Това ли са свежите зеленчуци на "Лидл"? Да не сме прасета!
Бургазлийка е гневна, че в бургаския хипермаркет се опитват да й пробутат боклуци
"Това ли са "пресните" зеленчуци на Лидл? Нали такава им е рекламата - че винаги предлагат най-свежите продукти! Вижте обаче какво пробутват в магазина им на ул."Проф.Яким Якимов" 17 в Бургас". Това написа в сигнал до Флагман.бг бургазлийката Венета Димитрова, която изпрати потресаваща снимка на краставици, които стават само за изхвърляне. Цената им обаче е 2,99 лева за килограм.
"Ние ли да сме ядосани или тях да ги е срам. Тиквички, патладжан, пипер" Сиврия" - унижение за българския клиент /на европейски цени/, на който се предлагат зеленчуци преди да бъдат хвърлени на прасетата! В конкретният магазин винаги има някакъв проблем...или машината за рязане на хляб е повредена, или служителите са изнервени и си говорят на висок тон,или преоцените им стоки в регалите са без маркировка...Загубиха ме като клиент!", тневна е бургазлийката.
"Пазарувала съм в Лидл в Германия, както и във Великобритания, но никъде не съм виждала такова "падение" в предлагането на свежи храни. Даже преоцените им стоки са по-пресни и с по-добър външен вид от сниманите и изброените други. Въпросът е защо се допуска да ни "цакат с топла бира"", допълва тя.
Пишете ни на [email protected] или чрез платформата "Вашият сигнал до Флагман.бг"
Всичко там е на тройни цени, както в хранителните,така и в зеленчуковите магазини. Да не говорим,че са прекупвачи, на няколко пъти ни се е случвало да купуваме от кварталните магазини неща с марките на Лидл, Метро, Кауфланд. А зеленчуците ги купуват от борсата и ги препродават от скъпо по-скъпо.
Това е Лидл България.
Така,че грухайте прасета и не рИвете.
Айде стига...
Ако имаше контрол от страна на държавата, нямаше да ни случват подобни неща.
Навсякъде в БГ е така!
Снимах патладжана в Лидъл Видин който е много по зле от показаните краставици.
Важното е да сме живи и здрави със "пресни" плодове и зеленчуци.
Не се опитвам да наложа нито да променя нечие мнение, просто споделям инфо от първа линия.
А относно персонала и машината има гореща линия на която може да се обърнете, флагман няма да Ви реши проблема
Много ми е смешно като казват “да подкрепя малкия търговец”
Разбира се подкрепи го и застани в понеделник пред Кауфланд и го виж с по две три колички напълнил стока и чака за фактура на информация.
Той сам не се подкрепя.
Ха-ха, мизерници лакоми.
Далеч съм от мисълта, че Лидл е върхът на елхичката. Магазините и храната в България, както и обслужването, са под всякаква критика, но на фона на останалите все пак бива.
Моите впечатления са противоположни. Според мен, плодовете и зеленчуците в Лидл са много по-добри отколкото в малките магазинчета, а и на по-добри цени. Освен това, или можеш да си ги избереш сам или да видиш все пак горе-долу какво е опаковано. Отказвам да пазарувам от разни търгаши където стоката се избирала от продавачите. Сори, но не стига че цените ви са астрономически, ами и половината да е боклук! Няма как да стане при мен, скъпи нагли кожодери! Но, за съжаление, повечето народ е с примиренчески манталитет и това позволява съществуването, че и процъфтяването, на подобни безобразия.
Колко боклуци са изяли, че тия жълти краставици ли ще им се опрат!
Няма по-безмозъчни и прости от клиентите на Кауфланд, особено тези които се редят на витрините за месо и млечни продукти, за да си купят "колбас", "кайма", "сирене" и "кашкавал".
Кавичките не са случайни...