В офисите на "ОЗК Застраховане" въведоха временни мерки за безопасност и работа с клиенти
Призоваваме Ви да посещавате нашите офиси и ликвидационни центрове, само след съгласуване по телефона и препоръка от наши служители
ЗАД "ОЗК - Застраховане" АД въведе временни мерки и указания за безопасност във връзка с обявеното извънредно положение заради разпространението на коронавирус в страната.
Ето какво предприе компанията (б.р.-без редакторска намеса):
Уважаеми клиенти, колеги, партньори,
Уверяваме Ви, че екипът на ЗАД „ОЗК – Застраховане“ АД, с внимание следим усложнената епидемична обстановка и полагаме възможните усилия да се предпазим взаимно.
За Ваша и Наша безопасност и спазвайки препоръките на специалистите Ви прозоваваме да посещавате нашите офиси и ликвидационни центрове, само след съгласуване по телефона и препоръка от наши служители, ако е невъзможно да бъдете обслужени от разстояние.
В тази връзка апелираме:
I. ЗА СКЛЮЧВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПОЛИЦИ:
Ако сте клиент:
Препоръчваме Ви да се свържете по телефона с нашите офиси, и да уточните и размените по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната ви полица, за да намалим максимално времето на престой в офисите ни.
Желателно е при посещение в офисите ни да сте снабдени с предпазни маски или шал.
Няма да се допускат в офисите лица с видими симптоми.
Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един. Моля, изчаквайте реда си навън, на достатъчно разстояние помежду си, в случай на наличие на опашка.
Ако сте застрахователен посредник:
Напомняме Ви, че през уеб-базирания портал WWWINS, можете да издавате следните видове застраховки:
- Гражданска отговорност на автомобилистите
- Гранична Гражданска отговорност на автомобилистите
- Злополука на пътниците в обществения транспорт
- Трудова злополука
- Каско на ППС
- Помощ при пътуване
- Достъпна сигурност за дома
- Стандартна – Първи риск за дома
- Медицински разноски в БГ за чужденци
Моля, изпращайте документите, необходими за сключване на полица по електронна поща на обслужващия Ви офис на Дружеството.
По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети.
Всички оригинални подписани документи и отчети, ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение, обявено от Народното събрание на РБългария.
II. ЗА ЗАВЕЖДАНЕ НА ПРЕТЕНЦИИ
За да ни уведомите за събитие и да предявите претенция,
ВАШИТЕ УВЕДОМЛЕНИЯ ОЧАКВАМЕ:
При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Гражданска отговорност на автомобилистта и Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следният мейл:
При настъпили събития по застраховки Каско на ППС и Гражданска отговорност на автомобилистта, очакваме вашите уведомления на следният мейл:
В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, очакваме исканията ви на следният мейл:
Типови уведомления може да намерите на сайта ни www.ozk.bg
СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА УВЕДОМЛЕНИЯТА:
- Ще регистрираме вашата преписка и ще ви уведомим за номера й;
- Ще ви дадем инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите;
- Ще ви дадем указания за комплектоване на преписката;
- Ще ви укажем пълно съдействие в слуай на необходимост от допълнителна информация за нашите услуги;
КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯТЕ?
- Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице;
- Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.
Призоваваме при възможност цялата налична документация събрана от Ваша страна (оригинали и копия) да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл.
Ние от ОЗК Застраховане, твърдо вярваме, че здравето на гражданите е основен приоритет, а цената на превенцията винаги е за предпочитане пред цената на последствията.
Всички НИЕ може да избегнем сериозна криза само ако се действа навременно, отговорно и адекватно.
ЗАД „ОЗК – Застраховане“ АД