Повредена клетка на Виваком вгорчи живота на абонат, клауза за компенсация в договора обаче липсва
Жената от бургаския жк. "Славейков" от 2 седмици се жалва по офисите на телекома, но проблемът още не е отстранен
Бургазлийка попадна в безизходна ситуация, която вече повече от 2 седмици я оставя без нормална мобилна връзка с близки и приятели. Нашата читателка Дарина Планинска потърси Флагман.бг, за да дадем гласност на проблема й с Виваком, който, по думите й, създава неудобство за доста живущи в бургаския жк. „Славейков”.
Ето какво пише в писмото на Дарина Планинска:
От две седмици не мога да получавам входящи повиквания, както и да осъществявам изходящи такива в района на дома си! За да извърша обаждане трябва да изляза навън и да се отдалеча от блока. Получавам SMS-и за неприетите повиквания. И така вече втора седмица След многократни обаждания на оператор и посещения на офиси стана ясно, че клетка, нахождаща се на нашия блок се е повредила. До тук добре, случва се! Но две седмици е безумно дълъг срок да не се вземат необходимите мерки! Изчетох внимателно договора си сключен с компанията. Наясно съм какво дължа като неустойки при различни действия от моя страна. Не ми стана ясно кога и при кои положения Виваком поемат неустойки и компенсират ползвателя! Кой ще ме компенсира за причиненото неудобство? Или трябва да заплатя месечната си сметка в пълен размер, за нещо, което реално не съм ползвала? И това не ми е най - големият проблем! Желая бързо отстраняване на техническия проблем, за да ползвам услугите на Виваком, за които си плащам! Обръщам се към Вас, защото този технически проблем засяга голяма част от жителите на комплекс "Славейков" и им предстои да заплатят за услуга, която не са ползвали!"
Репортер на Флагман.бг се свърза с оператор на Виваком, който обясни, че са взети мерки по отстраняването на повредената клетка.
„Но трябва да минат държавни регулации, не става бързо. Процедурата е тромава и няма да стане за ден или два”, посочи доставчикът.
Той гарантира, че след като бъде отстранена повредата, според продължителността на периода на дискомфорт, за клиентите на Виваком ще бъде пресметнато обезщетение, което вероятно щяло бъде изразено в намаляване на месечната сметка.
Служителят съветва всеки бургазлия, който има проблем с обхвата на телекома, да потърси съдействие в офисите на Виваком в града.
Отвратителен персонал
ЛЪЖАТ ВИ ЗА ВСИЧКО
Винаги четете какво подписвате че в 99.9% от случаите това което са ви казали тия в офиса няма нищо общо с договора който подписвате...
Тия в офиса имат таргети и за това всячески гледат да ви пробутат нещо с цената на лъжи и празни обещания