Стана ясно кои са загиналите при ПТП-о на АМ "Тракия", четвърти е в критично състояние
50-годишният Христо Янев е преместен в реанимация, други двама - 53-годишният му колега е с множество контузни рани, а 37-годишен
Стана ясно кои са загиналите при тежкото ПТП на АМ "Тракия". Пътуващите в Хюндая са работници, полагащи асфалт в с. Безмер, община Ямбол, научи Флагман.бг.
Те са се прибирали от работа към Бургас. Загиналите мъже са на 32,38 и 49 години - водачът на минивана. Тримата оцелели в зверската самостоятелна катастрофа са откарани в Шокова зала, като един от тях е настанен в реанимация.
Пострадалият, настанен в реанимация с опасност за живота, е на 50 години, казва се Христо Янев. Край него са няколко екипа, специалисти, някои от които повикани извънредно. В много тежко състояние, но не критично, е 53-годишен колега на Янев, който е с множество конузни рани и вътрешни кръвоизливи. Най-леко пострадалият е на 37 години, за когото съобщихме, че има само драскотини, но е силно уплашен.
Възможно е шофьорът да е бил преуморен и да е заспал зад волана. Нашият репортер видя, че автомобилът има спирачен път и той е около 10 м. По траекторията, отбелязана върху асфалтовото покритие на дясната и аварийната лента, се вижда, че водачът е правил опити да овладее колата.
За да се прецени дали има и друга причина, освен невниманието на шофьора или неизправност на автомобила, техническите лица близо час измерваха и снимаха района. Целта е да се установи дали миниванът не е бил подсечен от друг движещ се в същата посока автомобил. Ще се гледат и записи на най-близките камери на АПИ преди и след 356-ия км. Засичането на виновник обаче ще е възможно само за изключително добър спец, който да изчисли и десети от секундата, за да се докаже несъстоялото се евентуално стълкновение.
Предстои да им бъдат взети проби за алкохол и наркотични вещества.
За само си ги правим тези трагедии. Жалко за загиналите, за единия хляб са тръгнали.
Отделно авторът на статията е далече от експерт в областа на ПТП. Следите са от странично суркане на автомобила. Вижда се по задната следа, че автомобилът е бил силно претоварен или с мека гума, а от предната следа, че воланът е бил навит докрай или гумата е била без налягане. По детайлен оглед на място може да разкаже доста за механизмът на самото ПТП. По щетите на хората, гарантирам, че са пътували необезопасени.
Такова нещо е опасно и неустойчиво ,и при скорост 80-90 км/ч., но дали водачът му го е знаел?
Няма да се учудя, ако причина се окаже и снощния силен източен , и на пориви ,вятър!
Дано оцелеят останалите живи!
Пич,по магистралите на Европа,когато изпреварваш никой не ти святка да се прибираш,че той бърза.Пускаш ляв мегач и ти правят път,извършваш си маневрата и се прибираш в дясната лента.Има правилник за движение все пак и закон който трябва да се спазва.
Ако сте шофирали в западна Европа освен потресаващата разлика в качеството на пътищата щеше да ви направи впечатление и потресаващата разлика в начина на шофиране. Тук най-удобното оправдание е лошия път, но истината е че в девет от десет случая виновник е малоумния шофьор. Много километри съм навъртял къде ли не из Европа, но такова чудо, като у нас не съм виждал никъде. Даже и в една Турция, където правилника не е на много голяма почит не е толкова зле.
2. Като същ. подсечено ср. Място, където кожата е подсечена. — Че като изпъкнал [пъпът на детето] и се подсякъл, та не заздравя от нищо; какво не му турвахме. Ще опитам с кафе, дано оздравя подсеченото, че после ще гледам да му прибера и пъпа. Ц. Гинчев, ГК, 135.
Можете да триете коментари, но това не ви прави по-умни!
Та понякога сами сме си виновни за съдбата си.
Мир на душите на загиналите и бързо възстановяване на пострадалите.
Да почиват в мир!