NEXT BASKET с високотехнологични автоматизации за бизнес ефективност
Нидерландският стартъп променя правилата на играта с готова ERP система и вграден софтуер за обработка и издаване на поръчки във всеки онлайн магазин
Ако тепърва прохождате в сферата на интернет търговията, вероятно самото създаване и управление на онлайн магазин ви се струва като задача от ядрената физика.
Лошата новина е, че нещата едва ли ще станат по-лесно смилаеми, когато видите какво точно стои зад “опаковката” на един онлайн бизнес. А добрата новина е, че платформата NEXT BASKET предлага иновативни решения, които могат да ви спестят както процеса на лутане, така и множеството грешки по пътя.
Нидерландският стартъп представя на пазара първото в света решение тип “всичко в едно” - не само за генериране на онлайн продажби, но и за интелигентно управление на бизнес ресурси и процеси.
Какво означава всичко това, преведено на разбираем език? Обобщаваме в редовете по-долу.
Какво се случва с продукта преди поръчка онлайн?
Нещата стоят по един начин, когато имате десет продукта и по съвсем друг, когато имате десет хиляди продукта. В този ред на мисли, често допускана грешка на дребните предприемачи е да базират бизнес плана си на изходната точка на бизнеса, вместо на очакваното му развитие в краткосрочен и дългосрочен план.
За целите на това планиране е изключително важно да знаете какви са добрите практики за управление на бизнес ресурси и вериги за доставки. Обяснен възможно най-кратко, този процес изглежда така:
- Всички налични продукти се описват и въвеждат в обща система, като получават собствен идентификационен номер.
- В тази система се въвеждат продуктови данни като себестойност, продажна цена, срок на годност, гаранционни условия и др.
- Всеки продукт, който влиза или излиза от склада, се отразява в системата, заедно с прилежащата към него транзакции и/или други дейности.
- Единната система служи за управление на наличности, изготвяне на счетоводни отчети, фактури, протоколи и др.
Разбира се, задачата става толкова по-сложна, колкото повече стават точките на продажба. При наличие на физически магазин, онлайн магазин и няколко различни склада, унифицираната система е единственият начин тези процеси да бъдат прозрачни, проследими и добре подредени.
Тази унифицирана система се нарича ERP или Enterprise Resource Planning. С NEXT BASKET няма нужда да знаете нищо повече, защото системата е готова за интегриране във всеки онлайн магазин на платформата, а екипът ще ви съдейства с пълно обучение за използването ѝ.
А какво се случва след генериране на поръчка?
ERP системата е основен инструмент за планиране и управление на ресурси, който обхваща както периода преди продажбата, така и отчетността след нея. И все пак, в процеса се намесва и самото физическо обработване на пратки - детайл, чието значение расте правопропорционално на броя генерирани поръчки.
Много микро бизнеси се оказват в парадоксалната ситуация, в която получават повече поръчки, отколкото биха могли да обработят в обещаните срокове. Това може да се дължи както на липса на човешки ресурс, така и на грешки в самия процес по подготовка и издаване на пратки.
Складовият софтуер на NEXT BASKET, от своя страна, действа и в двете направления. Автоматизациите повишават ефективността на служителите, а ясната структура на процеса пести време, усилия, обърквания, грешки… И пари. Част от функционалностите, допринасящи за този резултат са:
- Складиране на единични бройки с цел ускорено събиране на пратки;
- Автоматизирано планиране на маршрути с оптимизирана скорост и цена;
- Автоматизирано управление на наличности с известия за изчерпан продукт и артикули с изтичащ срок на годност;
- Възможност за интеграция на складова програма във физически магазин с директно предаване на куриер;
- Изготвяне на товарителници и документално подготвяне на пратки с различни куриерски фирми;
- Пълно документално управление на невзети пратки, върнати артикули и рекламации;
- Възможности за омниканална търговия с връзка между различни складове и др.
Макар и да звучи сложни, това решение гарантира един много прост резултат - обработване на максимално количество поръчки за минимално време. При това с минимален риск от човешка грешка и 100% прозрачност в едно унифицирано табло.
Или иначе казано…
Концепцията на NEXT BASKET е да спести на бизнеса цяла една тежка и времеемка фаза в развитието му. Това е именно изработката на собствени механизми за управление на продукти и пратки.
Вместо това, платформата идва с вградени инструменти за 360-градусово търговско управление - от инвентаризация на склада до изготвяне на анализи и отчети. Този огромен трамплин дава възможност на производители и предприемачи без предходен опит да се възползват от най-високите технологии в е-комерс индустрията смело и самоуверено. Защото добрият продукт е основата на успешния, но добрият търговски процес чертае пътя на този продукт до неговите бъдещи потребители.
Онлайн формата за запитвания в сайта на NEXT BASKET е отворена за запитвания, а екипът е насреща, за да извърви този път заедно със своите бъдещи партньори.