×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Министър Събев и председателят на сдружение „Боец“ срещу „Юнион Ивкони“, рунд втори


16 Май 2022, Понеделник, 11:31 ч.

В 30-годишната си история сме изминали половин милиард километра, реализирали сме 1 200 000 курса и сме превозили повече от 35 млн. пътници, отчитат от "Юноин Ивкони"

На 14 май 2022 година председателят на Сдружение „Боец“ Георги Георгиев публично призова превозвача „Юнион Ивкони“, преди да протестира, да му отговори на няколко въпроса. От ръководството на фирмата коректно излагат своето становище, като не пропускат да критикуват и транспортния министър Николай Събев, който на 14 май, няколко часа след публикация на Георгиев официализира твърденията му като сигнал за атака.

Министър Събев срещу „Юнион Ивкони“ и „Груп плюс“, първи рунд

„Очаквахме подобен ход от министъра. Макар да не демонстрира транспортна компетентност, същият все пак има мениджърски опит и следва да е придобил поне някаква административна рутина и ясно да съзнава, че внесеният от транспортните сдружения сигнал до ВКП срещу безпрецедентната заповед да бъдат репресирани фирмите „Юнион Ивкони“, „Груп Плюс“ и „ПИМК“, не може да не произведе правни последици за него. Не очаквахме обаче, че 5 дни след издаване на въпросната заповед за репресии ще стигне до вашите услуги, за да му фабрикувате алиби. Моля да кажете на г-н министъра, че освен за „Юнион Ивкони“ му трябва алиби за действията му и срещу другите две компании или пък може направо да напишете сигнали и за тях. Кажете му също и че нашата проверка установи, че в деловодството на МТИТС, както и това на ИА „Автомобилна администрация“, такъв сигнал не фигурира“.

А ето и отговорите на поставените въпроси:

1. През 2018 година срещу „Юнион Ивкони“ беше проведена една мащабна операция, целяща отнемането на лиценза ни или най-малко нашето злепоставяне пред обществото. Вдъхновител на тези действия беше наш конкурент, покровителстван от високопоставен политик с влияние включително в административна прокуратура и МТИТС. Целта на тази операция беше да внуши на обществото, че ние сме рецидивисти в нарушенията. Срещу нас беше приложена репресия, подобна, но все пак далеч от днешната. Резултатът от тази акция възторжено беше обявен от тогавашния министър на транспорта, който заяви, че са установили 46 нарушения и стартира процедура по отнемане на лиценза ни.

За всичко, случило се тогава, уведомихме компетентната прокуратура, както и ръководството на БНТ, като представихме и нашите неоспорими доказателства. Към днешна дата нямаме информация какви досъдебни производства са образувани и на какъв етап са те. Единственото което знаем е, че тогавашният ръководител на административната прокуратура вече не я ръководи, високопоставеният политик вече е вън от политиката, тогавашният министър на транспорта подаде оставка, а журналистката г-жа Ахчиева не работи в БНТ, което ни кара да мислим, че сме предоставили достатъчно сериозни аргументи в полза на обвинението. А компетентният съд отмени всичките 46 наказателни постановления с изключение на едно, което е силно показателно, че всъщност не ние сме нарушителите, а тези които издевателстваха срещу нас.

2. В 30-годишната си история сме изминали половин милиард километра, реализирали сме 1 200 000 курса и сме превозили повече от 35 млн. пътници. За цялото това време имаме един инцидент със загинали пътници по време на изпълнение на курс и това е инцидентът на АМ „Тракия“, при който загинаха 6-ма, за които жалим и днес. Този инцидент е предизвикан от друго МПС, чиято вина потвърди и Върховният съд на Република България. Както шофьора, така и фирмата са абсолютно невинни и това се знаеше от самото начало. В далечната 2007 година при друг инцидент, случил се на АМ „Хемус“, по вина на другия участник в пътно-транспортното произшествие, за огромно наше съжаление загина наш шофьор. Г-н Георгиев, очевидно е, че сте нает да ни злепоставите, но недейте да спекулирате с човешките животи, ние сме длъжни да се грижим за тях и всички цифри посочени по-горе показват, че го правим добре. Знаем, че не сме съвършени, но денонощно работим за това да гарантираме максимална сигурност.

3. Няма и никога не е имало съдебно решение на ВАС срещу нас или пък срещу институция във връзка с нас, камо ли пък за някакви наши откази за представяне на документи.

4. Не знаем за проверки, които са покривани, протакани и смачквани от който и да е прокурор, призоваваме ви, ако вие знаете нещо повече, да изнесете публично тази информация.

