×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Мариупол скоро ще падне, водят се боеве по улиците на града


Мариупол скоро ще падне, водят се боеве по улиците на града
Така изглежда от птичи поглед градът, където живеят около 500 000 човека, след многобройни дни на бомбардировка
19 Март 2022, Събота, 21:00 ч.
Автор: Георги РУСЧЕВ

Защитата на жителите е поверена на батальона „Азов“

Атаката на Русия срещу Украйна вече продължава четвърта седмица, а руски войници вече са влезли в югоизточния град Мариупол, където живеят около 500 000 човека. Там бомбардировките не са спирали от началото на конфликта и сега очакванията са градът да бъде завзет вероятно до средата на идната седмица, тъй като боеве вече се водят буквално по улиците.

„Мариупол остава Украински град, въпреки че битки се водят от сграда в сграда“, съобщиха от пресцентъра на кметството.

Международни медии съобщават, че градът е напълно отцепен от останалат ачаст на страната и в момента е под руска обсада. Всички опити на Киев да изпрати подкрепления към Мариупол засега са се провалили.

Руските сили вече са в Мариупол, боеве се водят и близо до центъра на 500-хилядния град

„Няма начин украинските сили да преодолеят обсадата“, съобщи Олекси Арестович – съветник на президента на Володимир Зеленски.

Военни кореспонденти, намиращи се в града, съобщават, че жители на Мариупол готвят на улицата, след като електричеството, газта и водата са били спрени в минусовите температури през изненадващо студения март. Повечето цивилни обаче се намират в бомбоубежища, въпреки че някои са направили отчаян опит да напуснат града, рискувайки живота си. До момента всички опити да се установи хуманитарен коридор пък бяха провалени.

Карта на войната към сутринта на 19 март 2022 г., ситуацията не изглежда "розова" за Централна Украйна

Жестоката истина е, че на места в Мариупол действително има убити на улицата, а някои от секторите в града са толкова опасни, че никой не може да организира прибирането на телата на загиналите. Вече има доклади и за масови гробове.

В същото време батальонът, който ръководи защитата на града е именно един от сочените от Москва за „неонацистки“ – „Азов“. И въпреки че през 2014 г. западните медии ги наричаха неонацисти, сега репортажите са с по-нисък градус. „Азовския баталион е ултра-националистическо военно сформирование, което е интегрирано към редовната армия на Украйна“, съобщава CNN.


Така описваше преди 8 години BBC батальона "Азов"


Мариупол се счита за ключов за руското настъпление в южната част на Украйна. Завземането му е стратегическа цел за Москва, защото ще свърже по земя континентална Русия с анексирания Кримски полуостров.
 


В категории: Войната в Украйна


Флагман.БГ Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си 22/12/2024, Неделя 20:20 0
Флагман.БГ Мартин Кура е новият й мъж Мартин Кура е новият й мъж 22/12/2024, Неделя 17:40 6
134
Коментара по темата
134.
Хаха
22.03.2022 21:13:13
0
2
ми те тия фашисти взимат жителите за заложници, каква защита? Фашагите ги ползват за жив щит.
133.
ХХ
22.03.2022 15:41:00
0
3
Финландците може да са всякакви, но ИМАТ ОРЪЖИЕ, следователно са СВОБОДНИ хора и затова вярват в себе си и не искат нато.
Българите са роби, нямат оръжие, вярват, че са отпадъци и затова ВИНАГИ искат някой да ги клеца.
132.
Крамолин Уйдурманев
22.03.2022 15:18:39
1
0
Здравейте дърдорковци
131.
az
22.03.2022 12:20:53
3
6
Истината е, че не Азов пазят населението, а азовците се пазят скрити зад населението. Един американски военен стратег много добре го беше написал. Проблемът за разрушаването на някои сгради в населените места са предизвикани от укриващите се в тях бойни части на Украйна. Истинската стратегическа ( не разрушителна ) война се води извън населените места, но за да се случи това, воюващите страни трябва да приемат този факт. Как да се случи това, когато азовци се крият зад гърба на обикновените хорица и дори умишлено ги блокират в опитите им да напуснат града ( пускат само тези с финансовите аргументи). И да, вече трябва да нямаш между ушите си никой, за да разбереш каква е целта на Путин. Целта са му тези бойни формирования, които демонстрират антируски и профашистки настроения. Нахлуването в суверенната територия на Украйна е с цел да отдалечи задаващата се опасна за Русия организация, която видно се режисира от САЩ и НАТО. Наисина тази война заприличва на прочистваща офанзива от страна на руснаците и от САЩ и НАТО много добре знаят кой и къде е ранил "мечката". Това е истината, пък приказките, че азовците пазели украинското население - много поздрави. Азовците са като нашите ловци на бежанци, само че с пропусквателни функции и вменености от ТВ, че са защитници. Те ли не знаят, че Русия умишлено не е използвала самолетите си и ракетите си със среден и малък обсег ? Ай стига глупости и мислете преди да вменявате нелогични неща. Ако само азовци имаше в Мариопол, до сега да бяха прегазени като валяк - зелена морава. Русия пипа внимателно, а бившия стратег на Шварцкопф трезво заяви: Русия овладява Украйна с невиждана скорост. При това пазейки цивилното население. Пак той написа: "Пиша невиждана скорост, защото никой няма да ви каже, че преди военните действия в населени места, руснаците изпращат диверсионни разузнавателни групи, за да отбегнат невинните жертви в сградите." Кадировци пък са пълни с клипове, как намират хора държани като заложници по избите и домовете им. Така че мислете и не вярвайте безрезервно на всичко написано, защото истината е, че ако Русия търсеше погром над сгради и смъртта на цивилини, нямаше да пипа внимателно, а щеше от дистанция да постиигне резултат, а офицерите им щяха да са на масата със сельодка и водка в ръка.
130.
Bbb do 129
21.03.2022 10:56:39
4
7
Шведският премиер "отряза"опозицията за НАТО.
Това е статия намери я и прочети.Такава позиция ще вземе и Финландия.
129.
Революционер.
21.03.2022 00:16:29
2
6
Такова официално заявление както ти казваш няма. Защо лъжеш и кой мислиш че ще ти се върже?
128.
Революционер.
21.03.2022 00:05:54
8
6
Глупости. Финландия и Швеция за в процес на присъединяване към НАТО точно заради действията на Русия в Украйна, и заплахите които отправиха към тях, които имаха противоположен ефект. Наистина прав си за това че имат глави с които мислят.
127.
Bbb
20.03.2022 23:41:50
2
8
Финландия и Швеция затова не са в НАТО защото с този ход може да се застраши линията за световния Мир.Даже го заявиха официално, имат глави с които мислят и трудно могат да бъдат манипулирани.
126.
Bbb do 121
20.03.2022 23:21:28
7
6
Латвия и Естония са други народи ,имат друго мислене още по времето на СССР,не са им промивали мозъците като в Украйна последните 35 г. където виждаме едни татуирани психопати и то от различни поколения и оръжие в ръцете им.Това е пропагандата и целта на САЩ от години.
125.
XX
20.03.2022 23:12:45
8
10
Да пожелаем успех на руснаците и след освобождаването на Мариупол бързо да освободят и Мирослаев, Харков и Одеса.
124.
XX
20.03.2022 23:07:05
4
7
До Vice

