Какви качества трябва да притежава добрият мениджър
Комуникацията със служителите е ключова за успешен бизнес
Независимо дали управлявате голям бизнес или имате само няколко служители, то това как управлявате вашия екип е от огромно значение за успеха на бизнеса ви. Експерти определиха кои са шестте качества на добрия мениджър, пише FOX.
Ето и кои са качествата на добрия мениджър:
1. Те просто управляват, а не практикуват микромениджмът
Това е стил на управление, при който мениджърът наблюдава отблизо и/или контролира и / или напомня постоянно какви за задълженията на своите служители. Обикновено се счита, че Micromanagement има отрицателна конотация, главно защото показва липса на свобода на работното място.
2. Не избягват съществуващите проблеми
Ако искате вашите служители бързо да решават проблемите на компанията, то им покажете, че не се страхувате да признаете, че има такива. Споделете какви са проблемите, които стоят на дневен ред и дайте конкретно решение.
3. Те често общуват с подчинените си
Постоянно се срещайте с екипа си и водете разговори с тях. Ясната и честа комуникация ви дава възможност да видите текущите проблеми на вашия екип или техните идеи за справяне с даден проблем.
4. Не прекалявайте със свръхконтрола
Няма човек, който да е мотивиран да работи, когато е непрекъснато контролиран. Когато непрестанно държите екипа си твърде изкъсо хората започват да се съмняват в качествата си и започват и те да губят доверие във вас.
5. Те осигуряват на екипа си това, от което се нуждаят
Правилното управление означава да предоставяте всичко необходимо на вашия екип, за да свършат задачите, които сте им поставили.
6. Те управляват на база на личния пример
Ефективно може да управлявате екипа си само тогава, когато давате личен пример за това, казват експерти.
Източник: economic.bg