не е правен за доброто на Бургас.
37.
Ееее
06.05.2023 20:12:02
5
19
Чичо Митко да си направи Банево синя, даже розова зона! Стига е рисувал из града ни!
36.
охохох
06.05.2023 20:08:20
1
32
Синята зона е за паркиране в рамките на час-два.Да се свърши някаква административна работа.
В компекс това е безумие.
А в отговор на тези които по принцип са прави че им много търговски площи на партерните етажи а малко гаражи ще кажа по принцип сте прави.
Аз имам гараж който системно немога да ползвам,
Когато се върна от работа ,постоянно се намира накакъв идиот ,който е паркирал пред гаража.
35.
*********
06.05.2023 20:01:49
4
14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
34.
Някой
06.05.2023 19:58:21
0
11
Простотията по хората ходела
33.
Ха ха ха
06.05.2023 19:53:09
2
15
Един въпрос към някой от по умните в общината, защо поддръжката на паркове, направа на детски площадки и тротоари не се събират такси, а за нови паркинги, синя боя и парички, защо бе?
32.
Компетентен
06.05.2023 19:48:10
3
55
НЕ, НЕ И ПАК НЕ. ПРЕСТАНЕТЕ ДА ГОВОРИТЕ ОТ ИМЕТО УЖ НА ЖИВУЩИТЕ! КМЕТА ДА ПРЕСТАНЕ ДА ИЗДАВА РАЗРЕШИТЕЛНИ ЗА СТРОЕЖ ВЪВ ВЕЧЕ ЗАВЪРШЕНИ КОМПЛЕКСИ! ЩЕ СТАНЕМ ПО-ЗЛЕ И ОТ СЛ. БРЯГ. КАТО ДЕТЕ СЪМ ИЗРАСНАЛ ТАМ. ОТ ХОТЕЛ ДО ХОТЕЛ ИМАШЕ ПО 50-60 МЕТРА,ЧЕ ПОВЕЧЕ. КЪДЕ Е ПАРКИНГА НА ОГРОМНИЯ БЛОК НА МЯСТОТО НА СЕРВИЗ И МАГАЗИН МОТО ПФОЕ. ИМА СТРОИТЕЛНА НАРЕДБА ИЗИСКВАЩА ПОНЕ ЕДНО ПАРКО МЯСТО НА АПАРТАМЕНТ. В ЦГЧ Е УЖАС ОСОБЕННО ВЕЧЕР. ВСЯКО ЖИЛИЩЕ ИМА ПОНЕ ПО ДВЕ КОЛИ. САМО ЩЕ ВИ ВЗЕМАТ ТАКСИТЕ ЗА СИНЯ ЗОНА. ВСИЧКИ ИСКАТ ДА СА В БЛАГОУСТРОЕНИТЕ КОМПЛЕКСИ. НЕМОЖЕ. ВСЯКО НЕЩО ИМА КАПАЦИТЕТ! СПРЕТЕ ИДАВАНЕТО НА РАЗРЕШИТЕЛНИ ЗА СРОЕЖ И ОСИГУРЕТЕ ПОДЗЕМНИ ОХРАНЯЕМИ ПАРКИНГИ! СРЕЩУ СИМВОЛИЧНИ ТАКСИ. ПАРИТЕ ОТ ДЕЙСТВАЩИТЕ ЗОНИ ДА С ВЛАГАТ В ПАРКИНГИ!
31.
Пешо ли съм Педро ли съм
06.05.2023 19:45:43
16
22
В славейков си има места ,ко ревете.Няма как всичките ганьовци да спрете пред блока ше повървите малко .
30.
Магелан
06.05.2023 19:30:48
1
24
Шок и ужас.Повечето нови коопераций са с празни търговски партерно вместо гаражи.Ако бяха взели от общината решение да бъдат само гаражи повечето коли щяха да освободят сегашните паркинги.И хората от панелките щяха да имат къде да си паркират колите.
29.
Никой не иска
06.05.2023 19:28:29
5
32
Синя зона в бургаския ж.к славейков
Пък тея дето нямали каде да спират да съм ги карал да идват от ямбул и елхово
Всикнали на село пред двора и си мислят че в града под терасата ще си спират
28.
някой гневен
06.05.2023 19:24:16
4
10
Много етажен паркинг който да се плаща като синя зона и готово
27.
Бургас
06.05.2023 19:15:40
5
24
Задължително.Семейна кола,кола за лов,работна кола,кола на любовницата,служебна кола ,и вечер се прибираш от работа и няма място.при толкова големи паркинги.
26.
Орт
06.05.2023 19:14:49
1
13
До 23
Даже добавят още един проблем,увеличават се парите за крадене.
25.
Има нужда
06.05.2023 19:14:02
1
15
Има нужда Бургас от паркинги с публично-частни партньорства , с видео наблюдение и охрана защото синята зона не решава проблемите по комплексите
24.