"За горделивия, суетен запад..." - Ц. Западът е нагъл и безскрупулен.
123.
Соломон Паси
20.03.2022 23:04:28
4
5
Само да припомня, че ние атлантиците, ВИНАГИ сме подкрепяли БКП и ДС срещу България и българите. Защото ВСИЧКИ атлантици произлизаме от БКП. И аз, и Плевнелиев, и Борисов, и Цветанов, и Дайнов...
122.
ХХ
20.03.2022 23:02:13
5
8
Присъствието на азов обяснява жестокостта и подлостите срещу цивилното население. Путин е предател ако не ги залови, съди и разстреля публично!
121.
Революционер.
20.03.2022 23:00:06
4
8
Какво ще стане?

Ще ти кажа аз какво ще стане.

Ще пуфтят, ще мрънкат, ще заплашват,
накрая хъката мъката, ще се примирят че не са желани там. Щото колкото да са бият в гърдите че са велика сила и голяма империя, не искат от империята им да остане само пепел.

А и Путин, си има жена и дете, някоя от държавите (забравих коя) в лошия запад, което само по себе си си повдига някои реторични въпроси с които аз няма да се занимавам, така че спокойно, ядрена война няма да започне.

Впрочем Естония и Латвия са пълни членове на НАТО, и граничат на изток директно с Русия. Та интересно ми е от НАТО там чувстват ли се заплашени, и можем ли да очакваме ''специални военни операции'' на територията на тези държави в бъдеще?
120.
Bbb
20.03.2022 22:49:32
6
3
Някой знае ли от тези дето драскате глупости ако утре Украйна я приемат в НАТО и започнат да се правят Натовски бази на границата с Русия и да се пълни с войска и оръжие какво ще последва?С празните си кратуни ще се изпарите за секунди,няма да успеете да се разсмърдите даже.Олигофрени.
119.
Революционер.
20.03.2022 22:03:55
5
13
Там в Украйна целият свят в момента наблюдава нагледно междубратската обич на Русия от 24 Февруари до сега. Толкова за този мит. Но ''Блажени са вярващите''.

Смърт за тираните! Смърт за Путин!
За родоотстъпниците изгнание!
118.
ПС
20.03.2022 21:27:39
3
9
междубратската обич я наблюдаваме нагледно в Украйна от 24 Февруари до този момент. толкова за този мит.
117.
Революционер.
20.03.2022 21:03:32
4
11
А до онзи лемур който каза че американците само си търсили интересите при нас, а руснаците с болка ни наричали не-приятели, защото искрено ни обичали, разсмя ме добре, честно, благодаря.
116.
Революционер.
20.03.2022 20:08:04
5
16
България за българите и свободолюбивите! Който иска диктаторства, знае на къде да поема!
115.
Революционер.
20.03.2022 20:04:56
8
19
До тези долните: Хайде обяснете ми защо ни наричат не-приятели руснаците? Защото вероятно причината не е че си избрахме силни съюзници, към които те не фигурират, и обявихме позиция против тяхната.

Смърт за тираните! Смърт за Путин!

