Кога България ще има цяла и здрава магистрала
500 млн. лева трябват за спешен авариен ремонт на 100 км магистрали
Към 500 млн. лева трябват за спешен авариен ремонт на около 100 километра от четири магистрали в България – „Тракия“, „Марица“, „Хемус“ и Северната скоростна тангента. Това са показали проверките на пътните платна, същите, при които се оказа, че в Северната скоростна тангента са спестени част от вложените материали. Това съобщи в студиото на Би Ти Ви председателят на управителния съвет на АПИ Венцислав Ангелов.
Последната от проверките, които са установили нуждата от ремонти, беше тази на Северната тангента. Резултатите от пробите, които са взети от там, все още не са минали всички лабораторни изследвания, каза инж. Ангелов. Затова той се въздържа да спомене цифри за липсващите материали.
Пътната агенция като страна по инхаус договорите за изграждането на „Хемус“ продължава да работи по тях и когато се изисква, се изплащат средства по тях. За магистралата Русе-Велико Търново също са платени авансови средства – около 100 млн. лв. „Искаме да сме коректни по договора и затова изплащаме средствата“, каза той.
България не може да се похвали с качествени магистрали. Те или не са завършени напълно, или част от участъците са в ремонт.
Простото и компания не познават българския манталитет и ни юркат като старт ъп фирмичка!
Едно нещо да са изпълнили от обещанията си, има ли?
Само рушене, уволняване и уреждане на служба роднини и приятели!
Върнаха България в мутренските времена от деветдесетте, начело с доносника на мафията Рашков!
За разлика от нас, те са на безглутенова диета и цената на хляба не ги интересува, лапат черен хайвер с лъжиците и се надсмиват над простия народ, който им гласува доверие!
Да ги удари влака на промяната, както се рекламират с Лена Парапета!!!
ОТНОСНО: Събиране на компрометиращи материали за всякакъв вид общински и държавни служители, имащи за цел да ги поставят в пълна зависимост, както и да ги накара да изпълняват безпрекословно поставени задачи, въпреки желанието и волята им.“,
която е от времето на управлението на Борисов и Цветанов
500 мл. лева са нужни за ремонти след наследството на асфалт паша. Откраднатото от него и неговата шайка никой не може да изчисли.
Имам криейтив предложение за тях - да надуят един балон с въздух, да се пъхнат в него и да се снимат на фона на този въздух. Ще бъде истинско и достоверно.
Мадуровките са обезсмислени и кастрирани откъм манипулации!
ПП/ДБ са в изолация, с никой не могат
„Променките” на „Промяната”: „Има как“ да дадеш енергетиката на България на концесия. Кабинетът „Петков” ще бъде запомнен със съмнителния меморандум, подписан в Министерски съвет с „Джемкорп”.
Над 75% от хората у нас изпитват затруднения да покриват ежедневните си разходи!
Лихвените разходи са над 600 млн. лв., всяка нова емисия ще бъде все по-скъпа. България влезе в дългова спирала след бюджета на Асен Василев и "Продължаваме промяната".
Не случайно са кавгите, кой да е на избираема позиция!!!
Коалицията ПП-ДБ трябва да се преименува на "Мъже в чорапогащи и памперси"
Хаос и безвремие, високи цени на хранителните стоки, на горивата, на строителните материали, на услугите. На всичко. И отново година с избори. И отново с победа на ГЕРБ-СДС – в национален план!
Ай стига с тия простотии!
боко и шиши да връщат парите и после при бай Ставри!
„Проблемът със скапването на българските пътища е, че са много натоварени от камионите с горива и жито, което е свързано с войната в Украйна. Няма път, който да може да издържи на нещо подобно“. Добра лъжа, казаха си зрителите – те знаеха, че по цял свят пътищата издържат и на студ, и на пек и са с гаранционен период от 15, 20 и повече години.
Бойко не ги остави дълго да мислят: “Всяко нещо трябва да се поддържа. Ние сме на кръстопът, знаете. Нашите магистрали имаше периоди, цяло лято, по 50 000 автомобила минаваха по тях. Същите (служебното правителство) изпуснаха през лятото претоварените камиони и от Украйна, и за Украйна – гориво, жито, при 30-40 градуса няма път, който да издържи“.
Браво! – извисиха се щастливи гласове в залата. Те това е лъжа: как хитро вмъкна камиони със зърно от Украйна, каквито не са минавали през България.