Няма постъпили жалби в Топлофикация Бургас през изминалия сезон
Директорът на Дружеството благодари на всички служители за усърдната работа
„През изминалия отоплителен сезон 2020 – 2021 година в деловодството на Топлофикация Бургас, няма постъпили жалби от недоволни абонати. Не са регистрирани оплаквания за неправилно изготвени фактури, както и за влошено топлоподаване през зимния период! С удовлетворение мога да кажа, че благодарение на усилената и съвместна работа на всички служители в Топлофикация Бургас успяваме да оправдаем доверието, което нашите съграждани са ни гласували!“ - каза изпълнителният директор на Топлофикация Бургас инж. Христин Илиев.
Директорът на Дружеството благодари на всички служители за усърдната работа и отговорността в изпълнение на служебните им задължения. „Позитивната атмосфера и добрите отношения в колектива, които съумяваме да запазим в Дружеството, са от съществено значение да продължаваме да работим и да се развиваме екипно.“ – допълни още той.
„За мен като ръководител е личен ангажимент да получим удовлетворението на нашите абонатите, но не бива да пренебрегваме и служителите в Дружеството, които са пряко анжгажирани в производството на електрическа и топлинна енергия! Стараем се да осигурим добри условия на труд, подобаващо възнаграждение за полаганите ежедневно усилия, като при възможност и да стимулираме служителите си допълнително с материални и нематериални ползи, за да им припомним, че всеки един от тях е изключително важен и е част от успеха на Топлофикация Бургас.“ – каза още той.