А за вас, копелета родоотстъпници, които се чувствате повече руснаци от колкото българи, и се чувствате длъжни към тях, бичове на голо, и масово изселване, да хващате директно пътя към фашисткия режим за който милеете! Без провизии, без храна, вода. Ако измрете по пътя до майка ви Русия, нищо ценно няма да бъде загубено!
114.
бай Драгой
20.03.2022 18:16:03
4
8
Здравекте от бай Ви Драгой.
От 2002 до 2022 г украинците в Харковския военнен завод (който е ликвидиран вече) създават много нови оръжия, местно производство, с подкрепата на западните правителства. Купуват лицензирани технологии, приложими в Харковския военнен завод. Така какво са създали за тези 20 години:
1. Снайпер "Тirex" и Снайпер "Alligator", цевта е Американска, а сглобката в Украйна.
2. Противотанконков преносим комплекс "KORSAR" и "STUGNA", взаимстван от руския аналог "ФАГОТ" и американския "JAVELIN".
3. Реактивна системма на залпов огън "ЕЛХА", с радиус на действие 70 км, аналог на руските "КАТЮША".
4. Танк "ОТПЛАТА" оказал се със слаба броня, аналог на руския танк Т-80, но с американски прибори на борда за прицел.
5. Ракетен модерен комплекс (НЕПТУН), ракети модел (Земя-Море-Земя), с ракети със среден обсег от 300 км поравение на целта. С възможност да поразява големи морски военни кораби или наземни цели.
С възможност да достигне Русия, Източна Европа и до България, е вече няма до може да достигне благадарение на Русия. Това е въоръжение произвеждано от Украйна в последните 20 години.
Плюс закупените комплекси от САЩ "JAVELIN" и турския безпилотен самолет "БАЙРАКТАР" и много други оръжия, щедро финансирани през последните 20 години от САЩ и Западна Европа.
Така, че Путин си е решил въпроса за охраната на РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ и Европа през следващите 20 години.
Айде и много поздрави от бай Ви Драгой, информацията е директна и е само от Украинския военнен завод в Харков от преди Специлизираната Военна Операция на РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ. Изводите си правете сами, до къде са я докарали Украинците и дали са за оплакване.
113.
Дядо Ваня
20.03.2022 14:26:01
12
15
Фатална грешка на Путин беше че изпрати роби да "освобождават" свободен народ
112.
Vice
20.03.2022 13:24:46
11
15
САЩ и Европа докараха тази беда. Просто трябваше да подпишат проекто договорите които Руската федерация предостави на вниманието на САЩ и НАТО, да си изтеглят настъпателните оръжия от източна Европа и да подпишат че няма да приемат в НАТО Украйна и Грузия. За горделивия, суетен запад тази цена се оказа неприемлива. Още тогава беше казано че в случай на отказ на САЩ, Русия обмисля "военно технически стъпки". За т.нар. запад украинския живот е без значение. По важно е позьорството в НАТу и да "демонстрираме единение" . Европейските правителства са най виновни, защото дадоха превес на омразата си към руснаците, вместо на мирното съжителство и здравия разум. ЕС е най лошото нещо което се случи на европейските народи.
111.
hm
20.03.2022 12:41:42
12
9
Руснаците не са дотам виновни, най-виновен е путин , сега не знае как да обясни на народа и нашите русофили , че печели войната.
Бунаците казват , че всичко са поръчкови новини , но истината е , че войната продължава и Украинците не се дават.
110.
Външен наблюдател
20.03.2022 12:15:27
0
13
Лошо за света,лошо за Украйна,лошо за Русия.От ден на ден става все по- лошо и за нас.Дано се разберат по скоро.Все пак са славянски народи!И разумът да наделее!
109.
Бургас
20.03.2022 10:09:26
12
25
Американците, дори докато ни казват "приятели" си мислят че сме някакви маймуняци, които биха изтъргували за жълти стотинки стига това да отговатя на егоистичните т. нар. американски национални интереси. Докато руснаците дори когато казват, че сме неприятелска страна за тях, предатели го казват с болка, защото ни имат за братя и ще ни се притекат на помощ, ако изпаднем в тежка ситуация.
Това е разликата.
108.
морски
20.03.2022 10:07:10
8
17
до 82 и 107: Американците, дори докато ни казват "приятели" си мислят че сме някакви маймуняци, които всеки момент биха изтъргували за жълти стотинки стига това да отговатя на егоистичните им т. нар. американски национални интереси. Докато руснаците дори когато казват, че сме неприятелска страна за тях, предатели, го казват с болка, защото ни имат за братя и ще ни се притекат на помощ, ако изпаднем в тежка ситуация.
Това е разликата.
107.
до 82
20.03.2022 09:28:05
6
1
А кой ни наричаше неприятели преди да СТАНЕМ неприятели?!
106.
до 96
20.03.2022 09:22:53
10
18
Наскоро случайно се заговорих с един мъж женен за рускиня. Била тук от 3-4 години, но не искала да живее тук. Попитах го къде иска да отива. Каза, че искала да се местят в Русия. Изненадах се и попитах там не е ли същото положението, а може би и по-лошо. Той каза, че е по-добре и сподели първото си впечатление, когато още са говорели онлайн. Тя си седяла през зимата, облечена в леко неглиже, а температурата вкъщи била 28 градуса и прозорецът бил отворен. Тук аз плащам през носа за някакво измислено парно, уж за да ми е топло, а трябва да се обличам все едно съм в Сибир. В някои случаи и това не помага и пускам и климатик. И това при положение че температурите тук рядко са под нулата!
105.
до 100
20.03.2022 09:13:18
7
7
По същата причинна, поради която българите в чужбина се дистанцираха навремето от "сънародниците" си пристигнали със специални куфарчета от България.
104.
M.K.
20.03.2022 08:54:31
11
11
Снощи е имало протест на руснаците в Румъния против войната, а у нас излизат българи с подкрепа на Русия
103.
Чудна работа
20.03.2022 08:27:41
6
23
Защо ли украинската колония в Бургас и Поморие се дистанцира яко от новодошлите? Какво знаят, което ние не знаем?
102.
До 92
20.03.2022 08:14:24
3
20
А то кои мислиш че дойдоха жените на мутри,депутати и олигарси за обикновенните хора коридор няма държат ги за жив щит
101.
Русифил=дебил
20.03.2022 08:13:16
20
14
Безродниците пак се активизираха. Ами така е, безработни, без подкрепа от никого, от разпаднали се семейства, единственото, което им остава е да злобеят срещу нормалните хора на България и Украйна, защото тайно искат да им се случат нещата, които са им са се случили на тях! Разбрете, за наса нормалните всички путинофили сте безполезни плазмодии, без никакъв принос към обществото!
100.
Глупавите медии
20.03.2022 08:09:39
10
19
Даже вече не се опъват да манипулират хората че руската армия губи в Украйна значи победата на Русия е близо
99.
До 93
20.03.2022 07:53:41
12
21
До 93 :
В Русия заплатите са колкото в България , а цените на бензина е 90ст. , дизела 1лв. , олиото 1,20лв. , млякото 1лв. , брашно 90ст.

