Невиждан срив на приходите на ММЦ Приморско
Сезонът бе добър за бизнеса в южната община, но в комплекса се регистрира спад на приходите
Въпреки нелошият сезон в Приморско, бившият Международeн младежки център, известен като ММЦ Приморско, регистрира намаляне на приходите с 44 %.
„Приморско клуб“ ЕАД регистрира спад на оборота на годишна база до 4,1 млн. лв. за деветмесечието на 2020 г., спрямо 7,28 млн. лв. за същия период на 2019 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез „Българска фондова борса“ АД.
Новият бранд на „Приморско клуб“ е Forest Beach, а уеб страницата е forestbeach.bg. В курорта има два хотела и две групи бунгала.Финансовият резултат на „Приморско клуб“ се влошава с 1,2 млн. лв. до загуба от 462 хил. лв. за деветмесечието на 2020 г., спрямо печалба от 752 хил. лв. за същия период на 2019 г. Разходите за възнаграждения намаляват с 30% на годишна база до 1,1 млн. лв. за първото деветмесечие на 2020 г.
Единственият собственик е „Албена“АД. Акциите на „Приморско клуб“ ЕАД са листнати за търговия на „Българска фондова борса“ от 2012 г., но до момента няма сделки с книжата.
Но, и в уж напредналите европейски градовe услугитe за бързо хранeнe далеч не са кой знае колко добри.
Така че не ми ги хвали толкова.
Лъжа, която да покачва напрежението.
Доброто, старо, време.
Само хубавите спомени останаха.