Байрактаров
06.05.2023 19:12:15
1
36
Вместо общината да опипва почвата за или против, да вземе първо да изгради и урегулира всички подходящи места за паркиране, това и е задължение, за това се плащат данъци. А не да положи асфалт и бяла боя и да иска пари от живущите, да си избива инвестицията, това е изнудване.
23.
Бургас
06.05.2023 19:11:13
2
45
Кажете ми един проблем който решава синята зона
22.
Сандо
06.05.2023 19:06:01
6
34
Ам само незнам как ще стане да плащат хората след като освен земята под блоковете са собственици и на доста от земята около него.Твърдо против съм синята зона е вид общински рекет.
21.
Лекар
06.05.2023 19:05:48
4
40
"Славейков" изостава от другите комплекси, защото управата в кметството трябва да бъде молена за да свърши нещо в полза на хората.
"Славейков" е с дупки по улиците.
"Славейков" е с неокастрени дървета.
"Славейков" е с изтрити пътни маркировки.
"Славейков" е с неподдържани детски площадки.
........но идват избори, а ние не забравяме.
20.
Естествено
06.05.2023 19:05:06
0
29
Всичко от което може да се краде е приоритет.
19.
*********
06.05.2023 19:03:25
2
23
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
18.
Е на тва е
06.05.2023 18:59:05
1
28
Подкрепям 8, общината да строи общински паркинги на няколко етажа в комплексите.
17.
Орт
06.05.2023 18:58:44
0
47
Общината да не издава разрешителни за строеж ако няма осигурени паркоместа към съответния строеж.Строят едно връз друго без гаражи навсякъде магазини и заведения.Така,затова че няма паркоместа е виновна общината,на нея и е най лесно хоп синя зона ето ти парички.
16.
Глас народен
06.05.2023 18:56:06
3
29
Нужна е синя зона във Ветрен пред болница Дева Мария. Или поне да се оформи паркинг. Сутрин и вечер е кошмар от коли на преминаващи работници от долината на дълбоките гащи /спират да си купуват банички/ и камионите на Красимир Петров. Чичо Митко да направи околовръстно на Ветрен, крайно време е.
15.
Svilen
06.05.2023 18:54:23
27
11
Нужна е да, нека и орките да им е подредено ама да си плащат. Аз от центъра ходя веднъж в годината в това гето ама искам като отида да ми е подредено. Гласувам за!
14.
Орт
06.05.2023 18:53:18
3
38
Най добре на входа на Бургас сложете една табела синя зона и проблема е решен кардинално.Какво си играете тука синя зона,там синя зона.
13.
До 3
06.05.2023 18:52:12
1
19
Нещо като ул."П.Евтимий "викаш,обещана преди два мандата.
12.
Както е стигнало
06.05.2023 18:50:18
2
28
Ветрен,Банево ,М.Черно Море,наред ги карайте
11.
Да не говорим за....
06.05.2023 18:46:18
5
49
..... мръсотията в "Славейков" конкретно, че вече сме като в кочина. Омръзна ми да пускам сигнали със снимков материал и пак нищо, естествено. И второ - когато Ямбол, Сливен и тем подобни се приберат по родните си места, тогава бургазлии ще има къде да паркират. Но едва ли....
10.
X
06.05.2023 18:35:47
0
68
Нужно е да се мисли за тия кооперации където ми ги строят една върху друга! Не да ми правят магазини на първите етажи ама да си правят гаражи или паркоместа! Аман вече от тоя презастроен град! Наблъскани едни в други никва инфраструктура никакви зелени площи !
9.
Бързо и лесно
06.05.2023 18:29:23
11
63
Решението е елементарно. Първо общината да започне да санкционира всички паркирали в комплексите товарни бусове. По общинската наредба нямат право да домуват в жилищни райони. Ще се освободят поне 15% от паркоместата. Второ - търгове за паркоместа както правят в Пловдив. Плащаш си и мястото ти е запазено. Да видим тогава още колко трошляци ще изчезнат.
Само че се иска желание за решение на проблема!
8.
Решението е
06.05.2023 18:24:06
2
43
На подобни паркинги с такава площ да се изгради с общински пари дву- или триетажен паркинг.Хората собственици на жилища в този комплекс в този район плащат данъци за жилищата си,а 30 години не е направено нищо в този район!!!
7.
123
06.05.2023 18:20:06
2
69
Не се наядохте бре! Айде чертайте в началото на града зелена зона и на изхода! Не, не е нужна синя зона в Славейков. Само да се пълни общинската хазна и да се покриват големите кредити на общината!
6.
!!!
06.05.2023 18:20:06
1
57
То само и синя зона остава да се плаща на кривите им пътища.Отделно не би трябвало да се издават толкова разрешения за строеж в ядрото на комплекса, а да се изнасят вече западно.И още колко незавършени проекти има...
