×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Туристи пропищяха от кучета на плажа и в заведенията, зоват за контрол и солени глоби


Туристи пропищяха от кучета на плажа и в заведенията, зоват за контрол и солени глоби
Кадър отпреди няколко дни на плажа в Крайморие, където зоополиция състави акт на нарушители
24 Юли 2020, Петък, 13:18 ч.
Автор: Флагман.БГ

Потресена съм и смятам, че отговорността е изцяло на собствениците, оплаква се Ивелина Стоянова

Посетители на заведения и плажове в Бургаско се оплакаха пред Флагман.бг за неприятни емоции заради присъствието на тези места на домашни любимци, които нямат необходимите хигиенни навици, а и достъпът им по закон е строго забранен. „Потресена съм и смятам, че отговорността е изцяло на собствениците. Онзи ден легнахме на плажа и детето ми настъпи кучешки изпражнения под чадъра, в платената и охраняема зона. Всеки ден засичаме подобни гледки в ресторанти, кафета и всякакви места, където се консумират храни и напитки и е крайно време да проявим нетърпимостта си към това. Някои животни нямат хигиенни навици, качват се по масите в ресторантите, пускат косми, допират се навсякъде. Освен това е проблем за много от хората, защото са факт и инциденти, не знам как се допуска това и кой го контролира“, пита чрез Флагман.бг Ивелина Стоянова.

Тя е категорична, че за разхождане на домашни любимци и тяхното развлечение си има точно определени места. Присъствието им сред много хора другаде, според Ивелина, е форма на безотговорност от страна на стопаните им.

„Знам, че трябва да има разбиране между хората. Но много често, когато помолят собствениците на невъзпитан любимец да го отведат от забранено място, те реагират негативно, вместо да изпълнят законовото си задължение. Има всякакви хора – с алергии, такива, които не обичат животни или се страхуват от тях, трябва да се съобразяваме“, категорична е Ивелина.

Оказва се, че след години на молби, разяснения и информационна кампания за това, че разхождането на домашни любимци по плажовете е забранено и по закон, и по наредба, след като първоначално умоляват стопаните да изведат кучетата от плажа, на концесионерите им се налага да търсят съдействие от органите на реда. „Вместо спасителите да наблюдават и пазят живота и здравето на хората в морето, ежедневно за съжаление са подложени на разправии и обиди за това, че информират и съблюдават разхождането на кучета по плажа. Воденето на кучета е забранено на всички охраняеми плажове, безплатната зона също е охраняема, когато се намира на стопанисван плаж. По Наредба 33 на Община Бургас се забранява разхождане на кучета извън определените за това места. Отделно в закона е записано, че домашните животни се разхождат на определените за това места, а най-лошото е, че кучетата по плажовете са и без намордници“, каза пред Флагман.бг концесионерът на плажа в Крайморие Николай Димитров, който ежедневно се сблъсква с проблема и му е омръзнало от арогантността на собствениците на домашни любимци.

„Има чисто физически хора, които изпитват ужас от кучета, без значение дали са ваксинирани, малки или големи. Аз самият със стопанин на две кучета, но не си позволявам да ги водя на плаж, защото някои хора откровено се гнусят или ги е страх. Сложил съм табели, предупреждаваме хората непрекъснато, на постовете има големи стикери, от които е видно, че е забранено. 3 години се борим срещу това. Когато спасителите отидат и предупредят хората, покажат им табелите и те започват да се разправят с тях, влизат в спорове, често пъти се иска и съдействие от полицията в такива случаи. Тези полицаи могат да са по-полезни на друго място“, добави Николай Димитров.

Преди няколко дни за пръв път на плажа в Крайморие това лято се налага да извикат зоополиция, които идват за 15 минути и откриват няколко нарушения на изнервени стопани на куче, които не желаят да си тръгнат доброволно. Благодаря им за бързата и адекватна реакция, оттук нататък ще ги викаме редовно, категоричен е Николай Димитров.

Проблемът с кучетата не е само в притеснението на околните обаче, смята Николай Димитров. „Този, който обича животните, знае, че кучетата нямат потни жлези и на плажа изпитват адски мъки. Те се тормозят, когато стъпват на пясъка и се поставят под пряка слънчева светлина. Който си обича кучето, няма да го заведе на плаж. Ще бъда безкомпромисен с такива хора, те първо ще бъдат предупреждавани, след което без словесен дуел ще викаме зоополиция“, категоричен е концесионерът на плажа в Крайморие.

По закон домашните любимци нямат място и в заведенията, където се консумират храни и напитки, обявиха категорично пред Флагман.бг експерти от Областната дирекция по безопасност на храните в Бургас.. „Не е допустимо животни да бъдат на територията на заведението, кафенето, ресторанта. Отговорност за това носи собственикът на заведението и при нас постоянно има такива сигнали“, каза експерт от ОДБХ-Бургас.