5. Ивайло Константинов, както е видно от Търговският регистър, не е съдружник или управляващ „Юнион Ивкони“ от 7 февруари 2019 г. Същият е председател на „Националното сдружение на автобусните превозвачи“, чийто член е „Юнион Ивкони“. Със същия поддържаме добри колегиални отношения. Не знаем дали има нов „Баварец“ и дали е приятел с г-н Горанов, но от медиите се осведомихме, че властите в България официално потвърдиха че джипът на г-н Горанов не е краден, както твърдите.

6. „Юнион Ивкони“ има възлагане на превози от повече от 30 общини в България. Всички възлагания са по реда на ЗОП, процедурите са публични и вместо да внушавате как кметове ни подаряват печеливши линии, проверете първо дали изобщо има такива линии и после дали някое възлагане е незаконно.

7. Нито г-н Борисов, нито г-жа Фандъкова някога са ни възлагали градски автобусни линии в София. Последното ни възлагане на такива линии е било в периода 2002-2007 година.

8. Ние не знаем за случай, в който сме превозвали деца като багаж, но щом вие имате тази информация, предайте я на г-н Събев, за да разнообрази проверките си.

9. Не знаем дали ББР е на Пеевски, както твърдите, но знаем че имаме кредит от тази банка, който е с най-високата възможна лихва, който е редовно обслужван от нас, въпреки финансовите затруднения, които изпитваме. Същият кредит беше одитиран многократно, включително по време на стрес тестовете, извършени на банката, включително и от правителството, чиито говорител сте вие.

10. Ежедневно превозваме и протестиращи, и контра протестиращи, и фенове, и отбори, и ансамбли и хиляди редовни пътници. Съжаляваме, ако някога, когато сте протестирал, сме ви уязвили с това, че сме си вършили работата.

11. Вероятно с г-н Събев ползвате един и същ консултант, защото споделяте неговата опорна точка, че спряната „хранилка” е причина за протестите ни. Господа, това, което наричате „хранилка” е Регламент на ЕС, който казва, че възложителят субсидира изпълнителя до размера на направените разходи, плюс разумна печалба. А доколко ние участваме в „хранилка“ преценете сам:

95% от приходите  на „Юнион Ивкони” са от международни и междуградски линии, които не подлежат на субсидиране. Градските линии, които обслужваме, имат 5% дял в нашия портфейл. Тези градски линии са системно недофинансирани, с изключение на 2021 година, когато на нас и на всички останали превозвачи бяха изплатени дължимите от държавата субсидии и компенсации по-скоро като изключение и като анти-кризисна мярка. С оглед избягване на всякакви спекулации ето и официалните цифри за последните 3 години:

2019 година – общо изплатени субсидии и компенсации 2,09 млн., при нетна загуба от обслужването на градски линии плюс предоставени намаления на правоимащи групи граждани 3,5 млн. лева.

2020 година – общо изплатени субсидии и компенсации 2,88 млн., при нетна загуба от обслужването на градски линии плюс предоставени намаления на правоимащи групи граждани 4,6 млн. лева.

2021 година – получени субсидии и компенсации в общ размер 4,15 млн. лв.

Приходите ни за 2020 и 2021 година, след изплатените субсидии и компенсации, са намалели спрямо 2019 г. с 34,9 млн. лева, а по COVID мерки общо за двете години сме получили 13,8 млн. лв.

12. Ето и с какъв чадър от „ДАИ” се ползва „Юнион Ивкони“ – за периода от 2018 година до днес са ни извършени общо 352 тематични и комплексни проверки.


