Само Кутюр за принцесите на Саудитска Арабия, бизнес елита в Лондон и за абитуриентките в Бургас
Новите модни тенденции ще преобразят дори класическите дамски костюми, загатна дизайнерката
В подкаста на Флагман.бг тази седмица гостува дизайнерката и създателка на модния бранд AMARINЕ – Моника Маринова. Тя е сред успелите българи в този силно конкурентен бизнес. В нейни модели са блестели редица популярни дами, аристократки, инфлуенсъри, азиатски кино звезди, бизнес елитът на Лондон, абитуриентки от Бургас, София, Пловдив и много други градове. Сред почитателките на бранда са принцесите на Саудитска Арабия, японската актриса Хелена Алеси Гото (Helena Alesi Goto), Николета Лозанова, арменската бизнес дама и инфлуенсър Елеонора Мовсисиян и др.
Ученички от Френската гимназия в Бургас блеснаха с тоалети на българска топ дизайнерка (СНИМКИ)
Българската модна къща AMARINE вече е разпознаваем бранд и в една от световните модни столици – Лондон.
Моника ни разказа много подробности за модна къща AMARINЕ, която тя създава след дипломирането си в елитната италианска академия в Милано – Marangoni Fashion Institute.
Разкри подробности за сватбите в Саудитска Арабия и какво ѝ коства да изработи наръка всеки детайл от елегантните тоалети.
Талантливата дизайнерка загатна и кои ще са новите модни тенденции, които ще преобразят дори класическите дамски костюми.
Моника Маринова създава случайно и най-продавания модел обувки на български бранд. Успехът и вече е творчески консултант на марка висококачествени продукти.
След успешния старт на втората ѝ модна линия за булчински рокли, тя планира и още една изненада за целителите, която обеща съвсем скоро да презентира първо пред читателите на Флагман.бг.
Заявки и за тоалетите на AMARINE в България и проби на място се осъществяват в градовете Пловдив и София. Изработката на роклите отнема от две седмици до няколко месеца според сложността на модела. Моника Маринова обясни, че в момента е доста заета заради предстоящите абитуриентски балове, но никога не ѝ се е случвало да върне клиент или да откаже да изпълни поръчка.
В разговора стана ясно и че Николета Лозанова държи в гардероба си, заедно с тоалетите си от Филип Плейн, и супер секси дантелена червена рокля от AMARINЕ.
Темата за пищният нюанс Viva Magenta, обявен за цвят на 2023 година, също се промъкна в разговора. Дизайнерката обясни, че той е подходящ за дами с изразена индивидуалност и може да бъде носен както от брюнетки, така и от блондинки.
Моника Маринова е дизайнер, който работи само couture и ясно изрази позицията си по отношение колаборациите, които правят големи брандове като Versche, Giambattista Valli, Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Balmain и други големи имена в модата с гиганта в производството на конфекция H&M.