В категории: Бургас


Флагман.БГ Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си 22/12/2024, Неделя 20:20 2
93
Коментара по темата
93.
Коментар
15.03.2021 20:37:39
0
1
Проблем с кучетата няма - има проблем с хората и по-точно със собствениците им. Кучето не кара кола и не ги е довело на плаж - те са го завлекли. Кучето не е дошло само от Пловдив да се изсере на пясъка - собственика му го е довел да го изсира. Плажа не е тоалетна нито за хора, нито за животни, но за хора които са животни и животни доведени от хора, е. Никой не оторизиран да налага в пространството на другия нещо което не принадлежи там, освен ако не се самоналага. А собсвениците на кучета обичат да се налагат - ако не обичаха, щяха да уважават забраните, с които е съгласно обществото. Но нормите за кучкара са за нарушаване, не за спазване. Кучето не е данъкоплатец, а собственикът му, и то в държавен апарат защитаващ интереса и здравето на всички, дори и на хората които не разбират проблема. И тях би ги лекувала медицината от зоонозите които кулурата им промотира. Ако дядо докара прасето, чичо коня, и стринка коязата, кой кучкар ще им каже, че не можело да си водят домашния любимец? Любовта е която го е довела на плажа, и хигиената няма дума пред любовта, особено когато е съчетана с ербапщина и слабоумие. Една тийнейджър си тръскаше цигарата през прозореца на колата до колонката на бензиностанцията докато шофьора зареждаше безин с липса на каквато и да било осъзнатост относно какъв е проблема. Напсуваха притичалия се в прединфарктен стрес работник, че им пречи да си правят каквото им харесва, предвид, че си плащат. Бременна жена обясняваше на сервитьорка на ресторант, че токсикоплазмозата няма да навреди на котките седящи върху масите, а докато сервитьорката гледаше тъпо и ги галеше се чудеше : токсикокакво ....? Спроред кривата на Гаус, мнозинството няма да е способно на най-разумните идеи, но ще е отговорно за най-разпространените неграмотни схващания, и ще е пълно с енергия да ги разпространява за сметка на напредъка. Затова, самоугодното натрисане в личното пространство на другите ще продължава да се обособява като норма и неприкосновенността му няма да бъде зачитана. И ако не можеш да осъзнаеш кучкара да не си води в твойто пространство кучето - можеш да си доведеш любимеца (кон, магаре, свиня ...) в неговото и да му разкажеш колко е сладък и любвеобилен и как до сега къчове не е хвърлял, а и е обезпаразитен. Както и змията която не обича в тоя аквариум, а харесва да се припича на топлия пясък, и хапе само уплашени кучета или котки - в никакъв случай тези които упорито пазят дистанция. А маймуната на циркаджията, рядко краде, и дори не по поръчка на собсвеника. Даже й дават сама да си идва на плаж .... Направо не знам защо и два пауна и камилата не докараме - те са питомни - ще стане супер яко на плажа. А аз ще си взема кошерите с пчели, щот много си ги обичам. А алергичните да си гледат работата и да си плащат данъци с които лудите като мен да няма кой да вкара в ред.
92.
тялото
31.08.2020 16:31:40
2
3
Интересно как във всяка западна страна кучетата са добре дошли във всички магазини, ресторанти, молове и публични места, а тук е огромен проблем? Дали нашите кучета са по-диви, или по-скоро хората? В 99% от случаите ми крещят някакви агресивни хора, когато сме на каишка и няма никаква ситуация, просто защото ги е страх, или не обичат кучета и целия свят трябва да се съобразява с тях.
Като се говори за съобразяване, се има в предвид само едната страна да се съобразява, а другата-никак. Всеки родител, има право да си заведе детето на плажа и ако не се държат добре да ги изгонят. Същото важии за стопаните на кучета на индивидуална база. С кучето сме ходили на море в Гърция и ни пускат във всички ресторанти, направо носят вода и никой не казва нищо. Няколко случаи сме имали някой да се оплаче и оп, изненада винаги е Българин.
91.
....
27.07.2020 10:22:54
4
6
Абе хора вие като дойдете на море и се осирате от всякъде. Започвате да мъкнете колелета , тротинетки, ролери сякаш там от където идвате са ви държали вързани и чакате да дойдете на морето , където е свръх претъпкано и да почнете и да тренирате имам на предвид сутрешното бягане ,.пиша го защото и сутрин като си разхождам кучето и това ви пречи и то само на почиващите. Да не говорим , че някои и ски щеки си носят сякаш не са на море, а на зимен курорт. И постоянно мърморясвате изнервящо , ето сега и кучетата ви пречат … В Германия кучета се допускат във всички открити заведения, паркове и плажове, да не кажа , че и на закрити места. Хората имат търпимост, както към хората около тях така и към животните.
90.
до 86
27.07.2020 09:15:41
1
4
А ти ебеш ли роднините си?
89.
До jeko
27.07.2020 06:27:43
4
11
Съпругът ми е член на семейството ми, за мен е дискриминация, че не може да влезе с мен в дамската тоалетна /когато сме навън/. И в мъжката тоалетна не ме пускат... Децата ни са част от семейството ни, дискриминация е, че не може да ходим с тях на бар...
Жеко, правилата са, за да се спазват. Като не можеш да отидеш някъде с кучето си, защото е забранено, имаш два варианта: 1/. не ходиш с него; 2/. ходиш без него...
