Експерт посочи нова тенденция сред българите заради инфлацията
Проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета
Проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета.
При тази инфлация се повишава мотивацията на хората да купуват неоригинални стоки. Това каза в студиото на Нова тв Богомил Николов от „Активни потребители”.
Той припомни обаче и израза, че трябва да си много богат, за да можеш да си позволиш да купуваш евтини стоки. Въпреки това, проучване сочи, че 1/3 от потребителите, които пазаруват онлайн, са с ясното съзнание, че купуват ментета.
„Когато видите в един сайт, че дадена стока се продава на половин цена – изкушението е огромно, но и рискът става много по-голям”, алармира експертът. Според него масово потребителите не са наясно с рисковете от купуване на неоригинални артикули.
По думите на Богомил Николов един от най-често фалшифицираните продукти у нас е алкохолът. По-голяма опасност крие твърдият алкохол. Към графата с многото ментета той добави козметиката и лекарствените продукти.