Плановете на Съдърланд за растеж остават във всички локации на компанията
Всички проекти са активни и в морските офиси успешно се прилага бизнес модел за наемане на хора сезонно, който дава възможности за хора, които традиционно работят в туристическата индустрия през лятото
Сезонна колаборация с други индустрии не е нещо, което всяка компания може да си позволи, но в аутсорсинг сектора, това се оказва напълно възможно. Въпреки, че туристическият сезон е силно засегнат от Covid 19, все още има хора, които това лято отново ще изберат работодател в тази сфера. През останалото време обаче те имат нужда от надеждна алтернатива и компаниите, които могат да го предложат не са много. Добър пример дава Съдърланд с дългогодишната си практика в тази област и гъвкавост като работодател.
От компанията разясняват, че на над 70% от служителите, които са освободени за летния сезон, е предложено завръщане в проекта през есента. Нещо повече – към проектът ще се присъединят още над 80 души през октомври.
Паралелно с това Съдърланд продължава набирането на кадри с немски и италиански и развива своята безплатна Немска Езикова Академия, с която помага на хора владеещи немски да повишат нивото си и да започнат работа като следващото издание е през юли. Успешно завършилите Академията получават бонус и атрактивно предложение за работа.
Covid 19 и пандемията не наруши бизнеса на Съдърланд като обемите от работа бяха запазени. Офисите на компанията във всички 4 града, в които оперира, останаха отворени, като са спазени всички мерки за безопасна и здравословна работна среда. За служителите, които продължават да работят от офиса е осигурено всичко необходимо за протекция според новите правила.
Комбинацията между дистанционно наемане на хора и работа от вкъщи позволи на Съдърланд да са още по-гъвкави като работодател. Компанията остава един от първите работодатели от аутсорсинг индустрията стъпили в Бургас.
С офиси в София, Пловдив, Бургас и Варна Съдърланд е един от най-големите работодатели в България. Компанията отваря врати в страната през 2008 г., а в момента броят на служителите ѝ надхвърля 2900. Екипът от професионалисти предлага техническо обслужване и обслужване на клиенти на повече от 17 езика.