88.
jeko
27.07.2020 05:30:52
6
5
Домашните любимци са част от семейството, което означава, че са навсякъде с тях! За мен е дискриминация, ако не мога да заведа кучето си на плаж!
87.
А тъй
26.07.2020 19:39:54
1
5
Бех тръгнал с конья / зелен е / на тоа плаж да се пекнем и осолим малко ,ма то там пълно с мастии , ааааа не ще ловим некоя кучешка тения ми вика конья ,разбирам го,страх го е от зарази конья
86.
Ебете ли ги тия кучета ?
26.07.2020 03:21:09
12
12
Уважаеми "кучкари" разхождайте си мастиите където ви е казано. И понеже съм забелязал в повечето кучкари, че прекалено много си обичат мастиите имам един въпрос към вас :
Ебете ли ги тия кучета ?
85.
Хихи
26.07.2020 00:11:05
2
2
До минувач което ми прилича на м.....т явно ти си си стоял в панела
84.
Рррр
25.07.2020 04:35:22
1
21
Проблемът не са само кучетата, ами задкучкарните устройства... Като си е взел кучето на плажа, ще си го държи на каишка, до себе си. Не да го пуска да бяга по хавлиите на хората, да им се мята отгоре и тем подобни. Щото на него може и да му е кеф, ама другите хора не са длъжни да търпят. И любимото им: "Ама то е добро, нищо няма да направи!". Добро, зло - не трябва да го пускаш да отива до други хора, да им навлиза в личното пространство. И разберете - има разлика между свобода и слободия! Грешно разбрана е свободата в България!!! Друг е въпроса колко е добре за кучето да го изтипосат на плаж в най-голямата жега! И не си мислете, че мразя животните. Имала съм немска овчарка. Винаги казвам - не е виновно животното, а човека... Той като няма усет какво и как, като не се сеща да си контролира домашния любимец, какво остава за себе си и за възпитание на децата си! Не ми се мисли какво ще е след 20 години, с тази криворазбрана свобода!!!
83.
Много сте зле
25.07.2020 02:38:18
20
7
Моето куче преди да го заведа на плаж го разхождам, нито веднъж не е свършило нещо на пясъка! Винаго на плажа е вързано за чадъра и само си ляга под шезлонга. Моето куче не лае! Аре вземете се гръмнете! Ще го овдя с мен на плаж и няма да спра, защото не пречим на никого!
82.
До 65 михайлова
24.07.2020 22:39:49
1
12
Тази истррщяла леличка е концесионер на плажа
81.
До 79
24.07.2020 22:37:40
1
6
Красива е
Като на свинче звънче ! А колкото до килограмите и , раждай ти от всеки и ти ще си такъв тюлен
80.
okioki
24.07.2020 22:25:56
8
19
Едно време баба и дядо казваха:"На кучето мястото му е на двора, да пази къщата". Сега чак на плаж ми го завели, е само дето бански не сте му облекли. Ама сте забравили да си вземете и овцата и кокошките на плаж.
79.
Някой знае ли
24.07.2020 22:25:15
7
14
Щерката на концесионера от каква порода е ? То и на нея трябва да се забрани да ходи там ! На мен лично ми изглежда на кръстоска м/у пекинез и френски булдог 80-килограмов
78.
cigara
24.07.2020 22:09:59
5
18
Какво спорите още, концесионерът си е определил пранилата и това е. Ще се съобразявате. Никой не ви кара на сила да отивате там Щом не ви харесват правилата му, отивате на друго място, където е разрешено, какво толкова.
77.
До 74
24.07.2020 22:02:05
4
8
Да, в Западните страни има правила и забрани, а тука - само забрани!
И не кучетата са възпитани в Германия, а хората. Възпитани и толерантни, за разлика от ганьовците у нас, воглаве с господина концесионер.
76.
76
24.07.2020 22:00:02
9
29
Точно така! Глоби! Анатема! Кучетата плюят в асансьора! Като се напият, повръщат във входа! Къртят копчета и ключове, пишат х*у на стените! Продават дрога и се ръгат с ножки! Чупат детски площадки, карат пияни и убиват деца! Пикаят прави край магистралата, хвърлят фасове и чаши от колите и сипят манджа през прозорците!Изнасилват и крадат и не на последно място - управляват!
Оставка на всички кучета!
75.
ffff
24.07.2020 21:55:11
7
28
Ами що не си вземете и коня или прасето с вас на плажч, а? Айдеее животните нямат място по плажовете. Що не ги вземете и на кино? Разбрало кучето от плаж, да си пече козината ли. Само мъчите животното и останалите плажуващи да са под стрес. Кучето си е животно, то се ръководи от инстинкти.
74.
ok
24.07.2020 21:44:52
2
16
В западните страни има правила за кучетата и стопаните им. Има определени плажове за хора с кучета, не са навсякъде, има часове през които могат да се разхождат край морето, има и хотели за хора с кучета, но всичко е отбелязано. Тук щом има сложен знак на определен плаж, че е забранено за кучета, значи е забранено. Точка! Спорове и скандали са излишни. Просто си взимате домашния любимец и отивате на неохраняем плаж, където няма хора. Толкова е просто. Ама се ика малко гънки в мозъка да имаш. Българинът не се съобразява дали с поведението си не пречи на другите, дали не нарушава спокойствието им, няма елементарна култура.
73.
cv
24.07.2020 21:38:03
7
13
Глоби няма ли за стопаните на кучета на плажа? Сложете 300 лв. глоба да видим дали няма да се съобразяват с обществото. На праж ходят хората да разпуснат уикенда от напрегнатата работна седмица, не някакъв добитък да сере пред лицето му (свидетел съм на това!) и да му тича като чоглаво наоколо.
72.
cgjn xxvbn
24.07.2020 21:32:23
3
10
До 71