5.
Ха ха ха
06.05.2023 18:17:05
2
57
На мен ли само ми звучи идиотско, местата за паркиране били заети и нямало свободни, а като си платиш такса, ще ти се пази ли място,не. Единствено ако платения паркинг е с предимство за собствениците на апартаменти в негова близост.
4.
Ханко Брат
06.05.2023 18:16:47
11
18
Синя зона се въвежда при нужда в централна градска част..... В покрайнините на Бургас евентуално може да бъде въведена зелена зона!))))
3.
...
06.05.2023 18:12:51
1
50
Първо кмета и неговата управа да изпълнят обещанията си към хората , които живеят в комплекс Славейков.
За месната власт те са забравени от години.
Само един пример:
Преди повече от 4 години ,беше обявено в че капиталовата програма са заделени пари за паркинг в района на бл.32,178,179 и 146.
Е до ден днешен ,дори и първа копка няма.....
2.
Хахаха
06.05.2023 18:09:42
12
59
Вчера бях на "Гробищен Парк" Бургас,неможах да си намеря място да паркирам,може ли и там да се направи синя зона,да ми е спокойно,че ще намеря място като отида там ! Във Ветрен на поляната е същото,ако може и там да има,за да намирам по-лесно място на барбекюто !
1.
Хахс
06.05.2023 18:06:56
11
68
Ама кат си купувате новите жилища, що не си купувате и гаражите под кооперациите дето живеете.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично За по-качествен секс: Мастурбирайте поне веднъж седмично Редовните физически упражнения също  подобрят качеството на интимния живот 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса 5 техники за флирт, с които да накарате мъжа да ви хареса Ето кои са те  Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Могат ли двама души с една и съща зодия да имат успешен брак? Дали астрологичните прилики са рецепта за вечна любов или вещаят катастрофа Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Леля ми прави този вкусен свинско-славянски гювеч, уникален е Ето я нейната рецепта Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Как можем да отслабнем и да избегнем увисналата кожа Пластичен хирург съветва да си набавяме много вода, докато отслабваме Ще се шокирате какво се твърди за него Ще се шокирате какво се твърди за него Животът му е като от филм След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова След 14 г. издирване: Намериха убиеца на камериерката Роза Мачокова Бездомникът Генчо ръгал 30 пъти с нож жената и я изнасилвал Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета Вдигане на акциза за алкохола е сред мерките за "саниране" на бюджета МФ иска да принуди и по-малките фирми да се регистрират по ДДС "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... "Нефтохимик" се бори здраво в Турция, но... Грандът "Анкара" продължава напред в Чалъндж къп Дъщеря й възражда най-големите й хитове Дъщеря й възражда най-големите й хитове 25 години след смъртта на певицата Румяна, песента „Kолко те обичам“ ще звучи с нов аранжимент
Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Лицето на дявола ни гледа от евробанкнотите Сатаната наднича от всички купюри, но при най-масовите €50 е с рога Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война Апокалипсис: Тези столици в Европа са първи цели на Русия при Трета световна война София не е сред тях, но започне ли такъв ужасяващ конфликт, човечеството ще е пред изчезване Владимир Путин с извънредно обръщение Владимир Путин с извънредно обръщение Говори към руския народ, но и не само По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл По телефона и пред камери: "Маша" Захарова получи заповед от върха на Кремъл В Москва са изнервени Съдът в Хага вече е виц Съдът в Хага вече е виц Днес, за да не изглежда прекалено пристрастен към араби и мюсюлмани в очите на света, МНС включи и Ал-Масри, който бе убит на 13 юли т.г. Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Румъния купува от САЩ "невидими" изтребители Съседите ще закупят 32 бойни самолета F-35 Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Америка в скръб – еднополова звездна двойка се изсели заради Тръмп Елън Дедженеръс  и Порша де Роси са се преместили в Англия Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Докато могат преди Тръмп: Огромни тълпи мигранти се насочват от Мексико към САЩ Веднъж встъпил в длъжност, новият президент на Щатите гарантира, че подобни гледки повече няма да виждаме. До тогава обаче... Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Извънредно: Международният наказателен съд издаде заповеди за арест на Бенямин Нетаняху и лидер на "Хамас" Йоав Галант също не е подминат от МНС Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Шолц каза защо не дава на Украйна ракети Taurus Не иска да носи такава отговорност
Валентин Тончев Валентин Тончев Няма как Доган да бъде изключен от нещо, в което никога не е членувал Виц на деня Виц на деня - Ти виждал ли си летяща чиния?
- Преди да се оженя не бях виждал...
Виц на деня Виц на деня Добрият футболист, дори от най-неудобното положение - може да вкара гол в собствената си врата! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Трябва да намеря начин да взема изпитите...
Мама: Ами седни да учиш!
- Ситуацията е сериозна, не ми е до шеги.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори