Инж. Христин Илиев: Екипът на "Топлофикация Бургас" предоставя обслужване на клиентите по най-ефективния начин
„С цел осигуряване на по-добра комуникация с нашите клиенти разкрихме национален телефонен номер 0700 50 805. От близо 2 месеца всеки абонат на „Топлофикация Бургас“ има възможност да се свърже бързо и лесно с експертите на дружеството и да зададе своите въпроси относно дейността на предприятието от всяка точка на страната.", заяви инж. Христин Илиев, директор на "Топлофикация Бургас".
Изпълнителният директор на "Топлофикация Бургас" обясни, че при възникнала авария само с едно позвъняване експертите на предприятието ще отговорят на въпросите, свързани с конкретния проблемен участък, както и за периода, предвиден за отстраняване на аварията.
Националният номер 0700 50 805 е с цена на разговор според тарифния план на съответния оператор.
Инж. Христин Илиев коментира, че за краткото време от откриването на телефонната линия тя е доказала своята функционалност и ефективност. "Въведохме национална телефонна линия, защото вярваме, че получаването на коректна и навременна информация е предпоставка за бързо и качествено обслужване на клиентите. ", коментира инж. Илиев.
„На нашия сайт клиентите могат да се запознаят с всички новини, свързани с топлофикацията, както и да зададат въпроси. Имаме специална секция, където са публикувани и най-често задаваните въпроси, касаещи проверката на сметка, цени и начини на плащане, предлагани услуги и технически въпроси“, заяви инж. Илиев. Той допълни, че в този раздел клиентите могат да се запознаят и със специалния наръчник на потребителя, изготвен заедно с Асоциацията на топлофикационните дружества в България.