Скандално! В магазин „Болеро“ накарали служителите да плащат бракуваната храна? Шефовете им: Не е вярно!
По 50 лв. събират от персонала, за да покрият загубите от вкиснатите стоки
Шефовете на хранителен магазин „Болеро“ вече удариха тавана на нахалството. От няколко дни сред персонала вече се е разнесла новината, че заплатите на служителите ще бъдат орязани, за да се съберат средства, с които да се покрият бракуваните стоки. За това алармира Флагман.бг Светлана Симеонова, която работи като охрана в обект на веригата в блок 164 на бургаския жк. „Славейков“.
По думите й, всички служители ще трябва да заделят по 50 лв. от месечните си заплати, за да покрият загубите на магазина от стоки, които са с изтекъл срок на годност или са се вкиснали, преди да бъдат продадени.
„Работя в магазина от септември 2022 г. Брутната ми заплата е 900 лв., а чисто вземам около 700 лв. Едва свързвам двата края с това смешно възнаграждение. Защо таксуват нас за бракуваната стока? Аз не съм съгласна с това. Този месец трябваше да получим заплата на 18-о число, още не са ни платили. Дори вчера поисках от моя колежка пари, защото нямам какво да ям. Работодателите издевателстват над нас. Това вече е свръхнаглост“, жалва се Светлана.
Тя апелира Инспекцията по труда да се намеси и да защити правата на служителите във веригите на магазин „Болеро“.
Управителят на магазин "Болеро" в ж. к. "Славейков" Силвия Иванова обаче отрече да е въведена подобна процедура по събиране на средства за покриване на бракуваните стоки в магазина.
"Какво събиране? Аз нямам нищо общо нито със заплати, нито с раздаване на заплати, с нищо. Такава практика в магазина няма", каза Силвия Иванова пред наш репортер, но дори не попита откъде Флагман.бг разполага с тази информация.
Опитахме да се свържем с г-жа Пенка Керемедчиева, която стопанисва едноименната верига хипермаркети в Бургас, но телефонът й е изключен.
Кой е крив и кой е прав в подадената информация до медията ни - нека изясни Инспекцията по труда.
Задължавате персонала да си плаща.
Баси смешната верига.
Видно от тази статия всъщност не е колко прост народ сме, а колко корупция се шири навсякъде, щом се стига до там, че служители да търсят помощ от медии!
Видно от тази статия и от коментарите към нея е, че в 21 век все още има РОБСТВО!!!
Видно от тази статия, е че държавата в лицето на институциите спи, а обикновения човек е оставен на такива като Пенка и фамилията.
Както и по-рано казах, за да работи и изпълнява служебните си задължения, един служител трябва да има условия, както и ясно поставени правила!
Нито едно от тези неща не съществуват в болеро, работят по 12 и повече часа, работят по 6 дни в седмицата, работят на студено, защото тока е скъп!!! Но всъщност 109 сигурна съм, че ти знаеш много добре всичко това, нали така?
И не е въпрос на интелект от страна на служителите, повярвай ми! Въпрос е на няколко учебника по управление на човешките ресурси, мениджмънт и реклама от страна на фамилия Керемедчиеви!!!
Много ми е мъка, че сме в Гейропата и имаме либерастки хипермаркети. Ама то туй е ужас.
Персоналът вместо да иска ленински съботници и бригади, на които да работи безплатно иска заплати. Че и да им плащам за пълен работен ден. Пък те работят на половин работен ден - сиреч по 12 часа.
А клиентите забравиха празните магазини едно време. Кой ти гледаше тогава срока на годност на олиото. В празния магазин я успееш след 4 часа висене на опашка да купиш с ограничение или под щанда 1 бутилка, я не.
Щели да емигрират в Геропата. Ами емигрират, щото няма кой да стреля по границата.
Аз даже смятам, че персонала на магазина трябва да бъде вързан с вериги, та да не може да избяга от своя робовладелец, а на входа да има картечар, който да застрелва продавачките, дето са се измъкнали от оковите и са се опитали да избягат от работно си място.