В Германия кучетата са обучени. Там има закони за кучетата. Не се отглеждат агресивни породи. Кучетата не лаят. В магазините се допускат кучета-придружители на хора с увреждания, които са минали специално обучение. Стопаните на кучета са много отговорни и законите на страната се спазват, ако не - хората имат високо гражданско съзнание и сами не допускат някой да си прави каквото си иска. Ако някой е нарушил някакви правила, просто се извинява. Докаго тук в Бг ще спори, ще прави панаити, ще крещи. Така че не ми сравнявай с Германия. Мноооого сме далеч от манталитет и култура на поведение от там.
71.
До 67
24.07.2020 20:42:34
9
18
Подай си носа от панелката и иди на екскурзия в Германия и Италия (например). Живея в Германия и те уверявам, че тук кучетата са навсякъде (Бавария). И не са сервис дог, а обикновени кучета домашни, без порода, често осиновени от България, където са живели в ужасни условия. Пускат ги в магазини, заведения, градски транспорт - без намордник.
Мога и снимки да ти прикача от немски заведения, които на входа имат купи с вода за кучетата.
Подозирам, че проблемът на концесионера не е кучето, а собственият чадър на жената, която не е пожелала да му даде 20 лв. за чадър и шезлог на мизерния му плаж и затова й е спретнал тоз екшън с полицията.
70.
Кучето на кучето
24.07.2020 20:24:51
2
13
(до67) Кучето е най добрия приятел на човека! Кучето и кучето се разхождат всеки ден по ул.Цар Калоян!Дълга история хахах!
69.
Кучето на кучето
24.07.2020 20:21:46
3
7
Кучето и то иска на плаж да гледа дупарииии,мупариии и да се къпе в морето :D .!. !
68.
!!!!!!!!!!!!!!!!
24.07.2020 20:19:31
9
13
Искаме забрана за концесионери на плажовете. Тези паразити вредят повече от всички кучета в България
67.
Минувач
24.07.2020 20:04:08
18
20
Над 90% от БГ кучкарите имат един и същи профил - егоисти, лицемери и комплексари. Само ефективни четирицифрени глоби ще ги накарат да не забравят задълженията си към обществото при отглеждане на тяхното четириного. Абсолютна измишльотина е че по белия свят можеш да ходиш навсякъде с кучето си. Който го твърди това, явно не си е подавал носа от панелката. Допускат се навсякъде само кучета придружители със спец.предназначение, сертифицирани като Service Dogs.
66.
Вивиана
24.07.2020 18:56:25
15
14
Пълни гнусни селски откачалки. Докога такава непоносимост към доста по чисти и добри същества от вас, като кучета.Гнусно..... Никога няма Европа да ни разбере, заради такива нещастници.
65.
Михайлова
24.07.2020 18:21:11
15
29
Това ли е предназначението на Зоополицията в България! Какъв срам! Зоополицията е създадена с цел да защитава животните, да залавя хора които измъчват и убиват животни, а не да се занимава с глупости, защото на някоя изтрещяла леличка не й харесва, чр има куче на плажа! В цял свят хората си водят кучетата на плаж и в заведения. Аман от тъпанари!
64.
_nib_
24.07.2020 18:14:15
3
17
Има,има.Тъпанари които не заслужават да имат кучета.Мойта минипинчерка е винаги вързана и винаги чистя след нея.
63.
Ангелкова
24.07.2020 17:59:55
4
11
Де ги тез туристи, че и да пищят?
62.
КОКО И СОФКА
24.07.2020 17:32:57
3
28
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ КАКТО ЕДНО ВРЕМЕ, ПЛАЖА ДЪРЖАВЕН, ВСЯКА СУТРИН ИДЕАЛНО ИЗЧИСТЕН, БЕЗ ЧАДЪРИ, ОГРАДА, 50 СТОТИНКИ ВХОД, ПАЗАЧИ С ЧЕРВЕНИ ЛЕНТИ И ЖЕЛЕЗНИ ШИШОВЕ, НИКАКВИ ЗАВЕДЕНИЯ, САМО ХУБАВ СМЕТАНОВ СЛАДОЛЕД СТУДЕНА ЛИМОНАДА И БИРА, МОЖЕ И ЦАРЕВИЦА
61.
Странджанска зурла
24.07.2020 17:23:34
9
11
Аз всеки в 6 часа разхождам на пясъка в района на бункера моя селски пес порода кангал, като се изсере на пясъка вие от кеф лайното му е дебело колкото корабен сапан, само леко го заривам и пайдос, просто залагам мини, да уточня аз съм от Стоилово на плаж не ходя а се къпя в ряката
60.
До 58
24.07.2020 17:21:15
15
25
"Арте" е хотелът, за другото си прав. Член съм на няколко фб групи, в които се обменя инфо къде може с куче. Моето не е йорки, бая голямо е, но навсякъде ходи с мен. Все готини места с готини собственици. Тука пишат хора наизуст да си чешат клавиатурите, нито имат кучета, нито пари, седнали да.ми мутреят.
Концесионерът да вземе пример от колегите си, дето скъсаха парите, а не да реве като вдовица за уй. Че и полиция извикал срещу туристите, ако съм му клиент няма да му стъпя повече на дрисливия плаж!
На луната с куче не може, в Италия, Испания и Гърция може. Айде бегайте да копате картофите!
59.
K
24.07.2020 17:09:15
17
13
Абее еййй, тия домашни любимци нямат място никъдеее, нито на плажаж, нито на луната, без кучета!!!
58.
До 57
24.07.2020 17:02:43
11
20
Ми г-н Педи Гри, аз щом съм ги видял нещата, и на Арти, и в на 5 звезния Ройал Касъл, и в Италия, как мислиш е станало, като никъде не ходя без кучето ми? Дали не са ме пуснали? Като Ви казвам, че имате мозъчна клетка колкото колибри, а Вие продължавата да лаете като помияри! Странджански чикундури!
57.
До Пациент
24.07.2020 16:53:25
5
8
Ми с Авентадор лесно се получават нещата ама с твойта Корсичка с пес няма да те пуснат.
56.
Пациент
24.07.2020 16:31:44
18
17
Да, точно така е, във Велинград в Арти, където нощувките почват от 250 лева, пускат кучета за 10 или 20 лева на вечер не помня точно колко беше.
В хотелите на Ветко на Елените отсядаше един с Йорки, дето караше бял Lamborgini Aventador с номер 0001, както и доста други.
Само че, скъсаняците "от Бургас", защото повечето странджански григани и прото курвета въобще не са от града, си мислят че, кучетата им пречат. Аве скъсаняци пречи Ви това, че имате мозък колкото колибри и нямат 10 лева в джоба за вход на плажа.
Щом в далеч по развити и богати държави кучетата са позволени и се допускат на много повече места, дали точно те са Ви проблема?
55.
Тц
24.07.2020 16:24:10
6
19
Много хотели пускат кучета независимо колко са големи. Като не знаеш, не коментирай.
Ако искаш да се увериш - разходи се тази събота и неделя по плажовете на Юг от Бургас и на север от Варна.
Описаната случка няма нищо общо с това къде какви кучета пускат. Трябва да се чисти и точка, има си начини за всичко.
54.
Да ти имам мнението
24.07.2020 16:20:47
9
18
Пускат само с декоративни кученца не песове дето серат по големи лайна от твойте, аи стига сте писали глупости. Скоро бях покрай еднид площад и една си разхождаше няква каракачанка и си беше приготвила торбичка ама познайте...изсра такова рядко колкото рабъркана торба с цемент от 25 кг. И кво, направи се на разсеяна и изчезна. Сега ще ме питате защо не съм и направил забележка и отговарям: Всички кучкари а и не само изобщо българина да му направиш забележка е голяма бела на главата.
53.
Рекси
24.07.2020 16:15:28
7
26
Специално обучени кучета започват да дават дежурства като спасители по плажовете на Италия. Легендарната ловкост и бързината, с която плуват четириногите от порода Голдън Ретривър, са причина италианските власти да ги използват през летния сезон.