+ със затворени очи да посочиш с пръст в Менделеевата таблица - все го има, при това в изобилие!
Но най - важното : имат много силен нюх да различават Истината от лъжата. Без погрешен нюх към Добро и зло, никакъв наивитет и манипулируемост! Не като нас наивни и повърхностни злобни, за голямо съжаление, но е факт.
98.
Киро докара янките тука
20.03.2022 07:27:17
8
10
За туй ревът руските подлоги
97.
Даааа
20.03.2022 07:17:16
8
10
@Революционера безапелационно взе приза- "Най-голям идиот с достъп до интернет"
Браво...
96.
А бе
20.03.2022 07:10:42
1
18
Гледам,русофили,русофоби,пяна много,а олиото,5-6 лева на промоция...
Петрола пада, бензина се вдига...Брашното хвърчи също, война,а ние изнасяме пшеница...
Не са на добре нещата хора, не са.
95.
Реалист
20.03.2022 07:04:30
6
28
https://blitz.bg/svyat/sheft-na-meditsinskata-sluzhba-na-azov-se-preobleche-kato-bezhanka-za-da-izbyaga-ot-mariupol_news874953.html

Да не се окаже, че първите седмици в България са дошли точно жените и децата на азовците, а истински нуждаещите се нямат възможност да избягат, държат ги насила по домовете им, АЗОВ да ги ликвидира, а да припишат това на руската армия. Манипулацията е ясна като бял ден!
А тук наивниците детински приеха машинацията за чиста монета, без да разпознаят лъжа от истина! Това вече е голям проблем!
Сега вече става ясно, защо украинските мигранти от преди 5-6-7 години се снишиха, скатаха и не подават и до сега ръка на уж "своите си"!
АМИ ЗАЩОТО ГИ РАЗПОЗНАХА - от Азовското племе са, роднини на убийци! А лапнишаранковците наивно се втурнаха заслепени, без да разсъ ждават трезво! И мисиркате, притиснатк от шефовете си заради едната заплата 900 лв. в провинцията!
94.
76543
20.03.2022 06:51:01
6
23
В Донбас руското население, което е 90 %, е подложено на геноцид, фашизъм от укрите фашяги. Вече повече от 8 години!!!!
93.
Революционер.
20.03.2022 05:44:06
11
24
Тръгнал тука единия да ми обяснява как най-нацистката , най-анти-семитичната, най-фашистката държава в света, ще се бори със нацизма в някаква държава дето е една педя от нея на картата а батальона азов му наливат пари евреите от израел, другия там бургазлията ще ми се пени натровен, че американците не си водили учтиво и честно войните.

Абе младежи, я вземете да станете от компютрите и се поогледайде малко навън, може да ви се опреснят главите малко.
92.
88
20.03.2022 03:07:48
1
11
че са за това там*
91.
Революционер.
20.03.2022 03:06:15
13
24
Та ти сериозно ли вярваш че за това там бе капут! Те в русия имат най-много нео-нацистки групи и индивидуални нацисти в света бе, което ще рече че имат най-много нацисти в армията си, по чистия път на логиката. Което си е малко иронично като имаш на предвид историята им през ВСВ.

Вагнер даже не ги броя, тия неудачници могат да се бият ефективно само срещу гладни африканци.
90.
Хан Крум
20.03.2022 03:00:41
16
33
АЗОВ - признат от конгреса на САЩ фашистки батальон. Главорези до един. Затова и живи няма да излязат от града, колкото и да се преобличат в цивилни дрехи даже и в женски.
Бавно и сигурно руснаците ще очистят града от тях…и отиват към следващия котел с украински фашистки уроди. Пролетно чистене му е майката - всички гадове аут
89.
Революционер до 85
20.03.2022 02:49:36
7
19
Марш бързо да казваш на дедо ти Вова, че хич не ми пука за ядрените му вибратори!
88.
до пишещите тук от 80-те %
20.03.2022 02:47:52
14
19
Дори украинците да избият всички руски войници, което може да стане само в сънищата им, руските стратегически ядрени ракети могат да направят Украйна двойник на Луната. Та дали руснаците ще се оставят да загубят войната или не са решени да я спечелят на всяка цена? Въпросът е риторичен... А колко още разрушения и жертви ще има в Украйна, зависи само от това колко по-бързо ще капитулират украинците и ще приемат руските условия.
87.
*********
20.03.2022 02:45:54
6
12
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
86.
Революционер.
20.03.2022 02:40:07
3
5
Не знам кой мисли че Украйна печели към момента, въпреки че успаха да очистят някои важни руски командири.

Вие що водите въображаеми аргументи, и се обиждате на несъществуващи хора бе??
85.
кофти матрял
20.03.2022 02:28:10
12
7
до 78: Казах "дори някои от по-интелигентните русофоби взеха да усещат истината". За теб има време още.
84.
Демократичен преглед
20.03.2022 02:24:47
11
10
Наистина добри отрезвяващи новини, изчистени от украински фейк и западна пропаганда.
83.
Революционер до коментарите долу
20.03.2022 02:18:29
19
19
криви, прави , лоши добри, американците поне ни изпращат оръжие и техника, и помагат логистично, и не ни наричат не-приятели!!!
82.
до 78
20.03.2022 01:41:01
8
17
"мен ми е приоритет да запазя населението, затова ще обявя война на държавата ти ще ви нападна и ще я приобщя към моята понеже ти мисля доброто. Като я превзема ще я освободя от краварите и нато и ще имате честни и прозрачни избори."

Нали така ве русофиле??? Баси и промития мозък дето трябва да си...
81.
Понел 78
20.03.2022 01:34:27
11
17
а кой медии да слушаме ве руските? Целия свят без 2-3 страни са "правилните" медии и са подлоги нали така? Само Путлера Ким Чен и Китай са спасителите на човечеството? Всичко що е нато са сатанисти и искат да ни поробят ама джужето само иска да спаси света нали така :) Да наистина кофти матрял след като толкова хора вярват на тия тъпотии...айде криите се че утре американците дето дойдоха днес пускат 5г-то и кемтрейлсите.
80.
Революционер до кофти матрял
20.03.2022 01:04:55
3
9
Не мисля че някой си мисли че украинците не губят към момента, за съжаление. Въпреки че очистиха някои важни командири.

