TikTok създаде собствен мюзикъл
TikTok преминава на следващото ниво и за да разнообрази развлекателната индустрия, стартира първия собствен мюзикъл "За теб, Пейдж"
Популярната социална мрежа TikTok обяви, че е завършила първия си мюзикъл.
"TikTok преминава на следващото ниво и за да разнообрази развлекателната индустрия, стартира първия собствен мюзикъл "За теб, Пейдж", съобщиха от китайския гигант в сряда.
"TikTok се превърна в дом на почитателите на Бродуей и мюзикълите, както и на артистите, които могат да покажат своя талант, творчество и любов към театъра тук", подчертават от социалната мрежа, като посочват, че премиерата ще се състои на 14 април в 19:00 ч. местно време, а ще се излъчва на живо от театър в Ню Йорк.
"За теб, Пейдж" е самостоятелен проект на мрежата с оригинален сценарий и музика. Ариите за постановката са написани от композиторите Катрин Лин-Роуз, Блейк Раус и Морган Райли. Даниел Мерцлафт е главен режисьор и оператор. Сюжетът се основава на историята на тийнейджъра Ландън, който пише песни за TikTok заедно с приятелката си Пейдж, съобщава БГНЕС.
Както отбелязва седмичникът Variety, музикалният жанр се е превърнал в забележителен феномен в платформата TikTok. За 2022 г. наградата "Грами" за най-добър албум за музикален театър за първи път в историята беше присъдена на албума на TikTok - The Bridgertons' Unofficial Musical. Той е записан от блогърките Абигейл Барлоу и Емили Беър, вдъхновени от американския тв сериал The Bridgertons.
Ариите, изпети от името на главните герои в спектакъла, бързо спечелиха аудитория в TikTok: публикациите с хаштагове #Broadway и #Musical събраха милиарди гледания.
TikTok, който позволява качване на кратки видеоклипове, стартира през 2017 г., а през август 2018 г. беше пусната и международна версия. Мрежата е собственост на китайската технологична компания ByteDance. През септември 2021 г. месечната активна аудитория на TikTok достигна 1 милиард души.