Бургаско заведение направи Стената на позора, показа „бомбаджиите“ и предупреди колеги
Внимавайте с тези „клиенти“, идват, поръчват, ядат, пият, а после се изнизват, предупреждават от морския ресторант
Хитово заведение, познато на бургазлии със страхотното си местоположение и отлична кухня, направи своеобразна Стена на позора, на която показа част от клиентите, които се изнизали, без да си платят консумация.
Т.нар.“бомбаджии“, какъвто жаргон използват в бранша за подобни лица, са направили големи сметки и тихо са изчезнали от заведението.
Впечатление прави, че профилът им е различен – на мъж с детска количка, на момчета на видима възраст 22-25 години, добре облечена дама и т.нат.
„Писна ни от номера! Това не са първите, няма и да са последните. Предприехме този ход, за да предупредим колегите да внимават с подобни клиенти. Призоваваме ги и те да показват лицата на „бомбаджиите“. Само това е шансът да спрем тази измама, която преди време се опитваха да прилагат малцина, но днес ситуацията е много по-различна“, казаха от морския ресторант за Флагман.бг.
Ресторанта беше върха когато го държеше директора на морското след като го даде на новия собственик започна да пропада всеки ден.
2018 го посетих 3 пъти с 2019 го посетих точно 2 пъти и си казах повече там никога.
А колко хубаво беше преди ...
Така че вместо да трието коментарите
95% от които бяха на недоволни клиенти
Вземете направете едно разледване.
Колко време са чакали хората за едно ядене и колко време са чакали сметката и дали им е харесало ядене естествено че точно там е целият проблем...
КАЧЕСТВО,КАЧЕСТВО НЯМА ХРАНАТА. Проблема ви е в кухнята.
Ама вие си го знаете.
(сигурно 5 на брой, маркиращи на един комп)
да не могат да догонят по тези 1001 стълби до паркинга "крадците"
Дали и те им плащат като ги запалят със сметката за шепа бланш картофки по 6лв
Направихте ли си изводите?
Махай ги веднага виновните затваряй заведението,достатъчно негативи събра.
Искренно вярвам че хората от снимките са невинни, вероятно са чакали много дълго за да им донесът сметката или храната и просто са си тръгнали. Това бебе в количка има режим и нужди, то няма време да чака по три часа сервитьорите да обслужват. Всеки на мястото на човека с бебе би се занимал с бебето а не с това да чака сервитьора с часове.
Ние всички сме потенциални клиенти а в очите на ресторантьора явно сме бомбаджии, тоест от стъпването в заведението сте вече крадец , не бих отишъл там никога
-Пърленка 3 лв.
-Цаца 6лв.
Пържени картофи 6лв
-шопска салата 6.5 лв.
.....и пак няма място да паркираш!
В Отманли даляне е това.
Що така бе Фльогмани ме изтрихте?ААа сетих се Даляна в Отманли и той ли ви е спонсор че набързо ме изтрихте.Хапка пивка на аванта после една рекламка му пускате и всичко е точно.
освен това сега с проблема че нямат персонал чакаш по 1 час поръчка и после 1 час да ти дадат сметката с надеждата да им оставиш цяло 50 лв за сметка от 25 и да си заминеш защото ти е омръзнало
ако някой ме задържа да си платя сметката смятам че трябва да ми плати и времето за което ме кара да го чакам