Тука някои писали, че житото е вкиснало. Вярно, че е вкиснало, защото е стояло много време, ама освен това е вкиснало толкова бързо, защото в него изобщо не слагаме захар, която би го запазила по-дълго от разваляне. А на тези дето питат, що като изкупувам млякото по 90ст. продавам сиренето по 20лв - бе бунаци, да не мислите, че туй дето му викате сирене е от мляко?!?
Малко и говедата да спрат да ходят за 300лв да работят.
А по темата - аз също приключих с Болеро преди много години. Мръсно, гнусно, стари стоки. А в Болеро Краснодар навсякъде летят мухи.
напротив Болеро е по-гнусна. подправени дати, вкиснати ястия от топлата витрина, месо. което мирише ... това е болеро. И в Лазаур Болерото е същата вмирисана работа.
и като е от народа ...какво...???
ша е някой ,,многострадалец,, като копейкин с 2 лева в джоба ,с благи приказки да омая народа и като набара кокала,нема пущане...па народа....народа кучета го яли.....
айде нема нужда....
bs001
11.03.2013 22:13:00
1
13
Е Пенка е успяла, ама на гърба на работниците си! Осигуровки на минимална заплата, реално плаща по 320-330 лв, а гърчи персонала по над 12 часа. Неслучйно хората се сменят на 3-4 месеца, просто кризата и е идеалното прикритие.
plll
22.04.2013 20:56:27
0
0
da da da sestra mi raboti 6 meseca tam i vseki mesec i odarjaha q za neeprodadeni banani po 20lv,za uj iz4eznali cigari 50lv i nakraq napusna!da ne govorim 4e upravitelkata na Boleroto v M.rudnik e palno kuku samo narejda u obijda personala si,,,,,,,,,
в.
30.01.2015 19:42:13
0
1
Болеро са следващите след Европа. Скубят и изнудват своите служители. Имат голямо текучество. Лъжат и клиентите с цените нс стоките. Баба си купува маслини в магазина в Лазур а на пакета лепнат етикет за телешко. И това им е постоянна практика. Никаква коректност към никой. Колкото може повече мамят всички. Скоро ще фалират това им се падс на тезиизмамници.
Искам да си купя там апартамент.
А по въпроса с изтеклата стока... Ами как няма да изтича-заявките са огромни (за да вземат по-голяма отстъпка), да не говорим, че персонала не е достатъчно. Влезте в магазина в Изгрев, ще видите в най - добрия случай 4 - ма служителя... 2 касиерки и 2 на щанда.... Те трябва да обслужват клиенти, да зареждат стока, да следят срокове.... Няма как да стане, като се икономиста от персонал!!!
Браво на служителката, която се е осмелила да даде гласност на тази практика,но това не е само в тази верига. Ако служители излязат и кажат истината за какво става въпрос по магазините,как се приготвят готвените ястия,с какви продукти се приготвят, сигурно никога няма да повторите да си купите. ТРЯБВА ДА РАЗБЕРАТ, ЧЕ ДОКАТО СИ МЪЛЧАТ,ЩЕ БЪДАТ ТЪПКАНИ.
Излязох без да купя нищо ... Като преди това разгледах витрината с месото . Личеше си че е лепкаво още преди да си го пипнал ...
Не знам дали се дължи на по-различната клиентела (оттам и различното име, т.е. дистанция и прикриване), но магазинът във Флората е значително по-поносим, а и готовата храна там е по-добра и не мисля че идва от кухнята-майка за другите магазини. Освен ако се готви пак там, но по друг начин и с други продукти... От другите им магазини нищо неопаковано не бих пипнала, освен някой плод или зеленчук, който случайно не е за изхвърляне, ако въобще пазарувам там и не ми се ходи другаде.
Това не е точно по днешната тема, но съм сигурна, че казаното е вярно. Не виждам причина да лъже жената, а и как точно това ще измисли. Те и повечето продавачки не са стока, но наистина ги държат на студено.