Марчело Монако, капитан на бреговата охрана във Венеция:
“Вече проведохме няколко теста с кучетата и резултатите са чудесни. Много хора се събраха, за да видят в действие нашия професионален спасителен екип!”

Това е първият летен сезон с активно участие на четириногите плувци. Те умеят да скачат от лодки и да достигат за секунди до давещите се, да им носят спасителни буйове и да ги изнасят на брега. Вече има редица случаи, в които голдънретривърите са спасили хора от удавяне.

Но Ивелина явно не иска да я спасяват.
52.
Аз
24.07.2020 16:03:52
12
31
Положението е:
“Моля ви, господине махнете това куче от мене, вече усещам как ме полазват бълхи!
- Рекси, ела тук, че леличката има бълхи.”
51.
Бат Сали
24.07.2020 16:03:39
6
11
Каде да мина с опело да стигна до туй крайморие, ва? С чааветата с ризита ша са къпим, че у нази водата ни га спряаа.. Комшията и той не си плащал тока, му го спряа, а ний сме вързани заедно и ся вода няма, ток няма... Поне на плажа да са укъпим, разбрахме, че основно наште черните одат там?
50.
До Mimi
24.07.2020 15:48:17
8
22
Абсолютно потвърждавам. В Грийн лайф пускат кучета и в хотелите си в Пампорово и Банско. А на Градина водата е кристално чиста!
Едно време още като бяхме малки деца, Крайморие беше забранено място - мръсно, тинесто, всичко от пристанището - мазут, отпадъци от кораби, идва точно на този плаж.
Но сега явно е хит за определено население от ромския етнос и разни други хора, които не са от Бургас и не знаят къде да отидат.
49.
mimi
24.07.2020 15:43:01
13
38
Всеки ден съм по най-хитовите и чисти плажове по южното черноморие:къмпинг Градина,Каваци,Златна рибка,Грийн Лайф и други.Навсякъде на тези места,освен че чадърите и шезлонгите са на много по-ниска цена от тези в Крайморие,но и абсолютно навсякъде се допускат кучета.Аз не разбирам защо селски плаж от чиито бар звучи чалга,мирише на бензин от близкото пристанище ще се поддържат такива цени и ще имат претенции относно кучетата.
48.
Статия за отвличане на вниманието
24.07.2020 15:36:49
18
14
Откога пък плажът е забранен за домашни любимци? Това сега ли си го измислихте?
47.
До 45
24.07.2020 15:33:00
1
3
“Добра логика”!!! Ами щом е застроена как тогава е преградена? И зелена площ е,направи си труда да отвориш кадастъра и ще видиш!!!
46.
Ъй
24.07.2020 15:30:37
8
22
То щото жените не пускат косми и не опират потните си.. в пейките и масите на заведенията.
А тоя дето пита за човешките лайна - цялата Морска е в човешки лайна, а пространствата около детските площадки и градинки - доволно опикани.
45.
.
24.07.2020 15:30:33
3
11
До 30 : това не е зелена площ а застроена . И определно етносите , които ходят там на плаж са по неприятни от животните
44.
До Лукчо
24.07.2020 15:29:19
5
2
Пусни я у вас ти и без това обичкаш на приятелите жените,нали Лукииии.Прозираш като стари килоти и недей си игра с огъня че може да се опариш.
43.
Мнение
24.07.2020 15:27:44
13
22
В петзвезден хотел във Велинград пускат с кучета. В цяло Банско - също. Както и на много други места. Хората си знаят интереса - този, който си води кучето със себе си, пари има. Като не го пускат в Крайморие, ще иде другаде. Тия хотели се пръскат по шевовете и никой не реве, че няма туристи.

