Джъстин Тимбърлейк купува дял от MySpace
По последни данни сайтът губи аудитория и има нужда от спасителен план. Звездата "ще изиграе ключова роля за креативното развитие на компанията оттук нататък" – смятат партньорите му от Specific Media. Те се надяват, че MySpace има шанса да се превърне в дестинация за оригинални предавания, на базата на видео и музикалното съдържание, което притежава.
"Трябва да има място, където почитателите да могат да взаимодействат с любимите си изпълнители, да слушат музика и гледат видеоклипове, да споделят и да се свързват помежду си. My Space има потенциала да се превърне в това място" - споделя самият Джъстин Тимбърлейк.
Сделката е за 35 милиона щатски долара. Сумата е далеч по-малка от 580 милиона, които News Corp платиха за My Space през 2005 година. Тогава обаче потребители, музиканти и рекламодатели използваха активно социалната мрежа, докато днес предпочитат да прекарват времето си във конкурентните Facebook и Twitter. По данни на ComScore за месец май в световен мащаб My Space е посетен от 74 милиона посетители, LinkedIn – 86 милиона посетители, Twitter – 139 милиона посетители, Facebook – 1.1 милиарда посетители.
С новото си начинание Джъстин Тимбърлейк за пореден път доказва, че музикалната му кариера остава в миналото. Звездата участва в различни холивудски продукции през последните няколко години, но не е издавал нов албум от почти пет години.