Германски медии рекламират зимния туризъм у нас
Целта на кампанията е България да се превърне в предпочитана дестинация за различни видове туризъм
Министерството на туризма изготви първото от поредица прессъобщения, предназначени за пазар Германия, на тема: „България през есента и зимата – цветни пейзажи и подготовка за зимни спортове“.
Материалът беше публикуван и разпространен от над 40 водещи издания и социални медии в Германия, гласи публикация на туристическото ведомство в социалните мрежи. Целта на кампанията е България да се превърне в предпочитана дестинация за различни видове туризъм, сред които здравен, зимен, спа и уелнес, вино и гурме, еко, културен и градски, пише Монитор.
Съобщението разказва за известни планински пейзажи в централна България с богата традиция и ски курорти в близост до модерни СПА хотели, които се отличават, като осигуряват биологично земеделие и предлагат на гостите си здравословни храни; В него германците могат да прочетат още за разходки сред природата, съчетани с релакс в топли минерални извори, вкусна регионална храна и отлични вина.
„Всички наши гости от Германия ще имат една чудесна и незабравима ваканция през зимата в България, независимо дали ще предпочетат да карат ски, да се погрижат за себе със СПА процедури, ще изберат културно-опознавателните обиколки или ще съчетаят лесно всичко това в едно. Здравно-осигурените германски граждани като туристи в България могат да се възползват от услугите на нашите сертифицирани центрове за здравен туризъм, балнеолечение и СПА", призовава от страниците и служебният министър на туризма Стела Балтова.