В категории: Животът


1
Коментара
1
Коментара по темата
1.
Тони
16.05.2022 12:37:16
3
13
Юнион Ивкони е фирма на ДПС! Всички го знаят! Години наред политици от всякакви партии им слугуваха и обслужваха интересите на тази фирма! Но върхът беше по времето на Борисов, когато автобусният превозвач на ДПС успя да убие всякаква конкуренция с помощта на ГЕРБ и реално в последните години са монополисти в България!
Помните ли преди десет години колко автобусни превозвачи имаше по линията Бургас-София? Помните ли???
Знаете ли колко са сега? Ще ви отговоря- само един! Сещате се кой е!
Тук дори не слагам в сметката как нарочно беше забатачено БДЖ, за да не пречи на турската фирма да печели без всякаква конкуренция!
Не симпатизирам на Събев, дори напротив, но ако успее да се справи с този паразит на ДПС Юнион Ивкони, лично ще му стисна ръката и ще го поздравя за смелостта му!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Заместник-министър Георгиева се срещна с испанския министър на  индустрията и туризма Жорди Хереу Заместник-министър Георгиева се срещна с испанския министър на индустрията и туризма Жорди Хереу За периода януари-ноември 2024 г. общият брой посещения на испански туристи у нас е близо 103 хиляди, отбеляза заместник-министър Георгиева Корабите „Бургус“ и „Анастасия“ акостираха в кв. Сарафово Корабите „Бургус“ и „Анастасия“ акостираха в кв. Сарафово Изработени са от поликарбонатни плоскости и метал и вече са любимо място за снимки и отдих на местните  Сашо Кадиев заведе любимата си на ски в баровския Сейнт Мориц Сашо Кадиев заведе любимата си на ски в баровския Сейнт Мориц Преди актьорът не обичаше да пътува, но Ивелина Чоева пренареди приоритетите му Тайното освобождаване на Гълъбин Боевски - наркотрафик и заплаха от наркокартел Южноамерикански картел го държи отговорен за загуба на кока за 100 милиона евро Ще му се размине ли след флага? Ангел и друг път се е гаврил с България, заплашвал е и с убийство Ще му се размине ли след флага? Ангел и друг път се е гаврил с България, заплашвал е и с убийство Оказа се, че мъжът и аверите му имат още 3-4 видеа, включително от включвания на живо във Facebook, в които се подиграват със знамето ни Получи цял етаж в суперлуксозна сграда! Кооперацията кръстена на нея Получи цял етаж в суперлуксозна сграда! Кооперацията кръстена на нея Сградата е на съпруга на Мара Отварачката - Миро Нашенци източили милиони от Люксембург и Испания, спипаха ги Нашенци източили милиони от Люксембург и Испания, спипаха ги Групата е нанесла финансова щета в размер на над 62 млн. евро ВМА с извънредни новини за състоянието на моряците от Galaxy Leader ВМА с извънредни новини за състоянието на моряците от Galaxy Leader Часове, след като стъпиха на родна земя, капитан Любомир Чанев и помощник-капитан Данаил Веселинов бяха приети за обстойни изследвания НАП напомня: До 31 януари може да се променя видът на осигуряването НАП напомня: До 31 януари може да се променя видът на осигуряването Декларацията се подава по утвърден образец в офис на НАП или чрез е-услугите на приходната агенция с персонален идентификационен код Жена на 55 г. е пострадала при взрива на подземен газопровод, двама са в неизвестност Жена на 55 г. е пострадала при взрива на подземен газопровод, двама са в неизвестност Две са пострадалите постройки, като едната е срутена, допълни Първанов. Гасенето на пламъците продължава.
Тръмп забрани смяната на пол в паспортите Тръмп забрани смяната на пол в паспортите Всички подадени заявки за промяна бяха анулирани Взе тежко решение Взе тежко решение Ноле напусна принудително в Мелбърн Зимната разходка може да е извънредно опасна Зимната разходка може да е извънредно опасна Изненадваща ситуация в САЩ Огнен ад в Запорожие, а в Донбас отбранителните линии се сринаха Огнен ад в Запорожие, а в Донбас отбранителните линии се сринаха Вестник „Нойе Цюрхер Цайтунг“ коментира агония на въоръжените сили на Украйна, като изтъква, че Велика Новоселка е символ на съдбата им Спа с 1000 мъже, но иначе е... Спа с 1000 мъже, но иначе е... "Тиха, сякаш срамежлива..."   Силно замърсяване на водата в... Силно замърсяване на водата в... Италия Страховита прогноза за времето в Западна Европа, очакват се вълни, високи 15 метра Страховита прогноза за времето в Западна Европа, очакват се вълни, високи 15 метра Свирепата буря ще започне още тази вечер Пише история Пише история Станимир Стоилов е като фурия начело на турски отбор Защо няма дебели китайки: 6 трика, които спазват стриктно Защо няма дебели китайки: 6 трика, които спазват стриктно Веднага след ставане от сън - масаж на уши, стомах и стъпала Известен инфлуенсър почина, докато му правят татус на гърба Известен инфлуенсър почина, докато му правят татус на гърба Той е бил поставен под анестезия, когато получил удар
Милен КЕРЕМЕДЧИЕВ, анализатор Милен КЕРЕМЕДЧИЕВ, анализатор Визите за САЩ едва ли ще паднат при мандата на Тръмп Виц на деня Виц на деня След като почистих телефона си със спирт, той се включи сами поиска и мезе Виц на деня Виц на деня Нови коли карат само тези, които нямат пари да поддържат стари Статус във фейсбук Статус във фейсбук Не си истински българин, ако покрай спагетите болонезе не хапнеш и две филии хляб.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори