Топлофикация Бургас разкри национална телефонна линия
Един от абонатите на Топлофикация Бургас Дафина Игнатова сподели, че е изключително доволна от пускането й
От няколко дни функционира националната телефона линия на Топлофикация Бургас. На 0700 50 805 всеки абонат на дружеството може да получи информация за услуги, аварии, ремонти, текущо потребление и всичко останало, касаещо дружеството.
„Решихме да предоставим на абонатите още една удобна възможност за връзка със служителите на Топлофикация Бургас. Независимо в кой град се намирате, можете на момента да се свържете с представител на дружеството, който да отговори на Вашите въпроси.“ каза инж. Христин Илиев изпълнителен директор на Топлофикация Бургас.
Чрез националния телефон от всяка точка на страната абонатите имат връзка с Топлофикация Бургас. Клиентите с топлинен счетоводител Топлофикация Бургас могат да извършват самоотчет и да съобщават данните от индивидуалнит уреди за дялово разпределение на националния телефон.
„На националната линия всеки гражданин може да подаде сигнал за възникнал проблем по топлопреносната мреж в работно време и в почивните дни.“ каза инж. Христин Илиев.
Един от абонатите на Топлофикация Бургас Дафина Игнатова сподели, че е изключително доволна от пускането на национална телефонна линия.
„Живея в село в близост до Бургас, където няма добър интернет, а често ми се налага да търся връзка с Топлофикация Бургас. От години отдавам под наем апартамент в центъра на града и искам да получавам информация за текущото потребление на топлинна енергия от страна на наемателите. С пускането на националния телефон на Топлофикация Бургас мога да получавам информация по всяко време, което ме улеснява. Когато нямаше национален телефон, често ми се налагаше да ходя до центъра на селото, за да търся връзка с интернет. Моята къща се намира в гората и мога да разчитам само на сигурна телефонна връзка.“ каза Дафина Игнатова.
Друг абонат, Георги Миленов споделя, че също живее на село в околностите на Бургас и е доволен, че вече може да получава информация за аварии и да следи потреблението на парно и топла вода на младата си внучка, която е на 19 години и живее сама в семейния апартамент в жк. Изгрев.
„Все още внучката е млада и държим да я научим да пести, за това държа да контролираме потреблението и. Аз не съм „на ти“ с новите технологии и по телефона ми е много по-лесно да потърся информация полезна за него и внучката“ каза Георги Миленов.
Топлофикация Бургас не планира продължително спиране на топлата вода за абонатите преди началото на отоплителния сезон. На 8 и 9 септември е предвидено модернизиране на едно от съоръженията, поради което за срок от 36 часа ще бъде прекъснато топлоподаването за всички абонати в града.
От дружеството предварително се извиняват на своите абонати за причиненото неудобство.