Екип на КАТ глоби бургаски бизнесмен, пресичал на червено, патрулката обаче - неизправна
Валентин Димитров алармира за неизправния автомобил с регистрационен номер СВ5490 КВ и за поведението на униформения Михаил Узунов
Екип на КАТ спря с неизправна патрулка и глоби бургаския бизнесмен Валентин Димитров. Уважаваният в бранша предприемач получи фиш за неправилно пресичане на пешеходна пътека, който не отрича, че си е заслужил и ще си плати. Той обаче алармира за неизправния автомобил с регистрационен номер СВ5490 КВ и за поведението на униформения Михаил Узунов, който сякаш неглижирал проблема със служебната полицейска кола. Валентин Димитров обаче след ироничното поведение на катаджията, който го посъветвал да се обърне към шефовете му и към директора на ОДМВР-Бургас, е подал жалба и е описал подробно създалата се ситуация. Сигналът е адресиран до началника на отдел „Пътна полиция“, както и до директора на ОДМВР-Бургас старши комисар Калоян Калоянов.
Ето какво пише в него, без редакторска намеса:
„На 17.09.20 година пресякох като пешеходец кръстовище на бул. „Демокрация“ и бул. „Сан Стефано“ в Бургас на червен светофар, за което ми бе съставен фиш, който ще платя, защото наистина бях в нарушение.
Когато автомобилът на „Пътна полиция“ марка „Кия“ и с рег. номер СВ5490 КВ направи обратен завой и спря до тротоара, ми направи впечатление, че трудно спря. Докато ми проверяваха документите, забелязах , че предната дясна гума на полицейския автомобил е напълно износена. На въпроса ми към проверяващия ме контрольор – как може да управляват автомобил в такова състояние и да направи най-простата проверка с монета от лев, както правят обикновено проверяващите, младши контрольор Михаил Димитров Узунов от Пътна полиция ми отговори, че не съм орган на пътна полиция, за да го проверявам /какъвто и не съм / и да се обърна към дирекцията, което и правя.
Имам следните въпроси към началника на „Пътна полиция“ Бургас:
1. Автомобил „Кия“ с рег. номер СВ 5490 КВ на пътна полиция Бургас минал ли е техническа проверка при напускане на депото?
2. Проверен ли е и кое е техническото лице, допуснало автомобил в такова състояние да се движи в града?
3. Създава ли това техническо състояние на автомобила предпоставки за невъзможност за спиране на пътя при нужда?
4. Проведен ли е инструктаж при развода и излизането на патрула на дежурство;
5. Уведомил ли е мл. инспектор Михаил Димитров Узунов при излизане на дежурство на 17.09.20 за състоянието на служебния си автомобил?
6. Ако не, което е по вероятно щом се движи в такова състояние по улиците на Бургас по време на дежурство , ще бъде ли проверен автомобилът при завръщане в депото и след като се установи пълната липса на грайфери на предната дясна гума, ще бъде ли спрян от движение и водачът му наказан според Закона за Движение по Пътищата на Република България, както това се прави спрямо всички останали водачи на МПС. Държа да уточня че автомобилът се управляваше от друг автоконтрольор от патрулната двойка .
За всички тези въпроси сигнализирам лично. Имам снимков материал, извършен с мобилен телефон, позволяващ да се установи дата, час и място на заснемането.
Ще го предоставя на медии, за да не се потули случаят и при желание от тях да го публикуват.
Ако въобще бъде извършена проверка, тя трябва да е в рамките на деня, за да бъде нарушението установено и лицата, допуснали това, наказани. Още повече, че на сайта на самото МВР сектор „Пътна полиция“ има подробна и точна инструкция кога автомобилните гуми трябва да бъдат сменени. Там е казано:
Грайфери
Грайферите осигуряват сцеплението, което пречи на превозното средство да занася и да се хлъзга, особено когато пътят е мокър или заледен. Гумите вече не са безопасни когато грайферите се захабят до дълбочина от 1,5 мм. Гумите имат фабрично поставени индикатори, които ясно показват кога настъпва моментът за смяна на гумите. Индикаторите представляват по-високи участъци на дъното на грайферните канали. Когато гумата се износи и трябва да се подмени, тези участъци се оказват на едно ниво с останалата повърхнина на гумата и тя изглежда гладка.
Точно такава е състоянието на гумите на автомобила на КАТ Бургас, както ясно се вижда на снимките .
