Омбудсманът на Бургас към мобилните оператори: Това, което причинявате на възрастните, е подсъдно
Опитът Ви, да ги подмамите да преподпишат договор с мобилния оператор, които чудесно знаете, че са неизгодни, или услуги, за които чудесно знаете, че са неизползваеми от тези хора е срамно, даже престъпно деяние, пише Стамболиев
С пореден случай на измама над възрастен човек от офис на мобилен оператор се е сблъскал общественият посредник на Бургас, Тодор Стамболиев. Този път той е избрал, чрез медиите да се обърне директно към всички служители, упражняващи труда си в сферата на услугите предоставяни от мобилните оператори. Публикуваме писмото му, без редакторска намеса.
„Уважаеми млади хора, служители, в някой от офисите на мобилните оператори!
Моля Ви, не причинявайте това страдание на възрастните хора! Осъзнайте се! Човекът, застанал срещу Вас със сълзи в очите и треперещи от страх, безсилие и немощ ръце, може да е баба, или дядо на ваш близък, приятел, роднина, съсед.
Зная, че по този начин се повишава с известен процент заплатата Ви, колкото повече договори, толкова по-висока заплата! Но, вижте, ако не Ви достига заплатата, поискайте повишение от работодателят си, поискайте да предоговорите условията за размера на възнаграждението си, поискайте по-висока цена на труда си от този, на когото го продавате. Това е цивилизованият начин да поискате и повишите доходите си! Така постъпват човеците, не търсят начин чрез измама над най-уязвимите - възрастните хора, да печелят повече. Нямате представа каква болка причинявате на тези хора!
Опитът Ви, да ги подмамите да преподпишат договор с мобилния оператор, в чийто офис работите, като им предлагате условия, които чудесно знаете, че са неизгодни, или услуги, за които чудесно знаете, че са неизползваеми от тези хора е срамно, даже престъпно деяние.
Точно възрастните хора се нуждаят от повече внимание, обяснение и закрила, точно те имат повече нужда от вашата помощ, дайте им я, не ги лъжете, не ограбвайте и без това трудното, бедно и болно ежедневие на възрастния човек. Повишаването на месечния Ви доход не бива да става по този нечестен, нечовешки, измамен, престъпен начин!
За миг само си представете, че това срещу Вас е вашият дядо. Ще му предложите ли план с включен „интернет пакет“, като виждате, че мобилният му телефон е с клавиатура и видът му изобщо не позволява ползването на интернет услуга, ще му предложите ли план за 45-50 лв., като виждате, че той има на седмица по 4-5 разговора с детето си, или със съседа си, ще му предложите ли таблет на изплащане, когато виждате, че човека не може да ползва такова устройство? Ще го направите ли?“
Иначе нема оправяне......
Ами драги ми Стамболиев, ти и твоите производни в парламента обрахте възрастните хорица, освен тия хиени операторите. Вместо да се обръщаш към измамниците в офисите на операторите, се обърни и към измамниците депутати и министри.
Статията е за излъскването имиджа на този господин нищоправец.
Не се хабете да пишете фермани, този омбудсман на никой не е помогнал и на никой няма да помогне.
Значи е можело да отидете в офиса с майка си когато и изтича договора и да изберете подходящ план, а не след дъжд качулка и да си
правите нерви и на другите около вас. И не забравяйте, че тези "гадове" може да са ваше дете или близък.
А аз им казвах, че не съм ги питал за даговор и те пак си знаят своето.
Слава богу вече има достатъчно начини човек да си плати задълженията без да влиза в пряк контакт с тези хиени.
Мобилните оператори са НАГЛИ с ВСИЧКИ
Жалко, че такива хора, като него остават често в сянката на бюрокрацията!
Жал ми е за тези млади хора, които работят там. С времето се превръщат в бездушни и безскрупулни същества. И когато напуснат от там или ги изгонят от там-за нищо не стават, защото ценностната им система е унищожена от стремежа за бонуси. И не осъзнават колко е преходно всичко... младостта им и измисления свят на измами в който живеят!