Ти що водиш някви въображаеми аргументи в главати си и се обиждаш на никой конкретно бе?
79.
кофти матрял
20.03.2022 01:00:08
16
29
Който слуша "правилните" медии си мисли, че поне половината руска армия е в ковчези и аха да минат в контранастъпление и да превземат Москва и да предадат Путин в Хага :))).
Истината е мааалко по-друга и някои от по-интелигентните русофоби взеха да я усещат. Руската армия участва с ограничен ресурс в тази операция, само колкото е нужно за победата. Войната не продължи само 3 дни, защото приоритет за руснаците е избягването на цивилни жертви, дори и с цената на повече жертви от тяхна страна. Мариупол скоро ще падне. За животните от "Азов" милост няма да има. По принцип в града трябва да има 14 000 от тях. Предполага се, че около половината са избягали, а другата половина ще си останат там. Основните части на украйнската армия са в Донбас. Защо са там всеки може да се сети. Обкръжени са и дори без бой няма да издържат дълго. Когато руснаците приключат с тази голяма групировка мача нещата във военно отношение ще са приключили.
78.
Революционер.
20.03.2022 00:48:02
6
9
той беше от бача бази момчетата на един местен султан, изкарахме го от там но някои навици си останаха в него...
77.
*********
20.03.2022 00:43:44
3
8
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
76.
Да да така е
20.03.2022 00:41:44
12
10
Докато бяха американските военни там, то там беше райско кътче! И аз бях там и ядох и се смях. И весело ни беше и много се смяхме с Революционерът. На него оттам му е прякорът. Искаше да му направят
шведска революция и му я направиха, гаменчитата ;)
75.
Революционер до 70
20.03.2022 00:32:44
1
11
Пак като не е дядо ми (лека му пръст) добре, той обичаше да ме шамари щото аз обичах да не слушам :)
74.
Слава Украйна
20.03.2022 00:31:52
20
17
Има възмездие руските алкаши да се махат от Украйна
73.
Революционер.
20.03.2022 00:31:30
4
14
Е нали всички това искаха от тях, да се изтеглят от тези територии, за всеобщото добро. Като го направиха, всякакви групировки които се криеха се надигнаха и наистина станаха райски кътове.

Райски кътове за радикални, унищожителни секти на исляма.

Сега пак ли да се връщат? Майната им.
72.
бургазлия
20.03.2022 00:26:47
11
19
Афганистан, Ирак, Сирия. Все демократични държави трябва да са, нали им занесоха демокрация, най-демократична и то. Поне това ни убеждаваха, че ще внесат демократичните ценности там. Сигурно е райско кътче. Кеф ти Маями, Холивуд, Алепо, Кабул и т.н. все райски кътчета ще да са
71.
До долния
20.03.2022 00:24:55
9
15
Айде, баба ти те вика да те къпе, че ще лягаш!! Революционере!.....
70.
:)
20.03.2022 00:21:58
8
2
Добро определение за агресор
69.
Революционер.
20.03.2022 00:19:02
5
18
обаче ако си съгласен, да се уговорим да вземем едни самолетни билети за Афганистан, и да поразпитаме някои местни жени там как живеят, след като американците прекратиха агресията там?
68.
морски
20.03.2022 00:16:31
14
14
По определение "агресор" се нарича страна, която напада друга страна преди САЩ, така че Русия си е агресор отвсякъде.
67.
Агенция Широка халка мая радная
20.03.2022 00:15:00
4
11
Знавм сето кадиря плашеше укрите ,че влиза в киев спретнал се в едни кубинки за 1200 евро,после като му хакнали IP то се оказало че бил в русия . Другаре гъзарете пазетеее другареее,няма рублиии и копейкин не дава.
66.
Революционер.
20.03.2022 00:10:48
7
12
Робот съм защото съм виждал и виждам реалноста каква е и не цивря травматизиран ли? Щом си казал.
65.
Революционер.
20.03.2022 00:08:34
5
13
Това исках да чуя. Другите глупости които си написал не ме интересуват. В това че америка са били агресори, както русия са днес, постигаме съгласие.
64.
бургазлия
20.03.2022 00:07:49
13
7
какъв революционер, ти си просто робот
63.
бургазлия
20.03.2022 00:04:43
15
7
Какви сложни случаи виждаш? Руснаците са агресори, както и американците. Не може да го проумее малкият ти мозък ли? От самото начало това казвам, но ти нещо не го разбираш. Гледам обективно как стоят нещата, не говоря измислици като теб, как американци отишли да подпалят Ирак, защото искали да си запазят инсталациите. Ти наред ли си това да ми го цитираш за оправдание? Те самите американци се срамуват от историята, Колин Пауъл го е срам от лъжите си, ти си някакъв робот, който си мисли, че след като говоря истини за американската инвазия съм бил на страната на московският палач, който унищожи опозицията си, изтрепа сума ти журналисти. Разбирам те че ти е трудно да го проумееш, че човек който не е американофил, то няма как да не е русофил, но явно днес научи, че има такива хора. Може и да ти е трудно, знам ли
62.
Революционер.
19.03.2022 23:55:57
7
16
Впрочем, що не каза нищо за чеченските войни, като те питах бе?
Да видим как ще ми обясняваш колко сложен е случая, когато са руснаците тези които стрелят и взривяват цивилни, не американците.
61.
Революционер.
19.03.2022 23:52:28
2
14
Ти като разбирач и човек който лесно вижде през мъглата на пропагандата може би ще ми разясниш този случай.
60.
Революционер до бургазлия
19.03.2022 23:48:18
12
21
БТР-а със Z където надупчи колата със едни баба и дядо вътре и той ли беше изфабрикуван, или украинци са го карали?
59.
морски
19.03.2022 23:47:35
8
9