Сигнал съм подал и на тел 112 в 9.57 ч, но служителката там, след разговор с дежурния по КАТ и по негови указания , ме уведоми, че трябва да подам сигнала лично и на място.
Предполагам, че в автомобил марка КИЯ с рег. номер СВ 5490 КВ на дежурство в гр. Бургас , бул. „Демокрация“, спрял на автобусната спирка до високите 18-етажни блокове, има записващо устройство, което ще удостовери събитието.
Надявам се, че мерките ще са навременни, извършени компетентно и виновните понесли отговорността си, а не случаят да потъне в административни пречки в рамките на деня. Има много други служебни автомобили на КАТ-Бургас, които могат да я направят бързо и необходимите технически средства
Очаквам да бъда уведомен за резултатите от сигнала.“
Да внимават следващия глобен пешеходец да не ги хване на ръбовете на униформите.
Другата седмица обаче започват дъждове. Аз прибирам моторчето в гаража и готово. Ама тези коли със спец. режим ще имат нужда от спонсори за нови гуми. Искам патрулките да почнат да глобяват наглите баби по Демокрация, които пресичат така,велосипедистите и онези джендърчета с ел. трутинетките,че те са явни самоубийци на пътя.безяварийна на всички колеги.
Само им дай да видят по кафенетата и игралните зали в работно време, за нищо не стават бургаските милиционери и жандарми!
Както и “ безупречната “му служба в Граничнa полиция!
кви гуми ,кви пет лева ...
#Мутри вън
Venceremos!
колко ви е платил да напишете че
"Уважаваният в бранша предприемач"
...толкова сте жалки лицемери и подмазвачи, че ми се драйфа от такива като вас флагманчета...
НА 15.09.2020 Г. АВТОМОБИЛЪТ Е ЗАСЕЧЕН ОТ КАМЕРА НА КАТНА ОКОЛОВРЪСТНОТО ШОСЕ КРАЙ С. КРИВИНА, ОБЛ. РУСЕ ДА КАРА СЪС СКОРОСТ 158 КМ/Ч, НЕРАЗРЕШЕНА СКОРОСТ ЗА ПЪРВОКЛАСЕН ПЪТ.
МВР ПРИЗОВАВА АКО НЯКОЙ ВИДИ АВТОМОБИЛА СВ4383НМ, ДА СЕ ОБАДИ В ПОЛИЦИЯТА ИЛИ ДА ДОЙДЕ В НАЙ-БЛИЗКОТО РАЙОННО УПРАВЛЕНИЕ НА МВР В РУСЕ.
В Бургас са си доста заспали , и ги устройва някой малоумник да ги спре и да ги прави на маймуни.
Така трябва да реагира всеки, но за съжаление в Бургас не останаха такива.
кви гуми ,кви пет лева ...
пишат акта и тва е!
п.п. Браво на човека за жалбата!
Ако всички бяха като него, държавата нямаше да е на хала в който е!
Да ти кажа ли какво ще излезе от твоя сигнал - нищо няма да излезе!
Хайде, лек ден и бъдете повече граждани, спазващи правилата. Бизнесмени всички станахте и за вас вече няма правила и закони. Паляци!
Съвет - офицерът, които отговаря за транспорта да си направи добре разчета и да си оправя автопарка своевременно, за да не изпадат подчинените му в конфузни ситуации, поради некомпетентно финансово управление.
Само с едно не съм съгласен с глобения.
Докато е сухо времето, гумите без грайфери имат по-добро сцепление на пътя от гумите с грайфери, а в това топло време да казва, че колата трудно спряла заради това е глупост или просто хрумване на журналиста. А иначе катаджията едва ли ще откаже нови гуми, вероятно няма пари за нови, незнам дали поръчват чрез ЗОП. В крайна сметка началника на КАТ Бургас ще се чуди какво да напише в отговор, хем той е виновен, хем не може да направи кой знае какво. :)
Само с едно не съм съгласен с глобения.
Докато е сухо времето, гумите без грайфери имат по-добро сцепление на пътя от гумите с грайфери, а в това топло време да казва, че колата трудно спряла заради това е глупост или просто хрумване на журналиста. А иначе катаджията едва ли ще откаже нови гуми, вероятно няма пари за нови, незнам дали поръчват чрез ЗОП. В крайна сметка началника на КАТ Бургас ще се чуди какво да напише в отговор, хем той е виновен, хем не може да направи кой знае какво. :)