250 млн. ни струва нова пътна маркировка
"От 2000 г. са разработени новите норми за строителството на пътища у нас – скоростният път край Боснек е проектиран и изграден по тях", това заяви пред Би Ти Ви инж. Георги Златев – бивш директор на дирекция „Поддръжка на пътища“ в Агенция „Пътна инфраструктура“.
Той не може да си обясни как според оцелелите има още един спасен от трагедията, защото Спешна помощ се е отзовала за минути на мястото на трагичния инцидент.
По думите му пътят е с Акт 15, където е записано, че заданието е изпълнено така, както е проектирано. „Тези нормативи са написани по образец на немските и руските стандарти. Германия е страна - еталон за строителството на пътища. Към днешна дата, съгласно новите нормативи, трябва да се направи обследване, но това са 20 хил. км“, уточни Златев.
Според него е много скъпо поддържането на пътната маркировка, за да отговаря на изискванията. Той допълни, че е нужна инвестиция от около 250 млн. лв.
„В последните години има огромен прогрес в обема на възлаганите дейности по отношение на маркировката“, заяви Златев. Той коментира, че в момента АПИ разполага с бюджет около 200 млн. лв. годишно за поддържане на пътищата. И допълни, че собственикът на пътя отговаря за неговото състояние, но без необходимия финансов ресурс – това няма как да се случи.
Да,ама НЕ
Кинтите са прибрани отдавна ,уеееее
2. Колко пари прибират от местни данъци и такси за МПС?
3. Колко пари прибира държавата от сумите за гражданска застраховка?
4. Какви пари харчеше на година държавата по време на управлението на Герб за пътно строителство?
5. И като пресметнете сумите от горните точки, можете ли да изчислите какъв процент от тях са тия жалки 250 млн.лв ?
2. Той допълни, че е нужна инвестиция от около 250 млн. лв.