×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Министър Събев и председателят на сдружение „Боец“ срещу „Юнион Ивкони“, рунд втори


16 Май 2022, Понеделник, 11:31 ч.

В 30-годишната си история сме изминали половин милиард километра, реализирали сме 1 200 000 курса и сме превозили повече от 35 млн. пътници, отчитат от "Юноин Ивкони"

На 14 май 2022 година председателят на Сдружение „Боец“ Георги Георгиев публично призова превозвача „Юнион Ивкони“, преди да протестира, да му отговори на няколко въпроса. От ръководството на фирмата коректно излагат своето становище, като не пропускат да критикуват и транспортния министър Николай Събев, който на 14 май, няколко часа след публикация на Георгиев официализира твърденията му като сигнал за атака.

Министър Събев срещу „Юнион Ивкони“ и „Груп плюс“, първи рунд

„Очаквахме подобен ход от министъра. Макар да не демонстрира транспортна компетентност, същият все пак има мениджърски опит и следва да е придобил поне някаква административна рутина и ясно да съзнава, че внесеният от транспортните сдружения сигнал до ВКП срещу безпрецедентната заповед да бъдат репресирани фирмите „Юнион Ивкони“, „Груп Плюс“ и „ПИМК“, не може да не произведе правни последици за него. Не очаквахме обаче, че 5 дни след издаване на въпросната заповед за репресии ще стигне до вашите услуги, за да му фабрикувате алиби. Моля да кажете на г-н министъра, че освен за „Юнион Ивкони“ му трябва алиби за действията му и срещу другите две компании или пък може направо да напишете сигнали и за тях. Кажете му също и че нашата проверка установи, че в деловодството на МТИТС, както и това на ИА „Автомобилна администрация“, такъв сигнал не фигурира“.

А ето и отговорите на поставените въпроси:

1. През 2018 година срещу „Юнион Ивкони“ беше проведена една мащабна операция, целяща отнемането на лиценза ни или най-малко нашето злепоставяне пред обществото. Вдъхновител на тези действия беше наш конкурент, покровителстван от високопоставен политик с влияние включително в административна прокуратура и МТИТС. Целта на тази операция беше да внуши на обществото, че ние сме рецидивисти в нарушенията. Срещу нас беше приложена репресия, подобна, но все пак далеч от днешната. Резултатът от тази акция възторжено беше обявен от тогавашния министър на транспорта, който заяви, че са установили 46 нарушения и стартира процедура по отнемане на лиценза ни.

За всичко, случило се тогава, уведомихме компетентната прокуратура, както и ръководството на БНТ, като представихме и нашите неоспорими доказателства. Към днешна дата нямаме информация какви досъдебни производства са образувани и на какъв етап са те. Единственото което знаем е, че тогавашният ръководител на административната прокуратура вече не я ръководи, високопоставеният политик вече е вън от политиката, тогавашният министър на транспорта подаде оставка, а журналистката г-жа Ахчиева не работи в БНТ, което ни кара да мислим, че сме предоставили достатъчно сериозни аргументи в полза на обвинението. А компетентният съд отмени всичките 46 наказателни постановления с изключение на едно, което е силно показателно, че всъщност не ние сме нарушителите, а тези които издевателстваха срещу нас.

2. В 30-годишната си история сме изминали половин милиард километра, реализирали сме 1 200 000 курса и сме превозили повече от 35 млн. пътници. За цялото това време имаме един инцидент със загинали пътници по време на изпълнение на курс и това е инцидентът на АМ „Тракия“, при който загинаха 6-ма, за които жалим и днес. Този инцидент е предизвикан от друго МПС, чиято вина потвърди и Върховният съд на Република България. Както шофьора, така и фирмата са абсолютно невинни и това се знаеше от самото начало. В далечната 2007 година при друг инцидент, случил се на АМ „Хемус“, по вина на другия участник в пътно-транспортното произшествие, за огромно наше съжаление загина наш шофьор. Г-н Георгиев, очевидно е, че сте нает да ни злепоставите, но недейте да спекулирате с човешките животи, ние сме длъжни да се грижим за тях и всички цифри посочени по-горе показват, че го правим добре. Знаем, че не сме съвършени, но денонощно работим за това да гарантираме максимална сигурност.

3. Няма и никога не е имало съдебно решение на ВАС срещу нас или пък срещу институция във връзка с нас, камо ли пък за някакви наши откази за представяне на документи.

4. Не знаем за проверки, които са покривани, протакани и смачквани от който и да е прокурор, призоваваме ви, ако вие знаете нещо повече, да изнесете публично тази информация.

