Родни инфлуенсъри се включват в националната кампания “Намери друг начин”
Певицата Прея, тандемът Павел Колев и Христо Стефанов - Играчите и креативният Стефан Попов-Чефо застават зад каузата
Набиращата популярност сред младежите национална кампания “Намери друг начин” срещна своята подкрепа сред родни инфлуенсъри, които припознаха посланията, залегнали в нея. Любимците на хиляди млади хора в България Прея, Павел Колев и Христо Стефанов, както и Стефан Попов-Чефо, застават с лицата си зад интересната кампания, като високо оценяват нейната значимост и посланията, с които ангажира младите в България.
Чрез серия от видеа и креативно съдържание в социалните медии, поднесено по ангажиращ за младата аудитория начин, както и чрез практически обучения с учители, кампанията “Намери друг начин” цели да развие необходимите умения на младите хора за оценка на информация и разпознаване на крайно и радикално съдържание онлайн.
Павел Колев и Христо Стефанов (Ицака) са влогъри с близо милион последователи в социалните мрежи YouTube, Instagram и Facebook. В своите канали те радват последователите си със забавни скечове и предизвикателства. Влогърите имат няколко издадени песни, които за съвсем кратко време се превърнаха в хитове и всяка достига до над 6 млн. гледания. Младежите ще използват редица креативни формати, за да подкрепят комуникационните дейности на кампанията през цялата година.
Друго известно лице, което младежите ще могат да видят още в първото видео, част от кампанията, е изключително талантливата млада певица Прея Осасей. Любимката на българските меломани създава модерна и интересна музика, като сред хитовете ѝ се открояват “Забранен достъп”, “Малките неща” и последният ѝ сингъл “Лош навик”, който е част от дебютния и албум, с който певицата зарадва своите многобройни фенове в средата на миналата година.
Друг ключов участник в стартиращото видео към кампанията е завършилият НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ в класа на проф. Танковска актьор и влогър Стефан Попов-Чефо. Още с първата си роля Попов заявява своя безспорен талант, като участва във филма “Българска рапсодия” на режисьора Иван Ничев. Лентата е избрана да представи България на 87-ите награди на филмовата академия на САЩ „Оскар“ в категория „Най-добър чуждоезичен филм“ на 2014 г. Вече близо пет години е репортер в предаването “Денят с Георги Любенов” по БНТ1.
Младите таланти застават зад кампанията, като искрено вярват в смисъла на заложените ѝ цели и осъзнават, че като известни личности, чието мнение младите ценят и слушат, те носят отговорност пред своите последователи да им покажат положителни примери и насърчат практически умения за справяне с манипулативното съдържание онлайн. Основен елемент на кампанията “Намери друг начин” е насърчаване на гражданската активност на младите хора чрез показване на добри примери за ангажираност.
Кампанията се финансира по Програма за овластяване на гражданското общество към Фонд „Вътрешна сигурност“ на Генерална дирекция „Миграция и вътрешни работи“ на Европейската комисия и ще продължи през 2020 година.
„Намери друг начин“ е разработена в подкрепа на политиките на Европейската комисия, които имат за цел да гарантират икономическия, културния и социалния растеж на страните от Европейския съюз и могат да се развиват в стабилна, законна и сигурна среда, както и за изграждането на отворена и по-безопасна Европа.
Кампанията се изпълнява от комуникационна агенция Intelday Solutions в партньорство с Център за изследване на демокрацията и Фондация „Приложни изследвания и комуникации“.