В един комплекс във Варненско ти правят 10% отстъпка, ако си с куче. Познайте дали имат свободни места до края на сезона!
Няма слаб сезон за този, който е намерил нишата и мисли за клиентите си.

Всички къмпинги на юг от Бургас допускат с кучета. По плажовете също. Такъв закон, който не пуска кучета на плажа, просто няма. Това е преценка на стопанина на плажа.
В прехвалената Гърция - също. Хората с кучета ходят там, защото ги посрещат топло и ги обслужват любезно. А не разни майки с разглезени хлапета да реват до небесата, като видят куче.
Седя отстрани и гледам сеир колко още ще се изложи българският новобогаташ, "хотелиер" и "концесионер".
42.
Концесионер
24.07.2020 15:22:50
8
23
Повече таз Ивелина няма да я пускам на моя плаж! Носи си сирене и домати в торбата, купила ги още от "Кауфланд" - Ямбол. И кафе имаше в пластмасово шише! И чадър си беше донесла! Аз от такива като нея пет лева не мога да изкарам! Как ще черпя журналистите, а?
41.
До Ивелина Стоянова
24.07.2020 15:17:01
13
23
Ивелинче, намери си мъж. Или любовник. Най-добре вибратор, за по-сигурно. Аман от недоклатени п*ки, на които всичко им пречи.
40.
Туристите
24.07.2020 15:14:38
10
29
Що не идете в Гърция, Италия, Германия да ревете срещу кучетата?
Всичко му пречи на нашия Бай Ганьо...
39.
БаБаМи
24.07.2020 15:13:09
2
2
Поне промоционални масажи да има на плажа ... Около плажа. Ще се привлекат още посетителите!
38.
36-Наско
24.07.2020 15:12:32
2
6
Прростотията по хората ходила не по гората.Точно като е заградено Немогат да спират коли а това значи по малко хора,ама простотия!!!
37.
Една идея
24.07.2020 15:12:24
7
38
Петзвезден хотел във Велинград пуска кучета. Всички хотели в Банско - също. В момента тези собственици на заведения и хотели, които допускат домашни любимци, се пръскат по шевовете. За тях слаб сезон няма.
Във Варненско има един комплекс, в който ти правят 10% отстъпка, ако си с куче. И не става дума за мизерни бунгала.
Хората си знаят интереса, намерили са нишата и не реват по телевизията като разни селяни, пръкнали се като новобогаташи, концесионери, ресторантьори и прочие идиоти със заврени ръце отзад.

В любимата ви Гърция - също. Що не ревете там, че хората ходят с кучета? Щото не ви стиска, нали?

Не знам колко прост трябва да си - очевидно концесионерът на циганския плаж в Крайморие знае, за да тръгнеш да репресираш собствениците на кучета. По всички къмпинги на юг кучетата са добре дошли. И там е пълно с хора, заведения и магазини работят с пълна пара.

В Германия кучетата влизат в моловете, возят се в транспорта, влизат в магазини и заведения..
Само на нашия Бай Ганьо всичко му пречи, както и на разни женици от село, кръстили се "майки" и решили, че целият свят трябва да им се покланя доземи, щото решили да се размножат.

И не знам в кой закон точно сте прочели, че достъпът на кучета на плажовете е забранен. Защото такъв закон няма.
Относно наредбата на Община Бургас - там пише, че кучетата не се разхождат на охраняеми плажове. Цяла зима и вечер плажът е неохраняем. Да дойде някой да ме глоби и да ми плаща после съдебните разноски.

Относно човека по-долу, който пита къде имало човешки лайна - например в храстите на цялата Морска градина.

