Ресторантът не е само място за хранене, а социално преживяване. Хората имат нужда от тези контакти
Не съм притеснен, че клиентите ще ги е страх да ни посещават, вече имаме резервации за първия работен ден
Създателят на най-успешните проекти в ресторантьорския бранш през последните 20 години в Бургас и страната – Валентин Димитров, коментира пред Флагман.бг предстоящото отваряне на заведенеията след 3-месечния локдаун.
- Г-н Димитров, емблематичният 100-годишен ресторант до морската градина в Бургас, който напълно реновирахте, ще отвори ли врати на първи март?
- Не, на първи март няма да отворим. Ще отворим на втори, тогава ще сме напълно готови и ще посрещнем клиентите при стриктно спазване на мерките за безопасност.
- Наложи ли Ви се да търсите нов персонал след 3-месечното спиране на работния процес?
- Не, всички колеги, с които работихме преди, отново се връщат на работните си места. Днес имахме събрание и всички дойдоха. Зарадвах се, защото знам, че много хора от бранша се насочиха към други сектори, професионални кадри с огромен опит вече работят като куриери.
- Вие кандидатствахте ли по някоя от мерките в помощ на бизнеса?
- Кандидатствах по мярката за 20% от оборота. Подадох документите в срок, имам номерчета – 7527 и 7543, но нищо не се случи. Знам, че има колеги от Бургас, които са получили помощ по тази мярка, но аз нямам отговор.
Всички от персонала кандидатстваха и по мярката за 24 лева на ден. На 20 януари им изплатиха по 504 лева за целия декември и за един ден от ноември.
- Какви са нагласите Ви, притеснявате ли се, че хората ги е страх от вируса и няма да посмеят да прекрачат прага на ресторантите?
- Посещаването на ресторант е по-скоро социално преживяване, не само място за хранене. Хората имат нужда от тези контакти. Винаги съм казвал, че който го е страх от мечки, не ходи в гората и не съм притеснен, че клиентите ще ги е страх. Вече имаме резервации за първия работен ден.
Всеки сам си преценя. От ресторанта ни в Пампорово някои клиенти си поръчват храна за стаите, а други идват в заведението.
- Ресторантът Ви в Пампорово се намира в хотел, има ли много посетители в момента?
- Курортът се пълни предимно събота и неделя – уикенд туризъм. През седмицата е спокойно.
- Какви са туристите, които посещават курорта?
- Основно са българи, има съвсем малко румънци, но при тези мерки няма как да бъде друго.
- В „Златна котва“ с какво ще ни изненадате?
- Ресторантът е напълно обновен и няма нищо общо с предишния си облик. Интериорът ще впечатли гостите, убеден съм. Относно кулинарните предложения, продължаваме да следваме политиката си за високо качество на продуктите и професионално приготвяне на храната.
Сега само кръчми и капани, с намалено осветление, за да не виждаш, какво консумираш, чалги и маанета ти нядуват главата, всички се надвикват, а най-подходящото облекло е адидас. Да де, важно е самочувствието, че сме на ''ресторант''
Сега само кръчми и капани, с намалено осветление, за да не виждаш, какво консумираш, чалги и маанета ти нядуват главата, всички се надвикват, а най-подходящото облекло е адидас. Да де, важно е самочувствието, че сме на ''ресторант''
В коментарите сте писали за Кабата ,той е една утайка ,който се правеше на мутра а който го барнеше и му надуваше главата .
С отвличания на хора, рекети, изнудвания включително и чрез записи, измами. И лекари има между жертвите и потърпевшите на малоумията му!
Интересно как го проверяват данъчните власти?