Който гледа "правилните" медии си мислеше, че половината руска армия е в ковчези и всеки момент добрите украинци минават в контраатака и превземат Москва. Истината е съвсем друга и дори и някои от по-интелигентните русофоби започват да я усещат. Руската армия участва с ограничен ресурс в тази операция, само колкото са нужни за победа. Войната не продължи 3 дни заради стремежа да се минимализират цивилните жертви. Мариупол скоро ще падне. За животните от "Азов" милост няма да има. По принцип в града има 14 000 от тях. Предполага се, че половината са избягали, другата половина ще си останат там. Основните части от украинската армия са в Донбас. Обкръжени са и дори и без бой няма да издържат дълго. Когато руснаците приключат с тази голяма групировка във военно отношение нещата ще са приключили.
58.
бургазлия
19.03.2022 23:44:16
17
22
Така изглежда градът с 500 000 жители, а на снимката 5 блока и малко къщи в които живеят около 5000 човека! Няма да забравя как на вторият ден от началото на войната се въртяха изфабрикувани клипчета в мрежата, как "РУСКИ" танк мачка в Киев кола покрай пътя докато останалите коли по улицата спокойно си минаваха или друго в което два танка пак на улицата между тях си се стрелят :). Та имаше и такива наши политици, като Хаджигенов, които обясняваха как това се случвало, докато 20 секунди преди това ни обясняваха как руска колона с била на 30 км от Киев. Как реши Хаджигенов, че средностатистическият българин ще повярва, че някакъв заблуден руски танк успял някакси да премине тези 30-тина км сам и да влезе в Киев и да мачка??? Просто не ми го побира акълът, как все още има хора които вярват на пропагандата, ама аз й не вярвам че има хора които се връзват да мятат торби с пари през терасата ...
57.
Революционер до 56
19.03.2022 23:39:52
5
22
Горките добросърдечни руснаци които умират за братското население. А ако завземат урановите и газовите находища, си е чисто случайна печалба.
56.
До 53
19.03.2022 23:31:03
16
5
Преди 100 години са се били на полето. Вече определено не е така. От написаното по-долу от коментиращите разбрах, че всичко зависи от моралът на агресора. Защото и 24 февруари 2022 и 19 март 2003, ще останат като срамни дати й за двете империи. Едната започнала със страх от разширението на НАТО, а другата с лъжа за направата на биологично оръжие, което щяло да попадне в терористични ръце като Ал Кайда!!!. Руснаците влизат с танкове и пазят колкото могат братското население, в резултат губят десетки хиляди жертви. САЩ влизат с напалм и стрелят по всичко живо, те не ценят животът на цивилното население, т.к. дълбоко в културата си голяма част са расисти. Както й роботът революционер писа по-долу, че познавал такива
55.
Нищо ново под слънцето
19.03.2022 23:24:38
8
18
Както винаги руската политика е изключително глупава и в крайна сметка патят обикновените руснаци.
54.
Революционер до 53
19.03.2022 23:15:46
0
22
Така изглежда съвременната война. Всеки търси максимално тактическо надмощие и граници няма.
53.
...
19.03.2022 22:58:58
0
15
Не разбирам от войни, но защо битките не се водят извън градовете? "На фронта" на поляните в окопи, защо и двете срани застрашават живота на мирните граждани?
52.
Революционер до 50
19.03.2022 22:48:48
5
31
Руската военна доктрина е в зоната си на комфорт с големи загуби на живот, така че може да се каже че с изключение на някои големи спънки, нещата се развиват по плн за тях.
51.
Niko
19.03.2022 22:47:58
22
22
Путин ще загуби воината светът е с Украина а Русия е изолирана а няма икономика и технологии.Не може да рушии градове и да не настроиш хората срещу теб Вече и Руснаците в Украйна се записват войници срещу Путин
50.
Цитрон56
19.03.2022 22:45:58
17
20
И въпреки това провала на Путин е грандиозен, всички очакваха за 3 дена на премине през цяла Украйна.... 3 седмици по късно и едвам едвам един по значим град.... съчувствам на младите руски войничета и майкоте им
49.
Kok
19.03.2022 22:42:45
24
23
Даже и да падне Маринопол това ще еужас за Путиновите фашисти на всяка крачка ще ги чака изстрел от украински руснаци които също са срещу Путинови режим ,След края на воината която Путин ще загуби защото Русия има мижава икономика която няма да издържи идва трагедията за руския народ ,Украйна ще се възстанови с помощта на Европа и САЩ ,/Както Германия след ВСВ/ а руския народ ще затъне в нищета .Жалко за хилядите жертви от 2та края .Но Путин е неонацист и ще руши докъдето може Трябва да се помогне на Украйна с оръжие за да се защити от вооръжените до зъби фашисти комунисти.
48.
Орт
19.03.2022 22:37:10
26
16
Маріуполь сега е украинският Ленинград.А фашизма си има ново столица Москва.
47.
Революционер.
19.03.2022 22:37:03
18
36
Смърт за тираните! Смърт за Путин!
46.
Революционер.
19.03.2022 22:36:22
5
33
а що се касае до Буш, той заслужава смърт!
45.
Изроди
19.03.2022 22:34:15
23
24
Да се хвалят с унищожението на цивилен град, с това че са използвали хиперзвукова ракета и колко много чужда територия е превзета!!!!
Никой не е падал толкова ниско като Путин - да изпрати срещу братски славянски народ в територии с 80 процента рускоговорящи население сирийски и чеченски ислямски главорези.
44.
Революционер до бургазлия.
19.03.2022 22:20:11
9
28
Говори каквото искаш но бойците са Садам наистина се укриваха, сред цивилни и ги използваха като месни щитове, а американците си защитиха ресурсите и инсталациите които те построиха за добива им там, и за правителството това беше важното.