5. Ивайло Константинов, както е видно от Търговският регистър, не е съдружник или управляващ „Юнион Ивкони“ от 7 февруари 2019 г. Същият е председател на „Националното сдружение на автобусните превозвачи“, чийто член е „Юнион Ивкони“. Със същия поддържаме добри колегиални отношения. Не знаем дали има нов „Баварец“ и дали е приятел с г-н Горанов, но от медиите се осведомихме, че властите в България официално потвърдиха че джипът на г-н Горанов не е краден, както твърдите.

6. „Юнион Ивкони“ има възлагане на превози от повече от 30 общини в България. Всички възлагания са по реда на ЗОП, процедурите са публични и вместо да внушавате как кметове ни подаряват печеливши линии, проверете първо дали изобщо има такива линии и после дали някое възлагане е незаконно.

7. Нито г-н Борисов, нито г-жа Фандъкова някога са ни възлагали градски автобусни линии в София. Последното ни възлагане на такива линии е било в периода 2002-2007 година.

8. Ние не знаем за случай, в който сме превозвали деца като багаж, но щом вие имате тази информация, предайте я на г-н Събев, за да разнообрази проверките си.

9. Не знаем дали ББР е на Пеевски, както твърдите, но знаем че имаме кредит от тази банка, който е с най-високата възможна лихва, който е редовно обслужван от нас, въпреки финансовите затруднения, които изпитваме. Същият кредит беше одитиран многократно, включително по време на стрес тестовете, извършени на банката, включително и от правителството, чиито говорител сте вие.

10. Ежедневно превозваме и протестиращи, и контра протестиращи, и фенове, и отбори, и ансамбли и хиляди редовни пътници. Съжаляваме, ако някога, когато сте протестирал, сме ви уязвили с това, че сме си вършили работата.

11. Вероятно с г-н Събев ползвате един и същ консултант, защото споделяте неговата опорна точка, че спряната „хранилка” е причина за протестите ни. Господа, това, което наричате „хранилка” е Регламент на ЕС, който казва, че възложителят субсидира изпълнителя до размера на направените разходи, плюс разумна печалба. А доколко ние участваме в „хранилка“ преценете сам:

95% от приходите  на „Юнион Ивкони” са от международни и междуградски линии, които не подлежат на субсидиране. Градските линии, които обслужваме, имат 5% дял в нашия портфейл. Тези градски линии са системно недофинансирани, с изключение на 2021 година, когато на нас и на всички останали превозвачи бяха изплатени дължимите от държавата субсидии и компенсации по-скоро като изключение и като анти-кризисна мярка. С оглед избягване на всякакви спекулации ето и официалните цифри за последните 3 години:

2019 година – общо изплатени субсидии и компенсации 2,09 млн., при нетна загуба от обслужването на градски линии плюс предоставени намаления на правоимащи групи граждани 3,5 млн. лева.

2020 година – общо изплатени субсидии и компенсации 2,88 млн., при нетна загуба от обслужването на градски линии плюс предоставени намаления на правоимащи групи граждани 4,6 млн. лева.

2021 година – получени субсидии и компенсации в общ размер 4,15 млн. лв.

Приходите ни за 2020 и 2021 година, след изплатените субсидии и компенсации, са намалели спрямо 2019 г. с 34,9 млн. лева, а по COVID мерки общо за двете години сме получили 13,8 млн. лв.

12. Ето и с какъв чадър от „ДАИ” се ползва „Юнион Ивкони“ – за периода от 2018 година до днес са ни извършени общо 352 тематични и комплексни проверки.


