Риалити форматите на Нова ТВ разбиха бТВ
„Сървайвър“ потъна като „Титаник“, дори на фейсбук страницата коментират случващото се в „Хелс Китчън“
Нова ТВ тази година разби бТВ с атрактивни и много интересни риалити формати през този сезон. „Хелс Китчън“, „Като две капки вода“ и „Един за друг“ са в пъти по-гледани от прехваленото „Сървайвър“ и „Ергенът“, сочат данните на пийпълметрията.
Миналият понеделник „Хелс Китчън“, например, отбеляза рекорден рейтинг. Събирането на шеф Ангелов с колегите му Петър Михалчев и Андре Токев е регистрирало аудиторен дял от над 45 % от зрителите на възраст 18-49 години, които са основна целева група за телевизиите, защото се смятат за най-интересни за рекламодателите.
Това означава, че близо половината българи на тази възраст, които миналият понеделник са били пред телевизорите, са гледали тримата готвачи.
Останалите са били разпределени между всички стотина канала, излъчвани в България.
В същото време се оказва, че рейтингът на „Сървайвър“ е потънал като „Титаник“, а дори на официалната страница на предаването, зрителите коментират ставащото в „Хелс Китчън“.
Нова ТВ направи и друг стратегически ход – премести „Един за друг“ в събота, когато се излъчва „Сървайвър“ и заби поредния пирон в ковчега на приключенското риалити, което е омръзнало до втръсване на зрителите, а и тази година се занимава само с интриги и разочарова тотално феновете си.
Рейтингът на „Един за друг“ е много добър и форматът си има верни зрители още от първия сезон.
Какво да кажем обаче за „Капките“. „Като две капки вода“, което вече се провежда в неделя, е номер 1 по всички показатели. Предаването задържа зрителския интерес и е фаворит на българите за неделната вечер.