Подчертавам дебело, че кучешките изпражнения трябва да се събират, всеки собственик трябва да си ги чисти. Относно това кой какво не понасял - селяните и простите и аз не ги понасям.
Да идат в Германия, Италия и Гърция и там да реват по Флагман, че ги било страх от кучета.
36.
Наско
24.07.2020 15:09:48
2
8
Точно концесионера има интерес да са заградени черните пътища,наемателите на заведенията му да могат поне наема да си изкарат .
35.
Цецо
24.07.2020 15:04:46
4
28
Този концесионер и плажът му ми идват в повече.
То не алчняхме ,не ревахме ,телевизии и т.н.
Кой нормален ходи точно там на това малко и мръсно място
Сиктир!
34.
Гражданин
24.07.2020 14:56:09
5
20
Да не забравят "Гражданите с изявени позиции,че техните Баби и Дядовци са имали по 1 верен Шаро в двора и те са играли с него"
Изборът да дадеш Любов е твой!Хора с ниска култура има и ще има.Животните......те се учат от нас.
33.
777
24.07.2020 14:51:11
11
12
В България е оферта да си циганин или куче.
32.
*********
24.07.2020 14:50:42
0
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
31.
tai reche zaratustra
24.07.2020 14:39:44
0
1
dobroto chinci ne e vinovno, obsht slujitelka stava
30.
До 29
24.07.2020 14:39:32
3
10
Питайте не концесионера за пътищата а Кметицата на Крайморие! Сега задоволено ли е любопитството ви??? А м/у другото защото е зелена площ,да си знаете!
29.
.
24.07.2020 14:35:54
6
14
Това са само оплаквания на концесионера . Питайте го защо е заградил черните пътищата на Крайморие ?
28.
Do 26
24.07.2020 14:29:42
0
0
Мерси!
27.
До Лукчетата
24.07.2020 14:29:04
6
3
На бас че от простотията си страдате и на бас че ще продължавате да страдате от простотията си,и недейте се напъва толкова че ще оплескате кълките което м/у другото ви е гарантирано.
26.
До 25
24.07.2020 14:28:15
7
7
Еби се!
25.
Do 24
24.07.2020 14:25:33
12
8
Природата те е надарила с тази лайняна уста да дрънкаш глупости!
24.
Нямам домашен любимец
24.07.2020 14:23:07
14
24
Уфф, и ти миришеш ама си свикнал с миризмата си. За кучетата зависи, но със сигурност котката е по-чиста от теб. Природата ги е създала да са чисти.
23.
Дж
24.07.2020 14:20:15
11
37
A и между другото на плажа в Крайморие, кучетата са му най-малкия проблем, сред цялата паплач от Ямбол, Стралджа и т. н...
22.
Frrr
24.07.2020 14:18:22
13
42
И на мен ми пречат кресливите и истерични деца на плажа, тях как ще ги разкараме?
Иначе реално незнам каква е идеята да мъкнем кучета на плажа, нито им е готино, нито ще се радват, че са там
И аз имам куче, ма си седи вкъщи, не схващам защо ми е на плажа, в жегата?
21.
уфф
24.07.2020 14:17:46
40
41
В който и дом съм влизал, където живят с куче или котка мирише на кочина, смърди та смърди инак оооо то мойто животинче е много чисто казват. Ко чисто батко, те са свикнали с миризмата и не я усещат, пък за космалъци и всякъкви други мизерии да не говоря.
20.
Vfhj
24.07.2020 14:14:41
7
45
Имам само един въпрос към собствениците на кучета: Какво разбира вашето куче от плаж?
19.
Exaaa 2
24.07.2020 14:10:00
7
15
Една идея до бургашките журналисти: Кой ще се осмели пръв да попита концесьонера на Меденруднишкия плаж, дали продава законно варената царевица ;) На бас, ще никой :) Щот се искат топки.
18.
batebogo
24.07.2020 14:07:06
13
15
Кучетата са си просто зверове, които зависят от хората за почти всичко.
17.
РТ
24.07.2020 14:06:57
6
15
9 години обучение, , супер интелигентно куче с мега-изявените навици. Но така и де ми се получи да го науча да не пуска косми. Не и не....
16.
песа
24.07.2020 14:05:42
2
10
мучо - най - мръсното куче в Бургас
15.
До Пациент
24.07.2020 14:04:03
17
26
Аве хуй сплескан айди ела и ми покажи кое лайно по градинките е човешко щото аз не съм виждал а ти като си обираш лайното на песа ми кажи пикнята от земята, автомобилни гуми, дървета и т.н. как я събираш, светни ни.
14.
Кмета
24.07.2020 14:01:38
37
17
Вместо да реват да наръсят с отрова
13.
Б
24.07.2020 13:59:56
18
51
Кучетата са по-хигиенични от някой индивиди от Ямболско, Елховско и Боляровско, киснещи от петък до неделя на плажа в Крайморие. Да не говрим за чаветата им, дето осират всичко наоколо, и пикаят в морето.
12.
az
24.07.2020 13:58:36
29
22
smradlivi ku4kari
11.
*********
24.07.2020 13:56:34
0
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
10.
Пациент
24.07.2020 13:56:19
22
45
Щях да забравя, може би е зле да има контрол и над майките с малки деца, редовно се извършва опикаване и осиране на улиците, в буквален смисъл.
Знам случаи от първо лице, където деца са срали и пикали в магазини - хранителни и за дрехи.
Преди 2 седмици като си разхождах кучето, една мързелива пъча детото и половин час мърмори как му се пикае, тя се прави че не го вижда, накрая вместо вървото до тях, тръгна да го води на стената да пикае, резултат опика ми обувките за 400 лева и опика и кучето ми.
Като говорим за лайна по улиците, поне 1/3 са човешки! Само да си знаете!
9.
Ма ти верно си пациент
24.07.2020 13:55:59
30
33
Омръзнало ми е от кой какво видял в чужбина, алоо кучкаре сигурно и в чужбина манталитета е такъв на хората да правят всички градинки кенефи. И ми кажи в трева как се мете лайна. Марш всички кучкари на село!
8.
999
24.07.2020 13:52:55
19
39
Това, че собственика не е почистил окей не е правилно, но кучетата поне не си оставят в пясъка фарове, чашки, опаковки и т.н.т Аз смятам че трябва да се допускат, но и да си има правила за това.
7.
До 3
24.07.2020 13:51:09
3
8
Динко,Веса и Златка! Няма как да сте ми приятели пробитаци,и да си знаете че “вола като рие,на гърба си го хвърля”,сещайте се какво значи това шамандури!!!