В категории: Животът


1
Коментара
Флагман.БГ Стана 4-кратен световен шампион Стана 4-кратен световен шампион 15/04/2025, Вторник 08:33 0
Земетресение в Калифорния
Земетресение в Калифорния 15/04/2025, Вторник 08:00 0
Какво ще е времето днес?
Какво ще е времето днес? 15/04/2025, Вторник 07:18 0
Почина млад футболист
Почина млад футболист 14/04/2025, Понеделник 21:33 2
Флагман.БГ Блесна в "Стани богат" Блесна в "Стани богат" 14/04/2025, Понеделник 21:24 0
Флагман.БГ Направи тежко признание Направи тежко признание 14/04/2025, Понеделник 21:00 0
Отлично класиране за България
Отлично класиране за България 14/04/2025, Понеделник 20:49 0
Избухна дипломатически скандал
Избухна дипломатически скандал 14/04/2025, Понеделник 20:24 1
От АПИ със съобщение за "Тракия"
От АПИ със съобщение за "Тракия" 14/04/2025, Понеделник 20:03 0
Прави голям бизнес ход
Прави голям бизнес ход 14/04/2025, Понеделник 19:40 0
1
Коментара по темата
1.
Тони
16.05.2022 12:37:16
3
13
Юнион Ивкони е фирма на ДПС! Всички го знаят! Години наред политици от всякакви партии им слугуваха и обслужваха интересите на тази фирма! Но върхът беше по времето на Борисов, когато автобусният превозвач на ДПС успя да убие всякаква конкуренция с помощта на ГЕРБ и реално в последните години са монополисти в България!
Помните ли преди десет години колко автобусни превозвачи имаше по линията Бургас-София? Помните ли???
Знаете ли колко са сега? Ще ви отговоря- само един! Сещате се кой е!
Тук дори не слагам в сметката как нарочно беше забатачено БДЖ, за да не пречи на турската фирма да печели без всякаква конкуренция!
Не симпатизирам на Събев, дори напротив, но ако успее да се справи с този паразит на ДПС Юнион Ивкони, лично ще му стисна ръката и ще го поздравя за смелостта му!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Неприятно: "Фолксваген" отнесе мъж в Бургас Неприятно: "Фолксваген" отнесе мъж в Бургас Удареният от колата е с комоцио, няма непосредствена опасност за живота му Какво ще е времето днес? Какво ще е времето днес? По Черноморието ще е предимно облачно Остава ли групата около Доган в управлението? Остава ли групата около Доган в управлението? Трилърът със "Сараите" може да пренареди силите в парламента Българите са в основата на човешката цивилизация! Това е доказано от Раковски Българите са в основата на човешката цивилизация! Това е доказано от Раковски Най-големият български учен и революционер е успял да определи съвсем точно къде е прародината ни и е установил, че гръцкият език е формиран от нашия 10 сигурни признака, че той не иска връзка с вас 10 сигурни признака, че той не иска връзка с вас Ето кои са те  Край на коловозите по пътищата? Сензори в асфалта ловят претоварените камиони Край на коловозите по пътищата? Сензори в асфалта ловят претоварените камиони Ще мерят и средната скорост, разкри транспортният министър Гроздан Караджов Блесна в "Стани богат" Блесна в "Стани богат" Търговски директор спечели 10 бона Дете в тежко състояние заради менингит Дете в тежко състояние заради менингит Детето е постъпило в кома, каза директорът на СБАЛДБ „Проф. Иван Митев“ д-р Благомир Здравков От АПИ със съобщение за "Тракия" От АПИ със съобщение за "Тракия" Утре поетапно ще се ограничава достъпът до аварийната лента между 106-ти и 119-ти км в посока София Извънредно! Закопчаха непълнолетна поморийка с много наркотици (СНИМКИ) Извънредно! Закопчаха непълнолетна поморийка с много наркотици (СНИМКИ) При обиска са открити канабис и пико
Почина Ализа Маген - жената с най-висок пост в историята на "Мосад" Почина Ализа Маген - жената с най-висок пост в историята на "Мосад" Тя си отиде на 88 години Феноменалните Иван Димов и Ангел Русев станаха европейски шампиони Феноменалните Иван Димов и Ангел Русев станаха европейски шампиони Единият спечели по категоричен начин титлата в категория до 61 килограма при мъжете, а другия в изтласкването бе без никаква конкуренция Почина млад футболист Почина млад футболист В Руската федерация Трагедия! Микробус падна в Дунав Трагедия! Микробус падна в Дунав Извадиха трупа на шофьора, българин е Избухна дипломатически скандал Избухна дипломатически скандал Между Франция и Алжир Прави голям бизнес ход Прави голям бизнес ход Ще става съсобственик на клуб   Огромна трагедия със строителни работници Огромна трагедия със строителни работници В Полша Тръмп поиска да отнемат лиценза на телевизия CBS заради "остри плювки" към него Тръмп поиска да отнемат лиценза на телевизия CBS заради "остри плювки" към него CBS е извън контрол, на нива, невиждани досега, и трябва да платят висока цена за това, смяна президентът на САЩ Таксиметровите шофьори в Атина обявяват 24-часова стачка Таксиметровите шофьори в Атина обявяват 24-часова стачка Протестът е срещу забраната такситата да се движат в бус лентите Първата ИИ певица изпя легендарна чалга и избухна голям скандал Първата ИИ певица изпя легендарна чалга и избухна голям скандал Десислава иска 15 хил.лева
Евгени Минчев Евгени Минчев Не ви е работа дали съм пил и паднал, поне не карам пиян като вашите любимци Виц на деня Виц на деня - Чуk... чуk...
- Кой чука?
- Който може и на който му дадаааат!
Виц на деня Виц на деня Между лекари:
- Ще бъде ужасно, ако един певец разбере след операция,
че повече не може да пее.
- Ще бъде още по-ужасно, ако не разбере това.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Както е тръгнало след 100 години в България ще останем само аз и Лили Иванова...
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори