Вълна от положителни статии за Несебър след интервюто на Иван Дашев в Yahoo
Читатели от цял свят разбраха за мистиката на Стария Несебър, златните плажни ивици и чисти морски води
Вълна от положителни статии за Несебър и региона последва след интервюто на Иван Дашев пред информационния гигант Yahoo. Статията излезе в края на април и вече се разпространи в издания на различни езици в десетки онлайн медии.
Не за първи път Дашев, който е собственик на хипермаркети „Жанет“ и председател на неправителствената организация „Напред Несебър“, присъства в международния новинарски обмен. Още преди няколко месеца той излезе с позиция и аргументи, че регион Несебър може да се разработи като целогодишна туристическа дестинация с културен и спа туризъм.
Така читатели от цял свят разбраха за мистиката на Стария Несебър, златните плажни ивици и чисти морски води на територията на общината.
От години местните хора настояват институциите да реализират адекватни рекламни кампании, така както го правят конкурентите ни от Гърция, Турция, Хърватия и т.н. За съжаление по отношение на България в международните медии има пълно затишие или статии като в британския „Сън“, където Слънчев бряг се описва като място за безконтролни забавления и алкохолни турове на ниски цени.
„Наскоро в националните медии беше обявено, че туризмът в България се връщал към нивата от преди Ковид. След срещата на „Напред Несебър“ с ръководството на оператора „Фрапорт“ и Летище Бургас обаче стана ясно, че ние като държава се възстановяваме най-бавно в сравнение с преките ни конкуренти. Тенденцията съвсем не е оптимистична и прибързани прогнози за отличен сезон са по-скоро нереалистични“, коментира Иван Дашев. Той остава умерен оптимист по отношение на очаквания брой туристи и заедно с местните хора в неправителствената организация ще продължават да търсят различни възможности за популяризиране на регион Несебър.