Дъщерята на Димитър Маджаров за създаването на нови продукти с марката
Каква позиция заема дъщерята на Димитър Маджаров в компанията?
Станислава Маджарова, дъщерята на семейство Маджарови, завършва бакалавърската си степен в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ със специалност „Аграрна икономика“. Впоследствие се насочва към бизнес ориентираните дисциплини и взима магистърската си степен по Маркетинг и мениджмънт в престижен университет във Великобритания.
Като следва естествения път на развитието си, а именно, да стане част от семейния модел на управление „Маджарови“, през 2005 г. тя се присъединява към търговския отдел на „Димитър Маджаров-2“.
В момента Станислава е заместник-управител на компанията и второ поколение мениджър. Дъщерята на Димитър Маджаров е един от хората, които стоят зад маркетинга и стратегиите на компанията. Тя участва дейно в създаването на продуктовото портфолио и новите продукти на семейния бизнес. Дъщерята на основателя на „Димитър Маджаров-2“ е и един от „виновниците“ за това продуктите на фирмата да не са само на трапезата на всяко българско семейство, но и да са достъпни в чужбина за всеки, който предпочита автентичността и традицията.
Успешните продукти, излезли под нейно ръководство
Малко след започването на пандемията дъщерята на Маджарови и цялото ѝ семейство осъзнават нуждата на потребителите от доказано натурални, качествени и същевременно вкусни продукти. Те се заемат с амбициозната задача да създадат серия, която да достига до публиката свежа и с оригинален български вкус „като от едно време“. Те залагат на максимата „По-малко е повече“. Така се появява и серията „Качествен живот“. Тази серия е създадена с внимание и любов към здравето и храната. Тя предлага на потребителите луканка, луканков колбас и суджук, направени само от прясно българско месо, пресни смлени подправки и жива закваска.
Серията „Качествен живот“ е директен отговор на нуждата на потребителите от истински здравословен начин на живот, както и по-чиста и вкусна храна на трапезата, без консерванти. Семейство Маджарови са уверени, че новото и старото имат място на една маса и затова съчетават традиционния вкус на месото с иновативни производствени практики. А дъщерята на Димитър Маджаров се грижи тази храна да е леснодостъпна за всеки, включително извън България.
Под ръководството на Станислава Маджарова зад граница са лансирани не само месни, но и млечни продукти – пресни млека от различен произход, с разнообразен избор за всеки ден, както и кисело мляко, обогатено с пробиотик.
С ценни финансови съвети за позиционирането на компанията на пазара извън България помага и синът на семейство Маджарови, Филип Маджаров. Макар да има собствен бизнес в друга сфера, той също е свързан с успешната дейност на фирмата.
Да познаваш вкуса на потребителите
Юлия и Димитър Маджарови стартират своя семеен бизнес като фирма за търговия с хранителни стоки още преди тридесет години. Отнема им много малко време да опознаят вкуса на българите и техните нужди. От тогава до днес основен двигател в производството на различни продукти на семейството е именно това – вкусът, който потребителите обичат.
Слоганът на Маджарови „От нашето семейство за вашето семейство“ е не просто идея, а принцип, на който компанията остава вярна. Всеки иска най-доброто за своето семейство – натурални, качествени и истински вкусни храни на трапезата. Именно заради това те предлагат на нашите семейства млечни продукти от истинско мляко и 100% свежи и наистина месни продукти, които носят българския вкус.