Да чуем нещо за чеченските войни на русия от теб?
43.
PUTIN E VELIK
19.03.2022 22:12:46
20
18
PUTIN E SPASITEL NA NACIITE OT ZLOTO !!!
ANGEL NA SPASENIETO!!!
42.
бургазлия до Революционер
19.03.2022 22:08:26
19
9
Работи в родината си и никое дете с експлозиви, няма да лети към теб да отмъщава за разкъсаната си бременна майка с братчето му в коремът й.
41.
Революционер.
19.03.2022 22:07:13
6
21
Познавам момчета и от двете, и наистина на някои умът си им остана там.

Но знам и други които са си войни по душа и нямат проблеми. За тях беше като лов на дивеч. Въоръжен дивеч на два крака.
40.
do 38
19.03.2022 22:05:07
2
6
Защо НАТО и ЕС не им дават ...
39.
Бургазлия до Революционер
19.03.2022 22:03:37
23
7
Какви познати имаш? Познати, които са охранявали или такива, които са унищожавали местното население? Защото има разлика, но едва ли ще го разбереш. Военните, които имат поне малко морал, или са превъртели или веднага са напуснали армията след това, не ти говоря за уродите, които се кефят да убиват хора. Tези, които може би познаваш, са някакви охранители, по които са гърмели иракчаните, които са искали да отмъстят на нашествениците?
38.
Мишо
19.03.2022 22:02:39
4
24
Между другото знаете ли защо Украйна не обявява война на Русия, защото ако го направят руснаците по договор с ЕС ще имат законна причина да им спрат доставките на газ през Украйна.
А после, кой дърпал конците, а!?
37.
do 34
19.03.2022 22:01:54
15
23
Pycия води война до Победа.
36.
Революционер.
19.03.2022 22:00:30
7
26
Много е лесно като единствено си виждал война през екрана, да учиш войници които са гледали смъртта в очите на морал и какво е правилно и неправилно.
35.
xx
19.03.2022 21:59:54
9
26
Голям Страх- Зеленски се пени всеки ден , но не сме да обяви Война на РУСИЯ.
34.
Мишо
19.03.2022 21:59:16
15
35
Не знам защо но тези от Украйна всички псуват на руски, а после говорят че са по различни. Това е гражданска война, защото украинците и руснаците са един и същи народ. Ще се отнася до полк Азов, то тях трябва да ги избият до крак. Те са истински фашисти, терористи и убийци. Те самите даже не си го крият, напишете в нета Азов и ще видите, гледайте клипчета!
33.
Революционер до бургазлия
19.03.2022 21:57:59
7
25
Каквото и да кажа, ти ще си разбираш каквото си искаш, така че какъв е смисъла да ти давам обяснения?

Но ако към теб и твоите братя по оръжие бяга малко момченце с експлозиви на корема, радикализирано със всякакви щуротии за славен задгробен живот от баща му и свещенниците там, ти какво би направил?
32.
do 28
19.03.2022 21:55:09
13
11
Taм съм - само че Украйна още не е обявила война на Русия.
31.
Революционер.
19.03.2022 21:54:55
10
23
Да бе то вярно имаше биологични лаборатории там... та какво стана като дигнаха толкова шум за тях, сега дума не обелват?

Или нищо интересно не са намерили там, или ако са, са си го прибрали да си го доразработват те......
30.
бургазлия до Революционер
19.03.2022 21:54:06
28
17
Не знаех, че още има индивиди, които подкрепят военна агресия срещу цивилни без причина, но самият факт че съществуваш ме опровергава
29.
123
19.03.2022 21:52:19
13
16
ne zabravqite o6te edno ne6to
30 amerikanski laboratorii koito sa podgotvqli genno modificirano biologi4esko orajie koeto da zasqga slavqnskiq gen
PUTIN E SPASITEL NA SLAVQNITE!!!
28.
Революционер до 26.
19.03.2022 21:51:58
8
22
Може би имам познати от американските сили които са били на място там, но какво значение би имало това нали...
27.
Революционер до 23.
19.03.2022 21:49:58
9
23
Ти там ли си, като много обичаш Русия и войната им?
26.
До революционер
19.03.2022 21:49:17
31
34
Какво въоръжено население? САЩ нападаха с напалм, жени, деца, старци и вероятно 1% от жертвите им са били население, което се е въоръжило както казваш. Президентът на САЩ промиваше мозъци с това, че Садам има нещо общо с Ал Кайда, след което се оказа, че е пълна измишльотина с която искаха да влязат, нито оръжия за масово поразяване бяха открити, нито нищо. Чудно защо в Хага не го призоваха да съдят Буш младши за военнопрестъпления срещу човечеството?
25.
do Valerkata
19.03.2022 21:47:02
5
6
Ти що не организира нищо против Русия.
24.
do 22
19.03.2022 21:45:40
10
11
Da sa e... Мариупул чакаше евакуация на населението. Сега започва - ИСТИНАТА за Кадиров
23.
do русофобите
19.03.2022 21:42:36
22
18
Що са криете -отивайте в Мариупол, чакат ви с нетърпение.
22.
motofen
19.03.2022 21:41:07
16
19
Мариупол беше паднал още преди две седмици, според руските тролове
21.
*********
19.03.2022 21:39:13
0
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
20.
Пи-внимателно у нас
19.03.2022 21:38:34
19
25
Не сме нито наивни, нито прости. Това че сме славяни и доброжелателни към жените и децата ви, не ни прави слепи за истината в Украйна! А вие имайте уважение към нас, защото доброволно ви помагат обикновените български семейства, а не държавата! И не може да ни обиждате така, както у вас сте си свикнали! Тук номерата ви няма да вървят!!! Добре да си го знаете!!!!!
19.
do Flagman
19.03.2022 21:38:00
5
8
Я сега напишете как Патриарх Кирил е агент на КГБ- нали така говореше Валеркта...
18.
Революционер до бургазлия
19.03.2022 21:37:42
10
37
Причината сащ да навлязат в Ирак беше да унищожат режима на Садам Хюсейн, след като той нареди на армията си да превземат американските нефтни инсталации в Кувайт, които евентуално запалиха, след като не можаха да удържат позициите си там.

Войната беше не-конвенционална, и ирачканските бойци се укриваха сред цивилното население, което също се беше виоръжило подтикнато от националистическа реторика и чувството за дълг което им беше внушено.

