Как бургазлийка случайно откри, че непознат има достъп до банковата й сметка
Техническа грешка ли е, или пък някой спекулира със средствата на клиенти - преценете сами
Шокираща история за това как е открила, че абсолютно непознат за нея човек има достъп до банковата й сметка, разказа пред Флагман.бг бургазлийката Р. Йовчева. Тя не желае да споменаваме първото й име, но е категорична, че ще потърси правата си по всички възможни начини - чрез полицията, прокуратурата и Комисията за защита на потребителите.
Един ден случайно Йовчева разбира, че лице с името Теодор К. може да разполага с нейните спестявания.
Ето разказа на Йовчева, а след него и позицията на „Уникредит Булбанк“ по казуса:
„Внимавайте много с „Уникредит Булбанк“!
Миналия месец отивам в банката, където съм клиент от доста години за някаква операция и служителят, който ме обслужваше, твърдо ми препоръча да преместя всички средства, които имам към дебитната си карта.
Знаех, че ще има промени и се съгласих.
Така или иначе си мислих да приключа с тази банка скоро, заради ужасните им условия.
Две седмици по-късно отидох в друг клон и докато се разпечатваха документите по операциите, които правих, информативно попитах как да си закрия сметката и да не бъда клиент вече...
Отговорът им ме потресе дълбоко.
Казаха, че трябва да присъства и Теодор и той да закрие сметката си също.
Поисках повече информация, защото не познавам това лице, не съм давала пълномощно на никого и нямам представа, че някой има карта към моята сметка.
Тогава стана интересно...
В същият клон „Бургас Славейков“, където преместих средствата си, два дни по-късно непознатият мъж входира молба за пластика към сметката ми и тя се одобрява. Картата тъкмо бе издадена и чакаше г-н Теодор К. да я вземе от офиса им.
Започнах да питам защо и как непознат човек има карта за моите пари ?
Въртяха се телефони и отговорът от по-висшестоящите бе: „Кажете, че е техническа грешка. "
Изтеглих средствата и помолих да закрия и двете карти.
Помолих за копие на документите, в които давам съгласие да бъде издадена дебитна карта на Теодор К.
Така и не получих такова разбира се.
"След 24 часа ще получите обаждане със становище по случая."
Съгласявам се и чакам. Такова няма, звъня на централния им номер и моля за информация.
"Отидете в клон „Славейков“, където е издадена картата и напишете молба с входящ номер. "
На следващата седмица отивам в клон „Славейков“ и любезно (въпреки че бях бясна) моля управителя да напиша молба. Тя обаче реши, че ще ме убеди, че историята ми е скалъпена и такъв човек не съществува, показваше ми монитора за да видя, че г-н К. не фигурира там и не ми позволи да напиша молба....
....Следват много нерви от моя страна обикаляне по клонове и звънене по телефони на банката...
Обясних на централния телефон, че управителят ме лъже и манипулира. Те пък потвърдиха отново, че ясно се вижда всичко, което казвам в системата им. (По-късно казаха, че точно, когато ме е лъгала управителката, е имало срив в системата... )
Три пъти се срещнахме с управителя онзи ден и чак на третия успях да входирам молба.
Управителят на клона и служителите от централния телефон не спираха да се оплитат в лъжи и никой не може да ми обясни как е техническа грешка, след като на едно и също място ми казват да си преместя парите и след 48 часа на същото място дават позволение на непознат да открие сметка и да има карта към средствата ми !
По телефона се опитаха да кажат, че картата на Теодор е към друга сметка, но като разбраха че съм снимала документа, в който закривам и двете сметки и смениха версията за пореден път.
Случайност ?
Сериозно ли ?
Сега получих писмо към молбата ми.
Молбата ми, в която моля за копие за документа с моя подпис.
Писмото е меко казано нагло!
В него обясняват, че грешката е открита своевременно и сметката е закрита - "грешката" я открих АЗ и АЗ закрих сметката.
Посочвали, че картата не е дадена на трето лице - същата, която чакаше в офиса човекът, който можеше да тегли средствата ми, както иска и откъдето иска по всяко време. Която навреме унищожих АЗ.
Въпрос на късмет е, че не изтеглиха парите ми.
Правете си изводите сами и внимавайте!“
ЕТО И ОТГОВОРА НА "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК", КОЙТО Е ИЗПРАТЕН ДО Р. ЙОВЧЕВА:
Ай смалете малко интригите!
Тя смятяла да прекратява отношенията с банката, щото другите предлагат мед и масло на входа....Хаха.
Отговора им беше, че колежка в София е направила някаква неволна грешка.
Щях да припадна от смях с техните неволни грешки.
Щото и ние работин с компютри. ;))))))))))
Бъг, с данни на другото лице, най-вероятно ЕГН, писмена молба с входящ номер, подпис....???? М? Ебахти, бъга.....
https://fakti.bg/bulgaria/363455-martin-petrov-bankata-mi-predloji-10-ot-izcheznalite-pari-az-otkazah
Левон Хампарцомян , доверено лице на
Крадеца Иван Йорданов Костов.
Какво очаквате от такава банка !!!
Според Наредбата, УниКредит ще я спукат от проверки.
Но, да пише конкретика, и да приложи писмото на банката, както и да поиска да бъде своевременно уведомена за резултата от проверката.
Тогава, пак да сигнализира Флагман, за да знаят и други хора как да лекуват банките.!!!
Успех!!!!!
https://www.vbox7.com/play:ffe80652
Щом правят такива МОШЕнгии скоро ше хлопнат кепенцата и фалират!!
- Нали разбирате, ние няма какво да направим с компании като БТК, EVN и т.н.
Онемях и се чудех защо изобщо си губя време да пускам жалби
В бургашко са им най големите боклуци служители.
В такива случай има два пътя - Комисията за платежни спорове при КЗП и ГДБОП!
Моята съпруга си изпати с 1700 лева, на благодарение на тяхната намеса, макар и след 6 месеца, й възстановиха сумата!