Върла цесекарка стана шеф в „Левски“
Запалена фенка на ЦСКА ще движи маркетинга на вечния съперник "Левски" - това, което от няколко дни се върти в публичното пространство, бе безспорно доказано благодарение на снимки, които "Монитор" публикува.
Става въпрос за популярната допреди няколко години в червените среди Десислава Захариева, която понастоящем е маркетинг експерт на Palms Bet. Именно букмейкърската компания в понеделник официално подписа с "Левски" спонсорски договор, по силата на който поема изцяло маркетинга и рекламата на футболния клуб за следващите 5 години, по думите на собственика Наско Сираков.
Само няколко часа по-късно обаче тарторът на "сините" ултраси Любомир Костадинов алармира с пост във фейсбук, че Захариева, която на практика ще дърпа конците по това направление в клуба, е фенка на ЦСКА.
"Привърженици на Левски не може и не трябва да работят в мърчъндайза и маркетинга на клуба, но не е проблем фенове на ЦСКА да ги управляват?", скочи Костадинов.
Най-лесно доказателство за думите му може да се открие в публичния факт, че преди няколко години Захариева бе пресаташе на новосъздадения тогава клуб ЦСКА 1948, който обаче не бе припознат от червена България като наследник на ЦСКА.
Нещо повече - преди разцеплението в редиците на "армейците" пък тя е била сред постоянното присъствие в Сектор "Г" и заедно с партньора й са били членове на популярната тогава, но вече несъществуваща ултрас фракция "Офанзива".