В което се виждат паралели със ситуацията в украйна, ако информацията на руснаците може да се вярва.
17.
бургазлия
19.03.2022 21:36:43
24
23
Лицемерието на западният свят. След това показаха кадрите как американските военни охраняват кладенците и работниците на петролните им компании, които пресмятаха с Майкрософт печалбите от реките петрол, които щяха да потекат към САЩ. На западният свят не му идваше идея как да въоръжи и да се защити Ирак от агресорът, избил стотици хиляди невинни граждани за милиарди, които щеше да спечели от откраднатите им подземни богатства.
16.
Защитаващите
19.03.2022 21:36:32
18
27
Украйна да ходят доброволци. Ааааа...забравих. Преди дни едни други фукльовци от цял свят се наакаха от страх и си тръгнаха безславно към домовете си /оживелите де/. Швед пишеше и плачеше колко било страшно. Ега го и войника. Иначе се е държал като вас на книга. Муа ха ха.
15.
до Валерката
19.03.2022 21:34:59
11
17
Слаба организация - няма бургаШки русофоби на фронта. Всички си натискат задниците на топло -даже забравиха , че трябва да съборят Альошата на Тройката. Егати организацията.
14.
Христо Терзиев
19.03.2022 21:33:32
33
22
До българите пишешти в тоя отвратителен сайт- как не се срамувате да защитавате руските агресори и убийци. Как спокойно коментирате пишете унищожаването на един народ единствената вина на който е че иска да живее без някой да го освобождава. Как не ви е срам. Тия от Москва които пишат не коментирам - те си водят своята война, но за вас промити мозъци ми е непонятно как се радвате на убийствата и разрушенията.
13.
бургазлия
19.03.2022 21:27:42
10
37
Войната е отвратителна. Като чета тези редове, за убитите на улицата невинни граждани се сещам за 2003 г. , когато САЩ нападнаха СУВЕРЕНЕН ИРАК, без никаква заплаха за тях, без един убит гражданин/войник на САЩ от Ирак. САЩ нападайки Ирак, стреляха по всяко живо същество, което мърдаше на улицата. Кадрите с разкъсани детски крачета и ръчички са още пред очите ми. Изстреляни ракети срещу цивилно население, танкове и пехотата мачкаха всеки на пътя им. И въпреки всичко, някакси на западният свят не му пукаше, камо ли санкции срещу тях да бяха приложени.
12.
До 8 -мия
19.03.2022 21:25:30
16
14
Сергей отивай да лижеш задницата на президента си. А сетих се - няма да те пусне до него защото езика ти е отровен.
11.
Е как
19.03.2022 21:25:08
11
40
Нали всяка сутрин Зеленски разказва какви победи имат. Следобед, сменил дрогата моли САЩ и Полша за да вкарат света в трета световна, а вечер се сърди на целия свят.
10.
Пф
19.03.2022 21:22:43
18
30
Русия направи на пух и прах перфектно въоръжената хитлеристка Германия, че сега едни фашистчета азовчета са й като бонбонки детска радост! Не се излагайте!
9.
Слава Украйна
19.03.2022 21:20:53
49
23
Факт. Фашисти сте вие руснаците. Сука.
8.
Сергей
19.03.2022 21:18:32
21
47
Текстът ви започва грешно и заблуждава, не защитата, а унищожението на жителите е поверено на сатанистите на азов. Русия воюва против фашягите азов, не против Украйна! Разлика от небето до земята, а вие изопачавате и лъжите. Колко ви плащат да мисиркате!
7.
Мр
19.03.2022 21:16:21
11
22
3, от къде ще им ги пуснат? С телепортация ли? Смешник. Блокада. Виж в речника.
6.
Факт
19.03.2022 21:12:24
25
42
Украинските фашисти ще бъдат напълно унищожени от корен! Те са тези, които избивахс и избиват народа на Украйна. Русия винаги е побеждавала злото и ще благоуспява във всичко!
5.
Факт
19.03.2022 21:11:17
26
39
Украинските фашисти ще бъдат напълно унищожени от корен! Те са тези, които избивахс и избиват народа на Украйна. Русия винаги е побеждавала злото и ще благоуспява във всичко!
4.
До 3
19.03.2022 21:10:50
15
17
Аха, първо на тебе ли докладват за тия неща, или? Щото ако се зачетеш, пише че никой не може да излезе от града. Я кажи как точно ще стане тая доставка
3.
Сандо
19.03.2022 21:08:13
33
22
Няма да падне !
Азовците чакат тая вечер внос на ПВО и оръжия !
2.
?????
19.03.2022 21:07:23
18
41
Как така ве,Зеленски пак кво си друсал, нали каза че печелиш войната, и руснаците отстъпвали
1.
Да де,
19.03.2022 21:05:17
24
43
всички знаем че там е бърлогата на азовските главорези. Горките невинни хора...
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Вижте кои са те и подрете банята си  След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! Температурите ще се понижат в цялата страна, по Черноморието ще са най-високи Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си Русата Златка опитвала да затопли отношенията си с Благо Джизъса Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Финaнсoвите кoледни бoнуси сa в гoлям диaпaзoн в зaвисимoст oт зaемaнaтa длъжнoст и видa нa кoмпaниятa - от 200 до 750 лв.  Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Полицаят е длъжен да ви информира защо сте спрени Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви Методът 3-6-9 издава има и бъдеще връзката ви Три стъпки тестват колко здрави са любовните ви отношения... Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона Закупуването на жилище става все по-трудно с тези промени в закона Строителите ще калкулират в цената на имота новия данък, обясни адвокат Хеликоптер, включен в издирването на Николай, не е открил следа от момчето Хеликоптер, включен в издирването на Николай, не е открил следа от момчето Целият ресурс, който въобще е възможен, е включен в оперативно-издирвателната акция Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с Хвали се, че навремето е скъсвал Преслава от се*с Петя, както е истинско й име,  първо бе танцьорка във видеоклиповете на Милко Калайджиев, а след това той я превърна в Преслава, която познаваме днес  Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген Започна скоростен ремонт на ГКПП "Кулата" заради Шенген Целта е с разширение да се направят по две пътни ленти във всяка посока преди пункта
18 пъти по-богат от крал Чарлз 18 пъти по-богат от крал Чарлз Това е най-големият милиардер в Африка 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия В Магдебург днес е ден на траур Секссимвол си отряза косата Секссимвол си отряза косата Яман, известен с ролите си в популярни сериали, вече не се страхува да експериментира с образа си Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Съобщава се за загинали Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Той обвини местните власти, че събират прекомерни такси за използване на съоръжението Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Вноската в отбранителния съюз да се вдигне повече от два пъти - за това натискал американския президент Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Расте броят на жертвите на нападението Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Тя е открита по време на железопътни изкопи по южното крайбрежие на Израел през 1913 г. и първоначално не е призната за исторически значима Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Виенската прокуратура я разследва Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург И защо Ислямът е мирна религия тогава, когато не се практикува
Сергей Станишев Сергей Станишев Не може да си девствен два пъти Виц на деня Виц на деня - Мамо, аз съм вече голям.
- Защо мислиш така, Стефчо?
- Вече не искам дядо Коледа, искам Снежанка.
Виц на деня Виц на деня - Брат, ти лягал ли си с грозна жена?
- Еми случвало се е...
- Аз пък никога не съм си лягал с грозна... ама с к'ви съм се събуждаааал...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Да ти увиснат ц*ците е дреболия, но да ти увисне дреболията е проблем.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори