След като закри „Монитор“ и уволни журналисти за икономии, ръководството му наля десетки хиляди лева за реклами
Съкращенията били заради икономическите последици от пандемията и извънредната международна ситуация
Само два месеца след като бяха закрити вестниците „Монитор“ и „Политика“, а почти всички работещи там журналисти уволнени, собствениците им наляха десетки хиляди левове за реклами на третия си вестник „Телеграф“, който продължава да излиза.
Негови билбордове и светещи пана по автобусни спирки са разположени на стотици места из цялата страна. Всичко това контрастира на обяснението, с което бяха закрити двете издания – че мярката е наложителна, заради икономическите последици от пандемията и извънредната международна ситуация.
„Телеграф“, както и спрените „Монитор“ и „Политика“, са част от „Нова броудкастинг груп“, чийто главен изпълнителен директор е германецът Дирк Геркенс.
Докато „Монитор“ се занимаваше със сериозна журналистика, „Телеграф“ е булевардно издание, където дори важни международни теми се разглеждат през призмата на забавата и развлечението.
Флагман.бг помоли за коментар директора на „Съдържание и бизнес развитие“ на в. „Телеграф“ Емил Спахийски защо в момент, когато заради „икономическите последици от пандемията и извънредната международна ситуация“ се уволняват журналисти, а в същото време има достатъчно ресурс за такава скъпоструваща мащабна рекламна кампания. Седмица след отправения въпрос отговор не бе получен.
Действа като тях, силата му е да руши...
Не му трябват сериозни медии, жълтините са му важни, като няма хляб, да има зрелища и тортите на Линда фермерката от Канада!