6.
Царевичак
24.07.2020 13:46:17
6
20
Е тя царевицата на Крайморие е на собственика на плажа...
5.
Пациент
24.07.2020 13:44:26
20
30
Изпражненията, освен от мързеливи стопани, идват от това, че от Община Бургас реално не се осъществява сметопочивстване, мургавите работници, които трябва да метат улиците ги засичам по 2 пъти на година сумарно, а излизам всеки ден по 2 пъти поне.
4.
Пациент
24.07.2020 13:43:45
40
49
Малко сте се объркали,
В Италия животните могат да влизат в заведения, само дето там са заведения, а тук са капани и бърдаци, където не сменят олиото по цял сезон. Някои си е хапвал мазна цаца от 2 лева, от която ще пърди цяла вечер и е решил, че кучетата му пречат.
3.
Exaaa
24.07.2020 13:41:52
6
43
А варена царевица, дали е разрешено да се продава на плажа в Крайморие? За един преател, питам.
2.
Панчо
24.07.2020 13:31:07
5
59
Елате да видите махалата около немската болница навсякъде изпръжнения от кучето никой не си почисва след домашните любимци и когато им направиш забележка стсват агресивни едвали не, че изрод и не обичаш животните. Трябва да се вземат мерки и по сериозни глоби за без отговорно стопани
1.
09876
24.07.2020 13:31:02
9
76
Обичам животните, но смятам че техните собственици трябва да се съобразяват с правилата в обществото.
Да си държат и гледат кучетата у дома, особено ако кучетата са големи и свирепи.
Да не пречат на почивката на останалите хора.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Не правете секс на дивана, защото... Не правете секс на дивана, защото... Лекар предупреди за сериозни рискове Знаете ли какво се случи с наркодилъра, който се опита да избяга от Второ РУ и счупи пръстите на полицай Знаете ли какво се случи с наркодилъра, който се опита да избяга от Второ РУ и счупи пръстите на полицай 21-годишният Йосиф Шокеир бе задържан със 120 грама марихуана и 10 грама кокаин Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Пазете се от токсични приятели, които могат да съсипят връзката ви Неподходящи изказвания за връзката или партньора ви е първият червен флаг 4-те зодии, които имат ангелски души 4-те зодии, които имат ангелски души Ето кои са те  Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Тези вкусни лодки с месо ще ви станат любимо ястие Всеки знае рецептата Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Банята изглежда мръсна и небрежна: премахнете тези неща от нея Вижте кои са те и подрете банята си  След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! След слънчевата неделя: Циклон носи нов снежен капан! Температурите ще се понижат в цялата страна, по Черноморието ще са най-високи Иска да се върне при бившия си Иска да се върне при бившия си Русата Златка опитвала да затопли отношенията си с Благо Джизъса Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Вместо 13 заплата у нас много работодатели са раздали за празниците бонуси, тематични подаръци и коледни партита Финaнсoвите кoледни бoнуси сa в гoлям диaпaзoн в зaвисимoст oт зaемaнaтa длъжнoст и видa нa кoмпaниятa - от 200 до 750 лв.  Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Знаете ли си правата при проверка на Пътна полиция-КАТ Полицаят е длъжен да ви информира защо сте спрени
18 пъти по-богат от крал Чарлз 18 пъти по-богат от крал Чарлз Това е най-големият милиардер в Африка 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия 9-годишно момче и 4 жени са жертвите на атаката на коледен базар в Германия В Магдебург днес е ден на траур Секссимвол си отряза косата Секссимвол си отряза косата Яман, известен с ролите си в популярни сериали, вече не се страхува да експериментира с образа си Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Медицински хеликоптер се разби в болница в Турция (ВИДЕО) Съобщава се за загинали Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Тръмп заплаши да върне Панамския канал под контрола на САЩ Той обвини местните власти, че събират прекомерни такси за използване на съоръжението Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Шок в Европа: Тръмп ще иска страните от НАТО да дават 5% от БВП Вноската в отбранителния съюз да се вдигне повече от два пъти - за това натискал американския президент Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Шолц пристигна на кървавия базар, траур надвисна над града Расте броят на жертвите на нападението Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Продадоха Десетте Божи заповеди на търг за няколко милиона Тя е открита по време на железопътни изкопи по южното крайбрежие на Израел през 1913 г. и първоначално не е призната за исторически значима Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Още една българка замесена в шпионския скандал във Великобритания, следяла политици Виенската прокуратура я разследва Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург Самотен нарушител ли е терористът от Магдебург И защо Ислямът е мирна религия тогава, когато не се практикува
Сергей Станишев Сергей Станишев Не може да си девствен два пъти Виц на деня Виц на деня - Мамо, аз съм вече голям.
- Защо мислиш така, Стефчо?
- Вече не искам дядо Коледа, искам Снежанка.
Виц на деня Виц на деня - Брат, ти лягал ли си с грозна жена?
- Еми случвало се е...
- Аз пък никога не съм си лягал с грозна... ама с к'ви съм се събуждаааал...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Да ти увиснат ц*ците е дреболия, но да ти увисне дреболията е проблем.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори